Wat is dan het teleurstellende aan de verklaring voor deze film? Ikzelf vind het overigens juist prettig als niet alles helemaal uitgekauwd wordt en ik na het bekijken van de film welhaast gedwongen wordt om na te denken over hetgeen ik gezien heb.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil geen films zien waarvan ik naderhand een (voor mij teleurstellende) verklaring moet opzoeken om 'm te snappen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:49 schreef Weakling het volgende:
Wat is dan het teleurstellende aan de verklaring voor deze film? Ikzelf vind het overigens juist prettig als niet alles helemaal uitgekauwd wordt en ik na het bekijken van de film welhaast gedwongen wordt om na te denken over hetgeen ik gezien heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vond ik teleurstellend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zullen mensen zijn die het direct snappen en er zullen mensen zijn die er een eigen draai aan geven. Je moet ermee doen wat je wil.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik weet het niet..
Ik vind de verklaringen voor de film in dit topic niet leuk. Ik vond de film best okay (vooral het eerste stuk zegmaar, de droom). Maar daarna. Ik was de weg kwijt. Ik dacht dat ik in slaap was gevallen. Ik heb teruggespoeld. Ik was dus niet in slaap gevallen.
Ik wil geen films zien waarvan ik naderhand een (voor mij teleurstellende) verklaring moet opzoeken om 'm te snappen.
Idd dat heb ik ook vond het wel spannend (sommige scenes ook weer niet maar de meesten wel) maar ik snap er geen hol van.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:55 schreef k_man het volgende:
*kick*
Net gezien op Canvas.
Tmaelijk bizar dat je een flim als spannend ervaart, terwijl je tegelijk niet eens echt snapt waar het om gaat.
Dat is toch niet raar. Vaak zijn films die vaag zijn spannend door het mysterieuse karakter ervan en je geen idee hebt wat er gaat gebeuren. Zelf ervaar ik de film alsof je naar een nachtmerrie zit te kijken.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:55 schreef k_man het volgende:
*kick*
Net gezien op Canvas.
Tmaelijk bizar dat je een flim als spannend ervaart, terwijl je tegelijk niet eens echt snapt waar het om gaat.
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:20 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren:
Mulholland Drive
De reacties hier zijn zo te lezen niet zo heel positief, maar ik vond em persoonlijk echt geweldig![]()
. De sfeer is geweldig, net als de acteerprestaties. En dan met name van Naomi Watts, maar dat ben ik ondertussen wel gewend
.
In het begin moest ik er ff in komen, maar hij werd steeds beter. Niet de hele film door is t spannend, maar toch zitten er een groot aantal zeer spannende scenes in. En bij elk van die spannende scenes lukte t regisseur David Lynch om je hart sneller te laten kloppen, t echt spannend te laten zijn. Erg goed
Een redelijk ingewikkelde film, waar ik door toedoen van m`n broer precies de clou heb gemist![]()
![]()
Het was maar 5 seconden ofzo, maar dat heb ik dus gemist en daardoor snapte ik de rest van de film niet erg meer. Dus ik moet m zeker nog es kijken. Heb gelijk de dubbel dvd besteld
Zeker een aanrader
IMDB Cijfer: 7,9/10
Mijn Cijfer: 8,8/10
idd, dat had ik ook gehoord. maar de film is niet precies hetzelfde als die eventuele pilot.quote:Op donderdag 18 november 2004 12:26 schreef Kolkus het volgende:
Persoonlijk vind ik het misschien wel de beste van David Lynch.
De film was trouwens eigenlijk als pilot voor een volledige serie, een nieuwe Twin Peaks zeg maar, bedoeld.
Toen de producenten echter het eindresultaat zagen vonden ze het te vreemd en ontoegankelijk (wat een verrassing bij David Lynch!) en is de serie gecancelled en is het bij de film gebleven.
Zonde imo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
Volgende week woensdag komt ie op Canvas (en Lost Highway die vrijdag daarop). De David Lynch-weken zijn begonnen
ah ok, zal opletten danquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
Geloof het wel, misschien de week daarop nog (ze moeten toch een beetje Inland Empire promoten)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |