jij bent echt goed bezigquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:55 schreef greatgonzo het volgende:
lekker wijf en ze zingt mooi
punt uit, einde discussie
enne, het is natuurlijk het beste bier wat in Nederland verkrijgbaar is.
quote:Welke muziek is er te horen in de nieuwe commercial "pianist"?
De muziek die te horen is heeft als titel "Everlasting Love". In onze commercial gezongen door Kerry Norton. Het origineel is echter van Robert Knight (1967)
Je moet toch wat om je achterhoekse achtergrond te verhullen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:05 schreef BdR het volgende:
En wat is de boodschap nou eigenlijk "wie Grolsch drinkt is bijzonder en intellectueel" ?tja, als je dat image van je biermerk moet hebben..
Dat is toch altijd al het image dat Grolsch nastreeft geweest. Al die "komt tijd, komt grolsch" reclame hebben precies het zelfde image.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:05 schreef BdR het volgende:
En wat is de boodschap nou eigenlijk "wie Grolsch drinkt is bijzonder en intellectueel" ?tja, als je dat image van je biermerk moet hebben..
Maar als het geplaybackt is, is dat dus niet Kerry Norton in de reclame.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:15 schreef MauBro het volgende:
Ze heet overigens Kerry Norton.
Van de Grolsch site:
De muziek die te horen is heeft als titel "Everlasting Love". In onze commercial gezongen door Kerry Norton. Het origineel is echter van Robert Knight (1967)
Deze Groninger begrijpt effe niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Die hele commercial ziet er uit alsof het alleen in Groningen zou kunnen werken
Preciesquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Deze Groninger begrijpt effe niet wat je bedoelt.
Klopt, ik dacht ook totaal niet aan een bierreclame.. Een bierreclame is meestal veel groffer of minder subtiel/netjes..quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:22 schreef wortels het volgende:
Ik vind het een prachtige reclame. Het heeft iets eigenzinnigs en fijn-karikaturaals, dat laatste iets subtieler dan de vorige met die man die met twee beugels de halve wereld afreist naar dat meisje (ook schitterend), maar hij past er heel goed bij. Ik vind het hele artistieke en mooie reclames.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Deze Groninger begrijpt effe niet wat je bedoelt.
Kerry Norton:quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Maar als het geplaybackt is, is dat dus niet Kerry Norton in de reclame.![]()
die blonde ziet er wel goed uit ja :> die andere is gewoon een paardquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:45 schreef i-spy24 het volgende:
Pardon? "ontiegelijk lekker wijf"?![]()
Ze is alleen wulps,zwarte jurk aan en (voor een 'echte' zangeres) wel heel veel lipgloss.(en daarom alleen al valt ze door de mand als 'perfecte zangeres aangezien echte zangeressen dus geen lipgloss op hebben als ze moeten zingen)
Het enige "ontiegelijk lekker wijf" heb ik in de clip links zien zitten(bloedmooi model)
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik ook...iemand die weet waar je deze kan downloaden/kopen ?quote:
welke versie? het origineel of een van de 1000 covers?quote:
van die chick?quote:
tief toch op man, zoek zelf maar een stalkerquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:12 schreef CryARiver het volgende:
Ik vind dat één van de mooiste vrouwen die ik ooit heb gezien. Die van die Grolsch reklame... Damn...Wat een PRACHTIGE vrouw is dat...
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:41 schreef Scorpie het volgende:
en ze kan nog goed zingen playbacken ook
is inderdaad 100x beter dan het nummer dat in de reclame gezongen word.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:58 schreef Flaman het volgende:
Ik wil dat jazz nummer wat je er na hoort....
Juist! Ik heb Grolsch erover gemaild, maar het is een nummer speciaal gemaakt voor de reclame en nergens te vinden dus, helaas.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:58 schreef Flaman het volgende:
Heb je dan ook meteen gevraagd of het nummertje van Kerry Norton te krijgen is?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Juist! Ik heb Grolsch erover gemaild, maar het is een nummer speciaal gemaakt voor de reclame en nergens te vinden dus, helaas.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:58 schreef Flaman het volgende:
Nee, dat niet. Maar is er dan niks van haar te vinden via amazon ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:09 schreef Gonadan het volgende:
[..]
Heb je dan ook meteen gevraagd of het nummertje van Kerry Norton te krijgen is?
Die wil ik erg graag hebben.![]()
Nee helemaal niks.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:05 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar is er dan niks van haar te vinden via amazon ofzo?
Idd een erg lekker paardquote:
Precies! ik had em toch gekregen!?quote:
Hoe doe je dat?quote:
HET LEKKERSTE BIER WAT IN NEDERLAND VERKRIJGBAAR IS?????quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:55 schreef greatgonzo het volgende:
[...] enne, het is natuurlijk het beste bier wat in Nederland verkrijgbaar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |