Mike!quote:Op zondag 27 maart 2005 00:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mike!
Califo kent Mandy van Barry Manilow niet. En Darlene uit Roseanne niet.
Tom, je bent een SHOmod. In hart en nieren.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik daarmee kom aanzetten gaat íe me weer een SHO-mod noemen. En dat ben ik echt niet..
Doe dan IDOmod, dat is leuker.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:16 schreef California het volgende:
Tom, je bent een SHOmod. In hart en nieren.
WAT HEB IK NOU AAN JE, MAIK?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:17 schreef Mike het volgende:
Ja, dat van Idols was uiteraard een geintje...maar het was het eerste wat naar boven borrelde toen ik aan dat nummer dacht.
Verder ken ik ook niet alle gastrollen van W&G uit m'n hoofd, dus dat is je vergeven.
Ik kan nooit boos worden op Califo.quote:
Tom, Mike geeft me gelijk.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:17 schreef Mike het volgende:
Ja, dat van Idols was uiteraard een geintje...maar het was het eerste wat naar boven borrelde toen ik aan dat nummer dacht.
Verder ken ik ook niet alle gastrollen van W&G uit m'n hoofd, dus dat is je vergeven.
Dat is niet leukerquote:Op zondag 27 maart 2005 00:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Doe dan IDOmod, dat is leuker.
Een schattig lachende Califo?quote:
Ja, maar jij vindt ook dat Barry Manilow onder SHO valt.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:21 schreef California het volgende:
Dat is niet leuker. En SHOmod dekt de lading beter, want Idols valt daar ook onder.
Als hij inderdaad een gastrol had in Will & Grace is dat ook zoquote:Op zondag 27 maart 2005 00:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar jij vindt ook dat Barry Manilow onder SHO valt..
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:24 schreef California het volgende:
Als hij inderdaad een gastrol had in Will & Grace is dat ook zo.
Califo, Barry is veel, maar geen SHO.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Mike, TV-mod, vertel Califo eens dat hij het bij het verkeerde end heeft.
Who is the man that would risk his neckquote:
Califo! Mike geeft me gelijk!quote:Op zondag 27 maart 2005 00:27 schreef Mike het volgende:
Califo, Barry is veel, maar geen SHO.
Als ik kots ruimt Gorro het wel op.quote:Maak elkaar niet af he? Anders moet ik morgen hier de zooi weer opruimen.
Can you dig it?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:29 schreef California het volgende:
Shaft!
Madonna. Gastrol in W&G vanwege haar SHO-gehalte.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:27 schreef Mike het volgende:
Califo, Barry is veel, maar geen SHO.
Maak elkaar niet af he? Anders moet ik morgen hier de zooi weer opruimen.
en daar zijn we trots opquote:Op zondag 27 maart 2005 03:27 schreef SlimShady het volgende:
Dit topic is een al onzin. Het gaat helemaal nergens over.
wromquote:Op zondag 27 maart 2005 11:10 schreef kinky_queen het volgende:
Goedemorgen dames en heren,
today is a good day to die
[afbeelding]
t wordt steeds vager met jouquote:Op zondag 27 maart 2005 15:18 schreef kinky_queen het volgende:
Dat weet ik pas om 02:00 uur vanacht
Barry ziet er op die foto een beetje uit alsof delen van z'n gezicht bij elkaar geraapt zijn.quote:
Op alle foto's die ik zag had Barry een raar hoofd.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:40 schreef Mike het volgende:
Barry ziet er op die foto een beetje uit alsof delen van z'n gezicht bij elkaar geraapt zijn.
Ik denk sowieso dat Barry Manilow lezers kost.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:44 schreef Mike het volgende:
Er was natuurlijk nog geen photoshop in de tijd dat hij beroemd was. Dit zet je tegenwoordig niet meer in een blad...kost je lezers.
Barry heeft ooit samen met Estelle Getty (de moeder uit Golden Girls) gespeeld in de spetterende TV-film 'Copacabana'.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:49 schreef dolle_hond het volgende:
het is hier geen MUZ SC
Heb je wel eens gezien hoe Rue McClanahan (Blanche) er nu uitziet? Wat een spook.quote:
Foto?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:57 schreef Mike het volgende:
Heb je wel eens gezien hoe Rue McClanahan (Blanche) er nu uitziet? Wat een spook.
Die is ook al wat.. 197 ofzo?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Brr. Zelfs plastische chirurgie kan daar niks aan doen.
Kijk verder dan wat je kan zien. Ga over die lijn, verleg die grens en ontdek het onbekende. We ontmoeten elkaar aan de andere kant.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:15 schreef California het volgende:
[..]
Namelijk?
Nou ben ik er nog steeds niet achter.
Je kijkt te veel David Lynch-films.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk verder dan wat je kan zien. Ga over die lijn, verleg die grens en ontdek het onbekende. We ontmoeten elkaar aan de andere kant.
Je kan niet té veel David Lynch-films kijken. Wachowski's daarentegen.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:19 schreef California het volgende:
[..]
Je kijkt te veel David Lynch-films.
Daarvan kan één al te veel zijn.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wachowski's daarentegen.
I beg to differ. Mulholland Dr. Buh.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je kan niet té veel David Lynch-films kijken. Wachowski's daarentegen.
Hallo, wat een understatement mevrouwtje.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Buh.
Idd.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hallo, wat een understatement mevrouwtje.
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2004 14:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Na een tweede keer kijken vind ik het eigenlijk pretentieuze bagger.
Het ziet er allemaal mooi uit, maar nee..
Ik weet niet hoor, ik vond de pilot van Twin Peaks (hoi Soi) wel weer erg hip.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het Mulholland Dr. - offensief is hierbij opgericht.
[afbeelding] Death to the demon David Lynch! [afbeelding]
Revolutions? Die is matig tot slecht, inderdaad. Maar Reloaded is onvoorstelbaar slecht.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:04 schreef kinky_queen het volgende:
Alléén omdat THE MATRIX REVOLUTIONS slecht is? Of vind je BOUND en THE MATRIX ook slecht?
Mooie plaatjes en geen enkele inhoud is niet genoeg voor een goede film.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nee, eigenlijk niet. Voor mij dan.
Stiekem kijk ik al weken naar The Education of Max Bickford, een serie met MGH. Elke zondagnacht. Zo slecht, moet je ook eens kijkenquote:Op zondag 27 maart 2005 23:12 schreef BlaatschaaP het volgende:
Is it an airplane? Is it a whale? Is it a nuclear bomb? No! It's Marcia Gay Harden!
Da's nie zo vreemd hoor Tomquote:Op zondag 27 maart 2005 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dit mismaakte wangedrocht komt morgen op TV. Ik ga niet kijken.
quote:
Miepiequote:Op maandag 4 april 2005 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
Wie gaan we de schuld geven?
Mij?quote:Op maandag 4 april 2005 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
Wie gaan we de schuld geven?
She's alive!!!!quote:
Niet nodig, we hadden net bepaald dat alles SoKs schuld is.quote:Op maandag 4 april 2005 23:58 schreef QyRoZ het volgende:
Mij?
Om je te vermaken tijdens de pauze's van films. Maar aangezien alle die-hard filmfreaks hier hun films zonder pauze's bekijken, is er in dit topic ook nooit wat te beleven.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:34 schreef SlimShady het volgende:
Saai, saai, saai... Wat is eigenljik het doel van "Pauzeknop" topics?
Zie pagina 1.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:34 schreef SlimShady het volgende:
Saai, saai, saai... Wat is eigenljik het doel van "Pauzeknop" topics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |