Beter daar dan hierquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:55 schreef haagse_elfje het volgende:
die hebben een eigen forum
dat wist ik dus echt niet
Of mekiquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:56 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
heeft je broer hier ook gezeten
heet hij toevallig poepoog?
Wat dan welquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:59 schreef tonks het volgende:
Dit is geen afteltopic
wat wil je nog meer weten?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:00 schreef tonks het volgende:
Habiba vertel toch eens wat meer over je zelf
Aftellen tot het topic op slot gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:00 schreef Habiba het volgende:
wat is een afteltopic?
ja, maar dan is er eindelijk eens een keer een onwetende, verpest je het voor onsquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:00 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
zomaar?
Ik weet genoeg over jullie dat ik mijn oordelen klaar kan hebben![]()
dankjequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:02 schreef Djaser het volgende:
[..]
Aftellen tot het topic op slot gaat.
Maar dat is hier wat overdreven, dit topic loopt wel hard, maar bij 1 zit het nog echt niet vol![]()
nee het vlees is vies daarquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:03 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
kom je wel eens bij de mc donalds?
Nee, jij trekt volle zalen ...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:00 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
zomaar?
Ik weet genoeg over jullie dat ik mijn oordelen klaar kan hebben![]()
Niet van jou, kuthoer.quote:Aiyz temus?
was grapje van mij broer, ik dacht niemand snapt dat tog weet jij hoe ik die wegkrijg??quote:
tipex will workquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:06 schreef Habiba het volgende:
[..]
was grapje van mij broer, ik dacht niemand snapt dat tog weet jij hoe ik die wegkrijg??
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:06 schreef Habiba het volgende:
[..]
was grapje van mij broer, ik dacht niemand snapt dat tog weet jij hoe ik die wegkrijg??
hoe kan iemand je serieus nemen met zo een onderschriftquote:The only true faith in God's sight is Islam.
Ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:06 schreef Habiba het volgende:
[..]
Vraag het ook maar aan google.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:10 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
wat betekend het?.. iets als in: soa kope nie doer special price for you my friend ?
Hoe kan je iemand serieus nemen die zich tig keer laat uitschelden voor kuthoer/moslim en dan nog als domme blijven doen. Kan niet anders dan een grap zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hoe kan iemand je serieus nemen met zo een onderschrift
Aiyz temus? - "Would you like aquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Vraag het ook maar aan google.
Nee. Maar de vertaling klopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:15 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Aiyz temus? - "Would you like a
blowjob?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |