Nou die "jeuk in me broek" (behoefte om te seksen) heb ikniet door de maatschappij andersquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:48 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Mwah volgens mij wordt dat je ook maar aangepraat door de maatschappij/media/etc.
Ik doelde meer op de veronderstelling dat sex zo enorm belangrijk is in een relatie wat ik hier steeds lees, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nou die "jeuk in me broek" (behoefte om te seksen) heb ikniet door de maatschappij anders
Jij bent toch ookw el een geil en dan baal je toch ook als je partner niet wilt. Stel je eens voor dat je partner nooooit wilt
ff offtopicquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
Nou ja, het kan voor een break up zorgen. Ik heb ook wel eens gedacht om het uit te maken omdat me vriendin soms maanden geen seks wilde. waarom heb ik dan een relatie naast het feit dat ik van haar hou? keer op keer afgewezen worden terwijl je gewoon een normale natuurlijke drang hebt kan voor veel frustratie en dus spanning zorgen. Wees dan gewoon goede vrienden als je geen seks wilt, of ga geen relatie aan.
die's 5 a 6 jaar oud, maar thnx!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 08:33 schreef MikeyMo het volgende:
politiek correct: een relatie is meer dan seks.
gewoon de botte waarheid: je hebte en oerdrang. Die heb je niet onder controle. Jij wilt seks en je merkt nu de frustraties al. Je zal in haar bijzijn wel proberen je beste gezicht te tonen, maar als je weer bij haar vertrekt, vertrek je mete en onbevredigd gevoel. Ja, en dan kijk je weer naar jullie volgende ontmoeting uit met een sprankje hoop "misschien wil ze nu wel" om weer teleurgesteld te worden. Uiteindelijk is de kans groot dat je vreemd gaat.
Laat ff duidelijk zijn dat ik niet maanden zonder sex zit. Tis 1 keer gebeurd dat ik 2 weken geen sex heb gehad. Maanden zonder sex zou ik gewoon niet trekken (letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
Nou ja, het kan voor een break up zorgen. Ik heb ook wel eens gedacht om het uit te maken omdat me vriendin soms maanden geen seks wilde. waarom heb ik dan een relatie naast het feit dat ik van haar hou? keer op keer afgewezen worden terwijl je gewoon een normale natuurlijke drang hebt kan voor veel frustratie en dus spanning zorgen. Wees dan gewoon goede vrienden als je geen seks wilt, of ga geen relatie aan.
Top! Gefeliciteerd! Ik vrees dat het bij mij niet echt meer te veranderen is...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:59 schreef OoDaniëlOo het volgende:
Ff kleine update:
Ik dacht dat de problemen voortkwamen uit haar verleden, maar (gelukkig) blijkt dit niet het geval te zijn (of miss slechts in mindere mate). Het had er puur mee te maken dat ze zich nog niet helemaal op haar gemak voelde. Ik hoef nu zelfs helemaal niet meer over sex te beginnen (waardoor er bij haar natuurlijk ook meteen een last van de schouders valt). Laat haar naar mij toe komen en kan eindelijk zeggen dat we lol in bed hebben. Merk ook dat ze steeds minder remmingen krijgt .
Tis grappig om te zien dat zij nu heel erg met mij aan t experimenteren is. Dus ben nog steeds zeer tevreden met t advies dat kastanova had gegeven... Sex tekort hrb ik iig niet meer...
* SynXteR Eensch is!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:40 schreef Moonah het volgende:
Heel simpel, jullie matchen niet.
Ik blijf dit een foute uitspraak vinden...maar goed mijn mening.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:41 schreef SynXteR het volgende:
[..]
* SynXteR Eensch is!
Alles draaid om sex namelijk![]()
Kijk jongens, zo gek was die R&P-modfunctie van me nog niet eensquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:59 schreef OoDaniëlOo het volgende:
Dus ben nog steeds zeer tevreden met t advies dat kastanova had gegeven...
Vind het prima als je me quote, maar met je conclusie ben ik het niet eens.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:41 schreef SynXteR het volgende:
[..]
* SynXteR Eensch is!
Alles draaid om sex namelijk![]()
Ik vind het toch jammer dat ik dat spektakel gemist heb!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:04 schreef kastanova het volgende:![]()
Kijk jongens, zo gek was die R&P-modfunctie van me nog niet eens.
Geobsedeerd is wel erg overdreven. Ik heb gewoon vaak zin in sex en ben t gewoon gewend.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:56 schreef -DailaLama- het volgende:
Als je zo geobsedeerd bent door sex, waarom heb je haar dan niet in eerste instantie gepeild hoe zij er over denkt?
Ja denk t ookquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:01 schreef longinus het volgende:
Jij hebt lust terwijl zij liefde nodig heeft, je past niet bij haar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |