Trek je verder maar niets aan van mijn mindfucking.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben er helaas ook bang voor... Ik moet gewoon de Staatsloterij zien te winnen...
Ja *proestt*, dat is zo!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:00 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb vaker last van kutpuberende Nederlanders in de bioscoop (voor pubermeiden overigens..irritant) dan van Marokkanen hier in Den Haag...
Goedeavond overigens
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:32 schreef Mea_Culpa het volgende:
[..]
Ja *proestt*, dat is zo!Alsof jij ook maar ooit in de bioscopen in Den Haag komt, want daar zitten namelijk geen kutpuberende Nederlanders.
Wanneer was je voor het laatst op het Buitenhof geweest of Scheveningen op een donderdag, vrijdag, zaterdag of zondagavond?
Namelijk. Kijk je wel uit voor stenengooiers?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:36 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wekelijks? Ik woon namelijk vlak naast Den Haag dus de enige bioscopen die ik kan vinden, zijn namelijk in Den Haag...
Oh jij gaat wekelijks naar de bioscoop op Buitenhof en durft met droge ogen te beweren dat jij daar voornamelijk last hebt van de Nederlanders?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:36 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wekelijks? Ik woon namelijk vlak naast Den Haag dus de enige bioscopen die ik kan vinden, zijn namelijk in Den Haag...
Is dit een verkapte doodsverwensing?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Namelijk. Kijk je wel uit voor stenengooiers?
Sodding off? Oi!quote:
Nee, ik wil je behoeden voor je eigen naiviteit. Ik ben erg gesteld op jequote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:40 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Is dit een verkapte doodsverwensing?
Vet hard is toch ook een baggerfilm?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:40 schreef MrX1982 het volgende:
Over irritante mensen in de bios gesproken. Tijdje terug was ik naar Vet hard geweest in Pathe de kuip zaten naast me een stel Turken (denk ik) en die zaten te bellen en hard op te praten tijdens de film. Bovendien snapte ze de film niet helemaal. Want ze lachten altijd pas ver nadat er iets grappigs gebeurde. Spuit 11 in het kwadraat
Knul.. als je nou al door de mand valt hè? Wil je dan niet met droge ogen dan aan de volgende niet kloppende bewering beginnenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:39 schreef Mea_Culpa het volgende:
[..]
Oh jij gaat wekelijks naar de bioscoop op Buitenhof en durft met droge ogen te beweren dat jij daar voornamelijk last hebt van de Nederlanders?Hoe laat ga je, 3 uur 's middags naar de tekenfilms?
Ik durf er heel wat om te verwedden dat je al heeeeel lang niet naar een biosje bent geweest op een donder, vrij, zater- of zondagavond.
Nee joh is leuk. Lekker melig enzoquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vet hard is toch ook een baggerfilm?![]()
Awwww... wat lief van je!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik wil je behoeden voor je eigen naiviteit. Ik ben erg gesteld op je![]()
Die bellende gasten moeten ze er sowieso uitflikkeren.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee joh is leuk. Lekker melig enzo
Maar mensen die zelfs de grappen in zo'n film niet snappen zouden gewoon een bioscoop verbod moeten krijgen
Vertel nu eens Voorburgse, wanneer was je voor het laatst in Buitenhof op 1 van laatstgenoemde avonden?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Knul.. als je nou al door de mand valt hè? Wil je dan niet met droge ogen dan aan de volgende niet kloppende bewering beginnenIk kom a. zeer regelmatig in bioscopen, b. zeer regelmatig in het weekend en c. heb ik vaker last van puberende meisjes die de hele film blijven doorkletsen en giechelen...
Welnee, dat waren pubermeisjes.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:40 schreef MrX1982 het volgende:
Over irritante mensen in de bios gesproken. Tijdje terug was ik naar Vet hard geweest in Pathe de kuip zaten naast me een stel Turken (denk ik) en die zaten te bellen en hard op te praten tijdens de film.
Je weet toch!quote:
Dat vind ik ook. Al was het in dit geval een vrouw.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die bellende gasten moeten ze er sowieso uitflikkeren.
Heb zojuist m'n kaartjes bekeken en de laatste op een vrijdagavond was 2 weken terug...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:46 schreef Mea_Culpa het volgende:
[..]
Vertel nu eens Voorburgse, wanneer was je voor het laatst in Buitenhof op 1 van laatstgenoemde avonden?
Joh, heb je je kaartjes nog? Dat klinkt erg geloofwaardig.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:49 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Heb zojuist m'n kaartjes bekeken en de laatste op een vrijdagavond was 2 weken terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |