Daarom ga ik ook druk sparen, en moet trouwens nog ff zien of het uitkomt qua dagen met mijn afstudeer.... maar ga wel mijn best doen, lijkt me echt zo gaaf gewoon!quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zit er voor mij niet in, Thuis ben ik er wel bij. Ook al zijn de kaartjes weer erg duur 36 Euro (incl Korting). Maar aangezien ik dinsdag jarig ben, heb ik dus wat geld om dat kaartje te bekostigen. Maar een uit-wedstrijd, ja ik wil het wel een keer meemaken, maar deze wedstrijd zal niet lukken, denk ik.
Dat lijkt me inderdaad zeer fantastisch zoiets en ik zou zoiets ook echt doen als de mogelijkheden daarwaren.quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook druk sparen, en moet trouwens nog ff zien of het uitkomt qua dagen met mijn afstudeer.... maar ga wel mijn best doen, lijkt me echt zo gaaf gewoon!
Thuis ben ik er in ieder geval bij!
dat denk ik ook ja....quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:
Thuiswedstrijd zal wel weer lukken qua kaartjes al ben ik bang dat Oost onder deze keer toch lastig gaat worden........
Nou dat wordt dus zaterdag er vroeg uit... en hopen op een kaartje...quote:Verkoopvoorwaarden voorverkoop:
Vanaf zaterdag 19 maart tot en met dinsdag 22 maart kunnen PSV Seizoen Club Card-houders de eigen plaats kopen. PSV Seizoen Club Card-houders die niet hun eigen plaats kopen, kunnen van woensdag 23 maart tot en met vrijdag 25 maart één kaart op een andere plaats kopen. Op donderdag 24 en vrijdag 25 maart kunnen leden van de Supportersvereniging PSV één kaart kopen. Op vrijdag 25 maart hebben PSV Club Card-houders de mogelijkheid om één kaart te kopen. Tot en met vrijdag 25 maart ontvangt men een aantrekkelijke korting, vanaf zaterdag 26 maart geldt het normale tarief. Vanaf zaterdag 26 maart kunnen PSV Seizoen Club Card-houders, leden van de Supportersvereniging PSV en PSV Club Card-houders twee (extra) kaarten kopen.
Verkoopvoorwaarden voorverkoop:
Het is nog niet bekend of er op de wedstrijddag kaartverkoop is.
Prijzen gereduceerd tarief:
Tribune Oost en West ¤ 36,00
Vak M en U ¤ 38,50
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 41,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 48,50
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 61,00
Vak CD en PR ¤ 66,00
Vak C, D, P en R ¤ 73,50
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 78,50
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 15,00
Family Corner voor volwassenen ¤ 36,00
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 22,50
Rolstoelgebruiker ¤ 15,00
Rolstoelbegeleider ¤ 22,50
Prijzen normaal tarief:
Tribune Oost en West ¤ 41,00
Vak M en U ¤ 43,50
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 46,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 53,50
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 66,00
Vak CD en PR ¤ 71,00
Vak C, D, P en R ¤ 78,50
Vak Ere Noord en Ere Zuid ¤ 83,50
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar ¤ 17,50
Family Corner voor volwassenen ¤ 41,00
Jongerenrang voor jongeren tot en met 16 jaar ¤ 25,00
Rolstoelgebruiker ¤ 17,50
Rolstoelbegeleider ¤ 25,00
quote:PSV strijdt verder om Leandro
Door Otto (okee6) op donderdag 10 maart 2005 14:07
Bron: VI (papieren versie)
PSV onderneemt op twee terreinen stappen tegen de beslissing van de wereldvoetbalbond (FIFA) om Leandro do Bonfim speelgerechtigd te verklaren voor FC Porto. PSV meent dat de rechten op de speler nog steeds in haar bezit zijn.
PSV tekende eerder al beroep aan bij het Court of Arbitration of Sport (CAS), dat in Zwitserland gevestigd is. Het is het hoogst rechtsprekende sportorgaan. Het zal de uitspraak van de wereldvoetbalbond toetsen aan de geldende regelgeving.
Voorts is PSV nu ook naar de tuchtcommissie van de KNVB gestapt. Leandro geeft aan dat hij zijn contract na zijn achttiende niet meer apart heeft bevestigd. Hij tekende voor zijn achttiende -de internationaal wettelijke leeftijd om een langlopende verbintenis aan te gaan- een contract bij de Eindhovenaren. Zijn contract zou derhalve nietig kunnen worden verklaard. PSV beweert echter dat Leandro wel bevestigd heeft. De arbitragecommissie van de KNVB moet nu gaan beoordelen hoe het zit met de rechtsgeldigheid van het contract.
Leandro speelde afgelopen weekend voor het eerst voor FC Porto. Onder de naam Bonfim viel hij in tegen Penafiel.
D't lopen wel meer PSV'ers rond waar ik politiek gezien bepaald niet mee eens benquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat ik nog eens op één lijn met je zat was niet te verwachten!
Maar daar gaan we het in dit topic niet over hebben!quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
D't lopen wel meer PSV'ers rond waar ik politiek gezien bepaald niet mee eens ben.
ik moest werkenquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wat doe jij er zo vroeg uit man ?? of heb je helemaal niet geslapen ?:P
Goede morgen trouwens iedereen!!
Zo vandaag weer hard werken, maar dan wel met een glimlach![]()
damm dan moet jij echt vroeg werken.. ik maar klagen dat ik er vroeg uitmoest... maar toen was jij al aan het werk...... heldquote:
Van mijn vrienden zijn er 10 voor Ajax en stemt de helft links; Lekker belangrijkquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
D't lopen wel meer PSV'ers rond waar ik politiek gezien bepaald niet mee eens ben.
staat hierquote:Op donderdag 10 maart 2005 16:58 schreef ASSpirine het volgende:
de eerste 3 en een halve pagina's kon ik echt wel overslaan![]()
Prijs is weer wat duurder geworden zie ik
Wanneer kan je beginnen te kopen?
nouja zeg, Diego en ik hebben wel zo ons best gedaan een leerzame financiele discussie op te zetten. Jammer dat dat totaal ondergewaardeerd blijftquote:Op donderdag 10 maart 2005 16:58 schreef ASSpirine het volgende:
de eerste 3 en een halve pagina's kon ik echt wel overslaan![]()
Prijs is weer wat duurder geworden zie ik
Wanneer kan je beginnen te kopen?
quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Gefeliciteerd aan pascalheister, Dylan Dog, Zapper, Bos81, PyTh, rubbereend, Bobu en de andere sympathieke PSV-fans die ik vergeet.
quote:Gefeliciteerd aan pascalheister, Dylan Dog, Zapper, Bos81, PyTh, rubbereend, Bobu en de andere sympathieke PSV-fans die ik vergeet.
Hebben ze gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom hebben ze de prijzen(van met name de goedkopere vakken) niet met een 10% omhoog gegooid?
De teleurstelling.......quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik behoor zeker niet tot die laatste groep?
Bedankt MMquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Gefeliciteerd aan pascalheister, Dylan Dog, Zapper, Bos81, PyTh, rubbereend, Bobu en de andere sympathieke PSV-fans die ik vergeet.
Danku dankuquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
volgens mij nog nooit. Voor 75% zeker aangezien Jorginho nauwelijks wedstrijden heeft gespeeld volgens mij.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Danku danku
Wat ik me gisteren afvroeg toen Robert inviel,
heeft PSV al eens eerder tegelijk met 3 Brazilianen gespeeld? Dat zou natuurlijk zomaar gebeurt kunnen zijn in de tijd van de Jorginho's, Marquinho's en Marcelo's, maar iemand die dat toevallig weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |