Ik heb 'm gemonteerd op een zelf gemaakt meubel (die nog niet helemaal af is), dat is uiteindelijk véél goedkoper dan zo'n playseat. En de "ideale" racestoel die had ik al (een relax fauteuil van IKEAquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:24 schreef Odin83 het volgende:
Maar kheb ook enkele reviews van je stuurtje gelezen en dat klinkt super! Waar heb je die op gemonteerd staan? Ik denk me dan misschien ook maar meteen zo een playseat aan te schaffen.
Dat is wel prijzig ja. Ik baseer m'n aankoop ook meestal op reviews, maar ik kan pas echt een mening vormen als ik een demo heb gespeeld of het spel een keer heb gehuurd... of gekocht natuurlijk.quote:En ik oordeel spellen meestal naar reviews...om ze allemaal te kopen/huren om mijn eigen mening te vormen, is toch wat prijzig!
Dat klinkt ook praktisch ja..en 240 euro is veel geld..maar kijk toch eens:quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb 'm gemonteerd op een zelf gemaakt meubel (die nog niet helemaal af is), dat is uiteindelijk véél goedkoper dan zo'n playseat. En de "ideale" racestoel die had ik al (een relax fauteuil van IKEA)
ja maar je bedoelt dus als je emt de sunday races alles goud heb dat je dan nog een keer kan race en dat je er weer geld voor krijgt???quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heb je de rest van deze pagina ook gelezen voordat je deze post plaatste?
Tja... als je het geld ervoor hebt èn toch nog een stoel nodig hebt, dan moet je'm gewoon kopen natuurlijk!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:14 schreef Odin83 het volgende:
Dat klinkt ook praktisch ja..en 240 euro is veel geld..maar kijk toch eens:
[afbeelding]
![]()
bovendien heb ik dan meteen een stoel voor in mn kamer om te kunnen studeren..(mede om deze aankoop bij mn moeder te rechtvaardigen)
Inderdaad!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:21 schreef tommiedog het volgende:
ja maar je bedoelt dus als je mett de sunday races alles goud heb dat je dan nog een keer kan race en dat je er weer geld voor krijgt???
Ja, die FC gearbox die ken ik wel en daar maak ik gebruik van sinds GT2 (in GT1 zat die optie ook al volgens mij, maar toen durfde ik nog niet zo goed met de settings van m'n auto te kloten!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:54 schreef Robhimself het volgende:
Turbo, want als je de FC gearbox hebt, kan je de powerband aanpassen naar trekkracht of snelheid. Je zal met NA alleen de verhoudingen anders moeten instellen dan met turbo's.
En op oude musclecars kan je een supercharger zetten. BAM! 300pk rijker. Mijn cuda zit nu op 660pk, gaat als de brandweer
Ik met een klassieke Honda Civic. Daarmee kon ik een Civic event doen bij de Honda dealer, waarmee je een mooie getunede Civic kunt winnen die je kunt verkopen voor zo'n 100.000 credits. Dit kun je natuurlijk zo vaak doen als je wilt. Ik heb de Civic gekocht, omdat ik Civics wel coole wagentjes vindquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:52 schreef Zijpie het volgende:
Ik ben zelf niet begonnen met de credits van GT3 omdat ik vanaf het begin wilde beginnen.. welke auto's zijn jullie mee begonnen..?
Ah, spring is in the airquote:
Ik heb er ook voor gekozen om vanaf het begin te beginnen, dit vind ik altijd een van de leukste dingen aan de GT serie. Ik heb eerst de licences B,A, iB en iA gehaald, en hier wat auto's van verkocht. Van dat geld heb ik een 2e hands RX-7 gekocht die rijdt als een tiet. Hiermee heb ik de FR races gehaald, de Sunday Cup en de '90 serie. Daarna heb ik een Ford Mustang SVT Cobra-R gekocht gewoon omdat ik dat zo'n mooie wagen vindquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:52 schreef Zijpie het volgende:
Ik ben zelf niet begonnen met de credits van GT3 omdat ik vanaf het begin wilde beginnen.. welke auto's zijn jullie mee begonnen..?
Bij mij ook nog niet. Ergens in de loop van volgende week komt de mijnequote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:43 schreef pmponer het volgende:
grr mijn dfp is nog niet binnen
en tevens tvp![]()
Mooie screens mensen !
bij de audi tourist trophy, simpel cupje met audi t't'squote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:26 schreef mustisuc het volgende:
hehe ik heb ut spel pas en heb me geld alweer op.
mah weet iemand waar je die audi le mans quattro kan winnen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |