Maar ik vind het ook niet meer logisch dat er meer respect komt, niet arrogant, maar PSV doet het gewoon erg goed...net als AZ trouwens... ik hoop serieus dat die in de finale komen... lijkt me echt leuk... al gun ik het Co alleen nietquote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
goed stuk uit de spits. Maar ik moet zeggen dat in de media het respect voor PSV hard gestegen is sinds de winterstop.
en alvast suc6 spidey
Sjezus, ik ging er totnutoe vanuit dat de Calimeros zich in de Kuip bevonden.......quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:00 schreef appelsientje het volgende:
mooi stukje in de Spits!
http://spitsnet.nl/cci.php?rid=3&id=41132
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Sjezus, ik ging er totnutoe vanuit dat de Calimeros zich in de Kuip bevonden.......
Wat een gejank om niets.
Misschien moet je dan eens buiten het PSV forum komen..... Maar wel erg ad rem van je, deze opmerkingquote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Aldus de allergrootste calimero van het forum. Ik heb werkelijk nog nooit een post van jou gezien waarin je niet zit te huilen richting Eindhoven. Grow up.
Volgens mij zit het jou hoger dan ons hoor... Gaat het wel een beetje?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens buiten het PSV forum komen..... Maar wel erg ad rem van je, deze opmerking
Ik dacht en hoopte dat dat gejank van Bouma in de VI - over dat AZ onterecht meer aandacht krijgt dan PSV - een incident was. Helaas.........
ajax krijgt al genoeg aandacht, is dat niet genoeg voor je ?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:49 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens buiten het PSV forum komen..... Maar wel erg ad rem van je, deze opmerking
Ik dacht en hoopte dat dat gejank van Bouma in de VI - over dat AZ onterecht meer aandacht krijgt dan PSV - een incident was. Helaas.........
Niet echt, ik irriteer me mateloos aan dat Calimero gedrag.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:19 schreef Bobu het volgende:
Wat was het werkelijk magnifiek in Monaco. De reis met het busje (2 * 13 uur...), de sfeer op het plein voor de wedstrijd (sfeerbeelden plein), de sfeer tijdens de wedstrijd (veelal het "nieuwe" trommelliedje he-ho-PSV Eindhoven wat gewoon heerlijk klinkt en gezongen kan blijven worden), de sfeer na de wedstrijd (Bommel bleef maar spelers roepen en Gomes die werkelijk waar he-le-maal gek werd, zie ook foto) en na afloop nog flink gebierd in Nice.
Op naar de kwartfinale. Zal er zowel thuis als uit 100% zeker bij zijn
[afbeelding]
Ik ook hoor. Net als dat ik me gruwelijk erger aan dat 'Helemaal niets in Amserdam', 'Are you watching Amsterdam' en dergelijek anti-Ajax spreekkoren.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Niet echt, ik irriteer me mateloos aan dat Calimero gedrag.
Tja, ook buitenlandse journalisten vinden het merkwaardig dat er geen PSV-ers terug te vinden zijn in Oranje.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Niet echt, ik irriteer me mateloos aan dat Calimero gedrag.
VI.nl bevat veel fouten, maar dit zal vermoedelijk kloppen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
even gezocht via Vi.nl. Daar staan nog alle opstellingen en wissels van die tijd. Maar daar kunnen dus fouten instaan. Maar daar kwam ik inderdaad wedstrijden tegen dat zowel Vampeta als Marcello samen speelden. Maar dus niet met een andere Braziliaan
Voor PSV is het de makkelijkste opponent, vind ik. Inter is niet zo sterk als het lijkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:14 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die nog geen wedstrijd verloren dit jaar, dus slecht zijn ze zeker niet.
hebben een goede verdediging, goede keeper, goede spits(Adriano) en goeie middenvelders.
Ze spelen inderdaad niet altijd goed maar kunnen van iedereeen winnen.
Zou kunnen ja, maar ik heb liever Bayern, dat maakt altijd extra krachten los bij de Nederlandse ploegen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor PSV is het de makkelijkste opponent, vind ik. Inter is niet zo sterk als het lijkt.
Alleen heb ik liever niet dat onze voorhoede met Materazzi te maken krijgt. Die klootzak is nog in staat om van Farfán een Kokmeijer te maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor PSV is het de makkelijkste opponent, vind ik. Inter is niet zo sterk als het lijkt.
Bayern is inderdaad erg sterk en speelt vaak op de belangrijke momenten zijn beste wedstrijden, maar als PSV uitgeschakeld wordt, dan het liefst door een topteam.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:36 schreef methodmich het volgende:
Bayern lijkt me juist niet ideaal, omdat omgekeerd hetzelfde geldt.
Ik denk dat Porto het onderspit gaat delven tegen Internazionale omdat ze net als Monaco een paar goeie spelers zijn kwijtgeraakt en óók de trainer.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:52 schreef methodmich het volgende:
Porto is minder dan vorig jaar, maar ook nog kwaad kersen eten.
Overigens heeft Porto een lager budget, als die doorgaan.
Carlos Alberto speelt bij Corinthians.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat Porto het onderspit gaat delven tegen Internazionale omdat ze net als Monaco een paar goeie spelers zijn kwijtgeraakt en óók de trainer.
Probleem is wel dat er 11 technisch vaardige jongens spelen en nogal grillig zijn, de ene keer is het alles, de andere keer niks.
De ware Carlos Alberto is volgens mij ook nog niet opgestaan dit jaar, dat vind ik een weergaloze voetballer.
Weet je trouwens hoe hoog die begroting van Porto is dan? Van PSV is het 50 volgens mij.
Maar als ik de oefenwedstrijden van PSV begin dit seizoen overpeins kan ik niets anders concluderen dan dat dit topic als utopie werd gezien in Augustus 2004.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |