Ja. Ik wil Giggs terug.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al over mijn vuilniswagen?
Kersenvlaaiquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ordinaire slagroomtaart, kersenvlaai en advocaatvlaai
Giggs zit daar achter het stuur. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet gezien hebt ...quote:
Best irritant trouwens, een andere avatar. Ik kijk meestal naar de avatar ipv de naam om te zien wie het is.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Giggs zit daar achter het stuur. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet gezien hebt ...
Verdomd. Zie ik daar nou de gebroeders Neville erachter lopen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Giggs zit daar achter het stuur. Je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet gezien hebt ...
Tnx man.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
me 2
Maar jij bent eerderik pas 7 juli....
Maar succes alvast.... ik zal voor je duimen...
Ing. in de Ruimtelijke Ordening en Planologie.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is al lekker snel.
Ing of Ir? en welke richting precies?
Lekker die Choco![]()
Ja cewlquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Spidey, waar gaat je scriptie over?
Misschien kunnen we de nieuwe HOOLS "Poch hier met je titel en scriptie" noemen?
AZ was inderdaad geweldig. Erg van genoten!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:30 schreef PyTh het volgende:
Zoooooo ben d'r weer.
Het was in 1 woord GEWELDIG!
Pythquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:30 schreef PyTh het volgende:
Zoooooo ben d'r weer.
Het was in 1 woord GEWELDIG!
Duurzame herstructurering van bedrijventerreinen: de theorie in praktijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Misschien kunnen we de nieuwe HOOLS "Poch hier met je titel en scriptie" noemen?
Welke opleiding doe je omdat je het over CMS hebt?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja cewlen dan zetten we onze scriptie ook online... nog meer mensen die het toevallig over CMS hebben gehouden?
drs. ing. Suijk - Communities of Practice in lerende organisaties.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |