Beter daar dan hierquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:55 schreef haagse_elfje het volgende:
die hebben een eigen forum
dat wist ik dus echt niet
Of mekiquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:56 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
heeft je broer hier ook gezeten
heet hij toevallig poepoog?
Wat dan welquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:59 schreef tonks het volgende:
Dit is geen afteltopic
wat wil je nog meer weten?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:00 schreef tonks het volgende:
Habiba vertel toch eens wat meer over je zelf
Aftellen tot het topic op slot gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:00 schreef Habiba het volgende:
wat is een afteltopic?
ja, maar dan is er eindelijk eens een keer een onwetende, verpest je het voor onsquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:00 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
zomaar?
Ik weet genoeg over jullie dat ik mijn oordelen klaar kan hebben![]()
dankjequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:02 schreef Djaser het volgende:
[..]
Aftellen tot het topic op slot gaat.
Maar dat is hier wat overdreven, dit topic loopt wel hard, maar bij 1 zit het nog echt niet vol![]()
nee het vlees is vies daarquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:03 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
kom je wel eens bij de mc donalds?
Nee, jij trekt volle zalen ...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:00 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
zomaar?
Ik weet genoeg over jullie dat ik mijn oordelen klaar kan hebben![]()
Niet van jou, kuthoer.quote:Aiyz temus?
was grapje van mij broer, ik dacht niemand snapt dat tog weet jij hoe ik die wegkrijg??quote:
tipex will workquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:06 schreef Habiba het volgende:
[..]
was grapje van mij broer, ik dacht niemand snapt dat tog weet jij hoe ik die wegkrijg??
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:06 schreef Habiba het volgende:
[..]
was grapje van mij broer, ik dacht niemand snapt dat tog weet jij hoe ik die wegkrijg??
hoe kan iemand je serieus nemen met zo een onderschriftquote:The only true faith in God's sight is Islam.
Ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:06 schreef Habiba het volgende:
[..]
Vraag het ook maar aan google.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:10 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
wat betekend het?.. iets als in: soa kope nie doer special price for you my friend ?
Hoe kan je iemand serieus nemen die zich tig keer laat uitschelden voor kuthoer/moslim en dan nog als domme blijven doen. Kan niet anders dan een grap zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hoe kan iemand je serieus nemen met zo een onderschrift
Aiyz temus? - "Would you like aquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Vraag het ook maar aan google.
Nee. Maar de vertaling klopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:15 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Aiyz temus? - "Would you like a
blowjob?".
de hele familie dusquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:16 schreef Fries het volgende:
Marokkaanse meisjes zijn cool![]()
Alleen die broers, neefjes en achterneefjes weer wat minder.![]()
met extra knoflook saus krijg hongerquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:16 schreef linuxje het volgende:
Habiba bezorg je ook kebab of shoarma?
zoja wat is je nummer
vaak wel zo iddquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:16 schreef Fries het volgende:
Marokkaanse meisjes zijn cool![]()
Alleen die broers, neefjes en achterneefjes weer wat minder.![]()
ben je n userieus of? ..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:18 schreef _Steef het volgende:
hahaha je hebt mn aand8
voornaam:Stephan
leeftijd:21
gewicht:75
lengte:180
kleur haar:donkerblond
kleur oge:blauw
kleur huid:blank
soort kapsel:vlot ... heu.
kleding maten:ga straks in de kast kijken welke maten op mn labels staan
schoenmaat:44
kleding stijl:ik weet niet of er een naam voor is
muziek smaak:alles behalve hardcore
maagd:nope
het gaat idd nergens overquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:21 schreef _Steef het volgende:
@baggeruser... vin het wel grappig.. Een heel toppic over niets
wat ik me afvraag is waarom kopieer je een "arabaisch ? " zinnetje .. kan je het zelf niet schrijven ?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:23 schreef Habiba het volgende:
gelukt! dankje!
Juistem!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:19 schreef tonks het volgende:
Ik zag laatst een docu op nederland3 over moslim hoertjes,
Zat ze bij een man in de auto (met der zoontje) en ze vroeg 5 dollar toen zei die man
"Ik geef je maar 2 dollar want ik vind je lelijk"![]()
eh gebruik even de quote knop ajbquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:24 schreef Habiba het volgende:
omdat ik niet ga roepen schelden ben ik wat?! ik ga tog niet op zon racistische sukkel reageren?!
je kopieerde een zinnetje uit word ofzo.. dan maakt hij van de leestekens datquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:25 schreef Habiba het volgende:
?!!!!!! hoe komt dat?!
ze wou graag een keer naar de chinees met jequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:26 schreef _Steef het volgende:
maar eff sirrieus.. wat waren je bedoelingen met dit toppic habiba?
iets te technisch om het je gaan uitleggen maareh je zal het dus zelf moeten typen , of zo laten hequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:26 schreef Habiba het volgende:
wat is dit voor domme ding, dat hij niet uit dat microsoft office word iets pakt?
open een nieuw toppic met die vraagquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:26 schreef Habiba het volgende:
wat is dit voor domme ding, dat hij niet uit dat microsoft office word iets pakt?
serieus leuke mannen ontmoete ...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:26 schreef _Steef het volgende:
maar eff sirrieus.. wat waren je bedoelingen met dit toppic habiba?
ik verveel mijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:28 schreef Fries het volgende:
Normaal kiezen de mannen toch een vrouw? Waarom denk jij het in ene andersom te mogen doen?
Post dan is een foto zo schiet het niet opquote:
denk je echt dat die er ooit komt ?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Post dan is een foto zo schiet het niet op
Wel naakt hoop ik hequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:31 schreef Habiba het volgende:
ik ga morgen mijn broer vrage voor die foto!
Heb je niet nog een half-broer of een neef die je nú kan helpen ofzo?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:31 schreef Habiba het volgende:
Moet ik een hele dag lang met je usericon vermakenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:31 schreef Habiba het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |