Maak je maar geen zorgen, worden er vanzelf wel weer meerquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:46 schreef DutchTSE het volgende:
maar merk wel dat ik stuk minder rook dan daarvoor, nu nog maar 3 of 4 per dag
en afgelope 2 dagen ook al niet, maar das omdat ik thuis in bed lag![]()
Hai Bolsje,quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:15 schreef Bolsje het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, worden er vanzelf wel weer meer(Bij mij tenminste !)
Schatje, mag ik bij de 2 maanden? ik ben het stoppen met roken alweer zat, maar een keelonsteking heeft me tot nu toe behoed niet weer te beginnen...
Gek eigenlijk, dat je ineens een keelonsteking krijgt als je al 1,5 maand gestopt bent...
Gewoon weer beginnen danquote:Op maandag 18 april 2005 11:06 schreef Nuek het volgende:
[..]
Hai Bolsje,
Ik ben nu ruim 2,5 maand gestopt en sindsdien heb ik al verschillende verkoudheden en een keelontsteking en een voorhoofdholteontsteking achter de rug. Ook nu zit alles vast, ik heb keelpijn en mijn oren zitten verstopt. Dit heb ik nog nooit eerder gehad.
Je hoort het wel vaker dat dat gebeurt nadat je stopt met roken, maar waarom precies weet ik niet![]()
neequote:
Dan wil ik er ook nog op hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:22 schreef schatje het volgende:
*lijstje bijgewerkt heeft*
Ga zo door allemaal.
vreselijk vind ik dat... vooral op wacht-momenten zijn momenten van zwaktequote:Op vrijdag 15 april 2005 18:46 schreef DutchTSE het volgende:
had ik al gezegd dat ik ondertusse alweer een paar weken ben begonne![]()
heb ut 1 hele week volgehouden![]()
maar merk wel dat ik stuk minder rook dan daarvoor, nu nog maar 3 of 4 per dag
en afgelope 2 dagen ook al niet, maar das omdat ik thuis in bed lag![]()
zolang ik thuis ben rook ik niet, zodra ik naar buiten ga steek ik er 1 op....best stom eigenlijk![]()
Goed zo!quote:Op dinsdag 19 april 2005 02:32 schreef Mirre het volgende:
Ik ben 1 juli 2003 gestopt ermee. Gaat nog steeds goed
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Goed zo!
Maar wat ik nou wel eens zou willen weten: zie jij jezelf als 'roker die al 21 maanden gestopt is' of als 'niet-roker'?
Nou, zo voel ik me anders wel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:20 schreef vamos1 het volgende:
![]()
je kunt geen roker zijn die gestopt is met roken toch?
als de wil er maar is, kom je erg ver..quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:41 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, zo voel ik me anders wel.
Het voelt nu nog steeds alsof dat niet-roken een fase is, alsof het wel weer overgaat. 'Binnenkort, ik weet alleen nog niet wanneer, hou ik op met die onzin en steek ik er gewoon weer een op', die gedachte spookt er blij vlagen door m'n hoofd.
Hopelijk verdwijnt dit gevoel snel, want ik wil er natuurlijk toch wel echt definitief mee opgehouden zijn!
net 2 uur gestopt? ga zo doorquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:47 schreef vamos1 het volgende:
[..]
als de wil er maar is, kom je erg ver..
mijn wil, die wil vaak niet meer en dan steek ik er maar al te snel 1tje op..
en het gevoel hebben dat je binnenkort gaat roken is beter dan het gevoel
dat je moet roken op dat moment... zoals ik het meestal ervaar
gewoon niet meer doen hoor.. anders ga je over de knie!![]()
Ik zie mezelf als ex-rokerquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Goed zo!
Maar wat ik nou wel eens zou willen weten: zie jij jezelf als 'roker die al 21 maanden gestopt is' of als 'niet-roker'?
Ik heb geen vreetbuien, eet alleen wat meer chips soms, maar eet niet veel meer. Verder heb ik geen vervangers, ben lekker slank nog steedsquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:58 schreef vamos1 het volgende:
ex-roker vind ik idd ook wel een goede naam...
ook al zie ik het woord 'ex-rokers' meer vertaald als voormalig rokers die nu de rest van de wereld ook willen bekeren en meer klagen als niet-rokers hehe niet op jou gericht hoor
thanks weirdmickey.. ik ga zeker door (met stoppen)..
nu dus alweer 2uur en 53minuten gestopt(vanaf 11uur05)
en nog geen nicotinekauwgumpie gebruikt...
wat is jullie ervaring eigenlijk met eetgedrag? eet nu als een beest? of valt dat wel mee vergeleken met toen je nog rookte..
ikzelf zou het niet erg vinden om wat dikker te worden..wat dat betreft ben k best skinny.. maar ik hoor vaak dat het meer beinvloed wordt door iets waarmee je het roken vervangt.. zoals knijpen met een stressballetje, kauwgum eten, enz..
helemaal stoppen is me nog nooit echt gelukt, maar in mijn pogingen heb ik ook nooit een vreetbui gehad ofzo.. en dat mag best
hahaha geweldigquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:07 schreef Frollo het volgende:
Ik ben al stevig genoeg, dus voor mij is het absoluut onverstandig om het roken in te wisselen voor een vreetverslaving. Als voorlopige oplossing ben ik aan de drop -- daar zitten niet zo héél veel calorieën in maar het hapt toch lekker weg.
Elk half uur mag ik een dropje, dus 's morgens als ik op mijn werk kom, leg ik er 16 op een rijtje klaar
Wat een gedoe toch allemaal, maar een mens moet wat hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |