abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 maart 2005 @ 14:01:35 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25473362
goed stuk uit de spits. Maar ik moet zeggen dat in de media het respect voor PSV hard gestegen is sinds de winterstop.

en alvast suc6 spidey
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 11 maart 2005 @ 14:33:19 #177
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25473832
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
goed stuk uit de spits. Maar ik moet zeggen dat in de media het respect voor PSV hard gestegen is sinds de winterstop.

en alvast suc6 spidey
Maar ik vind het ook niet meer logisch dat er meer respect komt, niet arrogant, maar PSV doet het gewoon erg goed...net als AZ trouwens... ik hoop serieus dat die in de finale komen... lijkt me echt leuk... al gun ik het Co alleen niet
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 14:38:54 #178
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_25473914
Ah, ik heb kaarten voor Groningen-PSV!

Gelukkig werd het verzet want op de eerdere datum op zondag kon ik niet... Wel jammer dat ze nu maar 2 dagen tot aan Ajax hebben...
pi_25474667
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 13:00 schreef appelsientje het volgende:
mooi stukje in de Spits!

http://spitsnet.nl/cci.php?rid=3&id=41132
[..]
Sjezus, ik ging er totnutoe vanuit dat de Calimeros zich in de Kuip bevonden.......
Wat een gejank om niets.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 15:42:07 #180
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25474712
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 15:38 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Sjezus, ik ging er totnutoe vanuit dat de Calimeros zich in de Kuip bevonden.......
Wat een gejank om niets.

Aldus de allergrootste calimero van het forum. Ik heb werkelijk nog nooit een post van jou gezien waarin je niet zit te huilen richting Eindhoven. Grow up.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_25474787
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 15:42 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Aldus de allergrootste calimero van het forum. Ik heb werkelijk nog nooit een post van jou gezien waarin je niet zit te huilen richting Eindhoven. Grow up.
Misschien moet je dan eens buiten het PSV forum komen..... Maar wel erg ad rem van je, deze opmerking

Ik dacht en hoopte dat dat gejank van Bouma in de VI - over dat AZ onterecht meer aandacht krijgt dan PSV - een incident was. Helaas.........
pi_25474867
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 15:49 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Misschien moet je dan eens buiten het PSV forum komen..... Maar wel erg ad rem van je, deze opmerking

Ik dacht en hoopte dat dat gejank van Bouma in de VI - over dat AZ onterecht meer aandacht krijgt dan PSV - een incident was. Helaas.........
Volgens mij zit het jou hoger dan ons hoor... Gaat het wel een beetje?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 maart 2005 @ 16:05:45 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25474926
hheeee aldostuta is er weer
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25474936
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 15:49 schreef aldostuta het volgende:

[..]

ajax krijgt al genoeg aandacht, is dat niet genoeg voor je ?
  vrijdag 11 maart 2005 @ 16:19:48 #185
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_25475086
Wat was het werkelijk magnifiek in Monaco. De reis met het busje (2 * 13 uur...), de sfeer op het plein voor de wedstrijd (sfeerbeelden plein), de sfeer tijdens de wedstrijd (veelal het "nieuwe" trommelliedje he-ho-PSV Eindhoven wat gewoon heerlijk klinkt en gezongen kan blijven worden), de sfeer na de wedstrijd (Bommel bleef maar spelers roepen en Gomes die werkelijk waar he-le-maal gek werd, zie ook foto) en na afloop nog flink gebierd in Nice.

Op naar de kwartfinale. Zal er zowel thuis als uit 100% zeker bij zijn

pi_25475167
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 16:01 schreef Dylan Dog het volgende:

[quote] Gaat het wel een beetje?
Niet echt, ik irriteer me mateloos aan dat Calimero gedrag.
pi_25475251
Die Gomes ging idd lekker los zeg, wat ik er op tv van zag
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 maart 2005 @ 16:44:55 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25475329
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 16:19 schreef Bobu het volgende:
Wat was het werkelijk magnifiek in Monaco. De reis met het busje (2 * 13 uur...), de sfeer op het plein voor de wedstrijd (sfeerbeelden plein), de sfeer tijdens de wedstrijd (veelal het "nieuwe" trommelliedje he-ho-PSV Eindhoven wat gewoon heerlijk klinkt en gezongen kan blijven worden), de sfeer na de wedstrijd (Bommel bleef maar spelers roepen en Gomes die werkelijk waar he-le-maal gek werd, zie ook foto) en na afloop nog flink gebierd in Nice.

Op naar de kwartfinale. Zal er zowel thuis als uit 100% zeker bij zijn

[afbeelding]
gaaf filmpje

t ziet er allemaal feestelijk uit
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25475343
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 16:27 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Net als dat ik me gruwelijk erger aan dat 'Helemaal niets in Amserdam', 'Are you watching Amsterdam' en dergelijek anti-Ajax spreekkoren.

Maar goed, verder niets te zagen eigenlijk. Het huidige PSV lijtk zowaar een vriendenploeg te zijn zeg...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_25475415
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 16:27 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Tja, ook buitenlandse journalisten vinden het merkwaardig dat er geen PSV-ers terug te vinden zijn in Oranje.
In dit bericht wordt toch ook niet geklaagd?
Er wordt gevraagd wat de selectie ervan vindt en daar hebben een paar spelers normaal op gereageerd, niets meer, niets minder.

Persoonlijk boeit het me geen reet wie er in Oranje staat, zolang de resultaten maar goed zijn Ik juich net zoveel voor Kluivert als voor Bouma, een clubvoorkeur heb ik niet icm Oranje.
Van Basten zet alleen wél zijn eigen positie op het spel door Maduro te selecteren ipv Davids.

Nu Oranje op koers ligt om zich te kwalificeren hoor je er niets over, maar zodra Nederland zich niet zou kwalificeren of een zeer matig WK speelt ligt hij eruit.
Yeah baby Yeah!
pi_25475837
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:43 schreef Bos81 het volgende:

[..]

even gezocht via Vi.nl. Daar staan nog alle opstellingen en wissels van die tijd. Maar daar kunnen dus fouten instaan. Maar daar kwam ik inderdaad wedstrijden tegen dat zowel Vampeta als Marcello samen speelden. Maar dus niet met een andere Braziliaan
VI.nl bevat veel fouten, maar dit zal vermoedelijk kloppen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25475866
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 10:14 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Volgens mij hebben die nog geen wedstrijd verloren dit jaar, dus slecht zijn ze zeker niet.

hebben een goede verdediging, goede keeper, goede spits(Adriano) en goeie middenvelders.
Ze spelen inderdaad niet altijd goed maar kunnen van iedereeen winnen.
Voor PSV is het de makkelijkste opponent, vind ik. Inter is niet zo sterk als het lijkt.
www.thuisuiteten.nl
pi_25475935
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Voor PSV is het de makkelijkste opponent, vind ik. Inter is niet zo sterk als het lijkt.
Zou kunnen ja, maar ik heb liever Bayern, dat maakt altijd extra krachten los bij de Nederlandse ploegen.

Jammer dat maccabi al uitgeschakeld is haha
Yeah baby Yeah!
pi_25475948
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Alleen heb ik liever niet dat onze voorhoede met Materazzi te maken krijgt. Die klootzak is nog in staat om van Farfán een Kokmeijer te maken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25475957
Bayern lijkt me juist niet ideaal, omdat omgekeerd hetzelfde geldt.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 11 maart 2005 @ 17:42:51 #196
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25476022
Wat foto's van de wedstrijd van afgelopen Woensdag in Monaco

Het was een lange zit in de bus maar het was het meer dan waard.
Nou hopen dat Liverpool of Chelsea uit de koker komt rollen volgende week
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_25476087
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 17:36 schreef methodmich het volgende:
Bayern lijkt me juist niet ideaal, omdat omgekeerd hetzelfde geldt.
Bayern is inderdaad erg sterk en speelt vaak op de belangrijke momenten zijn beste wedstrijden, maar als PSV uitgeschakeld wordt, dan het liefst door een topteam.

Mocht Porto doorgaan, dan heb ik het liefst die ploeg.

Het blijft allemaal koffiedik kijken, iedere ploeg bij de laatste 8 heeft denk ik een betere selectie (en een groter budget) dan PSV, dus een schande is het niet. Het kan in deze fase raar lopen (zie vorig jaar CL en EK) dus we moeten er maar het beste van hopen.

Ik denk dat het een must is dat PSV blessurevrij aan de kwartfinales begint.
Yeah baby Yeah!
pi_25476160
Porto is minder dan vorig jaar, maar ook nog kwaad kersen eten.

Overigens heeft Porto een lager budget, als die doorgaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_25476305
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 17:52 schreef methodmich het volgende:
Porto is minder dan vorig jaar, maar ook nog kwaad kersen eten.

Overigens heeft Porto een lager budget, als die doorgaan.
Ik denk dat Porto het onderspit gaat delven tegen Internazionale omdat ze net als Monaco een paar goeie spelers zijn kwijtgeraakt en óók de trainer.
Probleem is wel dat er 11 technisch vaardige jongens spelen en nogal grillig zijn, de ene keer is het alles, de andere keer niks.

De ware Carlos Alberto is volgens mij ook nog niet opgestaan dit jaar, dat vind ik een weergaloze voetballer.

Weet je trouwens hoe hoog die begroting van Porto is dan? Van PSV is het 50 volgens mij.

Maar als ik de oefenwedstrijden van PSV begin dit seizoen overpeins kan ik niets anders concluderen dan dat dit topic als utopie werd gezien in Augustus 2004.
Yeah baby Yeah!
pi_25476433
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 18:02 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik denk dat Porto het onderspit gaat delven tegen Internazionale omdat ze net als Monaco een paar goeie spelers zijn kwijtgeraakt en óók de trainer.
Probleem is wel dat er 11 technisch vaardige jongens spelen en nogal grillig zijn, de ene keer is het alles, de andere keer niks.

De ware Carlos Alberto is volgens mij ook nog niet opgestaan dit jaar, dat vind ik een weergaloze voetballer.

Weet je trouwens hoe hoog die begroting van Porto is dan? Van PSV is het 50 volgens mij.

Maar als ik de oefenwedstrijden van PSV begin dit seizoen overpeins kan ik niets anders concluderen dan dat dit topic als utopie werd gezien in Augustus 2004.
Carlos Alberto speelt bij Corinthians.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')