Owja, natuurlijk. Maagd dus.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:20 schreef Habiba het volgende:
voornaam: habiba
leeftijd: 17
gewicht: 48kg
lengte: 159
kleur haar: zwart
kleur oge: groen/bruin
kleur huid: heel licht bruin
soort kapsel: lang haar
kleding maten: xs/34
schoenmaat: 37
kleding stijl: vrouwelijk
muziek smaak: r&b
maagd: ja
zwaarder zou eg niet mooi zijn met mijn lengte, gekquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]je mag kiezen.... of ik noem je een skelet, of je post een foto om het tegendeel te bewijzen zonder Burka/hoofddoek graag
ohja, formaat dwergquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:29 schreef Habiba het volgende:
[..]
zwaarder zou eg niet mooi zijn met mijn lengte, gek
Nee idd, stel je voor, een vrouw met borsten, wat vet en een kontquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:29 schreef Habiba het volgende:
[..]
zwaarder zou eg niet mooi zijn met mijn lengte, gek
eerwraak....quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:32 schreef nozem het volgende:
Ben je Marokkaans? Marokkaanse meisjes zijn vaak erg mooi, jammer dat je ook meteen kennis moet maken met broers, neven, vaders en ooms..
Ben jij dat op je foto? Zoja, dan overweeg ik een huwelijksaanzoek.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:20 schreef Habiba het volgende:
voornaam: habiba -> Mag ik je api noemen?
leeftijd: 17
gewicht: 48kg -> Beetje mager?
lengte: 159 -> I.P.H.
kleur oge: groen/bruin
kleur huid: heel licht bruin
soort kapsel: lang haar
kleding maten: xs/34
schoenmaat: 37
kleding stijl: vrouwelijk
muziek smaak: r&b -> Kutneger muziek.. wil jij ook een neger zijn?
maagd: ja -> Welke van de 3 gaten?
klinkt erg netjes, wat knap dat je nog maagd bentquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:32 schreef Matel het volgende:
voornaam: Martijn
leeftijd:23
gewicht:70
lengte:183
kleur haar: donker bruin
kleur oge: bruin
kleur huid: blank
soort kapsel: scheiding, maar dan anders
kleding maten: 36-38 vaak
schoenmaat: 42
kleding stijl: casual
muziek smaak: van alles
maagd:? ja, nog steeds![]()
edit: puntje vergeten...
ze verbergt haar snor onder haar handenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Ben jij dat op je foto? Zoja, dan overweeg ik een huwelijksaanzoek.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:37 schreef heiden6 het volgende:
Wat biedt je eigenlijk? Voor tienduizend euro mag je wel een half uurtje naast me zitten, als je je muil houdt.
Neee, laat je broer er nu buiten....quote:
LMFAO hierquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:38 schreef BaggerUser het volgende:
nu willen wij idd toch wel een fotozien..
ik keek al op je fotoboek maar ik neem aan dat jij dit niet bent:
[afbeelding] ?
le-zenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:37 schreef haagse_elfje het volgende:
een hollands meisje, die moslim is geworden![]()
Knap? Ik denk dat het geen weloverwogen keus is geweest hoor, ze wilden hem gewoon niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:36 schreef Habiba het volgende:
[..]
klinkt erg netjes, wat knap dat je nog maagd bent
als er een mooie nette man is met zicht op goede toekomsten, bied ik mezelfquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:37 schreef heiden6 het volgende:
Wat bied je eigenlijk? Voor tienduizend euro mag je wel een half uurtje naast me zitten, als je je muil houdt.
Ik dacht dat je juist mannen probeerde aan te trekken, zou je dat nou wel doen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:40 schreef Habiba het volgende:
[..]
als er een mooie nette man is met zicht op goede toekomsten, bied ik mezelf
ohquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:39 schreef nozem het volgende:
[..]
Knap? Ik denk dat het geen weloverwogen keus is geweest hoor, ze wilden hem gewoon niet.![]()
geweldigquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:38 schreef BaggerUser het volgende:
nu willen wij idd toch wel een fotozien..
ik keek al op je fotoboek maar ik neem aan dat jij dit niet bent:
[afbeelding] ?
Dat valt anders reuze meequote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:41 schreef Youssef het volgende:Welkom op Fok, representatief voor rechts nederland
wat bedoel je??quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist mannen probeerde aan te trekken, zou je dat nou wel doen?
Volgens mij hoef je niet verder te zoeken beste TS. Jouw match heeft zich reeds gemeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:41 schreef Youssef het volgende:Welkom op Fok, representatief voor rechts nederland
? wat is er mis met rechts, ik ben zelf ook rechtsquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:41 schreef Youssef het volgende:Welkom op Fok, representatief voor rechts nederland
Whahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:43 schreef Habiba het volgende:
[..]
? wat is er mis met rechts, ik ben zelf ook rechts
Ik muis ook met rechtsquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:43 schreef Habiba het volgende:
[..]
*blondje modus*quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:43 schreef Habiba het volgende:
[..]
Als dat zo is dan kan links Nederland kennelijk geen computer betalenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:41 schreef Youssef het volgende:Welkom op Fok, representatief voor rechts nederland
Je bent een dom wicht, dus tyf op met je kuttopics.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:43 schreef Habiba het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:43 schreef Habiba het volgende:
[..]
Laat ze maar een baan zoeken!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:46 schreef Djaser het volgende:
[..]
Als dat zo is dan kan links Nederland kennelijk geen computer betalen
Ik ben overigens zelf links
en wie ben jij om mij dom te noemen? waj ab zibik!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je bent een dom wicht, dus tyf op met je kuttopics.![]()
En ga ergens anders mannen proberen versieren; het lukt toch niet dus het maakt niet uit waar.
Dat heeft niets met mij te maken, je bent gewoon dom. Geen discussie over mogelijk, en zeker niet met jou.quote:
azzizl babish babi pangang!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:48 schreef Habiba het volgende:
[..]
en wie ben jij om mij dom te noemen? waj ab zibik!
allemaalquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:50 schreef dalet het volgende:
Tja... is dit nou een
* Afteltopic![]()
* Baggertopic![]()
* Flame-topic![]()
* Tvp![]()
* Slow-Chat![]()
* "Ik voel een slotje aankomen"-topic
Ik ben rechts trouwens![]()
Ik denk meer een nep-akkersloot cq x-ray.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:53 schreef de_priester het volgende:
pssst: habiba is een neppert. volgens mij is ze gewoon nep forum-huismoslim
http://www.maroc.nl/forum(...)5ddcb07be9c4a74145fdquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:33 schreef Habiba het volgende:
ik ben niet wanhopig ik vroeg mij af of er op zoeen forum ook lekkere manne zitte
ja sins mijn broer uit huis is gegaan is 't heel saai hier in onze huis hij heeft wel zijn computer hier gelaten en mij hier fok laten zien.quote:
heeft je broer hier ook gezetenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:55 schreef Habiba het volgende:
[..]
ja sins mijn broer uit huis is gegaan is 't heel saai hier in onze huis hij heeft wel zijn computer hier gelaten en mij hier fok laten zien.
Beter daar dan hierquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:55 schreef haagse_elfje het volgende:
die hebben een eigen forum
dat wist ik dus echt niet
Of mekiquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:56 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
heeft je broer hier ook gezeten
heet hij toevallig poepoog?
Wat dan welquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:59 schreef tonks het volgende:
Dit is geen afteltopic
wat wil je nog meer weten?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:00 schreef tonks het volgende:
Habiba vertel toch eens wat meer over je zelf
Aftellen tot het topic op slot gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:00 schreef Habiba het volgende:
wat is een afteltopic?
ja, maar dan is er eindelijk eens een keer een onwetende, verpest je het voor onsquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:00 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
zomaar?
Ik weet genoeg over jullie dat ik mijn oordelen klaar kan hebben![]()
dankjequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:02 schreef Djaser het volgende:
[..]
Aftellen tot het topic op slot gaat.
Maar dat is hier wat overdreven, dit topic loopt wel hard, maar bij 1 zit het nog echt niet vol![]()
nee het vlees is vies daarquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:03 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
kom je wel eens bij de mc donalds?
Nee, jij trekt volle zalen ...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:00 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
zomaar?
Ik weet genoeg over jullie dat ik mijn oordelen klaar kan hebben![]()
Niet van jou, kuthoer.quote:Aiyz temus?
was grapje van mij broer, ik dacht niemand snapt dat tog weet jij hoe ik die wegkrijg??quote:
tipex will workquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:06 schreef Habiba het volgende:
[..]
was grapje van mij broer, ik dacht niemand snapt dat tog weet jij hoe ik die wegkrijg??
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:06 schreef Habiba het volgende:
[..]
was grapje van mij broer, ik dacht niemand snapt dat tog weet jij hoe ik die wegkrijg??
hoe kan iemand je serieus nemen met zo een onderschriftquote:The only true faith in God's sight is Islam.
Ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:06 schreef Habiba het volgende:
[..]
Vraag het ook maar aan google.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:10 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
wat betekend het?.. iets als in: soa kope nie doer special price for you my friend ?
Hoe kan je iemand serieus nemen die zich tig keer laat uitschelden voor kuthoer/moslim en dan nog als domme blijven doen. Kan niet anders dan een grap zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hoe kan iemand je serieus nemen met zo een onderschrift
Aiyz temus? - "Would you like aquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Vraag het ook maar aan google.
Nee. Maar de vertaling klopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:15 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Aiyz temus? - "Would you like a
blowjob?".
de hele familie dusquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:16 schreef Fries het volgende:
Marokkaanse meisjes zijn cool![]()
Alleen die broers, neefjes en achterneefjes weer wat minder.![]()
met extra knoflook saus krijg hongerquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:16 schreef linuxje het volgende:
Habiba bezorg je ook kebab of shoarma?
zoja wat is je nummer
vaak wel zo iddquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:16 schreef Fries het volgende:
Marokkaanse meisjes zijn cool![]()
Alleen die broers, neefjes en achterneefjes weer wat minder.![]()
ben je n userieus of? ..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:18 schreef _Steef het volgende:
hahaha je hebt mn aand8
voornaam:Stephan
leeftijd:21
gewicht:75
lengte:180
kleur haar:donkerblond
kleur oge:blauw
kleur huid:blank
soort kapsel:vlot ... heu.
kleding maten:ga straks in de kast kijken welke maten op mn labels staan
schoenmaat:44
kleding stijl:ik weet niet of er een naam voor is
muziek smaak:alles behalve hardcore
maagd:nope
het gaat idd nergens overquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:21 schreef _Steef het volgende:
@baggeruser... vin het wel grappig.. Een heel toppic over niets
wat ik me afvraag is waarom kopieer je een "arabaisch ? " zinnetje .. kan je het zelf niet schrijven ?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:23 schreef Habiba het volgende:
gelukt! dankje!
Juistem!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:19 schreef tonks het volgende:
Ik zag laatst een docu op nederland3 over moslim hoertjes,
Zat ze bij een man in de auto (met der zoontje) en ze vroeg 5 dollar toen zei die man
"Ik geef je maar 2 dollar want ik vind je lelijk"![]()
eh gebruik even de quote knop ajbquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:24 schreef Habiba het volgende:
omdat ik niet ga roepen schelden ben ik wat?! ik ga tog niet op zon racistische sukkel reageren?!
je kopieerde een zinnetje uit word ofzo.. dan maakt hij van de leestekens datquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:25 schreef Habiba het volgende:
?!!!!!! hoe komt dat?!
ze wou graag een keer naar de chinees met jequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:26 schreef _Steef het volgende:
maar eff sirrieus.. wat waren je bedoelingen met dit toppic habiba?
iets te technisch om het je gaan uitleggen maareh je zal het dus zelf moeten typen , of zo laten hequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:26 schreef Habiba het volgende:
wat is dit voor domme ding, dat hij niet uit dat microsoft office word iets pakt?
open een nieuw toppic met die vraagquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:26 schreef Habiba het volgende:
wat is dit voor domme ding, dat hij niet uit dat microsoft office word iets pakt?
serieus leuke mannen ontmoete ...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:26 schreef _Steef het volgende:
maar eff sirrieus.. wat waren je bedoelingen met dit toppic habiba?
ik verveel mijquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:28 schreef Fries het volgende:
Normaal kiezen de mannen toch een vrouw? Waarom denk jij het in ene andersom te mogen doen?
Post dan is een foto zo schiet het niet opquote:
denk je echt dat die er ooit komt ?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Post dan is een foto zo schiet het niet op
Wel naakt hoop ik hequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:31 schreef Habiba het volgende:
ik ga morgen mijn broer vrage voor die foto!
Heb je niet nog een half-broer of een neef die je nú kan helpen ofzo?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:31 schreef Habiba het volgende:
Moet ik een hele dag lang met je usericon vermakenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:31 schreef Habiba het volgende:
ik zoek een man die spontaan is, leuke droge humor heeft, van avontuur houd, een mooi karakter heeft, eerlijk dus, en serieus is, en open staat voor een ander geloofquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:30 schreef _Steef het volgende:
maare.. om even ontoppic te blijven.. (haha moeilijk)
wat zoek je?
Avatar-fetishquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:33 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Moet ik een hele dag lang met je usericon vermaken
Ben jij dat echtquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:33 schreef babba het volgende:
voornaam:Sjoert
leeftijd:18
gewicht:78 kg
lengte: 190cm
kleur oge: groen
kleur huid: licht
soort kapsel: zie fotoboek
kleding maten: M
schoenmaat: 44
kleding stijl: geen zolang ik maar niet voor lul loop
muziek smaak: trance/hardstyle/klassiek
maagd: m'n ouders lezen ook mee
[afbeelding]
sja met 3600 pixels kan je je niet bepaald lang vermakenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:33 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Moet ik een hele dag lang met je usericon vermaken
Yes, dat ben ik!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:33 schreef Habiba het volgende:
[..]
ik zoek een man die spontaan is, leuke droge humor heeft, van avontuur houd, een mooi karakter heeft, eerlijk dus, en serieus is, en open staat voor een ander geloof
Waarom mail je me niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:33 schreef Habiba het volgende:
[..]
ik zoek een man die spontaan is, leuke droge humor heeft, van avontuur houd, een mooi karakter heeft, eerlijk dus, en serieus is, en open staat voor een ander geloof
je ziet er wel mooi uit, waarom kijk je zo boos?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:33 schreef babba het volgende:
voornaam:Sjoert
leeftijd:18
gewicht:78 kg
lengte: 190cm
kleur oge: groen
kleur huid: licht
soort kapsel: zie fotoboek
kleding maten: M
schoenmaat: 44
kleding stijl: geen zolang ik maar niet voor lul loop
muziek smaak: trance/hardstyle/klassiek
maagd: m'n ouders lezen ook mee
[afbeelding]
waar woon je?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:33 schreef Habiba het volgende:
[..]
omdat zn ouders ook meekijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:35 schreef Habiba het volgende:
[..]
je ziet er wel mooi uit, waarom kijk je zo boos?
Vind je?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:35 schreef Habiba het volgende:
[..]
je ziet er wel mooi uit, waarom kijk je zo boos?
Je avatar zegt wel een hoop over jezelf:quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:36 schreef Habiba het volgende:
msn kan ik wel, mailen is irritant
Ah, nee, sht, laat maar, dit is gewoon flauw...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:38 schreef Fries het volgende:
Wat staat er op de rolstoel van een Moslim?
Islam![]()
Droog genoeg?![]()
Jezelf quoten... Woehoe!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:38 schreef Fries het volgende:
[..]
Ah, nee, sht, laat maar, dit is gewoon flauw...
My bad!
Ik zit weet niet zeker of ik dat heb het kan ook wel L zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:37 schreef BaggerUser het volgende:
hoe pas je trouwens met je 1.90 m
of koop je ze op de krimp ?
hejhejhej... ik was eerst.. afblijvenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:40 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
yes dan maak ik vast ook wel een kans![]()
ik den keerder l of xl iddquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:40 schreef babba het volgende:
[..]
Ik zit weet niet zeker of ik dat heb het kan ook wel L zijn
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:43 schreef Steve-O het volgende:
voornaam: Steve
Achternaam : -O
leeftijd: 26
gewicht: 74
lengte:180
kleur haar : Donkerblond
kleur ogen: Bruin
kleur huid: Blank
soort kapsel: Kaal
kleding maten: 32
schoenmaat: 43
kleding stijl: Naturist
muziek smaak: Alles met gitaren
maagd: ja.
Hobby's : Alles waar ik mezelf mee kan pijn doen
[afbeelding]
We zijn voor elkaar gemaakt![]()
Hell yeah dan maakt * Steve-O zelfs een kansquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:40 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
yes dan maak ik vast ook wel een kans![]()
jamaar jamaar.. ik opende het toppic eerderquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:43 schreef BaggerUser het volgende:
ik reageerde anders eerder in het topique![]()
Ga dan schoonmaken, koekjes bakken of een hoofddoek breien.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:29 schreef Habiba het volgende:
ik verveel mij
.. tering ze wisten ook alles wat vrouwen neitm ochten he toen die koran geschreven werdquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga dan schoonmaken, koekjes bakken of een hoofddoek breien.
Vrouwen mogen van de Koran helemaal niet achter internet, gekkie.
De Koran moet je toch selectief lezen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga dan schoonmaken, koekjes bakken of een hoofddoek breien.
Vrouwen mogen van de Koran helemaal niet achter internet, gekkie.
ben jij dat egt???quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:49 schreef Steve-O het volgende:
Ik word genegeerd
Ik wacht wel op de foto voordat ik me teveel verheug
Van de Koran niet bedoel je?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:47 schreef Habiba het volgende:
tuurlijk mogen vrouwen wel achter het internet, van mij ouders wel die snappen er tog niets van!
Van een film freddy got fingeredquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:47 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
hey tonks kan je mij vertellen waar je avatar vandaan komt? zo'n schattig wijffie![]()
Nee liggen zeker de hele dag de bijstand op te zuipenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:47 schreef Habiba het volgende:
tuurlijk mogen vrouwen wel achter het internet, van mij ouders wel die snappen er tog niets van!
Die hebben de Koran niet gelezen?!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:47 schreef Habiba het volgende:
Allemaal onderdeel van de nieuwe Koran vertaling.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:46 schreef BaggerUser het volgende:
of heeft allard dat past bedacht in een latere druk ?![]()
Mij negeerde ze ook al,quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:49 schreef Steve-O het volgende:
Ik word genegeerd
Ik wacht wel op de foto voordat ik me teveel verheug
mijn vader werkt en mij moeder doet vrijwillgeswerk bij een vrouwenstichting!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee liggen zeker de hele dag de bijstand op te zuipen!
HEYquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:53 schreef BaggerUser het volgende:
[..]ebben ze bij jouw nog geen kabel enzo
![]()
haha jij tog!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:54 schreef Pink_Panther het volgende:
ik ken de broer van habiba van school. zit nu met haar op msn, ze is een beetje naief, maar wel lief.
Blijf van me lijf huisquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:55 schreef Habiba het volgende:
[..]
mijn vader werkt en mij moeder doet vrijwillgeswerk bij een vrouwenstichting!
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:57 schreef Habiba het volgende:
nee ze geeft fietslessen aan allochtone vrouwen
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:57 schreef Habiba het volgende:
nee ze geeft fietslessen aan allochtone vrouwen
Over de koetjes, kalfjes en varkens(vlees)quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:02 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
we hebben een leuke conversatie hoor
newbiequote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:07 schreef tonks het volgende:
Ik gooi der zo een slotje op
Oh, ik dacht dat ik alweer geblokt was...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:10 schreef Habiba het volgende:
ik ga slapen dag lieve mensen!
hey wat zijn er mis met de mac frietjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:12 schreef Fries het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik alweer geblokt was...
Wat niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:19 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
hey wat zijn er mis met de mac frietjes?
Nee, en volgens mij frituren jullie die dingen ook nooit.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:21 schreef BaggerUser het volgende:
ja ik weet niet ik werk er maar ik eet ze nooit
ja maar anders duurt het iedereen weer te lang.. het is het 1 of he tanderquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:33 schreef Fries het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die dingen nog helemaal slap zijn.![]()
![]()
je moet letten op de tijdskaartjes en de klokquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:33 schreef dalet het volgende:
Dan koelt ie wel verdomd snel afHij is vaak koud! Maar we gaan enigszins off topic. Alhoewel, het werd steeds rustiger, en eigenlijk ging het ook nergens over.
Heb je "het" nog steeds op MSN?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:40 schreef Monidique het volgende:
jA,. ik b3n un leeeeuke maan!111!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |