Ja, als ik zijn bot af pak om te gaan wandelen bijvoorbeeld, dan verdedigt hij het met zijn leven onderand (wegrennen, wild met zijn kop schulden zodat ik het niet kan pakkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
AAaah ja, wat een schatje is dat zeg!! Golden retrievers zijn ook super lief, alleen die kop al, dan smelt je gewoon weg....(behalve dan als je de knook probeert af te pakken
)
Weetje wat ik ook een prachtbeest vind, zo'n hond zou ik laterzelf graag willen:
[afbeelding]
Echt een knuffelbeest![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Oe die hebben we vroeger gehadquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
AAaah ja, wat een schatje is dat zeg!! Golden retrievers zijn ook super lief, alleen die kop al, dan smelt je gewoon weg....(behalve dan als je de knook probeert af te pakken
)
Weetje wat ik ook een prachtbeest vind, zo'n hond zou ik laterzelf graag willen:
[afbeelding]
Echt een knuffelbeest![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Wat een mooierd is Stimpyquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:58 schreef Tha_Flash het volgende:
Ik heb zelf geen hond maar wel een "leen" hond, ik vind het heerlijk om met haar door het bos of de duinen te rennen en vliegen :
Stimpy :
[afbeelding]
Maar jij bent de baas en moet dat ding ten allertijde kunnen afpakken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tessa & haar knook![]()
[afbeelding]
Ogen die vuur schieten![]()
[afbeelding]
hehe, maar ze is lief hoor, stronteigenwijs, en haar knook is heilig![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 13:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dit is Demi! En ze ligt hier schattig te slapen!![]()
[afbeelding]
En dit is Meira! Buiten in haar mandje.. waar ze altijd in de zon ligt!![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:12 schreef Zabb het volgende:
@ Poison-Ivy en Rena, dat zijn idd Berner Sennenhonden.
Mijn ouders hebben zo'n hond, en zij is echt onwijs lief!
[afbeelding]
[afbeelding]
Meaghan, wat een ontzettend lief hondje zeg!!!![]()
Waarom heeft ie een riem met pinnen om?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:37 schreef Berkery het volgende:
Bowie stond nog niet in dit topic. Even wat aan doen![]()
In het uitlaat-bos
[afbeelding]
Met m'n dochter
[afbeelding]
In de sneeuw van afgelopen maart
[afbeelding]
Pinnen? Da's wat ze noemen een ketting...quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:24 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een riem met pinnen om?
Hoe herkenbaar, ik verwacht wel wat ongelukjes als die kleine van mij begint te lopen, want het zijn net boeren, die rottiesquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
Met staart!! Wij hebben een belgische die heeft geen staart (hadden ze al gedaan) Ze zijn zoooooo gek op kidsAlleen is die van ons een beetje te lomp, mijn zoontje heeft al meerdere keren op zijn gat gezeten omdat ze hem omkegelde.....
![]()
't is dat ze haar/zijn (ff niet opgeletquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:12 schreef Zabb het volgende:
@ Poison-Ivy en Rena, dat zijn idd Berner Sennenhonden.
Mijn ouders hebben zo'n hond, en zij is echt onwijs lief!
[afbeelding]
[afbeelding]
Meaghan, wat een ontzettend lief hondje zeg!!!![]()
Wat een leukerdquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:58 schreef Verbal het volgende:
[afbeelding]
Deze foto vind ik te lief...![]()
[afbeelding]
Als onze schildklierpatiënt moe is, dan is 'ie ook ècht moe...
[afbeelding]
ME VINGERS!!!
[afbeelding]
Pjotr is nogal van vol op de bek...
V.
Daar ben ik ook toe in staatquote:Op woensdag 22 juni 2005 13:54 schreef Kroekiepoes het volgende:
Owww vriendinnie wat een scheetjes!!!! Helaas heeft mijn vriend ook een hekel aan hondenen is "mijn" hondje ook bij mn ouders gebleven
wel ga ik nog steeds 1 of 2 nachten in de week bij mn hondje (ouders) slapen..
zo ben ik dr niet helemaal kwijt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |