Onze honden gaan nooit in bad of onder de douche. Laat ze gewoon zwemmen (liefst in de zee) en dat is voldoende.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:04 schreef Spindizzy het volgende:
Dat geloof ik graag ja. Je zal ze heus niet elke dag in bad proberen te krijgen
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Onze honden gaan nooit in bad of onder de douche. Laat ze gewoon zwemmen (liefst in de zee) en dat is voldoende.
Ieuw poeprollers!quote:Op maandag 27 juni 2005 22:14 schreef rena het volgende:
[..]
Gaan ze dan niet ongelovelijk stinken?![]()
Als Bommel in de poep ligt te rollen geven we hem wel een wasbeurt (1 keer gebeurt, mag maar 2 keer per jaar gewassen worden zei de fokker).
Nee, juist als zij in natuurwater in het bos oid zwemmen dan gaan zij enorm stinken. Maar als zij in de zee gezwommen hebben ruik je de volgende dag niets meer en de vacht is heerlijk zacht. Oke ze zijn dan wel ontploft, maar dat mag de pret niet bedervenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:14 schreef rena het volgende:
[..]
Gaan ze dan niet ongelovelijk stinken?![]()
Als Bommel in de poep ligt te rollen geven we hem wel een wasbeurt (1 keer gebeurt, mag maar 2 keer per jaar gewassen worden zei de fokker).
quote:
Rivier is ook goed te doen, als de stroming maar niet te sterk isquote:Op maandag 27 juni 2005 22:51 schreef rena het volgende:
Wij hebben geen zee in de buurt, alleen natuurwater helaasen een rivier.
niet gecoupeerde oren!!quote:Op zondag 26 juni 2005 13:39 schreef Shalbo het volgende:
Mijn monstertje
[[url=http://img139.echo.cx/img139/662/doerakje26yt.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img38.echo.cx/img38/6978/doerakje3rf.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het is een 5 jarige bouvier, ook al lijkt hij daar niet op. Hij is in het verkeerde lichaam geboren, want hij probeert altijd op je schoot te kruipen als je op de grond zit, maar gezien zijn omvang gaat dat niet echt en wordt je hoe dan ook geplet.
Het is echt een schat van een beest, die alles, maar dan ook werkelijk alles met zich laat doen.
Mooi issie, toch?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:29 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Ja hallo, moet ik weer eens?![]()
Ik wil vliegen vangen...![]()
[afbeelding]
Waar zijn de vliegen, oh daarzo...![]()
Ze heet Tante Pollewop!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Familie hondenkat bij JuupDuchhet blijft zooooo lievvvv om te zien
Ja zo, of ze gaat met dr kont op een kussen zitten alsof ze op een stoel zitquote:Op zondag 3 juli 2005 14:13 schreef Kroekiepoes het volgende:
![]()
![]()
blijmaaktopic
Wat zit dribbel leuk!!! zit ie altijd zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |