-O_quote:

wow heb jij alle opstellingen ofzo. Het had best gekunnen, Vampeta had meer dan 30 wedstrijden en Marcelo iets van 22 dus die zullen regelmatig samen gespeeld hebben maar Claudio kwam niet verder dan 6quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
1x is Marcelo gewisseld voor Claudio, maar toen stond Vampeta niet in het veld. Dus die 3 niet
en het seizoen dat Jorghino en Marcos bij PSV zaten (refererend aan een post van MM), zat er geen andere Braziliaan bij PSV (Claudio was verhuurd aan een club in Brazilië). Dus blijkbaar hadden we gisteren een primeur, tenzij ik er naast heb gekeken natuurlijk, wat goed mogelijk is.

even gezocht via Vi.nl. Daar staan nog alle opstellingen en wissels van die tijd. Maar daar kunnen dus fouten instaan. Maar daar kwam ik inderdaad wedstrijden tegen dat zowel Vampeta als Marcello samen speelden. Maar dus niet met een andere Braziliaanquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow heb jij alle opstellingen ofzo. Het had best gekunnen, Vampeta had meer dan 30 wedstrijden en Marcelo iets van 22 dus die zullen regelmatig samen gespeeld hebben maar Claudio kwam niet verder dan 6

Niet selectief quoten kneusquote:Ok ok, die wereldbeker wist je wel

haal dan zelf ff de volledige quote aand at t voor iedereen duidelijk wordt. k heb die hele discussie volgens mij gemist namelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet selectief quoten kneus

ligt Pyth net in dromenland, te dromen over de overwinning van PSV begint kleine Mateja te huilen, kan hij er weer uitquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe eens een keer niet zo zielig Diego. Pythermans zal wel aan het bijslapen zijn nu. Deze dagen zullen hem lang bijblijven, fantastisch!

quote:10/3/2005 - Chelsea en Milan favorieten; PSV als minst kansrijk gezien
(Van onze verslaggever RvN)
PSV wordt door de bookmakers als minst kansrijk gezien van de acht kwartfinalisten om ver te komen. FC Porto heeft nog wel een fors lagere quote maar die wordt geacht uitgeschakeld te worden voor een plaats in de kwartfinale door Inter Milaan. PSV heeft een quote van 26. Bij een gok op een Champions League zege van PSV wordt maar liefst 26 keer de inleg uitbetaald. Chelsea en AC Milan worden gezien als de favorieten met een quote van 4.
Quotes:
Chelsea 4.00
AC Milan 4.00
Juventus 5.00
Lyon 7.00
Inter Milan 8.00
Bayern München 8.00
Liverpool 15.00
PSV 26.00
Porto 80.00

quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Gefeliciteerd aan pascalheister, Dylan Dog, Zapper, Bos81, PyTh, rubbereend, Bobu, appelsientje en de andere sympathieke PSV-fans die ik vergeet.

Volgens mij hebben die nog geen wedstrijd verloren dit jaar, dus slecht zijn ze zeker niet.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
De beste opponent is Inter, gewoon geen goede ploeg.

Tegen Milan 1-0 verloren.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:14 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die nog geen wedstrijd verloren dit jaar, dus slecht zijn ze zeker niet.

quote:MONACO - Gebrek aan waardering voor de geleverde prestaties, het is een terugkerend thema bij PSV. Toch spreken de Brabanders hun irritaties er nooit hardop over uit. Ze praten al het hele seizoen met hun voeten. Met het bereiken van de Champions League-kwartfinales, afgelopen woensdag, als voorlopig hoogtepunt.
PSV mengde zich in Monaco tussen de Europese elite, maar een lange neus trekken naar de bondscoach, de KNVB, de rivaal uit Amsterdam of de criticasters, dat doen ze niet in Eindhoven. Vinden ze niet chique. ,,Wij reageren wel op het veld", zei Phillip Cocu. ,,Als we zo doorgaan, dwingen we vanzelf respect af."
Het was een bewogen week voor de ploeg van trainer Guus Hiddink, die gistermiddag op Eindhoven Airport met champagne werd onthaald. Midden in de voorbereiding op Monaco sijpelde het nieuws door dat PSV volgende week donderdag moet inhalen tegen FC Groningen. Daardoor kan de club zich slechts twee dagen prepareren voor de topper tegen Ajax. ,,Dat is toch tegen het belachelijke aan", was Cocu nog steeds boos. ,,Wij zijn in Europa punten aan het halen voor het Nederlandse voetbal en dan krijg je dit."
Ook zoiets: het selectiebeleid van Marco van Basten. Bij de laatste oefeninterland tegen Engeland negeerde de bondscoach een aantal PSV'ers opzichtig. Maar twee Ajacieden, die dit seizoen nauwelijks iets hebben laten zien, kregen in Birmingham doodleuk een basisplaats. Verbazing wekt Van Basten ook met zijn voorlopige selecties. Deze week prijkte daar de naam van de amper doorgebroken Hedwiges Maduro op. Het is weliswaar slechts een voorselectie, maar toch. Bij PSV wilden ze er niet op ingaan. Volgens de Eindhovenaren is het zelfs geen thema in de kleedkamer. Cocu: ,,Geloof me, wij hebben nul geintjes gemaakt over Ajax en Oranje. Onze spelers die in aanmerking komen voor de selectie reageren op een fantastische manier op het veld."
Zijn hele team overziend kwam Hiddink tot eenzelfde loftuiting: ,,De jongens doen het al een heel lange periode uitstekend. Als ze internationaal zo blijven presteren, komt de erkenning vanzelf. Van iedereen." Kritiek was er vooral aan het begin van het seizoen. PSV zou te zakelijk, allesbehalve attractief, bijna op het Italiaanse af spelen. Maar de club verdient momenteel louter respect. PSV scoort bijna elke wedstrijd en verstaat de kunst van het verdedigen en doseren. In het huidige Europese voetbalklimaat is dat veel waard. ,,Wij hebben gewoon een heel uitgebalanceerd elftal", zei Cocu. ,,Internationaal gezien is een goede organisatie goud waard."
Daar komt bij dat de koploper over een machtig wapen beschikt dat steeds bepalender wordt in het topvoetbal: de spelhervatting. Heel wat doelpunten vielen dit seizoen uit dode spelmomenten. Mark van Bommel schepte in de Champions League-ontmoetingen met Arsenal en Monaco drie keer succesvol de bal op het hoofd van de instormende Eindhovense luchtmacht. ,,Tegenstanders zijn altijd bang voor goede koppers", wist Jan Vennegoor of Hesselink, die in het belastingparadijs de belangrijke 0-1 binnenhamerde.
Hoe ver de internationale mogelijkheden van PSV dit seizoen reiken, zal blijken als in april de kwartfinales beginnen. Van Bommel: ,,Als je zover bent gekomen, wil je altijd meer." Maar aan grootspraak doen ze niet bij PSV. ,,Natuurlijk mogen we best trots zijn", zei Vennegoor of Hesselink. ,,Het is fantastisch dat wij nu tussen al die grote namen staan. Toch zal de bescheidenheid altijd blijven bij deze club."
Verschenen in SP!TS op vrijdag 11 maart 2005.

Heel mooi om te horen inderdaad. Maar goed, PSV heeft dit seizoen relatief gezien niet zo heel veel media aandacht gehad. Er zijn zoals bij iedere club wel wat dingetjes aan de hand die de media kunnen opblazen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:07 schreef Bos81 het volgende:
Mooi stuk inderdaad, ook goed hoe ze volgens dat artikel omgaan met de onterechte kritiek op het spel.

Ja begrijpelijk afstuderen is immers heel erg belangrijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:27 schreef Spideyman het volgende:
Na lang wikken en wegen heb ik trouwens besloten niet naar de meet te komen aankomende zondag. De intentie is er echt wel, maar ik heb vandaag mijn scriptie ingeleverd en studeer (als alles goed gaat) 18 maart af. Betekent dat ik deze week bezig ga met mijn presentatie en verdediging.
Ik geloof dat er sowieso niet al teveel mensen kwamen opdagen? In dat geval lijkt het me handiger om een keer tijdens het kampioensfeest (lekker arrogant) af te spreken.

Die kleine dingen zullen denk ik iedere keer wel voorkomen bij PSV. Maar het is al jaren zo dat Ajax en Feyenoord (in iets mindere mate) meer aandacht krijgen dan PSV. Nee, niks piep piep, het is gewoon zo. Maar dat is niet meer dan terecht. Ajax is nu eenmaal de populairste en succesvolste ploeg van Nederland, dan verdien je ook meer aandacht dan PSV. Niet meer dan terecht dus. Ik vind het wel prima zoquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Heel mooi om te horen inderdaad. Maar goed, PSV heeft dit seizoen relatief gezien niet zo heel veel media aandacht gehad. Er zijn zoals bij iedere club wel wat dingetjes aan de hand die de media kunnen opblazen.
Bv. situatie Sibon - werd uitgefloten bij PSV thuis en moest op de tribune tegen Monaco, de financiele situatie, het geval Leandro, het feit dat de jeugd nauwelijks doorbreekt, Lamey die een basisplaats wil/eist.... als dat met koeienletters in de krant komt krijg je al snel een andere sfeer binnen de selectie. Feit is dat er dit seizoen vooral heel veel media aandacht uitging naar R'dam en A'dam.

Maar ik vind het ook niet meer logisch dat er meer respect komt, niet arrogant, maar PSV doet het gewoon erg goed...net als AZ trouwens... ik hoop serieus dat die in de finale komen... lijkt me echt leuk... al gun ik het Co alleen nietquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
goed stuk uit de spits. Maar ik moet zeggen dat in de media het respect voor PSV hard gestegen is sinds de winterstop.
en alvast suc6 spidey

Sjezus, ik ging er totnutoe vanuit dat de Calimeros zich in de Kuip bevonden.......quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:00 schreef appelsientje het volgende:
mooi stukje in de Spits!
http://spitsnet.nl/cci.php?rid=3&id=41132
[..]

quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Sjezus, ik ging er totnutoe vanuit dat de Calimeros zich in de Kuip bevonden.......
Wat een gejank om niets.

Misschien moet je dan eens buiten het PSV forum komen..... Maar wel erg ad rem van je, deze opmerkingquote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Aldus de allergrootste calimero van het forum. Ik heb werkelijk nog nooit een post van jou gezien waarin je niet zit te huilen richting Eindhoven. Grow up.

Volgens mij zit het jou hoger dan ons hoor... Gaat het wel een beetje?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens buiten het PSV forum komen..... Maar wel erg ad rem van je, deze opmerking
Ik dacht en hoopte dat dat gejank van Bouma in de VI - over dat AZ onterecht meer aandacht krijgt dan PSV - een incident was. Helaas.........

ajax krijgt al genoeg aandacht, is dat niet genoeg voor je ?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens buiten het PSV forum komen..... Maar wel erg ad rem van je, deze opmerking
Ik dacht en hoopte dat dat gejank van Bouma in de VI - over dat AZ onterecht meer aandacht krijgt dan PSV - een incident was. Helaas.........

Niet echt, ik irriteer me mateloos aan dat Calimero gedrag.quote:

quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:19 schreef Bobu het volgende:
Wat was het werkelijk magnifiek in Monaco. De reis met het busje (2 * 13 uur...), de sfeer op het plein voor de wedstrijd (sfeerbeelden plein), de sfeer tijdens de wedstrijd (veelal het "nieuwe" trommelliedje he-ho-PSV Eindhoven wat gewoon heerlijk klinkt en gezongen kan blijven worden), de sfeer na de wedstrijd (Bommel bleef maar spelers roepen en Gomes die werkelijk waar he-le-maal gek werd, zie ook foto) en na afloop nog flink gebierd in Nice.
Op naar de kwartfinale. Zal er zowel thuis als uit 100% zeker bij zijn
[afbeelding]

Ik ook hoor. Net als dat ik me gruwelijk erger aan dat 'Helemaal niets in Amserdam', 'Are you watching Amsterdam' en dergelijek anti-Ajax spreekkoren.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Niet echt, ik irriteer me mateloos aan dat Calimero gedrag.

Tja, ook buitenlandse journalisten vinden het merkwaardig dat er geen PSV-ers terug te vinden zijn in Oranje.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Niet echt, ik irriteer me mateloos aan dat Calimero gedrag.

VI.nl bevat veel fouten, maar dit zal vermoedelijk kloppen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
even gezocht via Vi.nl. Daar staan nog alle opstellingen en wissels van die tijd. Maar daar kunnen dus fouten instaan. Maar daar kwam ik inderdaad wedstrijden tegen dat zowel Vampeta als Marcello samen speelden. Maar dus niet met een andere Braziliaan

Voor PSV is het de makkelijkste opponent, vind ik. Inter is niet zo sterk als het lijkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:14 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die nog geen wedstrijd verloren dit jaar, dus slecht zijn ze zeker niet.
hebben een goede verdediging, goede keeper, goede spits(Adriano) en goeie middenvelders.
Ze spelen inderdaad niet altijd goed maar kunnen van iedereeen winnen.

Zou kunnen ja, maar ik heb liever Bayern, dat maakt altijd extra krachten los bij de Nederlandse ploegen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor PSV is het de makkelijkste opponent, vind ik. Inter is niet zo sterk als het lijkt.

Alleen heb ik liever niet dat onze voorhoede met Materazzi te maken krijgt. Die klootzak is nog in staat om van Farfán een Kokmeijer te maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor PSV is het de makkelijkste opponent, vind ik. Inter is niet zo sterk als het lijkt.

Bayern is inderdaad erg sterk en speelt vaak op de belangrijke momenten zijn beste wedstrijden, maar als PSV uitgeschakeld wordt, dan het liefst door een topteam.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:36 schreef methodmich het volgende:
Bayern lijkt me juist niet ideaal, omdat omgekeerd hetzelfde geldt.

Ik denk dat Porto het onderspit gaat delven tegen Internazionale omdat ze net als Monaco een paar goeie spelers zijn kwijtgeraakt en óók de trainer.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:52 schreef methodmich het volgende:
Porto is minder dan vorig jaar, maar ook nog kwaad kersen eten.
Overigens heeft Porto een lager budget, als die doorgaan.

Carlos Alberto speelt bij Corinthians.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat Porto het onderspit gaat delven tegen Internazionale omdat ze net als Monaco een paar goeie spelers zijn kwijtgeraakt en óók de trainer.
Probleem is wel dat er 11 technisch vaardige jongens spelen en nogal grillig zijn, de ene keer is het alles, de andere keer niks.
De ware Carlos Alberto is volgens mij ook nog niet opgestaan dit jaar, dat vind ik een weergaloze voetballer.
Weet je trouwens hoe hoog die begroting van Porto is dan? Van PSV is het 50 volgens mij.
Maar als ik de oefenwedstrijden van PSV begin dit seizoen overpeins kan ik niets anders concluderen dan dat dit topic als utopie werd gezien in Augustus 2004.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |