abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25525867
GT4 is trouwens echt dè USB-applicatie van de PS2. Hij ondersteunt:
- De DFP natuurlijk
- USB-printers
- USB-sticks
- USB-keyboards (geen idee waar je die voor nodig hebt, voor zover ik weet heb ik alleen bij het aanmaken van m'n profiel letters moeten gebruiken)

Maar nu heb ik voor de gein ook effe m'n USB-optische muis in m'n PS2 gestopt en die doet het ook in GT4! Nu kun je die cursor in de menuutjes met de muis bewegen. Maar het bizarre is... je kunt nergens op klikken! Je kunt de cursor wel op een knopje plaatsen met de muis, maar vervolgens moet je op drukken (controller of DFP) om je keuze te bevestigen. Het enige knopje in GT4 dat je met een muisklik kunt indrukken is het fotografeer knopje in Photomode!
  woensdag 16 maart 2005 @ 00:19:22 #202
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_25526138
haha lol
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_25526217
Ik had weer eve tijd gemaakt om het te spelen vandaag. Echt een adembenemend spel! Het gevoel van snelheid is in deze GT nadrukkelijker aanwezig dan in andere delen en dat vind ik een goede vooruitgang.

Wat ik zelf jammer vind is het motorgeluid. Veel motoren klinken nu nog hetzelfde. In een game als need for speed underground 2 hadden ze al een duidelijk verschil qua motorgeluid, dat was erg vernieuwend. Jammer dat Gt4 het op dit front laat afweten. Het zou toch geweldig zijn als je wagen ook echt lager zou gaan klinken als je er een andere uitlaat op monteert? Of een lekker scherp agressief geluid als je een zware turbo in je auto hebt of een andere moter. Maar dit minpunt is echt iets persoonlijks geloof ik.
Toch een beetje jammer, misschien in een volgend deel.

P.S. Ik zit nu op 9 % en ik heb met mijn snelste auto 387,2 km/h gehaald, en het voelt ook echt zo hard aan. Dat hebben de makers dan weer wel goed gedaan. Maar ik denk dat mijn 387 peanuts is vergeleken bij wat jullie allemaal bij elkaar rijden.
pi_25528658
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:26 schreef Mr.G het volgende:
Ik had weer eve tijd gemaakt om het te spelen vandaag. Echt een adembenemend spel! Het gevoel van snelheid is in deze GT nadrukkelijker aanwezig dan in andere delen en dat vind ik een goede vooruitgang.

Wat ik zelf jammer vind is het motorgeluid. Veel motoren klinken nu nog hetzelfde. In een game als need for speed underground 2 hadden ze al een duidelijk verschil qua motorgeluid, dat was erg vernieuwend. Jammer dat Gt4 het op dit front laat afweten. Het zou toch geweldig zijn als je wagen ook echt lager zou gaan klinken als je er een andere uitlaat op monteert? Of een lekker scherp agressief geluid als je een zware turbo in je auto hebt of een andere moter. Maar dit minpunt is echt iets persoonlijks geloof ik.
Toch een beetje jammer, misschien in een volgend deel.

P.S. Ik zit nu op 9 % en ik heb met mijn snelste auto 387,2 km/h gehaald, en het voelt ook echt zo hard aan. Dat hebben de makers dan weer wel goed gedaan. Maar ik denk dat mijn 387 peanuts is vergeleken bij wat jullie allemaal bij elkaar rijden.
Ik hoor toch wel degelijk verschil in motorgeluid als ik een andere uitlaat monteer hoor
War. War never changes.
  woensdag 16 maart 2005 @ 11:20:44 #205
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_25529666

F150!
pi_25530645
Wie kan mij trouwens vertellen of het wat uitmaakt waar ik mijn auto laat tunen? Ik vraag me af wat het verschil is tussen je auto bij de fabrikant laten tunen of bij een van de tunebedrijven.
War. War never changes.
pi_25533490
Ik krijg het spaans benauwd op de Nordschleife, met 200+ door het bos!!!
Het lijkt redelijk goed gedaan met het gevoel van snelheid overbrengen op je tv.
Zelf heb ik namelijk op SPA met een 360 CS Race gereden, en 200 is dan wel hard ja

pi_25533877
Mijn nissan nismo, rijdt erg lekker moet ik zeggen. Zit nu op 10% en me geld is op. Morgen dus even wat races overnieuw rijden

Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  woensdag 16 maart 2005 @ 23:34:57 #209
91306 GF
Kingwood
pi_25533966
Ik krijg de smaak aardig te pakken

Unspoken words were understood
  donderdag 17 maart 2005 @ 08:27:18 #210
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25537198
Godver wat een coole plaatjes

Moet een Ps2 kopen
The truth was in here.
  donderdag 17 maart 2005 @ 12:35:39 #211
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_25540878
Zit nu op 39% geloof ik, en schrok me helemaal de tering toen de endurance races beschikbaar kwamen.... 3 maal 24uurs races, een 9uurs race, een 8 uurs race, een paar 4 uurs races en nog een 1000 km race....

heb nog niet eens gekeken of dit echt zo lang gaat duren... wil het eigenlijk ook niet weten... 24 uur man dan heb je wel een paar pauzes nodig

Ik rijd verder met steeds andere wagens, dat zorgt tenminste voor een beetje afwisseling, ik verkoop ook nooit een auto, alleen als ik een auto win die ik al heb heb nu dan ook iets van 85 auto's in mijn garaga staan

de rally's zijn nog steeds een beetje het ondergeschoven kindje in het spel, een soort noodzakelijk kwaad, eigenlijk alleen de 'hard' rally's zijn de moeite een beetje waard, de rest rij je zo uit. De sneeuw races hadden ze van mij weg mogen laten, daar vind ik echt geen kont aan, gaat veeeeeeel te langzaam
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_25540992
quote:
Wie kan mij trouwens vertellen of het wat uitmaakt waar ik mijn auto laat tunen? Ik vraag me af wat het verschil is tussen je auto bij de fabrikant laten tunen of bij een van de tunebedrijven.
Iemand?
War. War never changes.
  donderdag 17 maart 2005 @ 13:46:16 #213
23283 Mobster273
pi_25542212
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 12:41 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Iemand?
volgens mij maakt het niets uit, alleen de bedrijven die niet van het merk zelf zijn, hebben een goedkopere oplossing voor bij hetzelfde niet, maar ik heb iig geen echt verschijl kunnen ontdekken
pi_25542328
Als ik dan goed begrijp, kun je tijdens een pitstop wisselen naar B-spec???? heb je dat al geprobeerd? ben zelf pas op een kleine 20%
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:04:13 #215
23283 Mobster273
pi_25543805
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 13:53 schreef Alfa_Boy het volgende:
Als ik dan goed begrijp, kun je tijdens een pitstop wisselen naar B-spec???? heb je dat al geprobeerd? ben zelf pas op een kleine 20%
heb net eens gekeken, in de eerste ronde meteen naar binnen er staat dan idd een optie om te wissleen naar b-spec

maar dat wil ik helemaal niet, ik laat het ding wel aanstaan tijdens mijn slaap gewoon als ik eens veel tijd heb in een dag of 3 die race uitrijden

maar heb iig geen aanwijzing om aan te nemen dat het korter duurt dan 24 uur, dus dat wordt 1 24 uur op Nürburgring, dat is nog te doen want dat circuit is zo lang dat het toch steeds anders is, en twee keer op Le Mans (1 keer met en 1 keer zonder chicanes op Mulsanne) en dat is vervelender want dat is geen leuk circuit, tenminste ik vind van niet een recht stuk van 6 km is leuk, maar niet 24 uur acher elkaar
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:06:23 #216
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_25543862
Zo, ik heb ook GT4 gekocht, en hij is ergggg mooi

Zit me alleen zwaar te irriteren aan iets:

Ik heb als eerste mn rijbewijs B gehaald, met het geld dat ik van de verkoop van die auto had, + de 10.000 heb ik een subaru legacy gekocht, met 280pk

Nu ga ik hiermee de beginners wedstrijden in, met als eerste de sunday cup. Deze win ik super makkelijk, steeds met minstens 10 seconden voorsprong. Maar wanneer ik nu de 4fd challenge doe (ook nog in de beginners cup) kom ik niet boven de 4e plaats uit!
Ik mag dan wel geen bijzonder goede gamer zijn, maar wat doe ik fout?

Zie ik iets over het hoofd, of moet ik gewoon blijven oefenen omdat ik nu rampzalig speel?
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_25544216
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:06 schreef Trancemaster het volgende:
Zo, ik heb ook GT4 gekocht, en hij is ergggg mooi

Zit me alleen zwaar te irriteren aan iets:

Ik heb als eerste mn rijbewijs B gehaald, met het geld dat ik van de verkoop van die auto had, + de 10.000 heb ik een subaru legacy gekocht, met 280pk

Nu ga ik hiermee de beginners wedstrijden in, met als eerste de sunday cup. Deze win ik super makkelijk, steeds met minstens 10 seconden voorsprong. Maar wanneer ik nu de 4fd challenge doe (ook nog in de beginners cup) kom ik niet boven de 4e plaats uit!
Ik mag dan wel geen bijzonder goede gamer zijn, maar wat doe ik fout?

Zie ik iets over het hoofd, of moet ik gewoon blijven oefenen omdat ik nu rampzalig speel?
Je hebt 700 auto's en vele upgrades tot je beschikking... Geld is de key! Hoe je aan dit geld komt is volledig aan jou. Verder kan oefenen natuurlijk geen kwaad.
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:22:39 #218
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_25544275
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:20 schreef P-Style het volgende:

[..]

Je hebt 700 auto's en vele upgrades tot je beschikking... Geld is de key! Hoe je aan dit geld komt is volledig aan jou. Verder kan oefenen natuurlijk geen kwaad.

Maar ik heb nu nog 1,801 credits.. Dus ik zal eerst races moeten winnen voor credits, en credits krijg ik door races te winnen, maar dat gaat niet

Haha, snap je het nog?
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_25544531
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:22 schreef Trancemaster het volgende:

Maar ik heb nu nog 1,801 credits.. Dus ik zal eerst races moeten winnen voor credits, en credits krijg ik door races te winnen, maar dat gaat niet

Haha, snap je het nog?
Ik snap het. Maar dan moet je maar ouwe races (die je al gewonnen hebt) opnieuw doen om geld te verdienen om nieuwe upgrades/auto's te kopen om vervolgens nog meer races te kunnen winnen en meer geld te verdienen om...

Maargoed, zoals ik al zei, Hoé je aan je credits komt, moet je zelf achter zien te komen... er zijn mogelijkheden genoeg.
  donderdag 17 maart 2005 @ 15:40:13 #220
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_25544634
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:35 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik snap het. Maar dan moet je maar ouwe races (die je al gewonnen hebt) opnieuw doen om geld te verdienen om nieuwe upgrades/auto's te kopen om vervolgens nog meer races te kunnen winnen en meer geld te verdienen om...

Maargoed, zoals ik al zei, Hoé je aan je credits komt, moet je zelf achter zien te komen... er zijn mogelijkheden genoeg.
Yep, dat idee had ik ook al na je post..
Maar vind het wel een beetje vaag dan, en ook saai..

Maar goed, ik ga maar weer eens achter m'n ps2 kruipen dan..

Thnx iig
pi_25544837
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 15:40 schreef Trancemaster het volgende:
Yep, dat idee had ik ook al na je post..
Maar vind het wel een beetje vaag dan, en ook saai..

Maar goed, ik ga maar weer eens achter m'n ps2 kruipen dan..

Thnx iig
Tja.. zo is het beig van iedere Gran Turismo eigenlijk wel geweest. Maar als je eenmaal een echt goeie car hebt, stroomt het geld binnen... door verschillende races te doen.
pi_25546477
ik kom maar niet uit de lupo races
moet hem goed tunen
maar te weinig geld
tips???
gamen!!!! zoals gamen ooit bedoelt was
pi_25546690

E55@Ring
pi_25547010
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:10 schreef tommiedog het volgende:
ik kom maar niet uit de lupo races
moet hem goed tunen
maar te weinig geld
tips???
Heb je de rest van deze pagina ook gelezen voordat je deze post plaatste?
pi_25548264
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 21:45 schreef P-Style het volgende:

[..]

Heel, héél groot pluspunt: De Driving Force Pro! Ik weet het... ik blijf dit ding maar promoten in de GT4-topics, maar dat komt gewoon omdat de combinatie DFP-GT4 werkelijk ultiem is. Ik vind dit een enorme toevoeging voor de Gran Turismo serie.

Verder vind ik het waardeloos dat je GT4 zo beoordeelt, zònder dat je het überhaupt gespeeld hebt!
Ik ben in korte tijd alweer radicaal van gedachten veranderd. Het was wel iets te kort door de bocht ( ) van me om nu al aan te nemen dat t geen goed spel is. Maar ik blijf zeggen dat het jammer is dat er in mijn genoemde punten geen verbetering is te zien. En dan heb ik t nog niet eens over het collision effect gehad, die ondanks dat schade uit blijft toch echt wat realistischer had gemogen. Nu kun je nog steeds hard in beuken op een ander om zelf mooi door de bocht te gaan.

Maar kheb ook enkele reviews van je stuurtje gelezen en dat klinkt super! Waar heb je die op gemonteerd staan? Ik denk me dan misschien ook maar meteen zo een playseat aan te schaffen.

En ik oordeel spellen meestal naar reviews...om ze allemaal te kopen/huren om mijn eigen mening te vormen, is toch wat prijzig!

[ Bericht 5% gewijzigd door Odin83 op 17-03-2005 18:30:35 ]
pi_25549604
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:18 schreef Drifter__ het volgende:

E55@Ring
die foto
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_25549972
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 18:24 schreef Odin83 het volgende:
Maar kheb ook enkele reviews van je stuurtje gelezen en dat klinkt super! Waar heb je die op gemonteerd staan? Ik denk me dan misschien ook maar meteen zo een playseat aan te schaffen.
Ik heb 'm gemonteerd op een zelf gemaakt meubel (die nog niet helemaal af is), dat is uiteindelijk véél goedkoper dan zo'n playseat. En de "ideale" racestoel die had ik al (een relax fauteuil van IKEA )
quote:
En ik oordeel spellen meestal naar reviews...om ze allemaal te kopen/huren om mijn eigen mening te vormen, is toch wat prijzig!
Dat is wel prijzig ja. Ik baseer m'n aankoop ook meestal op reviews, maar ik kan pas echt een mening vormen als ik een demo heb gespeeld of het spel een keer heb gehuurd... of gekocht natuurlijk.
pi_25552469
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:44 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik heb 'm gemonteerd op een zelf gemaakt meubel (die nog niet helemaal af is), dat is uiteindelijk véél goedkoper dan zo'n playseat. En de "ideale" racestoel die had ik al (een relax fauteuil van IKEA )
Dat klinkt ook praktisch ja..en 240 euro is veel geld..maar kijk toch eens:

bovendien heb ik dan meteen een stoel voor in mn kamer om te kunnen studeren..(mede om deze aankoop bij mn moeder te rechtvaardigen)
pi_25552676
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:30 schreef P-Style het volgende:

[..]

Heb je de rest van deze pagina ook gelezen voordat je deze post plaatste?
ja maar je bedoelt dus als je emt de sunday races alles goud heb dat je dan nog een keer kan race en dat je er weer geld voor krijgt???
gamen!!!! zoals gamen ooit bedoelt was
pi_25552716
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 21:14 schreef Odin83 het volgende:
Dat klinkt ook praktisch ja..en 240 euro is veel geld..maar kijk toch eens:
[afbeelding]

bovendien heb ik dan meteen een stoel voor in mn kamer om te kunnen studeren..(mede om deze aankoop bij mn moeder te rechtvaardigen)
Tja... als je het geld ervoor hebt èn toch nog een stoel nodig hebt, dan moet je'm gewoon kopen natuurlijk!
pi_25552803
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 21:21 schreef tommiedog het volgende:
ja maar je bedoelt dus als je mett de sunday races alles goud heb dat je dan nog een keer kan race en dat je er weer geld voor krijgt???
Inderdaad! En dit kun je zo vaak doen als je wilt. Sterker nog... Als je ervoor kiest om je "records te clearen" (wat geen invloed heeft op je win-ratio), dan win je ook nog eens opnieuw die auto, die je vervolgens kunt verkopen.
  donderdag 17 maart 2005 @ 21:49:12 #232
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_25553360
Mijn photomode pics:

Nissan 400R Nismo:

Nissan Fairlady Z-tune:

Option Steam Z350:

Plymouth 'Cuda sixpack:

Binnenkort actieshots van replays
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_25554776
Mooie plaatjes! Je kunt zeggen wat je wilt, maar photomode is toch ècht wel een leuke feature! We kunnen haast wel een aparte photomode-topic openen.

Even wat anders... NA-tuning of Turbo?

Af en toe heb je zo van die auto's waarbij je zowel NA-tuning als Turbo's kunt toepassen (niet allebei tegelijk natuurlijk) en normaal gesproken kocht ik altijd de Turbo's als upgrade omdat de maximale Turbo altijd wat meer HP's biedt dan NA-tuning, maar de laatste tijd kies ik toch liever voor NA-tuning. Een Turbo-upgrade geeft "lompe HP's" die alleen goed zijn voor banen met lange rechte stukken en ik ervaar dat met NA-tuning je auto beter bestuurbaar blijft, wat toch het handigste is voor de meeste banen. Wat doen jullie normaal gesproken met auto's waarbij je kunt kiezen tussen NA en Turbo?
pi_25555030
Ik ben zelf niet begonnen met de credits van GT3 omdat ik vanaf het begin wilde beginnen.. welke auto's zijn jullie mee begonnen..?
GamerTag: Zipa
  donderdag 17 maart 2005 @ 22:54:21 #235
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_25555080
Turbo, want als je de FC gearbox hebt, kan je de powerband aanpassen naar trekkracht of snelheid. Je zal met NA alleen de verhoudingen anders moeten instellen dan met turbo's.

En op oude musclecars kan je een supercharger zetten. BAM! 300pk rijker. Mijn cuda zit nu op 660pk, gaat als de brandweer
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_25555258
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:54 schreef Robhimself het volgende:
Turbo, want als je de FC gearbox hebt, kan je de powerband aanpassen naar trekkracht of snelheid. Je zal met NA alleen de verhoudingen anders moeten instellen dan met turbo's.

En op oude musclecars kan je een supercharger zetten. BAM! 300pk rijker. Mijn cuda zit nu op 660pk, gaat als de brandweer
Ja, die FC gearbox die ken ik wel en daar maak ik gebruik van sinds GT2 (in GT1 zat die optie ook al volgens mij, maar toen durfde ik nog niet zo goed met de settings van m'n auto te kloten! ), maar dan nog vind ik de response van de auto beter met NA-tuning, dan met Turbo.

Zo heb ik ook een nieuwe Dodge Viper gekocht en daar een Supercharger in gepleurt. Ik heb er nog niet eens een Turbo in gegooid (wel zo'n beetje alle andere upgrades gedaan), maar dat ding valt echt niet meer te besturen!
pi_25555441
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:52 schreef Zijpie het volgende:
Ik ben zelf niet begonnen met de credits van GT3 omdat ik vanaf het begin wilde beginnen.. welke auto's zijn jullie mee begonnen..?
Ik met een klassieke Honda Civic. Daarmee kon ik een Civic event doen bij de Honda dealer, waarmee je een mooie getunede Civic kunt winnen die je kunt verkopen voor zo'n 100.000 credits. Dit kun je natuurlijk zo vaak doen als je wilt. Ik heb de Civic gekocht, omdat ik Civics wel coole wagentjes vind Maar er zijn zoveel manieren om dit spel te beginnen.

Overigens heb ik die 100.000 credits wèl geïmpoteerd uit m'n GT3 savefile. Ten eerste omdat ik al 3 andere GT's vanaf het begin heb gespeeld en ten tweede is 100.000 credits ècht niet veel hoor, na 1 NA-tune upgrade was ik dat geld alweer bijna kwijt. In principe is het maar een kleine boost aan het begin van het spel. Je moet nog steeds je best doen om een fortuin op te bouwen. Die 10.000.000 credits die je in je GT3 savefile kon proppen na het uitspelen van GT-Concept... dàt was wel flauw, maar je hoeft je echt niet te schamen om 100.000 credits te importeren in GT4 hoor.
pi_25555734
turbo geeft heel veel power, maar (gelukkig) in gt4 zijn de autos heel snel overpowered, die 900 pk in gt3 is heel wat minder fijn te temmen in gt4, das mooi ook want het is nu een stuk realistischer
en turbos zijn niet altijd even voorspelbaar, met veel wagens heb je last van turbolad, en dat kan in een bocht best irritant zijn.
opeens hakt je turbo er in en krijg je veel te veel power, en sta je dus eerder achterstevoren.

nog wat pics van mn bakkies

Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  donderdag 17 maart 2005 @ 23:46:08 #239
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_25556034
Wat is het toch een heerlijk spel

Vette pics hoor
pi_25556119
zeker vet spel. Zit nu op 12% en hoe verder je komt hoe leuker je wordt. Je gaat dan ook steeds meer verdienen
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 18 maart 2005 @ 08:26:34 #241
106302 mustisuc
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_25558996
hehe ik heb ut spel pas en heb me geld alweer op.
mah weet iemand waar je die audi le mans quattro kan winnen??
pi_25559000
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 17:18 schreef Drifter__ het volgende:

E55@Ring
Ah, spring is in the air

Ik was gisteren voor de rijbewijsjes bij IA-5 (El capitano oid), pak lekker snel de bochten en ga de pace-car voorbij.

FAIL
Lurf is the message and the message is Lurf
  vrijdag 18 maart 2005 @ 08:43:16 #243
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_25559164
grr mijn dfp is nog niet binnen

en tevens tvp

Mooie screens mensen !
Drop you like an ill, bad habit
pi_25559270
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:52 schreef Zijpie het volgende:
Ik heb er ook voor gekozen om vanaf het begin te beginnen, dit vind ik altijd een van de leukste dingen aan de GT serie. Ik heb eerst de licences B,A, iB en iA gehaald, en hier wat auto's van verkocht. Van dat geld heb ik een 2e hands RX-7 gekocht die rijdt als een tiet. Hiermee heb ik de FR races gehaald, de Sunday Cup en de '90 serie. Daarna heb ik een Ford Mustang SVT Cobra-R gekocht gewoon omdat ik dat zo'n mooie wagen vind Met deze auto kan ik vervolgens weer wat races van de American Series halen. Mijn volgende wagen wordt denk ik een Skyline.
War. War never changes.
pi_25559277
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 08:43 schreef pmponer het volgende:
grr mijn dfp is nog niet binnen

en tevens tvp

Mooie screens mensen !
Bij mij ook nog niet. Ergens in de loop van volgende week komt de mijne
War. War never changes.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 16:29:07 #246
23283 Mobster273
pi_25567812
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 08:26 schreef mustisuc het volgende:
hehe ik heb ut spel pas en heb me geld alweer op.
mah weet iemand waar je die audi le mans quattro kan winnen??
bij de audi tourist trophy, simpel cupje met audi t't's
dat is toch te doen
  vrijdag 18 maart 2005 @ 18:08:01 #247
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_25570028
Vandaag die nissan fairlady 350z in het echt zien rijden met een oranje kleur.

Wat een wagen is dat

Zo zag hij er dus precies uit
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_25570700
ook die bodykit?
ziet er gelikt uit, alleen de spoiler had ik anders gedaan.
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_25571615
Ik heb hem ook sinds gisteren, was een geweldig spel.
En die photo-modus ruled ook zeg, mijn USB-stickje werkt gewoon
  vrijdag 18 maart 2005 @ 19:52:16 #250
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_25572128
Tering heb net 3 kwartier verspilt in een pathe de munt aan gt4
tijd voor een ps2 .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')