Pasanen en Bergdolmo waren nuttig, meer niet. Hoeveel fouten mochten hun keer op keer maken? Dergelijke spelers hadden we in eigen gelederen ook wel rondlopen. En Lindgren heb ik ook nog nooit aangeschreven.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Pasanen en Bergdolmo waren toch nuttige voetballers om erbij te hebben hoor. En Lindgren nu al afschrijven ...?
Technisch beperkt, traag in balbezit. Nee, denk niet dat hij er komt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Lindgren moet je nog zeker niet afschrijven, die komt er wel.
Je mag die jongen natuurlijk wel wat tijd gunnen vind ik.quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:13 schreef gras het volgende:
En Lindgren heb ik ook nog nooit aangeschreven.
Lijkt me dus erg sterk dat hij opnieuw met diezelfde gasten wil werken. Zeker niet als assistent-trainer.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
DIE zijn juist wel goed, maar hij kon er niet tegen dat er bij Ajax mensen liepen die niks berijkt hebben en al een grote bek hebben, plus dat hij bij veel spelers de beleving miste.
Maar Jari moet geen assistent worden, laat hem maar de jeugd gaan trainen
Kom op zeg, er komt nog meer uit Willem Kieft dan uit Litmanen als het gaat om verbale capaciteiten. Nooit een interview met hem gezien? Hij was bij vlagen een hele goede voetballer, maar een 'people-person' is hij nooit geweest. Juist een belangrijke eigenschap voor een trainer, vind ik.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
DIE zijn juist wel goed, maar hij kon er niet tegen dat er bij Ajax mensen liepen die niks berijkt hebben en al een grote bek hebben, plus dat hij bij veel spelers de beleving miste.
Maar Jari moet geen assistent worden, laat hem maar de jeugd gaan trainen
Tsja.....als je het van je eigen jeugd nooit moest hebben.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Gerald Vanenburg
en bedankt nog gna gna
Ach, bij de laatste ajax - PSV/PSV-ajax switch was het toch echt iemand uit de eigen jeugd van PSV die naar ajax gingquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja.....als je het van je eigen jeugd nooit moest hebben.....
hoooohooooo stop, vergeet Edward Linskens niet!quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja.....als je het van je eigen jeugd nooit moest hebben.....
quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach, bij de laatste ajax - PSV/PSV-ajax switch was het toch echt iemand uit de eigen jeugd van PSV naar ajax ging![]()
tsja, eigenlijk is jullie jeugdopleiding top.........quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach, bij de laatste ajax - PSV/PSV-ajax switch was het toch echt iemand uit de eigen jeugd van PSV die naar ajax ging![]()
Hoop koreanen in de jeugd daarquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
tsja, eigenlijk is jullie jeugdopleiding top.........
Zo werd er destijds bij ajax wel geredeneerd anders hadden jullie wel een linksbuiten uit de eigen jeugd door laten stromen in 1quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
tsja, eigenlijk is jullie jeugdopleiding top.........
Als ik moet kiezen, wordt het toch een goede jeugdopelidingquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:49 schreef PyTh het volgende:
Weet wel dat onze jeugdopleiding niet je van het is maar een scoutings en aankoopbeleid van niks is ook niet alles, toch?
Ben ik min of meer wel met je eens maar je kunt in deze tijd je 1ste elftal niet meer bouwen op spelers uit eigen jeugd.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:40 schreef aldostuta het volgende:
En met een goede jeugdopleiding is de noodzaak van, en dus waarschijnlijk ook de nadruk op, een scoutings- en aankoopbeleid minder.
die is juist net een aantal jaren begonnen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
De tijd dat ze er bij ajax jeugdspelers doorbraken die ook echt doorgroeiden tot echte toppers is geweest vrees ik.
Zou je zeggen ja. Maar de aankopen die Ajax heeft gedaan, waren volgens mij wel op te vangen met een jeugdspeler (Charisteas - Babel; Rosales - de Ridder). Of ze doorgroeien is idd maar de vraag, maar die vraag is net zo toepasselijk mbt de aankopen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben ik min of meer wel met je eens maar je kunt in deze tijd je 1ste elftal niet meer bouwen op spelers uit eigen jeugd.
De tijd dat ze er bij ajax jeugdspelers doorbraken die ook echt doorgroeiden tot echte toppers is geweest vrees ik.
Vandaag de dag heb je altijd goede vaak buitenlandse spelers nodig om je team te complementeren.
Dus is ook een goed scoutings en aankoop beleid een vereiste om successen te boeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |