je weet toch wel dat je niet mag spelen tijdens de eerste keer opladen hé?quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:04 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb er maar even mee kunnen spelen (hij is zelf nu nog bezig, aan een oplader inmiddels),
Met dank aan Fliepke om tijdens WoW te roepen dat hij hem al had opgehaaldquote:---- zegt:
hi
----l zegt:
al een ds
---- zegt:
dixons verkoopt er wel eentje aan je nu hoor
---- zegt:
als je zegt dat ze de bon op morgen zetten
mvt zegt:
ik heb hem afgezegd
mvt zegt:
eerst naar de Bart Smit gelopen (had bij die ingang de auto gezet), even gekeken en ze hadden hem.
mvt zegt:
Toen naar dixons, gezegd dat ze me zouden bellen als ze hem hadden, maar ze hadden hem nog niet, waarschijnlijk morgen.
mvt zegt:
Dus gezegd dat ik hem dan bij de bart Smit haal
op mijn toutch schermpje dus.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:30 schreef mvt het volgende:
Kut, dooie pixel, blijft rood, net rechts van het midden in mijn scherm.
Volgens mij mag dat gewoon. Gelijk out-of-the-box spelen is niet goed dacht ik, tijdens het opladen mag het gewoon.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:00 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
je weet toch wel dat je niet mag spelen tijdens de eerste keer opladen hé?![]()
Ik dacht zelf 4 uur.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:40 schreef Eikelpiercing het volgende:
[url] http://www.lyrics.ly/lyri(...)yrics/I'm+So+Excited [/url]
Mijn gevoel tegenover de DS!
Btw, meent je dat van dat niet spelen terwijl hij oplaadt en hoe lang moet die ongeveer opladen?
Betekent dit dat je ook tijdens de eerste keer opladen gewoon mag spelen?quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens mij mag dat gewoon. Gelijk out-of-the-box spelen is niet goed dacht ik, tijdens het opladen mag het gewoon.
Ik dacht zelf 4 uur.
Het is niet mijn DS, hij was al aan het spelen en opladen toen ik binnenliepquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:00 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
je weet toch wel dat je niet mag spelen tijdens de eerste keer opladen hé?![]()
Ja maar dat is niet voor de eerste keer. Staat er wat bij over de eerste recharge en tegelijk spelen?quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:25 schreef Cheiron het volgende:
Over het spelen tijdens het opladen:
"you may also play games while recharging, but the recharching time will be longer"
maar ook bij de eerste keer opladen? Daarna mag het gewoon maar bij de eerste keer nietquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:25 schreef Cheiron het volgende:
Over het spelen tijdens het opladen:
"you may also play games while recharging, but the recharching time will be longer"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |