abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:52:21 #126
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25459581
Proficiat voor de PSV'ers hier!

Goeie prestatie!

Laat maar lekker punten liggen in de competitie nu!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_25459589
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

D't lopen wel meer PSV'ers rond waar ik politiek gezien bepaald niet mee eens ben .
Sport verbroedert!
Yeah baby Yeah!
pi_25459593
We zijn niet allemaal leraar he
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_25459597
Het gaat niet om spelfouten, maar om die rare turbotaal. Had jij toch ook een hekel aan?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25459623
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Ach, jij bent niet onsympathiek hoor, alleen roep je te vaak vreemde dingen in je enthousiasme / blinde clubliefde. En je Nederlands is zo raar.
Mijn Nederlands is raar? Ik durf te wedden dat mijn Nederlands beter is dan dat van 90% van de fokkers Maar je zult wel op mijn sporadische neger-Engels doelen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25459631
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Hebben Claudio, Vampeta en Marcello dan niet tegelijkertijd bij PSV gespeeld?

Zal even wat zoekwerk verrichten:
1x is Marcelo gewisseld voor Claudio, maar toen stond Vampeta niet in het veld. Dus die 3 niet

en het seizoen dat Jorghino en Marcos bij PSV zaten (refererend aan een post van MM), zat er geen andere Braziliaan bij PSV (Claudio was verhuurd aan een club in Brazilië). Dus blijkbaar hadden we gisteren een primeur, tenzij ik er naast heb gekeken natuurlijk, wat goed mogelijk is.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25459636
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Laat maar lekker punten liggen in de competitie nu!
Wat hebben jullie daar nou aan
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_25459650
Ik bedoel je turbotaal idd, cultheld. Maar jouw Nederlands beter dan 90 % van de rest? Dan is het slecht met FOK gesteld hoor... Maar goed, dat is offtopic.

Je bent wel bijgetrokken, vind ik. Nu alleen nog meer Europees voetbal kijken.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 10 maart 2005 @ 17:58:45 #134
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25459670
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat hebben jullie daar nou aan
Net zoveel als jullie!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_25459696
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:
Ik bedoel je turbotaal idd, cultheld. Maar jouw Nederlands beter dan 90 % van de rest? Dan is het slecht met FOK gesteld hoor... Maar goed, dat is offtopic.

We zullen vanavond eens kijken of er nóg meer in het vat zit voor het vaderlandse voetbal, aangezien Co ooit gezegd heeft dat AZ afhankelijk is van een sublieme grasmat, ivm hun combinatievoetbal over de grond, hou ik mijn hart vast als ik de berichten mag geloven.

Misschien beschikt hij wel over Nostradamusjournalistiek.

Ik wens AZ veel succes, maar vertrouwen heb ik er niet echt in.
Yeah baby Yeah!
pi_25459703
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:

Ik ben zelden op een taalfout te betrappen.. tenzij je op leestekens gaat letten

Ontopic: Op welke eventuele tegenstander van PSV in de kwartfinale hopen de andere PSV-supporters in dit topic? Ik ga voor Liverpool
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:03:51 #137
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_25459725
Als ze Liverpool of Chelsea loten ben ik in Eindhoven in ieder geval van de partij!
pi_25459839
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik ben zelden op een taalfout te betrappen.. tenzij je op leestekens gaat letten

Ontopic: Op welke eventuele tegenstander van PSV in de kwartfinale hopen de andere PSV-supporters in dit topic? Ik ga voor Liverpool
Liverpool lijkt me inderdaad heel erg leuk, maar ook Lyon of AC Milan lijken me leuke tegenstanders. Juventus zou ik minder leuk vinden. Maar echt het maakt me niet veel uit. Ik ga gewoon lekker naar het stadion die avond, het is al geweldig dat ze dit gepresteerd hebben.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_25459887
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:12 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Liverpool lijkt me inderdaad heel erg leuk, maar ook Lyon of AC Milan lijken me leuke tegenstanders. Juventus zou ik minder leuk vinden. Maar echt het maakt me niet veel uit. Ik ga gewoon lekker naar het stadion die avond, het is al geweldig dat ze dit gepresteerd hebben.
AC Milan zou toch ook wel erg leuk zijn. Al is het maar om het Nederlandse voetbal te wreken. Dan spelen we uit 0-0 en thuis 0-0 tot aan de 90e minuut, totdat Stam opeens uit glijdt en Farfán binnen tikt
pi_25459908
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

AC Milan zou toch ook wel erg leuk zijn. Al is het maar om het Nederlandse voetbal te wreken. Dan spelen we uit 0-0 en thuis 0-0 tot aan de 90e minuut, totdat Stam opeens uit glijdt en Farfán binnen tikt

Zou je dat willen

Zolang je de finale maar niet haalt want dat wil ik verder niet aanhoren .
pi_25459970
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:19 schreef VoreG het volgende:

[..]

Zou je dat willen

Zolang je de finale maar niet haalt want dat wil ik verder niet aanhoren .
Je moet weten dat ik supporter ben van AC Milan. Maar wat Inzaghi toen wist te flikken; Dat voelde gewoon oneerlijk, maar zo zijn de wetten van het voetbal nou eenmaal Daarom hoop ik dus op een AC Milan dat beter, is maar niet weet te scoren tegen ons en vervolgens met 1-0 wordt genaaid door Farfán met een inschuivertje langs Dida. Dit zou mijn droomscenario zijn, maar met Liverpool ben ik ook uitermate tevreden
pi_25460407
De beste opponent is Inter, gewoon geen goede ploeg.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 10 maart 2005 @ 19:25:13 #143
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25460928
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:

Jou tel ik nergens bij mee, aangezien jij te weinig van voetbal weet....

Zijn bewering dat Hiddink nog nooit een prijs had gepakt als coach was haast legendarisch.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25460966
Heeft ie dat ook ooit gezegd?

Die is om in te lijsten inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
pi_25461032
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Heeft ie dat ook ooit gezegd?

Die is om in te lijsten inderdaad.
Volgens mij is ie '88 vergeten.
pi_25461059
Zal wel niet op vi.nl hebben gestaan dan...
www.thuisuiteten.nl
pi_25461063
quote:
Zijn bewering dat Hiddink nog nooit een prijs had gepakt als coach was haast legendarisch.
Leer L E Z E N
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25461096
Dat zeg je tegen iedereen, maar misschien is jouw beroerde schrijfwijze wel de oorzaak dat mensen je dan niet begrijpen ofzo.... Want Zapper kan volgens mij prima lezen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 10 maart 2005 @ 19:53:59 #149
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25461339
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 01:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nergens heeft hij iets gewonnen, alleen de wereldbeker bij Real
Ok ok, die wereldbeker wist je wel
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25462720
Hiddink wilde zich niet uitlaten over het selectiebeleid van bondscoach Marco van Basten. "Ja, ik hoorde dat Maduro van Ajax bij de voorlopige selectie van het Nederlands elftal zit. Nee, ik heb die lijst niet op de deur van de kleedkamer geprikt. Mijn jongens zijn al voldoende gemotiveerd. En als ze internationaal zo blijven presteren, dan komt de erkenning vanzelf. Van iedereen."
Bron:de telegraaf.
hahaha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')