Ik doe mijn best..quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Volhouden heMerk je dr ook wat van? Ik las weleens dat je erg last van je longen kan krijgen wegens herstel of schoonmaak
Moet je zien, 3 weken niet gerookt en al 105 euro besparen
Succes..quote:Op maandag 4 april 2005 00:51 schreef WeirdMicky het volgende:Net mn laatste sigaret gerookt, ik stop samen met mn beste vriend. Wish me luck.
Thanks, ik zal mijn chagrijnige posts proberen te beperken door steun hier te vindenquote:
Probeer een aantal gebruikelijke momenten te wijzigen. De momenten dat je 'normaal' gesproken een peuk opsteekt.quote:Op maandag 4 april 2005 01:11 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Thanks, ik zal mijn chagrijnige posts proberen te beperken door steun hier te vinden![]()
Nog leuke stoptips?
Fokken natuurlijk!quote:Op maandag 4 april 2005 09:00 schreef WeirdMicky het volgende:
vooral die laatste wordt nog erg, want bij mn werk kan ik altijd een rookpauze inlassen, dus als ik ff geen zin meer had...ging ik roken. Wat ik nu daarvoor in de plaats moet doen...?
Worteltjes? Mn collega's zouden me voor gek verklarenquote:Op maandag 4 april 2005 09:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Fokken natuurlijk!
Oh, wacht... Dat deed je al...
Ik heb 'n zak worteltjes naast de pc liggen, dat gaat ook goed!
Heel wat voordelen dusquote:Op maandag 4 april 2005 00:25 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik doe mijn best..
Het effect van stoppen met roken is merkbaar:
-Mijn 'reuk' is echt velen malen sterker.
-Wanneer ik luidkeels met een leuk nummer meezing, dan bemerk ik dat ik nu niet 'blokkeer', maar gewoon lang kan meezingen. ( meer longinhoud blijkbaar)
-Meer energie
-Minder snel en 'hongergevoel'. Ik kan typisch genoeg ook langer zonder eten. ( zonder vervelende klachten te krijgen)
En zo zijn er meer kleine veranderingen.
Heb geen last van hoesten. Had ik overigens ook nooit toen ik wel rookte.
Enne.. .
Mijn vriend en ik hebben in 3 weken tijd al zo'n 230 euro bespaard.
Gek, maar zo'n berichtje geeft me toch meer zelfvertrouwenquote:Op maandag 4 april 2005 11:12 schreef schatje het volgende:
WeirdMicky staat in het lijstje, veel succes jongen.
'n Zak drop dan.quote:Op maandag 4 april 2005 09:50 schreef WeirdMicky het volgende:
Worteltjes? Mn collega's zouden me voor gek verklaren
Mmmm, je brengt me op een goed ideequote:
Ik ging de eerste weken op 'rooktijden' maar een stukje lopen, ik moest toch naar buiten om te roken en dat heb ik er maar ingehouden.quote:Op maandag 4 april 2005 09:00 schreef WeirdMicky het volgende:vooral die laatste wordt nog erg, want bij mn werk kan ik altijd een rookpauze inlassen, dus als ik ff geen zin meer had...ging ik roken. Wat ik nu daarvoor in de plaats moet doen...?
Haha, wij hebben binnen van die installaties binnen, maar misschien ga ik dan wel ff naar buiten. Het is nu nog lekker weer tenminstequote:Op maandag 4 april 2005 12:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik ging de eerste weken op 'rooktijden' maar een stukje lopen, ik moest toch naar buiten om te roken en dat heb ik er maar ingehouden.
Na een tijdje veranderen een paar zaken:quote:Op maandag 4 april 2005 09:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heel wat voordelen dus![]()
Maar waarom zou je ineens meer longinhoud hebben
Geen dank .quote:Op maandag 4 april 2005 09:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Bedankt Brennie voor de tipsIk begeef me nog niet aan de nicotinell, ben daar niet zo'n voorstander van. Probleem is bij de gebruikelijke rookmomenten ik er nu al een paar heb gepasseerd:
- voordat de trein ging
- toen ik op de metro wachte
- toen ik net mn eerste koffie dronk op mn werkvooral die laatste wordt nog erg, want bij mn werk kan ik altijd een rookpauze inlassen, dus als ik ff geen zin meer had...ging ik roken. Wat ik nu daarvoor in de plaats moet doen...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |