Ik hoor toch wel degelijk verschil in motorgeluid als ik een andere uitlaat monteer hoorquote:Op woensdag 16 maart 2005 00:26 schreef Mr.G het volgende:
Ik had weer eve tijd gemaakt om het te spelen vandaag. Echt een adembenemend spel! Het gevoel van snelheid is in deze GT nadrukkelijker aanwezig dan in andere delen en dat vind ik een goede vooruitgang.
Wat ik zelf jammer vind is het motorgeluid. Veel motoren klinken nu nog hetzelfde. In een game als need for speed underground 2 hadden ze al een duidelijk verschil qua motorgeluid, dat was erg vernieuwend. Jammer dat Gt4 het op dit front laat afweten. Het zou toch geweldig zijn als je wagen ook echt lager zou gaan klinken als je er een andere uitlaat op monteert? Of een lekker scherp agressief geluid als je een zware turbo in je auto hebt of een andere moter. Maar dit minpunt is echt iets persoonlijks geloof ik.
Toch een beetje jammer, misschien in een volgend deel.
P.S. Ik zit nu op 9 % en ik heb met mijn snelste auto 387,2 km/h gehaald, en het voelt ook echt zo hard aan. Dat hebben de makers dan weer wel goed gedaan. Maar ik denk dat mijn 387 peanuts is vergeleken bij wat jullie allemaal bij elkaar rijden.
Iemand?quote:Wie kan mij trouwens vertellen of het wat uitmaakt waar ik mijn auto laat tunen? Ik vraag me af wat het verschil is tussen je auto bij de fabrikant laten tunen of bij een van de tunebedrijven.
volgens mij maakt het niets uit, alleen de bedrijven die niet van het merk zelf zijn, hebben een goedkopere oplossing voor bij hetzelfde niet, maar ik heb iig geen echt verschijl kunnen ontdekkenquote:
heb net eens gekeken, in de eerste ronde meteen naar binnenquote:Op donderdag 17 maart 2005 13:53 schreef Alfa_Boy het volgende:
Als ik dan goed begrijp, kun je tijdens een pitstop wisselen naar B-spec???? heb je dat al geprobeerd? ben zelf pas op een kleine 20%
Je hebt 700 auto's en vele upgrades tot je beschikking... Geld is de key! Hoe je aan dit geld komt is volledig aan jou. Verder kan oefenen natuurlijk geen kwaad.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:06 schreef Trancemaster het volgende:
Zo, ik heb ook GT4 gekocht, en hij is ergggg mooi
Zit me alleen zwaar te irriteren aan iets:
Ik heb als eerste mn rijbewijs B gehaald, met het geld dat ik van de verkoop van die auto had, + de 10.000 heb ik een subaru legacy gekocht, met 280pk
Nu ga ik hiermee de beginners wedstrijden in, met als eerste de sunday cup. Deze win ik super makkelijk, steeds met minstens 10 seconden voorsprong. Maar wanneer ik nu de 4fd challenge doe (ook nog in de beginners cup) kom ik niet boven de 4e plaats uit!
Ik mag dan wel geen bijzonder goede gamer zijn, maar wat doe ik fout?
Zie ik iets over het hoofd, of moet ik gewoon blijven oefenen omdat ik nu rampzalig speel?
quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt 700 auto's en vele upgrades tot je beschikking... Geld is de key! Hoe je aan dit geld komt is volledig aan jou. Verder kan oefenen natuurlijk geen kwaad.
Ik snap het. Maar dan moet je maar ouwe races (die je al gewonnen hebt) opnieuw doen om geld te verdienen om nieuwe upgrades/auto's te kopen om vervolgens nog meer races te kunnen winnen en meer geld te verdienen om...quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:22 schreef Trancemaster het volgende:
Maar ik heb nu nog 1,801 credits.. Dus ik zal eerst races moeten winnen voor credits, en credits krijg ik door races te winnen, maar dat gaat niet
Haha, snap je het nog?
Yep, dat idee had ik ook al na je post..quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik snap het. Maar dan moet je maar ouwe races (die je al gewonnen hebt) opnieuw doen om geld te verdienen om nieuwe upgrades/auto's te kopen om vervolgens nog meer races te kunnen winnen en meer geld te verdienen om...
Maargoed, zoals ik al zei, Hoé je aan je credits komt, moet je zelf achter zien te komen... er zijn mogelijkheden genoeg.
Tja.. zo is het beig van iedere Gran Turismo eigenlijk wel geweest. Maar als je eenmaal een echt goeie car hebt, stroomt het geld binnen... door verschillende races te doen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:40 schreef Trancemaster het volgende:
Yep, dat idee had ik ook al na je post..
Maar vind het wel een beetje vaag dan, en ook saai..
Maar goed, ik ga maar weer eens achter m'n ps2 kruipen dan..
Thnx iig
Heb je de rest van deze pagina ook gelezen voordat je deze post plaatste?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:10 schreef tommiedog het volgende:
ik kom maar niet uit de lupo races
moet hem goed tunen
maar te weinig geld
tips???
Ik ben in korte tijd alweer radicaal van gedachten veranderd.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heel, héél groot pluspunt: De Driving Force Pro!Ik weet het... ik blijf dit ding maar promoten in de GT4-topics, maar dat komt gewoon omdat de combinatie DFP-GT4 werkelijk ultiem is. Ik vind dit een enorme toevoeging voor de Gran Turismo serie.
Verder vind ik het waardeloos dat je GT4 zo beoordeelt, zònder dat je het überhaupt gespeeld hebt!![]()
Ik heb 'm gemonteerd op een zelf gemaakt meubel (die nog niet helemaal af is), dat is uiteindelijk véél goedkoper dan zo'n playseat. En de "ideale" racestoel die had ik al (een relax fauteuil van IKEAquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:24 schreef Odin83 het volgende:
Maar kheb ook enkele reviews van je stuurtje gelezen en dat klinkt super! Waar heb je die op gemonteerd staan? Ik denk me dan misschien ook maar meteen zo een playseat aan te schaffen.
Dat is wel prijzig ja. Ik baseer m'n aankoop ook meestal op reviews, maar ik kan pas echt een mening vormen als ik een demo heb gespeeld of het spel een keer heb gehuurd... of gekocht natuurlijk.quote:En ik oordeel spellen meestal naar reviews...om ze allemaal te kopen/huren om mijn eigen mening te vormen, is toch wat prijzig!
Dat klinkt ook praktisch ja..en 240 euro is veel geld..maar kijk toch eens:quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb 'm gemonteerd op een zelf gemaakt meubel (die nog niet helemaal af is), dat is uiteindelijk véél goedkoper dan zo'n playseat. En de "ideale" racestoel die had ik al (een relax fauteuil van IKEA)
ja maar je bedoelt dus als je emt de sunday races alles goud heb dat je dan nog een keer kan race en dat je er weer geld voor krijgt???quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Heb je de rest van deze pagina ook gelezen voordat je deze post plaatste?
Tja... als je het geld ervoor hebt èn toch nog een stoel nodig hebt, dan moet je'm gewoon kopen natuurlijk!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:14 schreef Odin83 het volgende:
Dat klinkt ook praktisch ja..en 240 euro is veel geld..maar kijk toch eens:
[afbeelding]
![]()
bovendien heb ik dan meteen een stoel voor in mn kamer om te kunnen studeren..(mede om deze aankoop bij mn moeder te rechtvaardigen)
Inderdaad!quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:21 schreef tommiedog het volgende:
ja maar je bedoelt dus als je mett de sunday races alles goud heb dat je dan nog een keer kan race en dat je er weer geld voor krijgt???
Ja, die FC gearbox die ken ik wel en daar maak ik gebruik van sinds GT2 (in GT1 zat die optie ook al volgens mij, maar toen durfde ik nog niet zo goed met de settings van m'n auto te kloten!quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:54 schreef Robhimself het volgende:
Turbo, want als je de FC gearbox hebt, kan je de powerband aanpassen naar trekkracht of snelheid. Je zal met NA alleen de verhoudingen anders moeten instellen dan met turbo's.
En op oude musclecars kan je een supercharger zetten. BAM! 300pk rijker. Mijn cuda zit nu op 660pk, gaat als de brandweer
Ik met een klassieke Honda Civic. Daarmee kon ik een Civic event doen bij de Honda dealer, waarmee je een mooie getunede Civic kunt winnen die je kunt verkopen voor zo'n 100.000 credits. Dit kun je natuurlijk zo vaak doen als je wilt. Ik heb de Civic gekocht, omdat ik Civics wel coole wagentjes vindquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:52 schreef Zijpie het volgende:
Ik ben zelf niet begonnen met de credits van GT3 omdat ik vanaf het begin wilde beginnen.. welke auto's zijn jullie mee begonnen..?
Ah, spring is in the airquote:
Ik heb er ook voor gekozen om vanaf het begin te beginnen, dit vind ik altijd een van de leukste dingen aan de GT serie. Ik heb eerst de licences B,A, iB en iA gehaald, en hier wat auto's van verkocht. Van dat geld heb ik een 2e hands RX-7 gekocht die rijdt als een tiet. Hiermee heb ik de FR races gehaald, de Sunday Cup en de '90 serie. Daarna heb ik een Ford Mustang SVT Cobra-R gekocht gewoon omdat ik dat zo'n mooie wagen vindquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:52 schreef Zijpie het volgende:
Ik ben zelf niet begonnen met de credits van GT3 omdat ik vanaf het begin wilde beginnen.. welke auto's zijn jullie mee begonnen..?
Bij mij ook nog niet. Ergens in de loop van volgende week komt de mijnequote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:43 schreef pmponer het volgende:
grr mijn dfp is nog niet binnen
en tevens tvp![]()
Mooie screens mensen !
bij de audi tourist trophy, simpel cupje met audi t't'squote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:26 schreef mustisuc het volgende:
hehe ik heb ut spel pas en heb me geld alweer op.
mah weet iemand waar je die audi le mans quattro kan winnen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |