en daar zijn we trots opquote:Op zondag 27 maart 2005 03:27 schreef SlimShady het volgende:
Dit topic is een al onzin. Het gaat helemaal nergens over.
wromquote:Op zondag 27 maart 2005 11:10 schreef kinky_queen het volgende:
Goedemorgen dames en heren,
today is a good day to die
[afbeelding]
t wordt steeds vager met jouquote:Op zondag 27 maart 2005 15:18 schreef kinky_queen het volgende:
Dat weet ik pas om 02:00 uur vanacht
Barry ziet er op die foto een beetje uit alsof delen van z'n gezicht bij elkaar geraapt zijn.quote:
Op alle foto's die ik zag had Barry een raar hoofd.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:40 schreef Mike het volgende:
Barry ziet er op die foto een beetje uit alsof delen van z'n gezicht bij elkaar geraapt zijn.
Ik denk sowieso dat Barry Manilow lezers kost.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:44 schreef Mike het volgende:
Er was natuurlijk nog geen photoshop in de tijd dat hij beroemd was. Dit zet je tegenwoordig niet meer in een blad...kost je lezers.
Barry heeft ooit samen met Estelle Getty (de moeder uit Golden Girls) gespeeld in de spetterende TV-film 'Copacabana'.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:49 schreef dolle_hond het volgende:
het is hier geen MUZ SC
Heb je wel eens gezien hoe Rue McClanahan (Blanche) er nu uitziet? Wat een spook.quote:
Foto?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:57 schreef Mike het volgende:
Heb je wel eens gezien hoe Rue McClanahan (Blanche) er nu uitziet? Wat een spook.
Die is ook al wat.. 197 ofzo?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Brr. Zelfs plastische chirurgie kan daar niks aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |