Preciesquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Deze Groninger begrijpt effe niet wat je bedoelt.
Klopt, ik dacht ook totaal niet aan een bierreclame.. Een bierreclame is meestal veel groffer of minder subtiel/netjes..quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:22 schreef wortels het volgende:
Ik vind het een prachtige reclame. Het heeft iets eigenzinnigs en fijn-karikaturaals, dat laatste iets subtieler dan de vorige met die man die met twee beugels de halve wereld afreist naar dat meisje (ook schitterend), maar hij past er heel goed bij. Ik vind het hele artistieke en mooie reclames.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Deze Groninger begrijpt effe niet wat je bedoelt.
Kerry Norton:quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Maar als het geplaybackt is, is dat dus niet Kerry Norton in de reclame.![]()
die blonde ziet er wel goed uit ja :> die andere is gewoon een paardquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:45 schreef i-spy24 het volgende:
Pardon? "ontiegelijk lekker wijf"?![]()
Ze is alleen wulps,zwarte jurk aan en (voor een 'echte' zangeres) wel heel veel lipgloss.(en daarom alleen al valt ze door de mand als 'perfecte zangeres aangezien echte zangeressen dus geen lipgloss op hebben als ze moeten zingen)
Het enige "ontiegelijk lekker wijf" heb ik in de clip links zien zitten(bloedmooi model)
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik ook...iemand die weet waar je deze kan downloaden/kopen ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |