quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef Litman het volgende:
Een kleffe, zweterige hand vind ik ook bijzonder irritant!
Dat heet klantenbinding.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef BrauN het volgende:
Toevallig geeft die fysiotherapeut waar ik altijd naartoe ga ook zo'n tyfus stevige overdreven hand.
chickies geven sowieso altijd een slappe hand, maar zo hoort het ookquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm, nu je het zegt.
Een slappe hand is idd 'stom'.
Een keer mezelf voorgesteld aan een vrouwlijke collega van mijn vader kreeg een stevige hand terug (auwquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:29 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
chickies geven sowieso altijd een slappe hand, maar zo hoort het ook.
Inderdaad, dat overkomt me veel vaker. (zal wel komen omdat ik vaak met mensen in de bouw werk, daar wordt je niet blij vanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef BrauN het volgende:
Maar sommige lieden weten het te overdrijven.Als ik bijvoorbeeld een oom van mij een hand schudt vermorzeld hij al mijn botjes, waarna ik weken achtereen naar de fysiotherapeut moet. Toevallig geeft die fysiotherapeut waar ik altijd naartoe ga ook zo'n tyfus stevige overdreven hand.
Hoe weet jij nou weer hoe dat voelt dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:01 schreef RealKnuckles het volgende:
waar het net lijkt of je een drol vast hebt,
Heb jij weleens een drol vast dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:01 schreef RealKnuckles het volgende:
Daar kan ik me echt aan irriteren van die mensen die je een hand geven, waar het net lijkt of je een drol vast hebt, dat zijn gewoon homo's en/of mensen zonder karakter.
Geef dan geen hand.
Of maak normale vergelijkingen.....quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:49 schreef RealKnuckles het volgende:
Ja, per dag heb ik minimaal 6 drollen vast, dus ik spreek uit ervaring.
Laat dat gelul maar achterwege.
Als je niet helemaal infantiel was had je me vergelijking wel begrepen.quote:
Wees eens een heer en geef ze een handkus. Dat vinden ze (bijna) altijd prachtig.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:29 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
nee hoor, geen homo. Het valt 2 mensen binnen de minuut op dus mss ligt het WEL een beetje aan de vergelijking. Maar goed, als je een geintje al niet meer kan waarderen.....quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:53 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Als je niet helemaal infantiel was had je me vergelijking wel begrepen.
of heb ik je soms gekwetst omdat je homo bent?
die imam die Verdonk geen hand wilde geven vond dat ookquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:01 schreef RealKnuckles het volgende:
Daar kan ik me echt aan irriteren van die mensen die je een hand geven, waar het net lijkt of je een drol vast hebt, dat zijn gewoon homo's en/of mensen zonder karakter.
Geef dan geen hand.
Och, jawel hoor maar als ik zeg net zo hard de voorkant van een trein weet je tog ook wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:59 schreef The_M het volgende:
[..]
nee hoor, geen homo. Het valt 2 mensen binnen de minuut op dus mss ligt het WEL een beetje aan de vergelijking. Maar goed, als je een geintje al niet meer kan waarderen.....![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef Litman het volgende:
Gelukkig, een geintje mag nogquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:14 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Och, jawel hoor maar als ik zeg net zo hard de voorkant van een trein weet je tog ook wat ik bedoel?
Terwijl je dat denk ik ook nooit heb gevoeld.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:28 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ja inderdaad.
Net als een oma die haar kleinkinderen 50 cent voor nieuwjaar geeft![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:01 schreef Big_Gigolo het volgende:
Bij een slappe hand knijp ik juist extra.
dan voel je die botjes van die andere persoon zo lekker in je hand knarssen en over mekaar schuiven
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:38 schreef greatgonzo het volgende:
ik geef altijd een hand waarna ik vervolgens met mijn vingers in de anders handpalm ga kriebelen. Moet je die gezichten een zien dan, lache joh!![]()
:
:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:01 schreef Big_Gigolo het volgende:
dan voel je die botjes van die andere persoon zo lekker in je hand knarssen en over mekaar schuiven
Mensen die dat doen daar heb ik helemaal een tyfushekel aanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:01 schreef Big_Gigolo het volgende:
Personen die een slappe hand geven zijn geestelijk labiel.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mensen die dat doen daar heb ik helemaal een tyfushekel aan
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:39 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Personen die een slappe hand geven zijn geestelijk labiel.![]()
Das zonde![]()
Het gaat hier wel om een van de grondbeginselen van cultuur, maatschappij en beschaving jaquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:06 schreef Varr het volgende:
Waar je je wel niet aan kan storen.
Ja, en ook de vingertoppen trouwensquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:06 schreef ruby het volgende:
Mensen die een slap handje geven, moeten verboden worden.
Sterker nog, hand er af hakken.
ik heb toch liever een stevige hand om mijn paalquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:29 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Mensen die je hand totaal fijnknijpen zijn misschien wel stabiel maar dat komt dan vooral doordat ze zo simpel zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:39 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Personen die een slappe hand geven zijn geestelijk labiel.![]()
Das zonde![]()
Daar kun je ook je eigen hand voor gebruiken.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 02:49 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
ik heb toch liever een stevige hand om mijn paal
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:26 schreef ruby het volgende:
Als de hand er af is gehakt, dan kun je er van uit gaan dat de vingertoppen er ook af zijn.
Dat, en, dat is mij altijd geleerd, een slap karakter....quote:Op zondag 13 maart 2005 02:45 schreef Freshthinking het volgende:
Een slappe hand getuigd van een slechte opvoeding.
quote:Op maandag 2 mei 2005 16:51 schreef Kippetje3 het volgende:
Mijn rechterhand is helemaal gespierd [afbeelding]
HA-HA
verkapt "ik ben de man op de feestjes" post.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Inderdaad! Ik haat het echt. Helemaal als ik op die verplichte verjaardagsfeesten van aangetrouwde familie (die ik eigenlijk al kan schieten) ben. Dan word je al onthaald als de bevrijder van het feest omdat niemand geen ene moer te vertellen heeft en dan moet je je standaard rondje maken. Ik trek het dan zo slecht als ze geen stevige hand geven, dat ik dan besluit diegene te gaan irriteren. Meestal werkt het niet eens want die personen zijn alleen fysiek aanwezig.
verkapt "waarom reageer ik eigenlijk, ik ben best wel kansloos" post.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:22 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
verkapt "ik ben de man op de feestjes" post.
vooral als ie dan ook nog slap isquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef Litman het volgende:
sterk! Goed idee voor een reclame uiting ofzow,. ik leen em ff kej?quote:
Ik betwijfel het echt ten sterkste, eigenlijk...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:57 schreef Marruk het volgende:
[..]
Wees eens een heer en geef ze een handkus. Dat vinden ze (bijna) altijd prachtig.
Jomandaquote:Op zaterdag 12 maart 2005 01:11 schreef Hilje23 het volgende:
Sindsdien ging ik eens letten op vooral vrouwen die binnenkwamen...
Van te voren ging ik dan voorspellen wat voor handje ze zouden geven bij het tekenen..en 9 van de 10 keer had ik het goed!
Rustige, kromlopende of verlegen vrouwen/jonge vrouwen geven bijna altijd een slap handje.
Zelfde met van die nietszeggende burgerlijke vrouwen met bloempotkapsel..
Heel typisch...maar nu nog kan ik aan iemands kop haast al zien wat voor hand ze geven...
Een karkaterschets is dan snel gemaakt in mijn geval.
Je mag eigenlijk niet oordelen naar aanleiding van 1 handje maar mijn gevoel laat me toch niet vaak in de steek...het zijn vaak on interessante mensen die geen eigen mening hebben, weinig te melden hebben en nogal grijze muis symptomen vertonen...
Het is niet anders....dat is mijn ervaring.
quote:Op maandag 2 mei 2005 18:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
verkapt "waarom reageer ik eigenlijk, ik ben best wel kansloos" post.
Jij maakt vast veel vrienden zoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 04:50 schreef BillGates het volgende:
ik doe niet aan handen schudden, en ook niet aan andere rituelen waarbij je elkaar moet aanraken ofzo. weet je wel wat voor een bacterien anderen met zich meedragen?
Well, tbh, ik zou zeggen, okay, wat jij wilt, maar denken 'damn wat een nutcase'quote:ik leg dat ook altijd uit bij mensen die ik nieuw leer kennen, en het wordt altijd gerespecteerd.
So what dat t een rare gewoonte is. Het is ook vast een rare gewoonte dat wij [mensen] elkaar zoenen...quote:Het is ook een hele rare gewoonte eigenlijk.. stel je eens voro als je vanaf een andere planeet ofzo zon beetje op deze aardbol een rondje gaat lopen, en je ziet allemaal van die maffe roze wezentjes elkaar aanraken met hun zielige kleine tentakels. ziet er toch niet uit man.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef BrauN het volgende:
Toevallig geeft die fysiotherapeut waar ik altijd naartoe ga ook zo'n tyfus stevige overdreven hand.
tis ook best ranzig, maar die mensen raken ook deurklinken aan enzo. dus het boeit me allemaal niet zo. ik word er niet ziek van dus ik vind het wel best. ik hou alleen niet zo van die populaire box dingen enzo, die vind ik vrij kansloos.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 04:50 schreef BillGates het volgende:
ik doe niet aan handen schudden, en ook niet aan andere rituelen waarbij je elkaar moet aanraken ofzo. weet je wel wat voor een bacterien anderen met zich meedragen?
ik leg dat ook altijd uit bij mensen die ik nieuw leer kennen, en het wordt altijd gerespecteerd.
Het is ook een hele rare gewoonte eigenlijk.. stel je eens voro als je vanaf een andere planeet ofzo zon beetje op deze aardbol een rondje gaat lopen, en je ziet allemaal van die maffe roze wezentjes elkaar aanraken met hun zielige kleine tentakels. ziet er toch niet uit man.
bedenk ik me net, ik heb een 1 liter fles (was van een of andere frisdrank). en die vul ik altijd met water. en neem ik mee naar het werk (ik raak de hele dag mensen aan met fouileren en met pasjes controleren, ik werk op schiphol). en ik drink altijd uit die fles. en ik neem hem ook mee naar de sportschool. zit je aan toestellen te trekken die ook iedereen maar vasthoud. dat ding is vet smerig waarschijnlijk. en ik koop maar 1 keer per jaar een nieuwe ofzo. af en toe een keer in de vaatwasser. ik heb zoiets van het zal wel goed voor je afweer shit wezen. ik ben ook nooit ziek.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 04:50 schreef BillGates het volgende:
ik leg dat ook altijd uit bij mensen die ik nieuw leer kennen, en het wordt altijd gerespecteerd.
Het is ook een hele rare gewoonte eigenlijk.. stel je eens voro als je vanaf een andere planeet ofzo zon beetje op deze aardbol een rondje gaat lopen, en je ziet allemaal van die maffe roze wezentjes elkaar aanraken met hun zielige kleine tentakels. ziet er toch niet uit man.
haha, ja zoiets heb ik ook. ik heb dan 1` beker waar ik altijd uit drink.. en die waws ik ook nooit af. Dat is ook maar beter ook, want volgens mij is afwaswater viezer dan wanneer je gewon je eigen kop blijft gebruiken. af en toe wel omspoelen ofzo, of beetje hete thee erin en dan weer leeggooien. maar dan nog, als er bacterien zijn zijn het in elk geval je iegen bacterien. en ik ben niet bang van mijn eigen bacterien. maar die van andere mensen , getver. stel je voor dar je handen ofzo loopt te schudden weet je wel met een viespeuk die net van de wc afkomt en gewoon zijn handen niet wast (de meeste mannen wassen hun handen niet na het plassen!!!) , nou dan loop je dus mooi een hele dag met natte pis aan je handen. Lust je nog worst? nou ik niet meer!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:17 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
bedenk ik me net, ik heb een 1 liter fles (was van een of andere frisdrank). en die vul ik altijd met water. en neem ik mee naar het werk (ik raak de hele dag mensen aan met fouileren en met pasjes controleren, ik werk op schiphol). en ik drink altijd uit die fles. en ik neem hem ook mee naar de sportschool. zit je aan toestellen te trekken die ook iedereen maar vasthoud. dat ding is vet smerig waarschijnlijk. en ik koop maar 1 keer per jaar een nieuwe ofzo. af en toe een keer in de vaatwasser. ik heb zoiets van het zal wel goed voor je afweer shit wezen. ik ben ook nooit ziek.
Rationaliteit is niet jouw sterkste punt he? "maar dan nog, als er bacterien zijn zijn het in elk geval je iegen bacterien. "quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:57 schreef BillGates het volgende:
[..]
haha, ja zoiets heb ik ook. ik heb dan 1` beker waar ik altijd uit drink.. en die waws ik ook nooit af. Dat is ook maar beter ook, want volgens mij is afwaswater viezer dan wanneer je gewon je eigen kop blijft gebruiken. af en toe wel omspoelen ofzo, of beetje hete thee erin en dan weer leeggooien. maar dan nog, als er bacterien zijn zijn het in elk geval je iegen bacterien. en ik ben niet bang van mijn eigen bacterien. maar die van andere mensen , getver. stel je voor dar je handen ofzo loopt te schudden weet je wel met een viespeuk die net van de wc afkomt en gewoon zijn handen niet wast (de meeste mannen wassen hun handen niet na het plassen!!!) , nou dan loop je dus mooi een hele dag met natte pis aan je handen. Lust je nog worst? nou ik niet meer!
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:06 schreef Varr het volgende:
Waar je je wel niet aan kan storen.
Kzou zo zeggen: probeer het eens bij een engelsman. Omgekeerde wereldquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]natuurlijk storen mensen zich daar aan. Slappe handjes zijn gewoon not done, tenzij je expres als een slappe lul of zijkmuts wilt overkomen.
Is dat zo? 4 jaar een relatie met een Engelsman gehad, maar nooit wat van gemerkt eigenlijk..quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:16 schreef Integrity het volgende:
[..]
Kzou zo zeggen: probeer het eens bij een engelsman. Omgekeerde wereld
Die zijn bijziend, die knijpen wat extra omdat ze niet exact snappen wat er gebeurd. Ze moeten hun tastzintuig effectiever gebruiken, wist je toch wel?quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:33 schreef mechatronics het volgende:
ook mensen die 2x knijpen tijdens een hand geven, dat kan ik echt totaaaaal niet volgen gewoon
Ik bid niet voor bruune boon''n. Als ik werk op het land geef ik altijd een flinke modderige hand en knijp ik zo hard dat de modder als een tattoo blijft plakken in je huid.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:44 schreef Natalie het volgende:
Als je écht modern wil doen, dan pak je alleen slapjes elkaars vingers vast. Schijnt het helemaal te zijn daar aan de overkant van de Atlantische Oceaan.
Zelf vind ik het ook niets
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:44 schreef Natalie het volgende:
Als je écht modern wil doen, dan pak je alleen slapjes elkaars vingers vast. Schijnt het helemaal te zijn daar aan de overkant van de Atlantische Oceaan.
Zelf vind ik het ook niets
quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:57 schreef BillGates het volgende:
[..]
haha, ja zoiets heb ik ook. ik heb dan 1` beker waar ik altijd uit drink.. en die waws ik ook nooit af. Dat is ook maar beter ook, want volgens mij is afwaswater viezer dan wanneer je gewon je eigen kop blijft gebruiken. af en toe wel omspoelen ofzo, of beetje hete thee erin en dan weer leeggooien. maar dan nog, als er bacterien zijn zijn het in elk geval je iegen bacterien. en ik ben niet bang van mijn eigen bacterien. maar die van andere mensen , getver. stel je voor dar je handen ofzo loopt te schudden weet je wel met een viespeuk die net van de wc afkomt en gewoon zijn handen niet wast (de meeste mannen wassen hun handen niet na het plassen!!!) , nou dan loop je dus mooi een hele dag met natte pis aan je handen. Lust je nog worst? nou ik niet meer!
Hmm, ik ga zo m'n vriend (ook Engels) even een hand geven. Effe kijken of het een slap handje is, maar ik vermoed van niet. Waarschijnlijk ziet hij dit als de uitgelezen kant om m'n hand fijn te knijpen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Is dat zo? 4 jaar een relatie met een Engelsman gehad, maar nooit wat van gemerkt eigenlijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |