Bullshit, als een winkelier zich aan de door Nintendo opgestelde regels houdt, stuurt ie je weer naar huis met 2 defecte (sub)pixels of stuurt m naar Nintendo (die m waarschijnlijk doodleuk weer terugstuurt).quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Als die van mij dode pixels hebben ga ik ook gelijk terug. De gewone ruilregels gelden, dus ze moeten het wel terugnemen dan.
Tuurlijk niet. Als ik een Nintendo DS koop en die weer terugbreng, geven ze mijn geld terug. Dat is gewoon de 2-weken-ruilregel-met-kassabon (Bart Smit). Die regel geldt gewoon, net zoals voor alle andere producten uit hun winkel.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:20 schreef Robhimself het volgende:
Bullshit, als een winkelier zich aan de door Nintendo opgestelde regels houdt, stuurt ie je weer naar huis met 2 defecte (sub)pixels of stuurt m naar Nintendo (die m waarschijnlijk doodleuk weer terugstuurt).
Heb je me niet gezien?quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:33 schreef sjeppert het volgende:
strax nog ff de ds tour aanschouwen in nijmegen dukenburg![]()
Maar wat ik juist begrijp is dat Nintendo hier helemaal niet zo moeilijk over doet. Dat lees ik zo tussen de regels door. Anyway, ik probeer hem morgen gewoon om te ruilen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:20 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Bullshit, als een winkelier zich aan de door Nintendo opgestelde regels houdt, stuurt ie je weer naar huis met 2 defecte (sub)pixels of stuurt m naar Nintendo (die m waarschijnlijk doodleuk weer terugstuurt).
Project Rub ken ik niet maar Polarium is niet van hetzelfde kaliber als Zookeeper of Tetris. Vind het daar net iets te simpel voor, simpel van concept welteverstaan. Dus ik zou voor Mario gaan. Ik heb um in bestelling bij DVDsoon. Scheelt toch weer de helft.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:00 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, begin toch te twijfelen welke ik morgen nog ff snel zal halen, mario 64, project rub of polarium
Welke raden de meeste aan ?
Tis niet dat ik mario 64 veel heb gespeelt, dus ze staan zo'n beetje alle3 op gelijke hoogte
En ik vind platformen en puzzelen ook allebei even leuk :p
Polarium is toch meer game dan Zookeeper. Zookeeper is gewoon bejweled, Polarium is een heel nieuw idee.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:03 schreef GaF het volgende:
[..]
Project Rub ken ik niet maar Polarium is niet van hetzelfde kaliber als Zookeeper of Tetris. Vind het daar net iets te simpel voor, simpel van concept welteverstaan. Dus ik zou voor Mario gaan. Ik heb um in bestelling bij DVDsoon. Scheelt toch weer de helft.
Polarium is nog niet uit in de VS. De werknaam was iig one-line-puzzle, maar dat is volgens mij ook in de VS veranderd naar Polarium.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:07 schreef Khadgar het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe Polarium heet in Canada/US? Ik kan hem niet zo snel vinden op dvdboxoffice.
Polarium, komt in april, nog niet te bestellen bij DVDBox.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:07 schreef Khadgar het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe Polarium heet in Canada/US? Ik kan hem niet zo snel vinden op dvdboxoffice.
wat een lelijke gozer...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Polarium, komt in april, nog niet te bestellen bij DVDBox.
Iets anders nu:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |