quote:Op zaterdag 2 april 2005 09:54 schreef Juup© het volgende:
Kon geen nieuw deel 4 vinden dus bij deze.
[afbeelding]
volgens mij zijn dat rotsplantjes, te koop bij elk groot tuincentrum!quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:14 schreef Bluezz het volgende:
offtopic rena wat zijn die schaaltjes/schelpen met groen spul, soort vetplantjes lijkt het wel, ziet er leuk uit
quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:52 schreef Fratz het volgende:
[..]
volgens mij zijn dat rotsplantjes, te koop bij elk groot tuincentrum!
En de mijne had er twee, het is verdorie net Bugs Bunny.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:10 schreef Spindizzy het volgende:
En heeft een oor met een eigen mening![]()
Wat een leuk beest!
idd, nu je het zegt! Geinig beest heb je trouwens.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:08 schreef Tinkerbell het volgende:
Als je een Jim-hond dus kruist met een border-collie krijg je een Ayla
Tis echt een kruising tussen die 2 honden en tis een schat jaquote:Op woensdag 13 april 2005 12:10 schreef Quannum het volgende:
idd, nu je het zegt! Geinig beest heb je trouwens.![]()
KNETTERGEKquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:15 schreef rena het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik weet er niet veel van![]()
Nog een Bommelspam, worden jullie al gek![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 april 2005 04:46 schreef vicz het volgende:
Leuke Hondjes allemaal![]()
Dit is Einstein:
[afbeelding]
Ik vraag mij ook af welk ras het is. Hij ziet er iig nog jong uit.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:51 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
Groot bot heeft hij, heeft het gesmaakt
?
Mooi beestje! Wat voor ras is dit?
Einstein is een lab-mixje (met pittbull, maar hij is heeeeel liefquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:04 schreef Quannum het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af welk ras het is. Hij ziet er iig nog jong uit.
Dogman's hond is ook lief!
Hond erger je nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:06 schreef DOGMAN het volgende:
[[url=http://img22.echo.cx/img22/8153/spockthequeerdog9ul.jpg]afbeelding][/URL]
Owh.......quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:06 schreef DOGMAN het volgende:
[[url=http://img22.echo.cx/img22/8153/spockthequeerdog9ul.jpg]afbeelding][/URL]
Alienhondjequote:
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 13:35 schreef Spindizzy het volgende:
Bommeltje zijn oren leven een geheel eigen leven
quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:20 schreef pirke64 het volgende:
Mag ik jullie voorstellen aan onze nieuwe golden:
Joery Ambra van Tiroca !
[afbeelding]
Smek is een kruising Dwergpincher/Jack Russellquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:49 schreef Anneque het volgende:
@ spindizzy: wat is Smekkie voor ras? hij ziet er echt heel lief uit!
Dag mooierdquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:20 schreef pirke64 het volgende:
Mag ik jullie voorstellen aan onze nieuwe golden:
Joery Ambra van Tiroca !
[afbeelding]
Zou je zelf niet een hond willen? Of is de mogelijkheid er gewoon nog niet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef Tha_Flash het volgende:
Ik heb zelf geen hond maar wel een "leen" hond, ik vind het heerlijk om met haar door het bos of de duinen te rennen en vliegen :
Ik (we) zouden heel graag een hond willen, we hebben alleen 2 oude ( 19jaar ) katten die absoluut niet tegen honden kunnen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:05 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zou je zelf niet een hond willen? Of is de mogelijkheid er gewoon nog niet?
Dank je wel, maar we kunnen Stimpy altijd "lenen" als we willen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:19 schreef Spindizzy het volgende:Dat is waarschijnlijk de beste manier
![]()
Geweldige hondenquote:Op maandag 11 april 2005 21:59 schreef BoB75 het volgende:
Dit zijn mijn monsters:
CLEO
[afbeelding]
MAXIMUS
[afbeelding]
En wat vinden ze die botten lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2005 04:46 schreef vicz het volgende:
Leuke Hondjes allemaal![]()
Dit is Einstein:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:34 schreef meami het volgende:
Onze golden retriever Max (nu 3 jaar):
Als pup in een stapel was in slaap gevallen:
[afbeelding]
In de tuin (ietsje ouder):
[afbeelding]
Heb verder alleen nog maar brakke webcampics, die zal ik maar niet posten
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:01 schreef furanku het volgende:
Hondje, 5 maanden geleden
[afbeelding]
Nu..
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zal het nog 300 keer zeggen, maar dat gekke beest groeit veel te hard, hij moet puppy blijvenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:14 schreef Spindizzy het volgende:Bommel! Wat heb je opeens een echte grote hondenkop
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:25 schreef beestjuh het volgende:
[[url=http://img176.echo.cx/img176/5436/herman055cp.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zijn we een beetje verwaand?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:25 schreef beestjuh het volgende:
[[url=http://img176.echo.cx/img176/5436/herman055cp.th.jpg]afbeelding][/URL]
leuke foto's leuke hondquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef Rekkie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Onze rottie
ja inderdaad.... das net een miniatuur rottie....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:44 schreef Spindizzy het volgende:
Rottjes hebben verschrikkelijk leuke koppen
Net mijn Smekkerd in het groot
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tessa, 13 jaar [afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt een hondje!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef Auticia het volgende:
Mijn kneusje valt helemaal in het niet zo tussen die mooie honden!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:03 schreef Auticia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de éénoog-centenbak-look is helemaal in!.
[afbeelding]
Het verhaal gaat dat hij met één oogje is geboren, zou worden afgemaakt om die redenen, iemand heeft hem meegenomen naar huis maar haar 11jarige hond was het daar niet echt mee eens, en via het asiel en een gastgezin is Spike nu bij onsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat een schatje!! Het hoeft toch geen rashond te zijn om mooi te zijn? hoe is zij/hij het oogje kwijtgeraakt? als ik vragen mag
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:25 schreef Robar het volgende:
Onze nieuwe aanwinst:
Nou nou wat je zegtquote:
Wat ik ervan kan zien is je bench te groot. Een pup bevuilt zijn eigen nest niet (als het goed is), maar wanneer ze genoeg ruimte hebben om het in een hoekje te doen waar ze zelf niet liggen of eten/drinken, dan zullen ze het daar wél doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Nou nou wat je zegt
Geprobeerd om haar een half uurtje alleen te laten, gisteren was een uur goed gegaan, maar het moet natuurlijk rustig opgebouwd worden.......
Resultaat:
[afbeelding]
Zoë zag er ook niet uit dus even de douchekop er overheen!:
[afbeelding]
Zucht, straks maar weer even proberen!
De Bench is op de groei gekocht, ze groeit natuurlijk nog aanzienlijk de komende weken/maanden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat ik ervan kan zien is je bench te groot. Een pup bevuilt zijn eigen nest niet (als het goed is), maar wanneer ze genoeg ruimte hebben om het in een hoekje te doen waar ze zelf niet liggen of eten/drinken, dan zullen ze het daar wél doen.
quote:
thnxquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
@Puckzzzz pracht beest! Die foto met dat bot![]()
AAAAHH en die puppy's dan, omg, soms wil je dat ze nog wat langer pup blijven hehe...
Ik denk eerder dat de kleine draak ons aan het uitproberen isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
het klinkt misschien zielig, maar je moet haar echt minder ruimte in die bench geven. En dat piepen is misschien heimwee, aandacht, ff wennen al dat soort dingen. Je moet het vooral niet aanmoedigen. Hoe klein ze ook is, toch afstraffen (negeren)
De bench is te groot. Maak het kleiner, door een stuk af te zetten ofzo. Dan zal de hond het niet snel nog een keer doen, want dat ligt het in zijn eigen uitwerpselen. Gegarandeerd dat dat helpt!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Nou nou wat je zegt
Geprobeerd om haar een half uurtje alleen te laten, gisteren was een uur goed gegaan, maar het moet natuurlijk rustig opgebouwd worden.......
Resultaat:
[afbeelding]
Zoë zag er ook niet uit dus even de douchekop er overheen!:
[afbeelding]
Zucht, straks maar weer even proberen!
Ik hoop dat je alle reacties eromheen gelezen hebtquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef ymme het volgende:
[..]
De bench is te groot. Maak het kleiner, door een stuk af te zetten ofzo. Dan zal de hond het niet snel nog een keer doen, want dat ligt het in zijn eigen uitwerpselen. Gegarandeerd dat dat helpt!
![]()
Inderdaad, ik had er niet de reacties eromheen gelezen, had ik eigenlijk wel moeten doen. Maar het was gewoon een tip, meer nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik hoop dat je alle reacties eromheen gelezen hebt.
Dat heb ik al eens gedaan
Ik wacht het nu even af.
De hond heeft het slechts een keer gedaan en volgens mij was ze toen niet helemaal lekker.
Gebeurt het nog een keer, dan plaats ik het middenstuk weer terug
Het gaat nu weer 3 dagen goed. Ik weet het van de grootte van de bench.
De eerste week was het gehalveerd, maar dit ging steeds kapot, daarna heeft ze drie dagen in de grote bench gelegen zonder problemen. Dit is nu gewoon weer een test, gaat het fout, dan wordt de bench weer kleiner gemaakt. Ik wil niet weer aanpassen vanwege een mogelijke incident.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had er niet de reacties eromheen gelezen, had ik eigenlijk wel moeten doen. Maar het was gewoon een tip, meer niet
Ja, als ik zijn bot af pak om te gaan wandelen bijvoorbeeld, dan verdedigt hij het met zijn leven onderand (wegrennen, wild met zijn kop schulden zodat ik het niet kan pakkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
AAaah ja, wat een schatje is dat zeg!! Golden retrievers zijn ook super lief, alleen die kop al, dan smelt je gewoon weg....(behalve dan als je de knook probeert af te pakken
)
Weetje wat ik ook een prachtbeest vind, zo'n hond zou ik laterzelf graag willen:
[afbeelding]
Echt een knuffelbeest![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Oe die hebben we vroeger gehadquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
AAaah ja, wat een schatje is dat zeg!! Golden retrievers zijn ook super lief, alleen die kop al, dan smelt je gewoon weg....(behalve dan als je de knook probeert af te pakken
)
Weetje wat ik ook een prachtbeest vind, zo'n hond zou ik laterzelf graag willen:
[afbeelding]
Echt een knuffelbeest![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Wat een mooierd is Stimpyquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef Tha_Flash het volgende:
Ik heb zelf geen hond maar wel een "leen" hond, ik vind het heerlijk om met haar door het bos of de duinen te rennen en vliegen :
Stimpy :
[afbeelding]
Maar jij bent de baas en moet dat ding ten allertijde kunnen afpakken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tessa & haar knook![]()
[afbeelding]
Ogen die vuur schieten![]()
[afbeelding]
hehe, maar ze is lief hoor, stronteigenwijs, en haar knook is heilig![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 13:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dit is Demi! En ze ligt hier schattig te slapen!![]()
[afbeelding]
En dit is Meira! Buiten in haar mandje.. waar ze altijd in de zon ligt!![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:12 schreef Zabb het volgende:
@ Poison-Ivy en Rena, dat zijn idd Berner Sennenhonden.
Mijn ouders hebben zo'n hond, en zij is echt onwijs lief!
[afbeelding]
[afbeelding]
Meaghan, wat een ontzettend lief hondje zeg!!!![]()
Waarom heeft ie een riem met pinnen om?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:37 schreef Berkery het volgende:
Bowie stond nog niet in dit topic. Even wat aan doen![]()
In het uitlaat-bos
[afbeelding]
Met m'n dochter
[afbeelding]
In de sneeuw van afgelopen maart
[afbeelding]
Pinnen? Da's wat ze noemen een ketting...quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:24 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een riem met pinnen om?
Hoe herkenbaar, ik verwacht wel wat ongelukjes als die kleine van mij begint te lopen, want het zijn net boeren, die rottiesquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
Met staart!! Wij hebben een belgische die heeft geen staart (hadden ze al gedaan) Ze zijn zoooooo gek op kidsAlleen is die van ons een beetje te lomp, mijn zoontje heeft al meerdere keren op zijn gat gezeten omdat ze hem omkegelde.....
![]()
't is dat ze haar/zijn (ff niet opgeletquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:12 schreef Zabb het volgende:
@ Poison-Ivy en Rena, dat zijn idd Berner Sennenhonden.
Mijn ouders hebben zo'n hond, en zij is echt onwijs lief!
[afbeelding]
[afbeelding]
Meaghan, wat een ontzettend lief hondje zeg!!!![]()
Wat een leukerdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:58 schreef Verbal het volgende:
[afbeelding]
Deze foto vind ik te lief...![]()
[afbeelding]
Als onze schildklierpatiënt moe is, dan is 'ie ook ècht moe...
[afbeelding]
ME VINGERS!!!
[afbeelding]
Pjotr is nogal van vol op de bek...
V.
Daar ben ik ook toe in staatquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:54 schreef Kroekiepoes het volgende:
Owww vriendinnie wat een scheetjes!!!! Helaas heeft mijn vriend ook een hekel aan hondenen is "mijn" hondje ook bij mn ouders gebleven
wel ga ik nog steeds 1 of 2 nachten in de week bij mn hondje (ouders) slapen..
zo ben ik dr niet helemaal kwijt..
Onze honden gaan nooit in bad of onder de douche. Laat ze gewoon zwemmen (liefst in de zee) en dat is voldoende.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:04 schreef Spindizzy het volgende:
Dat geloof ik graag ja. Je zal ze heus niet elke dag in bad proberen te krijgen
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Onze honden gaan nooit in bad of onder de douche. Laat ze gewoon zwemmen (liefst in de zee) en dat is voldoende.
Ieuw poeprollers!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:14 schreef rena het volgende:
[..]
Gaan ze dan niet ongelovelijk stinken?![]()
Als Bommel in de poep ligt te rollen geven we hem wel een wasbeurt (1 keer gebeurt, mag maar 2 keer per jaar gewassen worden zei de fokker).
Nee, juist als zij in natuurwater in het bos oid zwemmen dan gaan zij enorm stinken. Maar als zij in de zee gezwommen hebben ruik je de volgende dag niets meer en de vacht is heerlijk zacht. Oke ze zijn dan wel ontploft, maar dat mag de pret niet bedervenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:14 schreef rena het volgende:
[..]
Gaan ze dan niet ongelovelijk stinken?![]()
Als Bommel in de poep ligt te rollen geven we hem wel een wasbeurt (1 keer gebeurt, mag maar 2 keer per jaar gewassen worden zei de fokker).
quote:
Rivier is ook goed te doen, als de stroming maar niet te sterk isquote:Op maandag 27 juni 2005 22:51 schreef rena het volgende:
Wij hebben geen zee in de buurt, alleen natuurwater helaasen een rivier.
niet gecoupeerde oren!!quote:Op zondag 26 juni 2005 13:39 schreef Shalbo het volgende:
Mijn monstertje
[[url=http://img139.echo.cx/img139/662/doerakje26yt.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img38.echo.cx/img38/6978/doerakje3rf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het is een 5 jarige bouvier, ook al lijkt hij daar niet op. Hij is in het verkeerde lichaam geboren, want hij probeert altijd op je schoot te kruipen als je op de grond zit, maar gezien zijn omvang gaat dat niet echt en wordt je hoe dan ook geplet.
Het is echt een schat van een beest, die alles, maar dan ook werkelijk alles met zich laat doen.
Mooi issie, toch?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:29 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Ja hallo, moet ik weer eens?![]()
Ik wil vliegen vangen...![]()
[afbeelding]
Waar zijn de vliegen, oh daarzo...![]()
Ze heet Tante Pollewop!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Familie hondenkat bij JuupDuchhet blijft zooooo lievvvv om te zien
Ja zo, of ze gaat met dr kont op een kussen zitten alsof ze op een stoel zitquote:Op zondag 3 juli 2005 14:13 schreef Kroekiepoes het volgende:
![]()
![]()
blijmaaktopic
Wat zit dribbel leuk!!! zit ie altijd zo?
Haha valt bij Prince gelukkig mee, goed he die foto! heb er ook een filmpje van lachen joh! was eigenlijk aan het wachten tot ie zich zou verstappen zou er echt komisch uitzienquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:25 schreef vriendinnie het volgende:
Die laatste foto van Prince is erg leuk! Mijn beste vriendin heeft ook een rottweiler en dat beest denkt af en toe dat hij een schoothondje is
Ik tel toch al drie Rottweilers in dit topicquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:44 schreef EKS1707 het volgende:
[..]
Haha valt bij Prince gelukkig mee, goed he die foto! heb er ook een filmpje van lachen joh! was eigenlijk aan het wachten tot ie zich zou verstappen zou er echt komisch uitzien![]()
Poeppies!!!.....ow ehrm..Puppies!!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:08 schreef EKS1707 het volgende:
Nog niet helemaal zeker dat het deze wordt maar binnenkort zeker een nieuwe pup erbij!
[afbeelding]
De gene waar je het hoofdje goed van ziet,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Poeppies!!!.....ow ehrm..Puppies!!!!
welke wordt het dan?kun je nog meer poep in het park achterlaten
Ik porbeer het morgen opnieuwquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:08 schreef Bastard het volgende:
Iets is serieus mis met die pagina inderdaad.
Geweldige fotoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:05 schreef Rekkie het volgende:
Mexx die heel arrogant in de tuin staat:
[afbeelding]
Het is meer toeval, ik wist wel dat zijn zoon Zowie heet, maar we zijn begonnen met twee katten die Bono & Beethoven heten, later kwam er en kat bij die we 'Brood(je)' (Herman) genoemd hebben. Rottdog is Herman Brood-gek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:20 schreef Spindizzy het volgende:![]()
Jullie hond heet toch Bowie? Wist je dat de zoon van David Bowie Zowie heet? Toeval dat jullie dochter Zoë heet of zijn jullie echte fans?
Gelukkig welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:44 schreef Spindizzy het volgende:
Bowie al klaar met puberen? Kan me herinneren dat ze nogal aan het slopen was geslagen.
eens!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:53 schreef Rottdog het volgende:
Casper ziet er goed uit
Smekkie ziet eruit als 1 en al ondeugd
Van mij mag het hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:07 schreef Esto het volgende:
Aww, wat een lieverds allemaalWilde dat ik een hond mocht zeg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |