? wat is er mis met rechts, ik ben zelf ook rechtsquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:41 schreef Youssef het volgende:Welkom op Fok, representatief voor rechts nederland
Whahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:43 schreef Habiba het volgende:
[..]
? wat is er mis met rechts, ik ben zelf ook rechts
Ik muis ook met rechtsquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:43 schreef Habiba het volgende:
[..]
*blondje modus*quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:43 schreef Habiba het volgende:
[..]
Als dat zo is dan kan links Nederland kennelijk geen computer betalenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:41 schreef Youssef het volgende:Welkom op Fok, representatief voor rechts nederland
Je bent een dom wicht, dus tyf op met je kuttopics.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:43 schreef Habiba het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:43 schreef Habiba het volgende:
[..]
Laat ze maar een baan zoeken!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:46 schreef Djaser het volgende:
[..]
Als dat zo is dan kan links Nederland kennelijk geen computer betalen
Ik ben overigens zelf links
en wie ben jij om mij dom te noemen? waj ab zibik!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je bent een dom wicht, dus tyf op met je kuttopics.![]()
En ga ergens anders mannen proberen versieren; het lukt toch niet dus het maakt niet uit waar.
Dat heeft niets met mij te maken, je bent gewoon dom. Geen discussie over mogelijk, en zeker niet met jou.quote:
azzizl babish babi pangang!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:48 schreef Habiba het volgende:
[..]
en wie ben jij om mij dom te noemen? waj ab zibik!
allemaalquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:50 schreef dalet het volgende:
Tja... is dit nou een
* Afteltopic![]()
* Baggertopic![]()
* Flame-topic![]()
* Tvp![]()
* Slow-Chat![]()
* "Ik voel een slotje aankomen"-topic
Ik ben rechts trouwens![]()
Ik denk meer een nep-akkersloot cq x-ray.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:53 schreef de_priester het volgende:
pssst: habiba is een neppert. volgens mij is ze gewoon nep forum-huismoslim
http://www.maroc.nl/forum(...)5ddcb07be9c4a74145fdquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:33 schreef Habiba het volgende:
ik ben niet wanhopig ik vroeg mij af of er op zoeen forum ook lekkere manne zitte
ja sins mijn broer uit huis is gegaan is 't heel saai hier in onze huis hij heeft wel zijn computer hier gelaten en mij hier fok laten zien.quote:
heeft je broer hier ook gezetenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:55 schreef Habiba het volgende:
[..]
ja sins mijn broer uit huis is gegaan is 't heel saai hier in onze huis hij heeft wel zijn computer hier gelaten en mij hier fok laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |