abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 maart 2005 @ 10:37:27 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25503032
Halsema: 'CDA en VVD voeden angst'
Meldt de frontpage,
Femke is van mening dat het een anti islam houding is, de politiek doet dit om een angstcultuur te kweken..

Vraag me dan toch af, Femke, hier in Duitsland zijn de groenlinkse aan de macht. Waarom worden er hier dan de ene haatpredikende imam na de andere het land uitgeflikkerd?
Is je zusterpartij ook bezig met haat en angst zaaien?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_25503454
Wat femke "vergeet" te vertellen is dat haar partij altijd heeft gefloreerd op angstzaaien, angst voor het milieu, angst voor het kapitalisme, angst voor rechts, angst voor werkelijk zelfbeschikkingsrecht............... en als dan een regering zeer terecht aangeeft dat er iets aan moslimextremisme gedaan moet worden...................... dan noem je dat angst zaaien.
Ik las toevallig de complete pagina in het NRC, typerend, dat blad geeft dus een complete pagina een links, als je dat doorleest ontstaat het beeld van een wereldvreemd gestoord persoon. Gelukkig is het een marginale minderheid, anders zou het nog gevaarlijk kunnen worden.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_25503556
Ach, Theo van Gogh ligt alweer een tijdje onder de grond dus gansje Halsema durft haar mond weer open te trekken.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 13 maart 2005 @ 11:09:49 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25503576
Dat ze wereldvreemd is, letterlijk niet weet wat er gebeurd in de wereld, blijkt al wel, de Rood/Groene regering in nederlands naaste buurland heeft op dit punt geen afwijkend beleid.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_25503587
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:02 schreef speedfreak1 het volgende:

Ik las toevallig de complete pagina in het NRC, typerend, dat blad geeft dus een complete pagina een links, als je dat doorleest ontstaat het beeld van een wereldvreemd gestoord persoon. Gelukkig is het een marginale minderheid, anders zou het nog gevaarlijk kunnen worden.
hear hear hear!
Bekijk je foto maar eens goed!
  zondag 13 maart 2005 @ 11:12:28 #6
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_25503614
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat ze wereldvreemd is, letterlijk niet weet wat er gebeurd in de wereld, blijkt al wel, de Rood/Groene regering in nederlands naaste buurland heeft op dit punt geen afwijkend beleid.
daar hebben ze al een excuus voor
het is daar zogenaamd nog veel erger en dus moeten daar hardere maatregelen genomen worden, hier valt het allemaal wel mee.

lief zijn voor melkaar
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  zondag 13 maart 2005 @ 11:20:35 #7
116987 Mea_Culpa
Het spijt me, vergeef me
pi_25503727
Het domste stukje was nog 'die liefdeloosheid, daar word ik verdrietig van' als het over het doodrijden van die Ali el B de tasjesrover gaat. Liefdeloosheid

Jezus wat een verschrikkelijke domme muts is het toch ook, niet te zuinig
Het spijt me, vergeef me, anders kan ik het niet zeggen, er valt nog zoveel uit te leggen, dus doe ik het maar zo.
  zondag 13 maart 2005 @ 11:26:33 #8
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25503824
Gewoon negeren joh, die hut.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_25503912
Kan deze drugs gebruiker niet gewoon net als andere drugs gebruikers haar mond houden.
  zondag 13 maart 2005 @ 11:41:52 #10
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_25504122
Groen Slinks is niet het probleem waar ik mem meer zorgen over maak is dat de PVDA op zon 70 zetels staat. Zijn wij echt helemaal gekgeworden, willen wij weer terug naar de Middeleeuwen waar je al een racist was als je het woord buitenlander in je mond nam, waar ikkegalen ons land overspoelde, waar crimenelen veel meer rechten had dan het slachtoffer, waar etc etc. Nu al die dingen langzaan veranderen en het economisch wat minder gaat, gaan ze allemaal terug naar de PVDA.Jongens Jongens hebben we dan niks geleerd??? Kijk maar naar de gtote steden....ga maar een snachts op het centraal station van R';dam rondhangen (ik durf het overdags niet eens). Ach wat het is toch al te laat............
pi_25508910
ik heb een gruwelijke hekel aan madame Halsema
  zondag 13 maart 2005 @ 20:20:10 #12
103644 Zebraman
Striped Devil
pi_25509060
Ik vind dat ze hier dus echt weer eens flink de plank misslaat. Jammer want daardoor vergeten we dat GL soms ook best goede punten heeft. Dat vreselijk "groen" in de naam, ookal zoiets dat afbreuk doet aan de serieuze standpunten die ze ook wel hebben.
"Zebraman... Kickpost!"
pi_25509244
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:02 schreef speedfreak1 het volgende:
.........................
Het NRC van Zaterdag??? Ik heb die maar weer eens gekocht, doorgebladerd, in een aantal artikelen begonnen te lezen, vervolgens heb ik die krant vrijwel ongelezen bij het oud papier gekwakt.
Wat glijdt die krant af zeg, vreselijk.
Vervolgens lees ik een stukje van die Bas Heijne en jawel, hij begint weer te mekkeren over Fortuyn, die man is nu al drie jaar dood!!!
Elke keer als ik iets van Bas Heijne lees zeikt ie over Fortuyn. Wat lopen die mensen toch vreselijk achter.

Femke? droog doosje.

edit: de rubriek wetenschap heb ik wel bewaard, al is dat sinds het vertrek van Ikke ook minder geworden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Godslasteraar op 13-03-2005 20:51:04 ]
  zondag 13 maart 2005 @ 21:35:44 #15
85889 lucida
équilibre
pi_25509687
quote:
Op zondag 13 maart 2005 10:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Halsema: 'CDA en VVD voeden angst'
Meldt de frontpage,
Femke is van mening dat het een anti islam houding is, de politiek doet dit om een angstcultuur te kweken..
Angst kent nu eenmaal een onverzadigbare honger naar macht - zelfs op het haatzaaiende af?
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  maandag 14 maart 2005 @ 22:26:57 #16
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25513861
quote:
Op zondag 13 maart 2005 21:35 schreef lucida het volgende:

[..]

Angst kent nu eenmaal een onverzadigbare honger naar macht - zelfs op het haatzaaiende af?
Als groenlinkse politica kun je bijzonder handig gebruik maken van de angst voor een vermeende teloorgang van de menswaardige beschaving. Met wat dramatiek levert dat vast weer wat zeteltjes op van mensen die zichzelf graag publiek en politiek correct aan de goede kant geplaatst wensen te zien.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 14 maart 2005 @ 22:44:42 #17
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25514297
ctrl +f --> Stuitend --> No hits. Vreemd
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  maandag 14 maart 2005 @ 22:49:31 #18
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25514396
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:44 schreef Kaalhei het volgende:
ctrl +f --> Stuitend --> No hits. Vreemd
Prober het eens woord voor woord met:
stui-tend, onmenselijk, schokkend, slachtoffer, nalatig, onbeschaamd, dip, hysterie, onverantwoord, discriminerend, klimaat, stigmatiseren, kwetsen,...

Zo moet het vast lukken...
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 00:44:25 #19
99433 Tup
Tupperwaar
pi_25515298
Om het grijsgedraaide plaatje genaamd "Linkse kerk - Het is jullie schuld" tegenwicht te bieden, wijs ik nog maar eens op de eigen verantwoordelijkheid. Wij burgers hebben het laten gebeuren. Jullie dus ook. Zelfs Wilders wil op zoek "naar oplossingen". Die vind je niet door je buurman zwart te maken.
Wasserwunderland
pi_25515441
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 00:44 schreef Tup het volgende:
Om het grijsgedraaide plaatje genaamd "Linkse kerk - Het is jullie schuld" tegenwicht te bieden, wijs ik nog maar eens op de eigen verantwoordelijkheid. Wij burgers hebben het laten gebeuren. Jullie dus ook. Zelfs Wilders wil op zoek "naar oplossingen". Die vind je niet door je buurman zwart te maken.
Mooi, tijd voor het legaliseren van wapenbezit want we zijn ook voor een groot deel zelf verantwoordelijk voor onze veiligheid.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:02:29 #21
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25519382
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 00:44 schreef Tup het volgende:
Om het grijsgedraaide plaatje genaamd "Linkse kerk - Het is jullie schuld" tegenwicht te bieden, wijs ik nog maar eens op de eigen verantwoordelijkheid. Wij burgers hebben het laten gebeuren. Jullie dus ook.
Wat een onzin. 'Ik' heb helemaal niks 'laten' gebeuren. Als recalcitrante tiener in je eentje begin je echter niet zoveel tegen de Linkse Kerk .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_25520094
Femke heeft een punt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:02:27 #23
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_25521571
Alles beter dan ons pratende paasei en zijn nationaal-conservatieve beweging. Het wordt tijd dat die knuppel onder een tram komt.

Over liefdeloosheid gesproken.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_25521830
Femke, als je geen zin aan sex hebt praat dan eens met Linda de Mol.
Maar val mij niet lastig met frustraties van jouw.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:17:38 #25
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_25521883
Femke is een mooie vrouw. Daar kan Rita Verdonk nog een voorbeeld aan nemen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')