damm dan moet jij echt vroeg werken.. ik maar klagen dat ik er vroeg uitmoest... maar toen was jij al aan het werk...... heldquote:
Van mijn vrienden zijn er 10 voor Ajax en stemt de helft links; Lekker belangrijkquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
D't lopen wel meer PSV'ers rond waar ik politiek gezien bepaald niet mee eens ben.
staat hierquote:Op donderdag 10 maart 2005 16:58 schreef ASSpirine het volgende:
de eerste 3 en een halve pagina's kon ik echt wel overslaan![]()
Prijs is weer wat duurder geworden zie ik
Wanneer kan je beginnen te kopen?
nouja zeg, Diego en ik hebben wel zo ons best gedaan een leerzame financiele discussie op te zetten. Jammer dat dat totaal ondergewaardeerd blijftquote:Op donderdag 10 maart 2005 16:58 schreef ASSpirine het volgende:
de eerste 3 en een halve pagina's kon ik echt wel overslaan![]()
Prijs is weer wat duurder geworden zie ik
Wanneer kan je beginnen te kopen?
quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Gefeliciteerd aan pascalheister, Dylan Dog, Zapper, Bos81, PyTh, rubbereend, Bobu en de andere sympathieke PSV-fans die ik vergeet.
quote:Gefeliciteerd aan pascalheister, Dylan Dog, Zapper, Bos81, PyTh, rubbereend, Bobu en de andere sympathieke PSV-fans die ik vergeet.
Hebben ze gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom hebben ze de prijzen(van met name de goedkopere vakken) niet met een 10% omhoog gegooid?
De teleurstelling.......quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik behoor zeker niet tot die laatste groep?
Bedankt MMquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Gefeliciteerd aan pascalheister, Dylan Dog, Zapper, Bos81, PyTh, rubbereend, Bobu en de andere sympathieke PSV-fans die ik vergeet.
Danku dankuquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
volgens mij nog nooit. Voor 75% zeker aangezien Jorginho nauwelijks wedstrijden heeft gespeeld volgens mij.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Danku danku
Wat ik me gisteren afvroeg toen Robert inviel,
heeft PSV al eens eerder tegelijk met 3 Brazilianen gespeeld? Dat zou natuurlijk zomaar gebeurt kunnen zijn in de tijd van de Jorginho's, Marquinho's en Marcelo's, maar iemand die dat toevallig weet?
Jou tel ik nergens bij mee, aangezien jij te weinig van voetbal weet....quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik behoor zeker niet tot die laatste groep?
Misschien ooit een keer Jorginho, Marcos en nog één. Claudio wellicht.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Danku danku
Wat ik me gisteren afvroeg toen Robert inviel,
heeft PSV al eens eerder tegelijk met 3 Brazilianen gespeeld? Dat zou natuurlijk zomaar gebeurt kunnen zijn in de tijd van de Jorginho's, Marquinho's en Marcelo's, maar iemand die dat toevallig weet?
Sta ik wel op de blacklist?quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jou tel ik nergens bij mee, aangezien jij te weinig van voetbal weet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |