Wel leuk dat Jari nu ook al opduiktquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:12 schreef Spideyman het volgende:
Rijkaard gaat niet in op aanbod ajax voor de functie van td, JC genoemd als nieuwe td en Litmanen genoemd als assistent van Blind - aldus geruchten uit de meest vage kranten en websites.
Gerald Vanenburgquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rot toch op met je gemoedelijk. Welke Ajax speler is er naar Eindhoven gegaan omdat het daar zo 'gemoedelijk'is?
om nou Litmanen als assistent aan te stellen terwijl hij nou niet echt bijzonder goed in de groep lag toen hij er was........quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:12 schreef Spideyman het volgende:
Rijkaard gaat niet in op aanbod ajax voor de functie van td, JC genoemd als nieuwe td en Litmanen genoemd als assistent van Blind - aldus geruchten uit de meest vage kranten en websites.
nee dat vat ik ook niet echt. komt bij dat zijn communicatieve/verbale skills niet bijster goed zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
om nou Litmanen als assistent aan te stellen terwijl hij nou niet echt bijzonder goed in de groep lag toen hij er was........
In die tijd was geld toch de voornaamste reden hoor. Net als bij Koeman, Rijkaard, Arnesen etc.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Gerald Vanenburg
en bedankt nog gna gna
Lerbyquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
In die tijd was geld toch de voornaamste reden hoor. Net als bij Koeman, Rijkaard, Arnesen etc.
daarom vind ik het ook zo'n maf gerucht. nul ervaring als trainer ook nog eens.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
om nou Litmanen als assistent aan te stellen terwijl hij nou niet echt bijzonder goed in de groep lag toen hij er was........
en om nou te zeggen dat de scouts bij het zoeken van spelers van 18+ echt succesvol zijn is ook niet echt t geval.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom vind ik het ook zo'n maf gerucht. nul ervaring als trainer ook nog eens.
Misschien is hij te gebruiken als scout in Scandinavie, maar daar hebben we er al 5845 van geloof ik
zal vast wel meegespeeld hebben, maar bij Vanenburg lag er destijds een enorme druk op z'n schouders omdat amsterdam weer van alles verwachte van hun nieuwe wereldster. (hé waar heb ik dat vaker gehoord...). toen gerald na een superseizoen de jaren erna er niks meer van bakte werd hij nog steeds vergeleken met dat eerste seizoen. hij heeft daarna echt bewust gekozen voor de Brabantse gemoedelijkheid, en met succes getuige de winst van de europacup 1.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
In die tijd was geld toch de voornaamste reden hoor. Net als bij Koeman, Rijkaard, Arnesen etc.
O ja, die ook nogquote:
Gerald is dan misschien wel de uitzondering. Die werd ook echt gezocht door de pers.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
zal vast wel meegespeeld hebben, maar bij Vanenburg lag er destijds een enorme druk op z'n schouders omdat amsterdam weer van alles verwachte van hun nieuwe wereldster. (hé waar heb ik dat vaker gehoord...). toen gerald na een superseizoen de jaren erna er niks meer van bakte werd hij nog steeds vergeleken met dat eerste seizoen. hij heeft daarna echt bewust gekozen voor de Brabantse gemoedelijkheid, en met succes getuige de winst van de europacup 1.
Je hoeft niet zo tekeer te gaan hoor AZ of begin je al een beetje zenuwachtig te wordenquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rot toch op met je gemoedelijk. Welke Ajax speler is er naar Eindhoven gegaan omdat het daar zo 'gemoedelijk'is?
DIE zijn juist wel goed, maar hij kon er niet tegen dat er bij Ajax mensen liepen die niks berijkt hebben en al een grote bek hebben, plus dat hij bij veel spelers de beleving miste.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
nee dat vat ik ook niet echt. komt bij dat zijn communicatieve/verbale skills niet bijster goed zijn.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo tekeer te gaan hoor AZ of begin je al een beetje zenuwachtig te worden![]()
Er staat toch niet voor niks eenachter bijna-pappa.
In Scandinavie dus wel.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en om nou te zeggen dat de scouts bij het zoeken van spelers van 18+ echt succesvol zijn is ook niet echt t geval.
Ja, inderdaad. Kujula, Bergdolmo, Krohn-Dehli, Pasanen, Sörenssen, Lindgren en de gebroeders Moisander zijn daar uitstekende voorbeelden van.quote:
Pasanen en Bergdolmo waren toch nuttige voetballers om erbij te hebben hoor. En Lindgren nu al afschrijven ...?quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:05 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Kujula, Bergdolmo, Krohn-Dehli, Pasanen, Sörenssen, Lindgren en de gebroeders Moisander zijn daar uitstekende voorbeelden van.
Pasanen en Bergdolmo waren nuttig, meer niet. Hoeveel fouten mochten hun keer op keer maken? Dergelijke spelers hadden we in eigen gelederen ook wel rondlopen. En Lindgren heb ik ook nog nooit aangeschreven.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Pasanen en Bergdolmo waren toch nuttige voetballers om erbij te hebben hoor. En Lindgren nu al afschrijven ...?
Technisch beperkt, traag in balbezit. Nee, denk niet dat hij er komt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Lindgren moet je nog zeker niet afschrijven, die komt er wel.
Je mag die jongen natuurlijk wel wat tijd gunnen vind ik.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:13 schreef gras het volgende:
En Lindgren heb ik ook nog nooit aangeschreven.
Lijkt me dus erg sterk dat hij opnieuw met diezelfde gasten wil werken. Zeker niet als assistent-trainer.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
DIE zijn juist wel goed, maar hij kon er niet tegen dat er bij Ajax mensen liepen die niks berijkt hebben en al een grote bek hebben, plus dat hij bij veel spelers de beleving miste.
Maar Jari moet geen assistent worden, laat hem maar de jeugd gaan trainen
Kom op zeg, er komt nog meer uit Willem Kieft dan uit Litmanen als het gaat om verbale capaciteiten. Nooit een interview met hem gezien? Hij was bij vlagen een hele goede voetballer, maar een 'people-person' is hij nooit geweest. Juist een belangrijke eigenschap voor een trainer, vind ik.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
DIE zijn juist wel goed, maar hij kon er niet tegen dat er bij Ajax mensen liepen die niks berijkt hebben en al een grote bek hebben, plus dat hij bij veel spelers de beleving miste.
Maar Jari moet geen assistent worden, laat hem maar de jeugd gaan trainen
Tsja.....als je het van je eigen jeugd nooit moest hebben.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Gerald Vanenburg
en bedankt nog gna gna
Ach, bij de laatste ajax - PSV/PSV-ajax switch was het toch echt iemand uit de eigen jeugd van PSV die naar ajax gingquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja.....als je het van je eigen jeugd nooit moest hebben.....
hoooohooooo stop, vergeet Edward Linskens niet!quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja.....als je het van je eigen jeugd nooit moest hebben.....
quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach, bij de laatste ajax - PSV/PSV-ajax switch was het toch echt iemand uit de eigen jeugd van PSV naar ajax ging![]()
tsja, eigenlijk is jullie jeugdopleiding top.........quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach, bij de laatste ajax - PSV/PSV-ajax switch was het toch echt iemand uit de eigen jeugd van PSV die naar ajax ging![]()
Hoop koreanen in de jeugd daarquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
tsja, eigenlijk is jullie jeugdopleiding top.........
Zo werd er destijds bij ajax wel geredeneerd anders hadden jullie wel een linksbuiten uit de eigen jeugd door laten stromen in 1quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
tsja, eigenlijk is jullie jeugdopleiding top.........
Als ik moet kiezen, wordt het toch een goede jeugdopelidingquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:49 schreef PyTh het volgende:
Weet wel dat onze jeugdopleiding niet je van het is maar een scoutings en aankoopbeleid van niks is ook niet alles, toch?
Ben ik min of meer wel met je eens maar je kunt in deze tijd je 1ste elftal niet meer bouwen op spelers uit eigen jeugd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:40 schreef aldostuta het volgende:
En met een goede jeugdopleiding is de noodzaak van, en dus waarschijnlijk ook de nadruk op, een scoutings- en aankoopbeleid minder.
die is juist net een aantal jaren begonnen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
De tijd dat ze er bij ajax jeugdspelers doorbraken die ook echt doorgroeiden tot echte toppers is geweest vrees ik.
Zou je zeggen ja. Maar de aankopen die Ajax heeft gedaan, waren volgens mij wel op te vangen met een jeugdspeler (Charisteas - Babel; Rosales - de Ridder). Of ze doorgroeien is idd maar de vraag, maar die vraag is net zo toepasselijk mbt de aankopen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben ik min of meer wel met je eens maar je kunt in deze tijd je 1ste elftal niet meer bouwen op spelers uit eigen jeugd.
De tijd dat ze er bij ajax jeugdspelers doorbraken die ook echt doorgroeiden tot echte toppers is geweest vrees ik.
Vandaag de dag heb je altijd goede vaak buitenlandse spelers nodig om je team te complementeren.
Dus is ook een goed scoutings en aankoop beleid een vereiste om successen te boeken.
Wie van de huidige generatie zie jij spelers als Davids, Seedorf, Kluivert, Bergkamp of Van Basten achterna gaan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die is juist net een aantal jaren begonnen.
val een beetje in herhaling maarjaquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:00 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zou je zeggen ja. Maar de aankopen die Ajax heeft gedaan, waren volgens mij wel op te vangen met een jeugdspeler (Charisteas - Babel; Rosales - de Ridder). Of ze doorgroeien is idd maar de vraag, maar die vraag is net zo toepasselijk mbt de aankopen.
Heitinga wordt nog een grote, Sneijder ook als hij uit zijn vorm dipje komt. Babel wordt een grote en Maduro daar heb ik ook heel erg veel vertrouwen in.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wie van de huidige generatie zie jij spelers als Davids, Seedorf, Kluivert, Bergkamp of Van Basten achterna gaan?
De enige speler die ik dat zie doen is Babel die notabene op de bank moet in plaats van die half manke miskoop van een Griek.
Geen idee,het Bosman arrest heeft Ajax iig niet echt goed gedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:23 schreef rubbereend het volgende:
wie was eigenlijk de laatste speler uit de jeugdopleiding die voor dik geld naar een topclub is gegaagn
nee dit is geen zeikvraag maar ben gewoon nieuwsgierig
Hm, daar vraag je me watquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:23 schreef rubbereend het volgende:
wie was eigenlijk de laatste speler uit de jeugdopleiding die voor dik geld naar een topclub is gegaagn
nee dit is geen zeikvraag maar ben gewoon nieuwsgierig
Ja, dat zal de laatste zijn geweest. Goeie deal was datquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Makkie eend: Andy van der Meyde
helemaal als we hem straks voor bijna niks terug krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, dat zal de laatste zijn geweest. Goeie deal was dat
En zou Blind dat wel willen? Die lijkt mij namelijk ook vrij stug.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
helemaal als we hem straks voor bijna niks terug krijgen
denken jullie dat ALS Davids terug kan komen dat hij dat dan nog wel wilt met Blind aan het stuur? toen bij oranje hadden ze aardig ruzie.
Die pollquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:04 schreef gras het volgende:
Wat een propaganda weer op de Ajax-site. Echt te treurig voor woorden.
Die 18 % bedoel jequote:Op donderdag 17 maart 2005 18:07 schreef gras het volgende:
Niks mis mee. Gelukkig bevinden er zich nog realisten onder de Ajax-supporters.
Babel noemde ik inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Heitinga wordt nog een grote, Sneijder ook als hij uit zijn vorm dipje komt. Babel wordt een grote en Maduro daar heb ik ook heel erg veel vertrouwen in.
V.d.Vaart, De Jong en De Ridder worden hele goede subtoppers denk ik. maar misschien bloeit v.d.vaart ook wel op onder Blind.
welke spelers noemde je dan? (kan niets vinden op de vorige pagina.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Babel noemde ik inderdaad.
De rest die je noemt zal de spelers die ik noemde niet evenaren of verbeteren
Ajax gaat winnen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:19 schreef F1Bas het volgende:
Iemand een idee wat voor acties er voor Rinus komen zondag? Ben wel benieuwd en ben er gelukkig bij
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
welke spelers noemde je dan? (kan niets vinden op de vorige pagina.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wie van de huidige generatie zie jij spelers als Davids, Seedorf, Kluivert, Bergkamp of Van Basten achterna gaan?
Dat we winnen hoef je mij niet meer te vertellen, dat is duidelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ajax gaat winnen.
lijkt me wel genoeg
Jij denkt volgens mij zelfs dat Jordi Hoogstrate verder komt dan Raffiequote:Op donderdag 17 maart 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
Onderschat ook Urby Emanuelson niet.
Ik denk trouwens dat Nigel de Jong verder komt dan Raffie hoor.
Nee, maar De Jong is veelzijdiger natuurlijk. Raffie is een onduidelijke speler geworden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Jij denkt volgens mij zelfs dat Jordi Hoogstrate verder komt dan Raffie
Nog niet zo lang geleden noemde je hem nog een fenomeen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Raffie is een onduidelijke speler geworden.
René van Rijswijk is ook een fenomeen (spits die nooit scoort)quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden noemde je hem nog een fenomeen.
van Raffie is een onduideljike speler gemaakt door de trainers, dan weer daar, dan weer daar......quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, maar De Jong is veelzijdiger natuurlijk. Raffie is een onduidelijke speler geworden.
De komende tijd op '10'....Kijken hoe hij het daar doet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van Raffie is een onduideljike speler gemaakt door de trainers, dan weer daar, dan weer daar......
Ik heb nu na 2 jaar niet echt meer de indruk dat het alles zal wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:07 schreef tong80 het volgende:
Ja, nu heeft ie geen excuses meer.Het wordt de komende maanden alles of niets voor vd Vaart.
werd er niet rond 10.30 uur in ieder geval een documentaire over Michels uitgezonden op de schermen in de Arena.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:53 schreef F1Bas het volgende:
Wie kan mij vertellen hoelaat de ArenA open is zondag en wat er wordt georganiseerd voor Rinus?
ik geloof 11 uur of kwart over 11 ofzo. Dan wordt een documantaire van de NOS over Michels uitgezonden. Maar er zal nog wel meer gebeurenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:53 schreef F1Bas het volgende:
Wie kan mij vertellen hoelaat de ArenA open is zondag en wat er wordt georganiseerd voor Rinus?
dan zal stadion wel half 11 open gaan.quote:Afscheid Rinus Michels voor Ajax - PSV
Amsterdam, 17 maart 2005
Ajax zal voorafgaande aan de thuiswedstrijd tegen PSV op gepaste wijze afscheid nemen van Ajax-erelid Rinus Michels. Op de stadionschermen zal vanaf kwart over elf, bijvoorbeeld, een NOS-documentaire over Rinus Michels worden uitgezonden.
Naast deze documentaire zijn er nog andere momenten, waarop Ajax stilstaat bij dit grote verlies. Ajax roept de supporters op vroeg naar het stadion te komen! De club wil samen met de supporters stilstaan bij het overlijden van de man die van Ajax een Europese topclub maakte.
Dat was een columntitel, verwijzend naar het boek van Raffie.quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden noemde je hem nog een fenomeen.
Ik vind 't vrij triest.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:08 schreef VoreG het volgende:
Maduro en Babel geselecteert, volkomen terecht..
Babel vind ik ook terecht ja. Maar Maduro... kom op zeg, dat is te potsierlijk om te geloven evenals de selectie van Heitinga en VDV zwaar onterecht isquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Babel is terecht Maduro nog 1 selectie te vroeg
Cocu bewijst zich wekelijks in de competitie en heeft in de CL ook genoeg laten zien. Heitinga heb ik al vaak genoeg opzichtig in de fout zien gaan in de competitie en voorál in de Europese competities. Van alle Ajacieden laten alleen Babel en Sneijder op dit moment genoeg zien om in aanmerking te komen voor Oranje. Maar Van Basten stelt gewoon jong Ajax opquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:20 schreef Nashje het volgende:
Als Heitinga onterecht geselecteerd is, is Cocu ook onterecht geselecteerd.
Dat is een aanvallende middenvelderquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Seedorf bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
Ja, die telt dus ook niet.
André Ooijerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Wie had er ipv Maduro geselecteerd moeten worden dan, buiten Davids?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |