Ik weet niet of die spoler ook zo was, maar bodykit was in ieder geval wel zoquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:45 schreef MrSkyline het volgende:
ook die bodykit?
ziet er gelikt uit, alleen de spoiler had ik anders gedaan.
In Japan en de US heet hij Fairlady Z en in Europa 350Z, een Fairlady 350Z bestaat dus nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:08 schreef Deviant1nl het volgende:
Vandaag die nissan fairlady 350z in het echt zien rijden met een oranje kleur.
Wat een wagen is dat
[afbeelding]
Zo zag hij er dus precies uit![]()
![]()
Das wel genoeg ja, dit zijn de prijzen, je moet er zelf ff 2 nullen afhalen:quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:44 schreef Xtr3mE het volgende:
Zo ff 8.5 miljoen bijelkaar gespaard voor die 4 Zwarte Le Mans auto's. Zit nu in dag 679 (nog 20 dagen te gaan)...:)
Hoop wel dat ze 2 miljoen per stuk kosten zoals in vorige topic vermeld anders heb ik een probleem
je kan ze alleen kopen, en ze staan na dag 694 maar 7 dagen bij de Used Carsquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:57 schreef MrSkyline het volgende:
moe gewoon wachten tot je ze wint :S, das toch niet zo moeilijk.
Ik snap niet waarom mensen die auto van gt4challenge belgie mooier vinden dan die van gt4challenge nederland. Die van "ons" is veel sportieverquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:08 schreef Deviant1nl het volgende:
Vandaag die nissan fairlady 350z in het echt zien rijden met een oranje kleur.
Wat een wagen is dat
[afbeelding]
Zo zag hij er dus precies uit![]()
![]()
Jagquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:06 schreef mustisuc het volgende:
Welke auto hebben jullie voor de 1000 miles gebruikt???
De AC Cobra met supercharger.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:06 schreef mustisuc het volgende:
Welke auto hebben jullie voor de 1000 miles gebruikt???
2 manierenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:55 schreef Drifter__ het volgende:
Waar kan je makkelijk veel geld binnen halen?
Heb alle rijbewijzen behalve de Special.
Verdien nu 12.000 per 4 laps. Japanse R event. En win altijd.
Iemand nog meer tips?
![]()
En nog makkelijker is een GameShark of X-Port kopenquote:1. buy SLR MCCLAREN for 610,000 dollars.
2. Win Mercedez CLK-TOURING CAR from Legend of the Silver Arrow cup at Mercedez Dealership, using SLR MCCLAREN.
3. N/A Tune the CLK-Touring Car to Stage 3, and make minor tuning adjustments for BEST performance.
4. Enter German Touring Car Championship (Deutsche Touring Car Meisterschaft) in the European Events arena.
5. Run the race in B-SPEC mode, set to 5 (push) with overtake ON. Set to speed X3 for best results.
6. Although you might lose the first race, you should win 4/5 races and win the championship EVERY TIME. You DO NOT need to lower the speed from 5 (push), the car will win regardless.
7. Winning will net you a total of 150,000 in prize money (if you get gold in all 5 races) and the Prize Car (a CLK-GTR race car) can be sold for ~700,000.
I made 15,000,000 dollars in 5 hours doing this. As far as i can tell, its the quickest and easiest way to make money.
Van mij mag het! Maar ik ben alweer bezig aan een betere versie (die niet duurder is)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |