Ik zal het nog 300 keer zeggen, maar dat gekke beest groeit veel te hard, hij moet puppy blijvenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:14 schreef Spindizzy het volgende:Bommel! Wat heb je opeens een echte grote hondenkop
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:25 schreef beestjuh het volgende:
[[url=http://img176.echo.cx/img176/5436/herman055cp.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zijn we een beetje verwaand?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:25 schreef beestjuh het volgende:
[[url=http://img176.echo.cx/img176/5436/herman055cp.th.jpg]afbeelding][/URL]
leuke foto's leuke hondquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:40 schreef Rekkie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Onze rottie
ja inderdaad.... das net een miniatuur rottie....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:44 schreef Spindizzy het volgende:
Rottjes hebben verschrikkelijk leuke koppen
Net mijn Smekkerd in het groot
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tessa, 13 jaar [afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt een hondje!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef Auticia het volgende:
Mijn kneusje valt helemaal in het niet zo tussen die mooie honden!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:03 schreef Auticia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de éénoog-centenbak-look is helemaal in!.
[afbeelding]
Het verhaal gaat dat hij met één oogje is geboren, zou worden afgemaakt om die redenen, iemand heeft hem meegenomen naar huis maar haar 11jarige hond was het daar niet echt mee eens, en via het asiel en een gastgezin is Spike nu bij onsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat een schatje!! Het hoeft toch geen rashond te zijn om mooi te zijn? hoe is zij/hij het oogje kwijtgeraakt? als ik vragen mag
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:25 schreef Robar het volgende:
Onze nieuwe aanwinst:
Nou nou wat je zegtquote:
Wat ik ervan kan zien is je bench te groot. Een pup bevuilt zijn eigen nest niet (als het goed is), maar wanneer ze genoeg ruimte hebben om het in een hoekje te doen waar ze zelf niet liggen of eten/drinken, dan zullen ze het daar wél doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Nou nou wat je zegt
Geprobeerd om haar een half uurtje alleen te laten, gisteren was een uur goed gegaan, maar het moet natuurlijk rustig opgebouwd worden.......
Resultaat:
[afbeelding]
Zoë zag er ook niet uit dus even de douchekop er overheen!:
[afbeelding]
Zucht, straks maar weer even proberen!
De Bench is op de groei gekocht, ze groeit natuurlijk nog aanzienlijk de komende weken/maanden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat ik ervan kan zien is je bench te groot. Een pup bevuilt zijn eigen nest niet (als het goed is), maar wanneer ze genoeg ruimte hebben om het in een hoekje te doen waar ze zelf niet liggen of eten/drinken, dan zullen ze het daar wél doen.
quote:
thnxquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
@Puckzzzz pracht beest! Die foto met dat bot![]()
AAAAHH en die puppy's dan, omg, soms wil je dat ze nog wat langer pup blijven hehe...
Ik denk eerder dat de kleine draak ons aan het uitproberen isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
het klinkt misschien zielig, maar je moet haar echt minder ruimte in die bench geven. En dat piepen is misschien heimwee, aandacht, ff wennen al dat soort dingen. Je moet het vooral niet aanmoedigen. Hoe klein ze ook is, toch afstraffen (negeren)
De bench is te groot. Maak het kleiner, door een stuk af te zetten ofzo. Dan zal de hond het niet snel nog een keer doen, want dat ligt het in zijn eigen uitwerpselen. Gegarandeerd dat dat helpt!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Nou nou wat je zegt
Geprobeerd om haar een half uurtje alleen te laten, gisteren was een uur goed gegaan, maar het moet natuurlijk rustig opgebouwd worden.......
Resultaat:
[afbeelding]
Zoë zag er ook niet uit dus even de douchekop er overheen!:
[afbeelding]
Zucht, straks maar weer even proberen!
Ik hoop dat je alle reacties eromheen gelezen hebtquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef ymme het volgende:
[..]
De bench is te groot. Maak het kleiner, door een stuk af te zetten ofzo. Dan zal de hond het niet snel nog een keer doen, want dat ligt het in zijn eigen uitwerpselen. Gegarandeerd dat dat helpt!
![]()
Inderdaad, ik had er niet de reacties eromheen gelezen, had ik eigenlijk wel moeten doen. Maar het was gewoon een tip, meer nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik hoop dat je alle reacties eromheen gelezen hebt.
Dat heb ik al eens gedaan
Ik wacht het nu even af.
De hond heeft het slechts een keer gedaan en volgens mij was ze toen niet helemaal lekker.
Gebeurt het nog een keer, dan plaats ik het middenstuk weer terug
Het gaat nu weer 3 dagen goed. Ik weet het van de grootte van de bench.
De eerste week was het gehalveerd, maar dit ging steeds kapot, daarna heeft ze drie dagen in de grote bench gelegen zonder problemen. Dit is nu gewoon weer een test, gaat het fout, dan wordt de bench weer kleiner gemaakt. Ik wil niet weer aanpassen vanwege een mogelijke incident.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had er niet de reacties eromheen gelezen, had ik eigenlijk wel moeten doen. Maar het was gewoon een tip, meer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |