quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef Litman het volgende:
Een kleffe, zweterige hand vind ik ook bijzonder irritant!
Dat heet klantenbinding.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef BrauN het volgende:
Toevallig geeft die fysiotherapeut waar ik altijd naartoe ga ook zo'n tyfus stevige overdreven hand.
chickies geven sowieso altijd een slappe hand, maar zo hoort het ookquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm, nu je het zegt.
Een slappe hand is idd 'stom'.
Een keer mezelf voorgesteld aan een vrouwlijke collega van mijn vader kreeg een stevige hand terug (auwquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:29 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
chickies geven sowieso altijd een slappe hand, maar zo hoort het ook.
Inderdaad, dat overkomt me veel vaker. (zal wel komen omdat ik vaak met mensen in de bouw werk, daar wordt je niet blij vanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef BrauN het volgende:
Maar sommige lieden weten het te overdrijven.Als ik bijvoorbeeld een oom van mij een hand schudt vermorzeld hij al mijn botjes, waarna ik weken achtereen naar de fysiotherapeut moet. Toevallig geeft die fysiotherapeut waar ik altijd naartoe ga ook zo'n tyfus stevige overdreven hand.
Hoe weet jij nou weer hoe dat voelt dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:01 schreef RealKnuckles het volgende:
waar het net lijkt of je een drol vast hebt,
Heb jij weleens een drol vast dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:01 schreef RealKnuckles het volgende:
Daar kan ik me echt aan irriteren van die mensen die je een hand geven, waar het net lijkt of je een drol vast hebt, dat zijn gewoon homo's en/of mensen zonder karakter.
Geef dan geen hand.
Of maak normale vergelijkingen.....quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:49 schreef RealKnuckles het volgende:
Ja, per dag heb ik minimaal 6 drollen vast, dus ik spreek uit ervaring.
Laat dat gelul maar achterwege.
Als je niet helemaal infantiel was had je me vergelijking wel begrepen.quote:
Wees eens een heer en geef ze een handkus. Dat vinden ze (bijna) altijd prachtig.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:29 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
chickies geven sowieso altijd een slappe hand, maar zo hoort het ook.
nee hoor, geen homo. Het valt 2 mensen binnen de minuut op dus mss ligt het WEL een beetje aan de vergelijking. Maar goed, als je een geintje al niet meer kan waarderen.....quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:53 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Als je niet helemaal infantiel was had je me vergelijking wel begrepen.
of heb ik je soms gekwetst omdat je homo bent?
die imam die Verdonk geen hand wilde geven vond dat ookquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:01 schreef RealKnuckles het volgende:
Daar kan ik me echt aan irriteren van die mensen die je een hand geven, waar het net lijkt of je een drol vast hebt, dat zijn gewoon homo's en/of mensen zonder karakter.
Geef dan geen hand.
Och, jawel hoor maar als ik zeg net zo hard de voorkant van een trein weet je tog ook wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:59 schreef The_M het volgende:
[..]
nee hoor, geen homo. Het valt 2 mensen binnen de minuut op dus mss ligt het WEL een beetje aan de vergelijking. Maar goed, als je een geintje al niet meer kan waarderen.....![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef Litman het volgende:
Een kleffe, zweterige hand vind ik ook bijzonder irritant!
Gelukkig, een geintje mag nogquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:14 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Och, jawel hoor maar als ik zeg net zo hard de voorkant van een trein weet je tog ook wat ik bedoel?
Terwijl je dat denk ik ook nooit heb gevoeld.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:28 schreef Wokkel1982 het volgende:
Ja inderdaad.
Net als een oma die haar kleinkinderen 50 cent voor nieuwjaar geeft![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:01 schreef Big_Gigolo het volgende:
Bij een slappe hand knijp ik juist extra.
dan voel je die botjes van die andere persoon zo lekker in je hand knarssen en over mekaar schuiven
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:38 schreef greatgonzo het volgende:
ik geef altijd een hand waarna ik vervolgens met mijn vingers in de anders handpalm ga kriebelen. Moet je die gezichten een zien dan, lache joh!![]()
:
:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |