Sport verbroedert!quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
D't lopen wel meer PSV'ers rond waar ik politiek gezien bepaald niet mee eens ben.
Mijn Nederlands is raar? Ik durf te wedden dat mijn Nederlands beter is dan dat van 90% van de fokkersquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Ach, jij bent niet onsympathiek hoor, alleen roep je te vaak vreemde dingen in je enthousiasme / blinde clubliefde. En je Nederlands is zo raar.
1x is Marcelo gewisseld voor Claudio, maar toen stond Vampeta niet in het veld. Dus die 3 nietquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Hebben Claudio, Vampeta en Marcello dan niet tegelijkertijd bij PSV gespeeld?
Zal even wat zoekwerk verrichten:
Wat hebben jullie daar nou aanquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Laat maar lekker punten liggen in de competitie nu!
Net zoveel als jullie!quote:
We zullen vanavond eens kijken of er nóg meer in het vat zit voor het vaderlandse voetbal, aangezien Co ooit gezegd heeft dat AZ afhankelijk is van een sublieme grasmat, ivm hun combinatievoetbal over de grond, hou ik mijn hart vast als ik de berichten mag geloven.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:
Ik bedoel je turbotaal idd, cultheld. Maar jouw Nederlands beter dan 90 % van de rest? Dan is het slecht met FOK gesteld hoor... Maar goed, dat is offtopic.
Je bent wel bijgetrokken, vind ik. Nu alleen nog meer Europees voetbal kijken.
Ik ben zelden op een taalfout te betrappen.. tenzij je op leestekens gaat lettenquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:
Ik bedoel je turbotaal idd, cultheld. Maar jouw Nederlands beter dan 90 % van de rest? Dan is het slecht met FOK gesteld hoor... Maar goed, dat is offtopic.
Je bent wel bijgetrokken, vind ik. Nu alleen nog meer Europees voetbal kijken.
Liverpool lijkt me inderdaad heel erg leuk, maar ook Lyon of AC Milan lijken me leuke tegenstanders. Juventus zou ik minder leuk vinden. Maar echt het maakt me niet veel uit. Ik ga gewoon lekker naar het stadion die avond, het is al geweldig dat ze dit gepresteerd hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben zelden op een taalfout te betrappen.. tenzij je op leestekens gaat letten
Ontopic: Op welke eventuele tegenstander van PSV in de kwartfinale hopen de andere PSV-supporters in dit topic? Ik ga voor Liverpool
AC Milan zou toch ook wel erg leuk zijn. Al is het maar om het Nederlandse voetbal te wreken. Dan spelen we uit 0-0 en thuis 0-0 tot aan de 90e minuut, totdat Stam opeens uit glijdt en Farfán binnen tiktquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Liverpool lijkt me inderdaad heel erg leuk, maar ook Lyon of AC Milan lijken me leuke tegenstanders. Juventus zou ik minder leuk vinden. Maar echt het maakt me niet veel uit. Ik ga gewoon lekker naar het stadion die avond, het is al geweldig dat ze dit gepresteerd hebben.![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
AC Milan zou toch ook wel erg leuk zijn. Al is het maar om het Nederlandse voetbal te wreken. Dan spelen we uit 0-0 en thuis 0-0 tot aan de 90e minuut, totdat Stam opeens uit glijdt en Farfán binnen tikt![]()
Je moet weten dat ik supporter ben van AC Milan. Maar wat Inzaghi toen wist te flikken; Dat voelde gewoon oneerlijk, maar zo zijn de wetten van het voetbal nou eenmaalquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zou je dat willen
Zolang je de finale maar niet haalt want dat wil ik verder niet aanhoren.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
Jou tel ik nergens bij mee, aangezien jij te weinig van voetbal weet....
Volgens mij is ie '88 vergeten.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Heeft ie dat ook ooit gezegd?
Die is om in te lijsten inderdaad.
Leer L E Z E Nquote:Zijn bewering dat Hiddink nog nooit een prijs had gepakt als coach was haast legendarisch.
Ok ok, die wereldbeker wist je welquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nergens heeft hij iets gewonnen, alleen de wereldbeker bij Real
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |