Ja, die moeten ons verdedigen bij oorlogquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:24 schreef rubbereend het volgende:daar is de beveiliging van de landmacht
Dat wist die kerel toch niet toen hij dit opnam.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:26 schreef SunChaser het volgende:
Weten tot vanavond niet dat ze gefilmd zijn?Stond 2 dagen terug al in de krant
beveiligingspersoneel verdedigt ons land niet volgens mij.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, die moeten ons verdedigen bij oorlog
Landmachtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beveiligingspersoneel verdedigt ons land niet volgens mij.
Had idd ook wat meer verwacht, maar toch laat het programma zien dat er een heel hoop vunzigheid is in dit land.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:27 schreef SunChaser het volgende:
Was dat alles? 4 minuten materiaal opgeblazen met stomme interviews en terugblikken en tendentieuze voice overs
Jawel, want ze hebben de landmacht al om reactie gevraagd oor uitzendingquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:26 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat wist die kerel toch niet toen hij dit opnam.
Ja en? Dat kan toch ook zonder dat het in de krant is geweest?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jawel, want ze hebben de landmacht al om reactie gevraagd oor uitzending
je hebt weinig gemist. Hij lokt een paar kneuzen en perverselingen in de val, maar de grote jongens pakt ie niet aan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:31 schreef vosss het volgende:
EN ik schakel net in op het moment dat de reclame begint
niks gemist hoor vosss!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:31 schreef vosss het volgende:
EN ik schakel net in op het moment dat de reclame begint
Net of hij dat mag.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
je hebt weinig gemist. Hij lokt een paar kneuzen en perverselingen in de val, maar de grote jongens pakt ie niet aan.
Gelukkig maar danquote:
Gast beide programma's hebben een totaal ander doelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:31 schreef SunChaser het volgende:
Hiervoor zag ik die repo van Peter R de Vries waarin hij een gevluchte moordenaar opspoort. Is toch een groot kwaliteitsverschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |