abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25658908
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 14:02 schreef MarMar het volgende:

[..]

een vrouw die wat meegemaakt heeft en een beetje weet wat er in de wereld speelt en niet al te naief is daarentegen, heeft een kind weinig te bieden in de opvoeding natuurlijk, ja logisch :p

NOT

btw, ik weet zo net nog niet of mannen er vaker op vallen en het is toch ook geen wedstrijdje?
Ik val er iig niet perse vaker op.
Ik heb liever een meisje wat enigzins stoer en wereldwijs is (heeft ze me tenminste wat te vertellen), die zeiken ook vaak wat minder. Ik vind een zekere mate van bescheidenheid en liefheid toch ook welzeker een vereiste.
Als stoer en wereldwijs overgaat in arrogantie en hautain gedrag knap ik resoluut af.

Dus een stoer meisje-meisje eigenlijk...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_25659000
dito

stoer is niet persee onvrouwlijk, stoer associeer ik met lef en durf en pit, dat wordt imho niet echt bepaald door kleding of het wel of niet dragen van pumps etc. ik val als het om vrouwen gaat wel op stoere vrouwen, maar zeker niet op manwijven.

lief en stoer kan goed samengaan imho
pi_25659059
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een meisje moet stoer zijn om te weten wat er in de wereld speelt en niet naief te zijn?
[..]

De meeste mensen vallen op mensen die hun tegenpool zijn en hen kunnen aanvullen. De meeste mannen zijn nou eenmaal eh.. mannelijk, dus tja.
eh, niet naief, beetje wereldwijs, een eigen mening, eigen karakter, dat vind ik dus juist stoer.. een tuinbroek vind ik niet stoer maar lomp maar niet wereldwijs en wel naief = NIET stoer..

en eh, bron? de meeste mensen die ik ken die een langdurige relatie hebben, hebben toch echt heel veel gemeen met hun partners.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 14:16:11 #254
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25659103
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 14:14 schreef MarMar het volgende:

[..]

eh, niet naief, beetje wereldwijs, een eigen mening, eigen karakter, dat vind ik dus juist stoer.. een tuinbroek vind ik niet stoer maar lomp maar niet wereldwijs en wel naief = NIET stoer..
Ok, da's wat duidelijker. Straks wordt ik ook nog stoer.
quote:
en eh, bron? de meeste mensen die ik ken die een langdurige relatie hebben, hebben toch echt heel veel gemeen met hun partners.
Je zal altijd een gemeenschappelijke basis moeten hebben, maar qua karakter zullen er toch wel verschillen moeten zijn. Misschien is het ook alleen iets persoonlijks, ik val in ieder geval absoluut niet op mannen en vrouwen die mijn karakter hebben.
pi_25659187
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 14:16 schreef Alicey het volgende:
ik val in ieder geval absoluut niet op mannen en vrouwen die mijn karakter hebben.
[plaag]vind je jezelf niet leuk dan?[/plaag]

misschien is het omdat ik voor mezelf een erg duidelijke levensvisie heb, dat ik juist wel iemand moet hebben die qua karakter veel met mij gemeen heeft, zou een verklaring kunnen zijn.. rustiger dan ik ben, zou niet werken want dat verveelt me op den duur, drukker dan ik ben, zou niet werken want dan word ik gillend gek om maar eens een voorbeeld te noemen.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 14:23:07 #256
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25659262
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 14:19 schreef MarMar het volgende:

[..]

[plaag]vind je jezelf niet leuk dan?[/plaag]
Jawel, maar ik hoef niet de hele dag met mezelf geconfronteerd te worden.
quote:
misschien is het omdat ik voor mezelf een erg duidelijke levensvisie heb, dat ik juist wel iemand moet hebben die qua karakter veel met mij gemeen heeft, zou een verklaring kunnen zijn.. rustiger dan ik ben, zou niet werken want dat verveelt me op den duur, drukker dan ik ben, zou niet werken want dan word ik gillend gek om maar eens een voorbeeld te noemen.
Of ik een duidelijke levensvisie heb weet ik niet. Ik zou in ieder geval een partner nodig hebben die een combinatie van sterk, lief, dominant en geduld bezit om zowel mij aan te kunnen als mij te ondersteunen.

Toevoeging : Ik ben zelf erg rustig van aard, en zou dus een partner die iets drukker is erg leuk vinden, ik kan ook best genieten van drukke mensen.

Wat ik evenwel wel belangrijk vind, is dat mijn partner ongeveer hetzelfde ontwikkelingsniveau heeft.. Dat we ook goed kunnen praten zeg maar.

[ Bericht 8% gewijzigd door Alicey op 22-03-2005 14:38:29 ]
pi_25659395
Het idee alleen al dat ik een vriendin zou hebben die ongeveer mijn karakter zou hebben Nou nee, dank je wel.
pi_25659640
Ik vind wereldwijze, streetwise, een tikje arro meiskes juist de meest aantrekkelijke die er zijn. Helaas zijn ze ook het minst bereikbaar voor een eenvoudige jongen zoals ik
pi_25662173
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 14:40 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind wereldwijze, streetwise, een tikje arro meiskes juist de meest aantrekkelijke die er zijn. Helaas zijn ze ook het minst bereikbaar voor een eenvoudige jongen zoals ik
Je hebt geluk, dit is precies het beeld wat de media je door de strot duwen en wat meisjes allemaal proberen na te streven (en zeggen te zijn, van zichzelf)

Kwestie van rustig wachten dus...
pi_25662208
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:48 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Je hebt geluk, dit is precies het beeld wat de media je door de strot duwen en wat meisjes allemaal proberen na te streven (en zeggen te zijn, van zichzelf)

Noem eens 10 vrouwen op tv die dat beeld weergeven? I challenge you.
pi_25663462
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef MarMar het volgende:

[..]

Noem eens 10 vrouwen op tv die dat beeld weergeven? I challenge you.
De gehele cast van ally debiel, sex & the city, katja schuurman, femmes fatales als sharon stone, angela jolie, Carrie-Anne Moss en ga zo maar door... Maar ook zangeressen zoals Madonna (draagt dit beeld al uit vanaf het jaar 0), Beyonce, missy elliot, J-Lo. En natuurlijk ons vaderlands trots als Wendy van Dijk of Ellen ten Damme, Heleen van Rooyen, Nance....
Allemaal heel eigenzinnig bedoelt in ieder geval.
pi_25663985
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 17:48 schreef kamagurka het volgende:

[..]

De gehele cast van ally debiel, sex & the city, katja schuurman, femmes fatales als sharon stone, angela jolie, Carrie-Anne Moss en ga zo maar door... Maar ook zangeressen zoals Madonna (draagt dit beeld al uit vanaf het jaar 0), Beyonce, missy elliot, J-Lo. En natuurlijk ons vaderlands trots als Wendy van Dijk of Ellen ten Damme, Heleen van Rooyen, Nance....
Allemaal heel eigenzinnig bedoelt in ieder geval.
Rustig maar kamagurka..

Meisjes zijn altijd zo van: Ja ik streef me 'Eigen' doelen na, ik doe me 'eigen' ding.
Ik 'aap' anderen niet na, ik heb me 'eigen' stijl, want "alle vrouwen zijn weer anders"..
En toch zie je ze allemaal hetzelfde doen! (en dragen en zeggen en kopen...)
pi_25678295
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 16:48 schreef kamagurka het volgende:

[..]

IK hou van vrouwen die zo zijn, niet gemodelleerde onzekere, bange vogeltjes die me na een maand relatie of drie keer daten al vervelen. Bovendien word ik er met onzekere meisjes niet aardiger op.
pi_25679681
@ kamagurka dat noem jij wereldwijs en streetwise en aantrekkelijk? oke.. eh..
madonna misschien een beetje, maar meer een verwend kreng en de rest.. diva's trutjes en missy elliot heeft al helemaal niets met aantrekkelijk te maken, wil je het nog een keer proberen?
pi_25679861
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:39 schreef MarMar het volgende:
@ kamagurka dat noem jij wereldwijs en streetwise en aantrekkelijk? oke.. eh..
madonna misschien een beetje, maar meer een verwend kreng en de rest.. diva's trutjes en missy elliot heeft al helemaal niets met aantrekkelijk te maken, wil je het nog een keer proberen?
Sorry, kwas in de war met anastacia natuurlijk

Maar al die vrouwen hebben toch echt een air over zich van onoverwinnelijk en heel erg onafhankelijk hoor... dat het in praktijk blijkbaar anders overkomt kan ik ook niks aan doen
Aan arrogantie is in ieder geval geen gebrek bij vrouwen anno nu...
pi_25680045
Dat is ook de reden dat ik een hekel heb aan "attitude", iets waar zowel mannen als vrouwen van nu (en vroeger) ook verschrikkelijk veel te veel van hebben... maar eigenlijk verdomd weinig te maken heeft met of iemand nu ook echt sterk en eigengereid in het leven staat
Attitude is alleen maar een muurtje wat je opgooit zodat mensen niet meteen zien dat je eigenlijk een slappeling bent of veel oninteressanter en onzekerder van jezelf bent. Iedereen beheerst dat truukje nu ook wel. Mij interesseren mensen die daar wat barsjes in durven laten zien omdat ze zonder die attitude inmiddels ook wat te melden hebben... daarvan zijn er gemiddeld idd weinig.
  woensdag 23 maart 2005 @ 11:58:19 #267
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25680138
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:54 schreef kamagurka het volgende:

Attitude is alleen maar een muurtje wat je opgooit zodat mensen niet meteen zien dat je eigenlijk een slappeling bent of veel oninteressanter en onzekerder van jezelf bent. Iedereen beheerst dat truukje nu ook wel.
Ik denk dat hier wel wat in zit.. Dat muurtje kan trouwens ook veranderen van dikte in de loop der tijd.

Wat is er trouwens mis met zwak en onzeker zijn? Dat is iedereen wel eens denk ik.. De een misschien alleen wat meer dan de ander..
pi_25681559
hmkay... die air hebben ze allemaal wel, maar de rest... en daar ging het nou net om.
pi_25682228
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:54 schreef kamagurka het volgende:
Dat is ook de reden dat ik een hekel heb aan "attitude", iets waar zowel mannen als vrouwen van nu (en vroeger) ook verschrikkelijk veel te veel van hebben... maar eigenlijk verdomd weinig te maken heeft met of iemand nu ook echt sterk en eigengereid in het leven staat
Attitude is alleen maar een muurtje wat je opgooit zodat mensen niet meteen zien dat je eigenlijk een slappeling bent of veel oninteressanter en onzekerder van jezelf bent. Iedereen beheerst dat truukje nu ook wel. Mij interesseren mensen die daar wat barsjes in durven laten zien omdat ze zonder die attitude inmiddels ook wat te melden hebben... daarvan zijn er gemiddeld idd weinig.
Ben ik helemaal met je eens.
pi_25689593
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 11:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik denk dat hier wel wat in zit.. Dat muurtje kan trouwens ook veranderen van dikte in de loop der tijd.

Wat is er trouwens mis met zwak en onzeker zijn? Dat is iedereen wel eens denk ik.. De een misschien alleen wat meer dan de ander..
Bedoel je dat nou tegen mij?

Ik vind ook niets mis met onzekerheid hoor, ik vind het dus eerder charmant en menselijk... ik heb een pesthekel aan muurtjes!
De maatschappij (en vooral de dominante mannen/vrouwen) dringt aan ons op dat we allemaal zo geweldig zelfverzekerd moeten zijn en uitstralen, dat is nogal een feit eigenlijk
pi_25689674
quote:
Op maandag 14 maart 2005 08:17 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Hoe komt het dat mannen altijd voor het meisje meisje vallen?
Weet niet of het al gezegd is maar mannen vallen op vrouwen die er meisjesachtig (kinderlijk) uitzien, beetje op die babytrekjes omdat ze dan een beschermend gevoel krijgen.
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
  woensdag 23 maart 2005 @ 19:20:13 #272
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25690558
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 18:41 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Bedoel je dat nou tegen mij?

Ik vind ook niets mis met onzekerheid hoor, ik vind het dus eerder charmant en menselijk... ik heb een pesthekel aan muurtjes!
Muurtjes ontstaan soms voor zelfbescherming.. Ik denk dat daar weinig aan te doen is. Die muurtjes kunnen later ook wel weer verdwijnen.
quote:
De maatschappij (en vooral de dominante mannen/vrouwen) dringt aan ons op dat we allemaal zo geweldig zelfverzekerd moeten zijn en uitstralen, dat is nogal een feit eigenlijk
Ik denk dat dat wel zo is. Aan de andere kant wordt er ook nog eens een bepaald beeld geschapen van zelfverzekerdheid, dat imo toch ook niet helemaal klopt..
pi_25691509
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Muurtjes ontstaan soms voor zelfbescherming.. Ik denk dat daar weinig aan te doen is. Die muurtjes kunnen later ook wel weer verdwijnen.
Soms liggen ze er gewoon te dik op en is de omgang met iemand daardoor volstrekt oninteressant geworden voor mij... dat ze later verdwijnen heb ik op dat moment niet zoveel aan
Laat ze gewoon ns achterwege en stel je ns open in een gesprek. Dit levert mi altijd de leukste vriendschappen en gesprekken op
quote:
Ik denk dat dat wel zo is. Aan de andere kant wordt er ook nog eens een bepaald beeld geschapen van zelfverzekerdheid, dat imo toch ook niet helemaal klopt..
Mensen schieten daarin (zoals met alles op het moment) ook extreem door ja...
pi_25691581
Ach...ik ben niet stoer en ook geen meisjes-meisje...
Manwijf ben ik ook niet al noem ik mezelf soms maar zo voor het gemak...
Ik ben gewoon Ik...
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:01:55 #275
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25693247
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 19:58 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Soms liggen ze er gewoon te dik op en is de omgang met iemand daardoor volstrekt oninteressant geworden voor mij... dat ze later verdwijnen heb ik op dat moment niet zoveel aan
Laat ze gewoon ns achterwege en stel je ns open in een gesprek. Dit levert mi altijd de leukste vriendschappen en gesprekken op
Bij mijzelf houdt het muurtje eerder verband met emoties.. Met het muurtje bekijk ik alles rationeler, terwijl ik zonder het muurtje soms zelfs rechtstreeks uit mijn hart spreek..
quote:
Mensen schieten daarin (zoals met alles op het moment) ook extreem door ja...
Ik vind mezelf op zich best zelfverzekerd (In de meeste gevallen, soms ben ik erg onzeker, hoewel ik ook dan zelfverzekerdheid kan profileren), maar niet in de vorm van arrogantie of een koude blik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')