In wat?quote:Op zondag 20 maart 2005 14:25 schreef Praag het volgende:
Waarom moest ik in Godsnaam op dit topic klikken?
quote:Op zondag 20 maart 2005 14:20 schreef Choices het volgende:
[..]
Allemaal meesters van hetgeen wat wij nog niet kunnen bevatten.
quote:
KIJK! dat is nog eens acceptatie!quote:Op zondag 20 maart 2005 14:44 schreef Choices het volgende:
[..]. Sorry als ik wist dat je ging kotsen had ik het niet gezegd.
Maar toch bedankt voor je reacties!
Wat een nutteloze reactie!. Degene waar je op reageert, wil een gevoel uitdrukken in woorden. Dit is iets wat NOOIT voor 100% zal lukken. Dit gevoel zal dan ook nooit helemaal overgebracht kunnen worden in woorden. Jij zal dus altijd een verdraait beeld krijgen vanhet gevoel dat bedoelt wordt. hier rekening mee gehouden, vind ik het een ZEER asociale opmerking. Asociaal in letterlijke zin, omdat je je niet inleeft in degene waar je een reactie op geeft. Volledig nutteloze reactie dus. Dat wide ik even kwijtquote:Op zondag 20 maart 2005 18:52 schreef mymoodfentje het volgende:
ik ben de stem van mijn eigen god ....start een eigen sekte ofzo mafkees
en dan massive groepzelfmoord
dus jij bent een aankomend lid van zijn sekte.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:18 schreef spiritual het volgende:
[..]
Wat een nutteloze reactie!. Degene waar je op reageert, wil een gevoel uitdrukken in woorden. Dit is iets wat NOOIT voor 100% zal lukken. Dit gevoel zal dan ook nooit helemaal overgebracht kunnen worden in woorden. Jij zal dus altijd een verdraait beeld krijgen vanhet gevoel dat bedoelt wordt. hier rekening mee gehouden, vind ik het een ZEER asociale opmerking. Asociaal in letterlijke zin, omdat je je niet inleeft in degene waar je een reactie op geeft. Volledig nutteloze reactie dus. Dat wide ik even kwijt
Je haalt doel en middel doorelkaar. Als ik zeg dat ik al je geld wil hebben, en als je dat niet geeft dat ik je dan verrot sla, moet je je dan ook nog in mij inleven om het niet met mijn boodschap eens te zijn, ook al is-ie niet voor de volle 100% overgekomen?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:18 schreef spiritual het volgende:
Degene waar je op reageert, wil een gevoel uitdrukken in woorden. Dit is iets wat NOOIT voor 100% zal lukken.
Nounou, wat een taal voor een hippiequote:Asociaal in letterlijke zin, omdat je je niet inleeft in degene waar je een reactie op geeft. Volledig nutteloze reactie dus. Dat wide ik even kwijt
ik heb het ook niet over doel en middelen, wat jij zegt is waar. Maar gevoel heeft weinig met woorden te maken, ik wilde zeggen dat je nooit zo goed kunt begrijpen wat zo iemand voelt zonder het zelf te voelen. Daarom moet je niet zo direct zijn met degene af te kappen en gek te verklaren.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:39 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Je haalt doel en middel doorelkaar. Als ik zeg dat ik al je geld wil hebben, en als je dat niet geeft dat ik je dan verrot sla, moet je je dan ook nog in mij inleven om het niet met mijn boodschap eens te zijn, ook al is-ie niet voor de volle 100% overgekomen?
[..]
Nounou, wat een taal voor een hippie![]()
God is in gedachten bij je mymoodfentje.quote:Op zondag 20 maart 2005 18:52 schreef mymoodfentje het volgende:
ik ben de stem van mijn eigen god ....start een eigen sekte ofzo mafkees
en dan massive groepzelfmoord
en je bent al aardig aan het werkt met je sekte: Deel uitmaken van iets speciaals!quote:Op zondag 20 maart 2005 20:11 schreef -Angel- het volgende:
[..]
God is in gedachten bij je mymoodfentje.
Dat staat los van elkaar, hoe zou ik ooit deel uit kunnen maken van zo'n groep?quote:Op zondag 20 maart 2005 20:22 schreef mymoodfentje het volgende:
en je bent al aardig aan het werkt met je sekte: Deel uitmaken van iets speciaals!
tis je eigen idee hoor maatquote:Op zondag 20 maart 2005 20:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat staat los van elkaar, hoe zou ik ooit deel uit kunnen maken van zo'n groep?
Ik ben immers een god.
een aspect van spiritualiteit is niets anders dan een flinke dosis filosofie en vervolgens die filosofie als levenswijze nemen.quote:Op zondag 20 maart 2005 19:23 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
dus jij bent een aankomend lid van zijn sekte., trouwens waarom zou ik me inleven in iemand die een beeld van zichzelf heeft geschapen die totaal uit de realiteit gerukt is om ze eigen zelfbeeld te doen verdoezelen in een fantasie?
flikker toch op met je spiritualisme, neem een flinke dosis realiteit stelletjes kut hippies.
duw me alstjeblieft niet in een hokje zeg.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:32 schreef -Angel- het volgende:
Ik kan het niet meer met je eens zijn spiritual.
Ik betreur het ook ten zeerste dat mymoodfentje niet inziet wat hij allemaal mist.
Gelukkig weten wij twee beter, wij staan ten minste open voor nieuwe ideëen.
oei angel, ik legde de klemtoon even verkeerd. Ik las: ik kan het niet meer met je eens zijn, --> net was ik met je eens, maar nu niet meerquote:Op zondag 20 maart 2005 20:32 schreef -Angel- het volgende:
Ik kan het niet meer met je eens zijn spiritual.
Gratis tip voor niks: hou je verre van paddo's, pilletjes en weed. D'r is een vrij groot risico dat je de rest van je leven blijft doortrippen, en da's niet fijn.quote:
Ik vind dat een zeer goede tip! niks mis mee!quote:Op zondag 20 maart 2005 22:16 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Gratis tip voor niks: hou je verre van paddo's, pilletjes en weed. D'r is een vrij groot risico dat je de rest van je leven blijft doortrippen, en da's niet fijn.
Hmm.. had een beetje het gevoel dat je dat wellicht niet zou hebben nadat ik je topic eens goed doorlas.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:46 schreef -Angel- het volgende:
Choices, waarom ben je van gedachten veranderd? Ik herkende wel iets in je verhaal, er was zelfs wel een bepaalde aantrekkingskracht.
Dan kun je me vast ook wel vertellen waarom je dat een zeer goede tip vindquote:Op zondag 20 maart 2005 22:58 schreef Choices het volgende:
[..]
Ik vind dat een zeer goede tip! niks mis mee!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |