Haha valt bij Prince gelukkig mee, goed he die foto! heb er ook een filmpje van lachen joh! was eigenlijk aan het wachten tot ie zich zou verstappen zou er echt komisch uitzienquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:25 schreef vriendinnie het volgende:
Die laatste foto van Prince is erg leuk! Mijn beste vriendin heeft ook een rottweiler en dat beest denkt af en toe dat hij een schoothondje is
Ik tel toch al drie Rottweilers in dit topicquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:44 schreef EKS1707 het volgende:
[..]
Haha valt bij Prince gelukkig mee, goed he die foto! heb er ook een filmpje van lachen joh! was eigenlijk aan het wachten tot ie zich zou verstappen zou er echt komisch uitzien![]()
Poeppies!!!.....ow ehrm..Puppies!!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:08 schreef EKS1707 het volgende:
Nog niet helemaal zeker dat het deze wordt maar binnenkort zeker een nieuwe pup erbij!
[afbeelding]
De gene waar je het hoofdje goed van ziet,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Poeppies!!!.....ow ehrm..Puppies!!!!
welke wordt het dan?kun je nog meer poep in het park achterlaten
Ik porbeer het morgen opnieuwquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:08 schreef Bastard het volgende:
Iets is serieus mis met die pagina inderdaad.
Geweldige fotoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:05 schreef Rekkie het volgende:
Mexx die heel arrogant in de tuin staat:
[afbeelding]
Het is meer toeval, ik wist wel dat zijn zoon Zowie heet, maar we zijn begonnen met twee katten die Bono & Beethoven heten, later kwam er en kat bij die we 'Brood(je)' (Herman) genoemd hebben. Rottdog is Herman Brood-gek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:20 schreef Spindizzy het volgende:![]()
Jullie hond heet toch Bowie? Wist je dat de zoon van David Bowie Zowie heet? Toeval dat jullie dochter Zoë heet of zijn jullie echte fans?
Gelukkig welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:44 schreef Spindizzy het volgende:
Bowie al klaar met puberen? Kan me herinneren dat ze nogal aan het slopen was geslagen.
eens!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:53 schreef Rottdog het volgende:
Casper ziet er goed uit
Smekkie ziet eruit als 1 en al ondeugd
Van mij mag het hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:07 schreef Esto het volgende:
Aww, wat een lieverds allemaalWilde dat ik een hond mocht zeg
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |