-- off topic --quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:03 schreef Fixxxer het volgende:
Klassiek conditioneren die hap.
Nu associeert ze sex met iets vervelends, je moet ervoor zorgen dat dat iets prettigs wordt, geef dr ontspanningsoefeningen (of lekker snoep, haar favo muziek weet ik t) terwijl je langzaam de intensiteit opschroeft.
Dat is de manier waarop er met angststoornissen wordt opgegaan...
Kan je ff niet volgen... Sex is niet belangrijk als de sex goed is?????????????quote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:28 schreef Lempicka het volgende:
Seks is helemaal niet belangrijk in een relatie.. als de seks goed is.
Ik begrijp het wel. Als het goed zit met de seks dan sta je er verder niet zo bij stil en heb je het er ook minder over, als de seks niet goed zit wordt het opeens een ontzettend aanwezig onderwerp in de relatie. Dan begrijp je ineens dat het belangrijk is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:49 schreef OoDaniëlOo het volgende:
Kan je ff niet volgen... Sex is niet belangrijk als de sex goed is?????????????![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:39 schreef Angeles het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Als het goed zit met de seks dan sta je er verder niet zo bij stil en heb je het er ook minder over, als de seks niet goed zit wordt het opeens een ontzettend aanwezig onderwerp in de relatie. Dan begrijp je ineens dat het belangrijk is.
Wees maar niet bang... Zelfs als de sex goed is begrijp ik nog hoe belangrijk het is...quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:39 schreef Angeles het volgende:
[..]
Dan begrijp je ineens dat het belangrijk is.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:50 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Je 'verwacht sex'?
Heel veel fouter gaat het echt niet worden hoor.![]()
Als je iets onrealistisch wilt zien, kan je ook gewoon een zegeltje nemen hoorquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:14 schreef avotar het volgende:
Ik zou een dergelijk onderwerp eens zo graag van de andere kant zien...
"Mijn vriendin heeft zoveel zin, maar ik heb aan eens de maand toch echt wel genoeg"...
Jij hebt nog nooit een echte relatie gehad geloof ik...quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:37 schreef Mahonusje het volgende:
Uitmaken... sex voor alles!
Ik doe het nu idd wat rustiger aan en laat het vanuit haar kant komen. En nee niet de eerste tijd zoenen blablabla... Als het zo erg zou zijn dan was ik er idd wel mee gestopt want sex is toch wel een beetje belangrijk. Nogmaals ik heb wel sex met dr maar naar mijn inziens te weinig. (zien elkaar 1 a 2 keer per week en laten we zeggen dan om de week sex). Maar t gaat nu ook beter ik weet mezelf goed in te houden en zoals kastanova al zei begint zij nu steeds meer te komen en houd ik t een beetje af.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:40 schreef Blessed het volgende:
Ja uh, hoe leuk vind je haar? Hoe verliefd ben je op haar?
Ik bedoel, als je haar om die reden laat lopen, ben je een oen. Als zij jou om die reden laat lopen, is zij een doos. Dat seks belangrijk is, ben ik met je eens.
En wat nou als je het gewoon eens rustig opbouwt? De eerste tijd gewoon zoenen. Na een paar weken misschien strelen, en na een paar weken weer vrijen...
Ja, daar heb je geduld voor nodig, maar dude, je hebt een hand.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:34 schreef OoDaniëlOo het volgende:
zoals kastanova al zei begint zij nu steeds meer te komen en houd ik t een beetje af.
conclusie: jullie -> probleemquote:Ik sex gek... Vriendin anti-sex!!!
kasta: in de 4 jaar die ik op fok rondhang, is dit nou de eerste keer dat ik het met je eens benquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:04 schreef kastanova het volgende:
Ik ken het, heb zelf ook een behoorlijk tijd met een meid gelopen die een paar jaar daarvoor verkracht was.
Op zich was er weinig van te merken, maar in bed sloeg ze helemaal dicht, ze was simpelweg te angstig, alles kwam weer naar boven etc.
Je kunt het dan wel proberen, maar na 1 poging waarbij ze er als een timide zoutzak bij bleef liggen wist ik wel dat het nooit zou lukken op die manier.
Wat voor mij gewerkt heeft, was om gewoon geen enkel initiatief meer te nemen en dan ook écht helemaal niks.
Niet beginnen met zoenen, niet gaan strelen, alle kleren aanhouden in bed enz.
Als je dat maar lang genoeg volhoudt zullen bij haar op een gegeven moment de hormoontjes hun werk doen en zal zij met toenaderingspogingen komen.
Hap dan niet direct toe, want op die manier zul je alsnog het initiatief overnemen en dat is nu juist niet de bedoeling.
Gewoon blijven zoenen e.d. totdat zij zo geil is dat ze uiteindelijk wel eens wat meer wil.
Laat haar je broek losmaken, laat haar zichzelf uitkleden, ga niet overal met je handen naartoe, maar blijf gewoon liggen alsof je nu zelf de zoutzak bent.
Oftewel, laat haar volledig de leiding nemen.
Tja, ik wil niet de huis-tuin-en-keuken-psycholoog uithangen, maar aangezien ze tijdens de aanranding/verkrachting het speelballetje was van de dader en dus totaal machteloos was, zal ze "gewone" sex waarbij haar partner het initiatief neemt namelijk ook weer enigszins daarmee associeren waardoor ze dichtklapt.
Als zíj echter het initiatief neemt en dus ook de "macht" heeft, zal ze zich niet zo kwetsbaar voelen en kan ze dus sneller sex hebben zonder dat daarbij de machteloosheidsgevoelens opgewekt worden.
Als je vervolgens een aantal keer op die manier sex hebt gehad, waarbij dus bij haar minder of geen sprake was van een dergelijke angst, dan kun je op een gegeven moment zelf ook eens het initiatief nemen en kijken hoe ze daar op reageert.
Het probleem hierbij is echter dat veel mannen de hormonen het overnemen van de ratio, waardoor ze op een gegeven moment toch niet meer het geduld op kunnen brengen om op haar te wachten.
Of dat ze, als zij het initiatief dan eindelijk neemt, zo geil worden dat ze zelf weer de leiding willen nemen, waardoor zij weer totaal dichtklapt en men terug bij af is.
Als het in goed overleg is... waarom niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:45 schreef Kiwi-Doos het volgende:
2 vriendinnen ? 1 voor de relatie en vriendschap.. .de ander om te sporten
Lijkt me niet zo'n goed plAN. Uit ervaring kan ik zeggen dat zoiets niet goed bij me werkt. Als ik met een ander meisje ga verdwijnen mn gevoelens voor beide meisjes als sneeuw voor de zon. Verder heb ik al met genoeg meisjes geneukt en heb ik nu eig alleen maar zin om het met t meisje te doen dat ik echt leuk vind. Maja afgelopen dagen weer flink aan mn trekken gekomen dus je hoort me op dit moment niet klagen...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als het in goed overleg is... waarom niet?
Zou dat helpen???? Demk t niet... Misschien is t wel goed voor me om wat geduldiger te zijn. Ben gewend dat alles komt aanwaaien en ik vind t ook wel een mooi iets om samen met haar eraan te werken en te merken dat ze me steeds meer begint te vertrouwen en naar me toe te trekken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zeg dat je over een jaar terugkomt als ze over haar angsten heen is
hoorde onder deze account, anders word ik weer verward met t vreemdgaan topic :pquote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zou dat helpen???? Demk t niet... Misschien is t wel goed voor me om wat geduldiger te zijn. Ben gewend dat alles komt aanwaaien en ik vind t ook wel een mooi iets om samen met haar eraan te werken en te merken dat ze me steeds meer begint te vertrouwen en naar me toe te trekken.
Copy thatquote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:40 schreef Moonah het volgende:
Heel simpel, jullie matchen niet.
Waarschijnlijk zit je zo vol frustatie dat de bom zeker een keer klapt en dan is het voorgoed over door nu afstand te nemen en haar leven op orde te krijgen heeft je relatie misschien wel meer overlevingskans.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zou dat helpen???? Demk t niet... Misschien is t wel goed voor me om wat geduldiger te zijn. Ben gewend dat alles komt aanwaaien en ik vind t ook wel een mooi iets om samen met haar eraan te werken en te merken dat ze me steeds meer begint te vertrouwen en naar me toe te trekken.
Mwah volgens mij wordt dat je ook maar aangepraat door de maatschappij/media/etc.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:12 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij niet dat sex een belangrijk onderdeel is van een relatie. Naïef type.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |