Misschien vallen ze niet op meiden die zichzelf 'cool' vinden?quote:Op maandag 14 maart 2005 08:17 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Het is net of ik de mannen af schrik als je te cool bent. Hoe komt dit?
Het lijkt je ideaal om met jezelf te hebben (als je een man was geweest)?quote:Op maandag 14 maart 2005 08:17 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Lijkt mij ideaal als je zo'n vriendin hebt!
quote:Op maandag 14 maart 2005 08:29 schreef kastanova het volgende:
Ik neem een wijf pas mee naar huis als ze me onder tafel gezopen en knock-out geslagen heeft.
Ik zie vaak meisjes meisjes als neukmateriaal en stoere meisjes als relatiemateriaal. Voor de langere duur gaat me dat gemiep een flink end irriteren. De aantrekkingskracht die stoere meisjes op me hebben is constanter en van langere duur dan de korte uiterlijke aantrekkingskracht van sommige meisjes meisjes.quote:Op maandag 14 maart 2005 08:17 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Hoe komt het dat mannen altijd voor het meisje meisje vallen?
Ik ben zelf nl. meer van het stoere type! (beetje als Angelina Jolie) Ga vaak op stap, en ga tot het einde door. Doe wat ik wil. Zeur (bijna, ja blijf toch een vrouw) nooit. Kan mee ouwehoeren met de mannen. Laat de man zijn eigen gang gaan.
Vrienden zeggen ook altijd. Jij bent zo cool en relaxed. Maar ze zouden nooit iets met me kunnen hebben. En dat ligt niet aan mijn uiterlijk, want ik ben gewoon vrouwelijk. En echt niet lelijk.
Veel mannen vallen gewoon op meisjes meisjes. Het is net of ik de mannen af schrik als je te cool bent. Dan willen ze ineens alleen maar vriendschap. Hoe komt dit? Lijkt mij ideaal als je zo'n vriendin hebt!
Inderdaad, dat dacht ik ook al.quote:Op maandag 14 maart 2005 08:24 schreef Bass-Miss het volgende:
Misschien vallen ze niet op meiden die zichzelf 'cool' vinden?![]()
Stoere meisjes zijn stoer voor zichzelf. Stoere meisjes die zich inhouden omdat anders hun vriendje een watje is (en daardoor gezichtsverlies lijdt) weten dat ze in een aflopende relatie zitten.quote:Op maandag 14 maart 2005 12:29 schreef Litso het volgende:
Stoere meisjes kunnen wel leuk zijn, maar ze moeten niet té stoer zijn... ik ben zelf redelijk een watje dus dan sla je ook zo'n modderfiguur
Oeh. Je moest eens weten hoe hoog je markwaarde wel niet is. Niet-zeurende vrouwen zijn heeeeeel zeldzaam.quote:Op maandag 14 maart 2005 08:17 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Zeur (bijna, ja blijf toch een vrouw) nooit.
Ik zeg ook niet dat ze dan niet stoer moeten doen voor mij. Ik bedoel dat ik dan gewoon geen relatie met ze zou beginnenquote:Op maandag 14 maart 2005 21:59 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Stoere meisjes zijn stoer voor zichzelf. Stoere meisjes die zich inhouden omdat anders hun vriendje een watje is (en daardoor gezichtsverlies lijdt) weten dat ze in een aflopende relatie zitten.
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dan gewoon geen relatie met ze zou beginnen
Los van je arrogantie (een ander bepaald wel of je cool bent) vind ik dat je zeurt.quote:Op maandag 14 maart 2005 08:17 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Hoe komt het dat mannen altijd voor het meisje meisje vallen?
Ik ben zelf nl. meer van het stoere type! (beetje als Angelina Jolie) Ga vaak op stap, en ga tot het einde door. Doe wat ik wil. Zeur (bijna, ja blijf toch een vrouw) nooit. Kan mee ouwehoeren met de mannen. Laat de man zijn eigen gang gaan.
Vrienden zeggen ook altijd. Jij bent zo cool en relaxed. Maar ze zouden nooit iets met me kunnen hebben. En dat ligt niet aan mijn uiterlijk, want ik ben gewoon vrouwelijk. En echt niet lelijk.
Veel mannen vallen gewoon op meisjes meisjes. Het is net of ik de mannen af schrik als je te cool bent. Dan willen ze ineens alleen maar vriendschap. Hoe komt dit? Lijkt mij ideaal als je zo'n vriendin hebt!
Ja, dat vind ik ook wel... pit is ok, maar niet te extreem, zeg maar, maar van die "bouwvakker- vrouwen" zijn (over het algemeen) ook lesbischquote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:37 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Los van je arrogantie (een ander bepaald wel of je cool bent) vind ik dat je zeurt.
Ik val altijd op vrouwen met een eigen mening en een beetje pit. Ook in bed merk je duidelijk het verschil: een tutje moet je de hele tijd vermaken, een pittig wijf houdt je de hele nacht bezig. Let wel: alles met mate. Vrouwen die zich gedragen als bouwvakkers mogen wat mij betreft een gelijksoortig wezen met een tuinbroek op gaan zoeken.
quote:Op maandag 14 maart 2005 12:26 schreef sweetgirly het volgende:
Trouwens dit meisje meisje heeft haar eigen neukmateriaal, daar waar zgn stoere meiden zonder zitten of er een topic over openen. En wat betreft relaties, ik heb 6 jaar een relatie gehad in een periode dat ik zowat niet meisjes meisjeser kon zijn. Dus die stelling zal ik ook even teniet doen. Dus ach.
Zal even een nieuwe stelling deponeren hier:
'Bad girls just see one side, good girls see it all' en
'Bad girls have just one thing, goodgirls have it all'
Zo, en nu heb ik het lieve, vrouwelijke volk wel weer genoeg verdedigd. Volgens mij ben ik de raarste vrouwelijke feministe op de aardbol. Want die tuinbroekengeneratie though, my ass.
Goodgirls are the best!
Je bent een jongen?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:51 schreef Avani het volgende:
Ik ben geen meisje meisje of een stoer meisjeWat maakt mij dit
"wat maakt mij dit...?"quote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:51 schreef Avani het volgende:
Ik ben geen meisje meisje of een stoer meisjeWat maakt mij dit
Behalve Johnny. Want die houdt niet van Miss Jolie.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:57 schreef Xennia het volgende:
Als jij daadwerkelijk het Angelina Jolie type was, zou je de mannen echt niet van je af kunnen slaan hoor
Als ze voor je staat en ze probeert je te zoenen en je wijst haar af, dan schop ik je, want dan zou je een schande voor ons ras zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2005 00:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Behalve Johnny. Want die houdt niet van Miss Jolie.![]()
Op zich geen ondenkbaar scenario.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als ze voor je staat en ze probeert je te zoenen en je wijst haar af, dan schop ik je, want dan zou je een schande voor ons ras zijn![]()
Zelfs IK zou haar vermoedelijk niet afwijzenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als ze voor je staat en ze probeert je te zoenen en je wijst haar af, dan schop ik je, want dan zou je een schande voor ons ras zijn![]()
Ach ja, ik probeer me óók eens in R&P in te levenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Op zich geen ondenkbaar scenario.
famefuckerquote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zelfs IK zou haar vermoedelijk niet afwijzen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |