je weet toch wel dat je niet mag spelen tijdens de eerste keer opladen hé?quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:04 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb er maar even mee kunnen spelen (hij is zelf nu nog bezig, aan een oplader inmiddels),
Met dank aan Fliepke om tijdens WoW te roepen dat hij hem al had opgehaaldquote:---- zegt:
hi
----l zegt:
al een ds
---- zegt:
dixons verkoopt er wel eentje aan je nu hoor
---- zegt:
als je zegt dat ze de bon op morgen zetten
mvt zegt:
ik heb hem afgezegd
mvt zegt:
eerst naar de Bart Smit gelopen (had bij die ingang de auto gezet), even gekeken en ze hadden hem.
mvt zegt:
Toen naar dixons, gezegd dat ze me zouden bellen als ze hem hadden, maar ze hadden hem nog niet, waarschijnlijk morgen.
mvt zegt:
Dus gezegd dat ik hem dan bij de bart Smit haal
op mijn toutch schermpje dus.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:30 schreef mvt het volgende:
Kut, dooie pixel, blijft rood, net rechts van het midden in mijn scherm.
Volgens mij mag dat gewoon. Gelijk out-of-the-box spelen is niet goed dacht ik, tijdens het opladen mag het gewoon.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:00 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
je weet toch wel dat je niet mag spelen tijdens de eerste keer opladen hé?![]()
Ik dacht zelf 4 uur.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:40 schreef Eikelpiercing het volgende:
[url] http://www.lyrics.ly/lyri(...)yrics/I'm+So+Excited [/url]
Mijn gevoel tegenover de DS!
Btw, meent je dat van dat niet spelen terwijl hij oplaadt en hoe lang moet die ongeveer opladen?
Betekent dit dat je ook tijdens de eerste keer opladen gewoon mag spelen?quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Volgens mij mag dat gewoon. Gelijk out-of-the-box spelen is niet goed dacht ik, tijdens het opladen mag het gewoon.
Ik dacht zelf 4 uur.
Het is niet mijn DS, hij was al aan het spelen en opladen toen ik binnenliepquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:00 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
je weet toch wel dat je niet mag spelen tijdens de eerste keer opladen hé?![]()
Ja maar dat is niet voor de eerste keer. Staat er wat bij over de eerste recharge en tegelijk spelen?quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:25 schreef Cheiron het volgende:
Over het spelen tijdens het opladen:
"you may also play games while recharging, but the recharching time will be longer"
maar ook bij de eerste keer opladen? Daarna mag het gewoon maar bij de eerste keer nietquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:25 schreef Cheiron het volgende:
Over het spelen tijdens het opladen:
"you may also play games while recharging, but the recharching time will be longer"
ik zou het gewoon proberen , en als het niet lukt zou je het altijd nog via nintendo support kunnen regelen denk ik , er zit toch garantie op ?quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:03 schreef GaF het volgende:
Zonet gehaald en shit, heb ook een dode pixel... een rode, bovenste scherm in het midden en dan helmaal onderaan... Weten jullie zeker dat je ermee naar de winkel terug kan gaan en een nieuwe kan eisen? NIet dat ik straks onterecht stennis sta te schoppen.
Weet ik niet, maar dit zou voor mij een reden zijn om er een te halen. Als je thuis via je wireless lan kan spelen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Is er al iets bekend over online gaming??
Dat zou vandaag 99% zeker bekend worden......
Check ds.ign.comquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:22 schreef Erwtensoep het volgende:
Is er al iets bekend over online gaming??
Dat zou vandaag 99% zeker bekend worden......
Je kan gewoon spelen en laden hoor, is geen probleem, ook de eerste keer, en over de dooie pixels, een kennis had er vandaag ook 1 gehaald, 2 dooie pixels, werd zo omgerolen (bart smit), laat je aub niks wijsmaken over opsturen, dat kan wel ja, maar als je dezelfde dag of paar dagen later) dooie pixels tegenkomt kun je em gewoon omruilen, of je moet de pech hebben dat de winkel em niet meer op voorraad heeft, maar dan kun je je geld terug vragen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet voor de eerste keer. Staat er wat bij over de eerste recharge en tegelijk spelen?
Was bij mij ook!quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:30 schreef mvt het volgende:
Kut, dooie pixel, blijft rood, net rechts van het midden in mijn scherm.
Kijk, hier heb ik wat aan. Dank je. Ik ga morgen terug naar Dixons. Geloof wel dat ik sterk in mijn schoenen sta als ik dat zo hierboven lees.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:45 schreef knater het volgende:
[..]
Je kan gewoon spelen en laden hoor, is geen probleem, ook de eerste keer, en over de dooie pixels, een kennis had er vandaag ook 1 gehaald, 2 dooie pixels, werd zo omgerolen (bart smit), laat je aub niks wijsmaken over opsturen, dat kan wel ja, maar als je dezelfde dag of paar dagen later) dooie pixels tegenkomt kun je em gewoon omruilen, of je moet de pech hebben dat de winkel em niet meer op voorraad heeft, maar dan kun je je geld terug vragen.
Kijk dat wou ik nou horen!! (of eigenlijk lezen)quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Van DS-Gamer:
Goedenavond. Breaking News: Gratis WiFi voor de DS, zegt Iwata. Online Animal Crossing! Lees heel, heel snel verder.
Iwata zijn toespraak is nu ongeveer voorbij, en we hebben het nieuws binnen. We verwerken het nu, maar lees hieronder de Engelse versie.
Nintendo creert gratis WiFi voor de Nintendo DS, ga naar een plaats met WiFi ondersteuning, zoals een cafe, of je eigen WiFi modem, en speel tegen iedereen
Animal Crossing DS wordt ontwikkeld om WiFi te ondersteunen
Iwata demonstreerde ook even Mario Kart, met 8 spelers over een Local Area Network
Er zijn al miljoenen DSen verkocht over de hele wereld!
Nintendo DS: Iwata announced that the Wi-Fi protocol for Nintendo DS will provide users with a link to other players across the country or around the world. Once the service begins later this year, Nintendo DS users will be able to connect to the service wirelessly at Wi-Fi hot spots, whether they're at home, in a hotel or at a coffee shop. As one of several Wi-Fi games, Nintendo's in-house development team is creating a new Animal Crossing game for global Wi-Fi play.
On the keynote stage, Iwata also took part in a spontaneous eight-player wireless contest of Mario Kart DS to demonstrate the local area network capabilities of Nintendo DS. He added that shipments of the DS game system have now surpassed 4 million units to North America and Japan in the 16 weeks since launch. With the system set to debut in thousands of stores across Europe within hours of his address, that number will approach 6 million units shipped by the end of March.
Nou, hij heeft tot morgenochtend de tijd. Af en toe zet ik hem aan om toch even te gamen (tja..) ik zie wel.quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:56 schreef Xalopalyps het volgende:
Probeer hem eens uit te laten staan (zonder en met laden proberen) en dan weer aanzetten, ik had ook een dode pixel, maar die is gewoon weer tot leven gekomen
Polarium is inderdaad tyfusverslavend, maar ik vind hem toch een beetje tegenvallen, Wario Ware Touched is echt té gék!:Dquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:17 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Online Animal Crossing!![]()
* Mr.Happ-E ish blij
Polarium is té verslavend btw!
metroid is een nogal donker spel, dat zou er mee te maken kunnen hebben, een lichte pixel valt anders niet zo opquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:37 schreef GaF het volgende:
Polarium heb ik ook.. ben bij level 13 ofzo maar vind het tot nu toe niet echt uitdagend.. misschien komt dat nog wel...
Over die dooie pixel gesproken: die zie ik eigenlijk alleen bij de Metroid demo is mij opgevallen... das weird
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |