abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2005 @ 12:48:25 #226
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_25607722
Voorbind-dildo-wijven topic
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_25608053
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:47 schreef Alicey het volgende:

[..]

Aan de andere kant voel je wel weer dat je leeft door onzekerheid, vaak sta je dan ook voor een nieuwe uitdaging, en dat is toch weer nieuwe ervaring.

Ik heb zelf beide kanten wel.. Op sommige gebieden ben ik erg resoluut, op andere gebieden erg onzeker.
Ach, er zijn nog wel tig andere emoties dan onzekerheid waardoor ik wel voel dat ik leef al is het niet altijd even handig om geen angst te hebben.. maar jah, mijn theorie: overload gehad waardoor het zenuwtje wat angst doorgeeft is doorgefikt een andere verklaring heb ik niet echt.
  zondag 20 maart 2005 @ 13:13:08 #228
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_25608278
quote:
Op zondag 20 maart 2005 12:18 schreef MarMar het volgende:

[..]

Als je bang bent voor een littekentje meer of minder op je hart misschien wel.. ik heb een beetje een gebrek aan bang, dus ook niet onzeker.. wat niet wil zeggen dat ik alles van te voren weet, ik maak me er alleen niet al te druk over en neem dingen zoals ze komen...
Ik ben ook een piekeraar en een denker,... dus ja, over dat soort dingen maak ik me toch zorgen Ik laat het echter niet altijd blijken, evenals andere mensen. Ik heb het meestal wel snel door bij iemand, en heel erg veel mensen hebben er last van
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 20 maart 2005 @ 13:25:51 #229
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25608624
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:03 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ach, er zijn nog wel tig andere emoties dan onzekerheid waardoor ik wel voel dat ik leef al is het niet altijd even handig om geen angst te hebben.. maar jah, mijn theorie: overload gehad waardoor het zenuwtje wat angst doorgeeft is doorgefikt een andere verklaring heb ik niet echt.
Ik pas me zelf kennelijk snel aan.. Het wordt voor mij allemaal wat rustiger nu, en juist nu merk ik weer vaak dat ik onzeker ben.
pi_25610829
Wat zijn meisjes-meisjes?

Ik vind dat de TS zichzelf beschrijft op een manier zoals ieder meisje zichzelf ziet of in ieder geval zou willen zien.
"Ik ga 't liefst de hele nacht door" dat hebben wel meer meiden hoor?
"Ik zeur nooit" zijn er vrouwen die toegeven dat ze veel zeuren? Zit nou eenmaal in de aard van een vrouw, wordt afgedaan als zeuren maar is in werkelijkheid een groter gevoel voor emotie (sneller geraakt, sneller blij, etc)
"kan ouwehoeren met mannen" ik ken alleen maar mannen die dat willen. Logisch. Ik ken ook bijna geen hetero vrouwen die niet kunnen ouwehoeren met mannen..

Volgens mij heb je gewoon rare vrienden ofzo
  zondag 20 maart 2005 @ 14:51:55 #231
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25610935
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:47 schreef Taurus het volgende:
Wat zijn meisjes-meisjes?

Ik vind dat de TS zichzelf beschrijft op een manier zoals ieder meisje zichzelf ziet of in ieder geval zou willen zien.
"Ik ga 't liefst de hele nacht door" dat hebben wel meer meiden hoor?
"Ik zeur nooit" zijn er vrouwen die toegeven dat ze veel zeuren?
Ik wel hoor, zo nu en dan zeur ik.
  zondag 20 maart 2005 @ 15:09:48 #232
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_25611286
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:47 schreef Taurus het volgende:

"Ik zeur nooit" zijn er vrouwen die toegeven dat ze veel zeuren? Zit nou eenmaal in de aard van een vrouw, wordt afgedaan als zeuren maar is in werkelijkheid een groter gevoel voor emotie (sneller geraakt, sneller blij, etc)

Volgens mij heb je gewoon rare vrienden ofzo
Ik denk eerder dat jij net komt kijken...
Ik ken onnoemelijk veel vrouwen die gewoon nodeloos en extreem tegenstrijdig lopen te zeiken en zeuren. Dat is echt des vrouws. Zichzelf niet snappen en daarom maar dooremmeren over dingen die voor anderen (lees: mannen) vaak overduidelijk en evident zijn!
pi_25617619
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:13 schreef kamagurka het volgende:

Ik ben ook een piekeraar en een denker,... dus ja, over dat soort dingen maak ik me toch zorgen Ik laat het echter niet altijd blijken, evenals andere mensen. Ik heb het meestal wel snel door bij iemand, en heel erg veel mensen hebben er last van
Een denker ben ik op zich wel, maar ook een doener en een tikkeltje impulsief zo nu en dan. Piekeren doe ik dan weer niet vaak, behalve over hoe ik een conflict voor mij persoonlijk zo effectief mogelijk oplos zonder al te veel gezeik, maar dat is gewoon omdat ik een hekel aan gezeik heb. En last.. bwah, soms heeft het ook wel een charme als iemand een beetje onzeker is.. ik ben misschien op sommige vlakken wel een beetje laconiek geworden.. hoewel dat naar mijn idee toch ook weer niet de juiste beschrijving is.. ik voel wel, verdriet, blijdschap, geluk, pijn, teleurstelling, al die dingen meer, maar angst niet...
quote:
Op zondag 20 maart 2005 13:25 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik pas me zelf kennelijk snel aan.. Het wordt voor mij allemaal wat rustiger nu, en juist nu merk ik weer vaak dat ik onzeker ben.
Mij aanpassen, dat ben ik juist steeds minder gaan doen, mijn leven aanpassen aan wie ik ben en wat ik wel en niet wil, dat steeds meer en hoewel je af en toe er niet onderuit komt om eens een consessie te maken, weet ik het overwegend wel zo in te richten als mij het beste past.
  zondag 20 maart 2005 @ 21:32:15 #234
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_25620337
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:49 schreef MarMar het volgende:

[..]

Een denker ben ik op zich wel, maar ook een doener en een tikkeltje impulsief zo nu en dan. Piekeren doe ik dan weer niet vaak, behalve over hoe ik een conflict voor mij persoonlijk zo effectief mogelijk oplos zonder al te veel gezeik, maar dat is gewoon omdat ik een hekel aan gezeik heb. En last.. bwah, soms heeft het ook wel een charme als iemand een beetje onzeker is.. ik ben misschien op sommige vlakken wel een beetje laconiek geworden.. hoewel dat naar mijn idee toch ook weer niet de juiste beschrijving is.. ik voel wel, verdriet, blijdschap, geluk, pijn, teleurstelling, al die dingen meer, maar angst niet...
Ik ben ook uitermate sceptisch en relativerend, maar dieper onder oppervlakte zitten soms wel veel piekerstemmetjes. Ik vergelijk het met sommige mensen die ik ken en daar zitten idd gasten tussen die eigenlijk nooit ergens mee zitten en gewoon maar doen... daar kan ik soms erg jaloers naar kijken
Aan de andere kant ken ik minstens evenveel mensen die veel onzekerder zijn dan ikzelf, tsja
  zondag 20 maart 2005 @ 21:35:54 #235
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25620431
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:32 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik ben ook uitermate sceptisch en relativerend, maar dieper onder oppervlakte zitten soms wel veel piekerstemmetjes. Ik vergelijk het met sommige mensen die ik ken en daar zitten idd gasten tussen die eigenlijk nooit ergens mee zitten en gewoon maar doen... daar kan ik soms erg jaloers naar kijken
Aan de andere kant ken ik minstens evenveel mensen die veel onzekerder zijn dan ikzelf, tsja
Onzekerheid kan trouwens ook diep onder de oppervlakte zitten, en hoeft niet altijd zichtbaar te zijn..
  zondag 20 maart 2005 @ 21:38:56 #236
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25620526
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:49 schreef MarMar het volgende:

Mij aanpassen, dat ben ik juist steeds minder gaan doen, mijn leven aanpassen aan wie ik ben en wat ik wel en niet wil, dat steeds meer en hoewel je af en toe er niet onderuit komt om eens een consessie te maken, weet ik het overwegend wel zo in te richten als mij het beste past.
Ik heb het niet over bewust aanpassen, ik heb het meer over iets dat automatisch lijkt te gaan.. Ik heb me de afgelopen jaren aardig moeten verweren en ben ook flink verhard.. Nu dat eerste minder nodig wordt lijkt het echter alsof ik weer gevoeliger wordt. Zonder dat ik er zelf iets voor heb gedaan of doe.. Overigens dit alles zonder principes of idealen op te geven.
pi_25625907
quote:
Op zondag 20 maart 2005 15:09 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat jij net komt kijken...
Ik ken onnoemelijk veel vrouwen die gewoon nodeloos en extreem tegenstrijdig lopen te zeiken en zeuren. Dat is echt des vrouws. Zichzelf niet snappen en daarom maar dooremmeren over dingen die voor anderen (lees: mannen) vaak overduidelijk en evident zijn!
Ik ben zelf van 't vrouwelijk geslacht dus kijk uit wat je zegt he...

Nee, ik kom niet net kijken, echt niet. Ik zeg toch ook dat vrouwen 'zeuren'? Heeft wel te maken met gevoel voor emotie, of jij dat nou zeuren noemt of niet; dat is de oorzaak.

Maar ik snap niet helemaal waarom de TS zichzelf in zo'n mooi daglicht zeg en zich dan gaat afvragen waarom daar geen mannen op vallen, terwijl 't volgens mij juist het ideaalbeeld voor een man is wat de TS beschrijft... " Beetje angelina jolie " " Waarom vallen mannen daar niet op? "
pi_25626102
Omdat de TS een aandachtshoer is
pi_25652082
Mmmm een meid die niet 24/7 aandacht wil is ook vet en vooral als je idd je gang kunt gaan als je op stap bent... zelf raak ik denk ik ook vlugger aan de praat met een meid die wat stom mee lult....maar zodra dit te afstandelijk word enz heb je vlug zoiets van nevermind...

word toch niks.. en word het hoogsten een bekende-vriend relatie het dringt denk ik niet zo door dat het toch meer kan worden

uit ervaring spreek ik dat mannen die subtiele hints zowiezo niet snappen of veel te laat en een meisje meisje meestal wat onschuldiger en minder direct is waar de "hoop" op meer dan alleen een bekende toch wat hoger ligt

verder lijkt zon relatie me verder idd ideaal...
pi_25653726
quote:
Op maandag 21 maart 2005 01:16 schreef sannydude het volgende:
Omdat de TS een aandachtshoer is
Noem mij een handjevol vrouwen die dat niet is....

je zult het er toch echt mee moeten doen hoor
pi_25656218
quote:
Op zondag 20 maart 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik heb het niet over bewust aanpassen, ik heb het meer over iets dat automatisch lijkt te gaan.. Ik heb me de afgelopen jaren aardig moeten verweren en ben ook flink verhard.. Nu dat eerste minder nodig wordt lijkt het echter alsof ik weer gevoeliger wordt. Zonder dat ik er zelf iets voor heb gedaan of doe.. Overigens dit alles zonder principes of idealen op te geven.
Hmm dat minder hard worden herken ik wel, maar dat relateer ik niet zo 1 2 3 tot aanpassen, rekening houden met, dat doe ik wel, maar dat is sowieso een principe van me, ik kan nogsteeds een harde zijn en als iets me tegenstaat reken ik daar mee af, maar sollen met gevoelens van anderen of iemand out of the blue gaan lopen bitchen doe ik niet en als iemand es iets kloterigs doet en dat niet bewust heeft gedaan, is het bij mij ook al snel oke, maar zo ben ik en zo handel ik omdat ik denk dat dat het beste is, zijn dat de dingen die jij aanpassen noemt?
pi_25656458
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 09:08 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Noem mij een handjevol vrouwen die dat niet is....

je zult het er toch echt mee moeten doen hoor
  dinsdag 22 maart 2005 @ 12:16:15 #243
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25656576
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 11:54 schreef MarMar het volgende:

[..]

Hmm dat minder hard worden herken ik wel, maar dat relateer ik niet zo 1 2 3 tot aanpassen, rekening houden met, dat doe ik wel, maar dat is sowieso een principe van me, ik kan nogsteeds een harde zijn en als iets me tegenstaat reken ik daar mee af, maar sollen met gevoelens van anderen of iemand out of the blue gaan lopen bitchen doe ik niet en als iemand es iets kloterigs doet en dat niet bewust heeft gedaan, is het bij mij ook al snel oke, maar zo ben ik en zo handel ik omdat ik denk dat dat het beste is, zijn dat de dingen die jij aanpassen noemt?
Nee, ik bedoel er iets heel anders mee. Lees mijn post(s) anders nog een keertje.
pi_25656886
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 12:16 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel er iets heel anders mee. Lees mijn post(s) anders nog een keertje.
* MarMar komt der niet uit

denk dat ik me dan wat die criterea betreft toch echt niet aanpas ofzo..
  dinsdag 22 maart 2005 @ 12:44:13 #245
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25657077
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 12:33 schreef MarMar het volgende:

[..]

* MarMar komt der niet uit

denk dat ik me dan wat die criterea betreft toch echt niet aanpas ofzo..
Met aanpassen doelde ik eerder op een verandering in gedrag, die niet zo zeer te maken heeft met vergevingsgezindheid (Dat ben ik altijd wel redelijk geweest, en is nooit echt veranderd) of met het bewust kwetsen van mensen (Heb ik altijd een hekel aan gehad). Het heeft er eerder mee te maken met verschillen in openheid, het verschil tussen met de vuist op tafel slaan of iets op zijn beloop laten, het verschil tussen alles aankunnen en snel emotioneel worden, het verschil tussen afstand vasthouden en toenadering zoeken... Ik hoop dat het zo iets duidelijker is.
pi_25657202
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 12:44 schreef Alicey het volgende:

[..]

Met aanpassen doelde ik eerder op een verandering in gedrag, die niet zo zeer te maken heeft met vergevingsgezindheid (Dat ben ik altijd wel redelijk geweest, en is nooit echt veranderd) of met het bewust kwetsen van mensen (Heb ik altijd een hekel aan gehad). Het heeft er eerder mee te maken met verschillen in openheid, het verschil tussen met de vuist op tafel slaan of iets op zijn beloop laten, het verschil tussen alles aankunnen en snel emotioneel worden, het verschil tussen afstand vasthouden en toenadering zoeken... Ik hoop dat het zo iets duidelijker is.
hmm in die dingen is de uitkomst eigenlijk altijd wat ik vind dat voor mij het beste werkt, aanpassen aan situaties oke, maar aan anderen, mwah, dat valt te bezien
  dinsdag 22 maart 2005 @ 12:52:29 #247
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25657242
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 12:50 schreef MarMar het volgende:

[..]

hmm in die dingen is de uitkomst eigenlijk altijd wat ik vind dat voor mij het beste werkt, aanpassen aan situaties oke, maar aan anderen, mwah, dat valt te bezien
Bij mij zal het dan ook wel zo werken, want ik doe er niet actief iets aan.
pi_25658330
meisjes meisjes

oh, waarom mannen daar vaker op vallen? heeeeeeeeeeeel simpel

meisjes meisjes zijn vaak wat voorzichtiger, doen minder extreme dingen. Die kunnen dus beter kroost verzorgen. Dat is een beetje de onbewuste gedachte erachter.
pi_25658765
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 13:44 schreef maertz het volgende:
meisjes meisjes

oh, waarom mannen daar vaker op vallen? heeeeeeeeeeeel simpel

meisjes meisjes zijn vaak wat voorzichtiger, doen minder extreme dingen. Die kunnen dus beter kroost verzorgen. Dat is een beetje de onbewuste gedachte erachter.
een vrouw die wat meegemaakt heeft en een beetje weet wat er in de wereld speelt en niet al te naief is daarentegen, heeft een kind weinig te bieden in de opvoeding natuurlijk, ja logisch :p

NOT

btw, ik weet zo net nog niet of mannen er vaker op vallen en het is toch ook geen wedstrijdje?
  dinsdag 22 maart 2005 @ 14:06:48 #250
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25658892
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 14:02 schreef MarMar het volgende:

[..]

een vrouw die wat meegemaakt heeft en een beetje weet wat er in de wereld speelt en niet al te naief is daarentegen, heeft een kind weinig te bieden in de opvoeding natuurlijk, ja logisch :p
Een meisje moet stoer zijn om te weten wat er in de wereld speelt en niet naief te zijn?
quote:
btw, ik weet zo net nog niet of mannen er vaker op vallen en het is toch ook geen wedstrijdje?
De meeste mensen vallen op mensen die hun tegenpool zijn en hen kunnen aanvullen. De meeste mannen zijn nou eenmaal eh.. mannelijk, dus tja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')