Nee hoor, en ik wil het ook weer heel graag, maar mijn 'eigen' pc is nog steeds niet gerepareerd. Het moederbord is naar z'n moer en is terug naar Gistron. Dat duurt nu al vanaf geloof ik begin Januariquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:01 schreef Mike het volgende:
:Ha KQ...je bent nooit meer op de chat....was je het beu?
Nu welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk iedereen, Mike is terug!
hi mikequote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk iedereen, Mike is terug!
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:07 schreef Mike het volgende:
Duidelijk een gebrek aan algemene kennis.
Hij zou Mandy toch ZEKER moeten kennen omdat het gezongen werd door Erik in Idols.
Mike!quote:Op zondag 27 maart 2005 00:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mike!
Califo kent Mandy van Barry Manilow niet. En Darlene uit Roseanne niet.
Tom, je bent een SHOmod. In hart en nieren.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik daarmee kom aanzetten gaat íe me weer een SHO-mod noemen. En dat ben ik echt niet..
Doe dan IDOmod, dat is leuker.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:16 schreef California het volgende:
Tom, je bent een SHOmod. In hart en nieren.
WAT HEB IK NOU AAN JE, MAIK?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:17 schreef Mike het volgende:
Ja, dat van Idols was uiteraard een geintje...maar het was het eerste wat naar boven borrelde toen ik aan dat nummer dacht.
Verder ken ik ook niet alle gastrollen van W&G uit m'n hoofd, dus dat is je vergeven.
Ik kan nooit boos worden op Califo.quote:
Tom, Mike geeft me gelijk.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:17 schreef Mike het volgende:
Ja, dat van Idols was uiteraard een geintje...maar het was het eerste wat naar boven borrelde toen ik aan dat nummer dacht.
Verder ken ik ook niet alle gastrollen van W&G uit m'n hoofd, dus dat is je vergeven.
Dat is niet leukerquote:Op zondag 27 maart 2005 00:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Doe dan IDOmod, dat is leuker.
Een schattig lachende Califo?quote:
Ja, maar jij vindt ook dat Barry Manilow onder SHO valt.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:21 schreef California het volgende:
Dat is niet leuker. En SHOmod dekt de lading beter, want Idols valt daar ook onder.
Als hij inderdaad een gastrol had in Will & Grace is dat ook zoquote:Op zondag 27 maart 2005 00:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar jij vindt ook dat Barry Manilow onder SHO valt..
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:24 schreef California het volgende:
Als hij inderdaad een gastrol had in Will & Grace is dat ook zo.
Califo, Barry is veel, maar geen SHO.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Mike, TV-mod, vertel Califo eens dat hij het bij het verkeerde end heeft.
Who is the man that would risk his neckquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |