Heb ik ook... heel erg. Zijn weinig artiesten die ik meteen goed vind.. naja Nightwish uitgezonderd danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat het een groeiplaat is he?
http://www.radio538.nl/53(...)nieuws.jsp?id=389439quote:Coldplay wil dat Beyonce Knowles optreedt in de videoclip van de volgende single 'Fix you' van het nieuwe album 'X&Y'. De fans van Coldplay zouden 'meer mooie meiden' verdienen. De Britse band is ervan overtuigd dat de fans de clip voor 'Speed of sound', de eerste single van het nieuwe album 'X&Y' leuk vinden, maar denkt dat het ontbreken van vrouwen in de groep een nadeel is.
Ben ik het niet mee eens... Parachutes heeft idd even geduurd voordat ik hem echt goed vond, maar A Rush of Blood vond ik vanaf de eerste keer dat ik hem hoorde brilant. En dan heb ik het nog niet eens over die Acoustic Collection, die vond ik meteen helemaal geweldig! (al komt dat natuurlijk omdat ik de meeste nummers al kende...)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:56 schreef Tourniquet het volgende:
Duh, alle Coldplay cd's zijn groeiplaten.
net ff gekekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:39 schreef zoom het volgende:
Net was Coldplay bij 2 Vandaag. Leuk intervieuw![]()
De ongemonteerde versie is nu online :
www.tweevandaag.nl
quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:00 schreef iDex het volgende:
[..]
net ff gekeken
grappig dat stukje over leo
nou, ik ben erbij geweest en nog steeds kippevel all over my bodyquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:17 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
mja, vond het een matig concertje. Maar goed, was wel de moeite waard.
You're right: komt uit Computer Liebe van Kraftwerkquote:
Bij mij ook... na vaker luisteren wordt ie steeds beter..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat het een groeiplaat is he?
Neu. Ze habben het consequent niet op Coldplay, vanaf parachutes al 4-en ...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:20 schreef Zanderrr het volgende:
Had jij serieus een goed cijfer van Pitchfork verwacht, Z?
Inderdaad on bothquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:13 schreef Hansnr8 het volgende:
[..]
Bij mij ook... na vaker luisteren wordt ie steeds beter..
Zin in 7 Juli![]()
![]()
ja, goed, als je erbij bent dan zal het vast en zeker wel erg mooi zijn geweest. Maar op tv heb je dat toch niet...quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:23 schreef evert het volgende:
[..]
nou, ik ben erbij geweest en nog steeds kippevel all over my body
haha dat was dus waar giel het vanochtend over had, had ie nog leo aan de lijn enzoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:39 schreef zoom het volgende:
Net was Coldplay bij 2 Vandaag. Leuk intervieuw![]()
De ongemonteerde versie is nu online :
www.tweevandaag.nl
Dat het per se vernieuwend moet zijn, vind ik zo'n dooddoener. Diezelfde klaagzang klonk toen Moby met 18 kwam. Geef die man eens ongelijk. Voor Coldplay is het niet anders: waarom zouden ze ineens radicaal andere muziek gaan maken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:55 schreef Doffy het volgende:
... Afgezien van wat experimentjes ... vind ik 't een nogal obligate plaat. Best goed hoor, daar niet van, maar 't is niet echt spannend of nieuw. Dan draai ik liever Parachutes en Rush nog eens een paar keer.
Ik zeg toch, het is allemaal best goed, maar ik vind het weinig toevoegen aan wat we al kennen. Niet dat het slecht is, het is gewoon lekker. Maar lekker meer van 't zelfde, niets mis mee. Maar ik heb liever een album waarmee ik weer meer kanten aan Coldplay kan ontdekken. Dat mis ik nu een beetje, en dat vind ik jammer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:55 schreef dVTB het volgende:
Dat het per se vernieuwend moet zijn, vind ik zo'n dooddoener.
Er is alleen maar gesleuteld aan de muziek, de plaat is e-norm overgeprocuceerd, daarom was de release ook uitgesteld. Maar dat zie jij kennelijk als een pre ...?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:55 schreef dVTB het volgende:
Coldplay heeft groot gelijk dat ze niet al te veel aan hun muziek sleutelen. Beoordeel de nummers liever op kwaliteit qua tekst, melodie en eventueel productie.
Het hoeft ook geen nadeel te zijn, veel productie. Maar het ontneemt op dit album de band wel de ongeschaafdheid die vooral Parachutes (natuurlijk) wel had.quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:34 schreef Z het volgende:
Er is alleen maar gesleuteld aan de muziek, de plaat is e-norm overgeprocuceerd, daarom was de release ook uitgesteld. Maar dat zie jij kennelijk als een pre ...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |