abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25438735
In het vorige deel vroeg Yorout in de laatste post waar wij naartoe gingen
quote:
Punta cana of Puerto plata?
We landen op Puerto Plata en dan gaan we met de bus naar onze bestemming, zeven kilometer verderop ( Sosua)
Ben je er zelf ooit geweest ?

edit
nu met link naar het vorige deel

[ Bericht 15% gewijzigd door UIO_AMS op 09-03-2005 12:34:18 (zie edit) ]
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_25438750
  • Eind april weekje Normandië.
  • Deze zomer 30 dagen China, Tibet en Honk Kong met Djoser.
  • Najaar misschien nog een weekend naar Barcolona.

• "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      woensdag 9 maart 2005 @ 10:50:50 #3
    63358 Radyhyn
    Melodramatic fool
    pi_25438802
    Wij gaan met de pasen naar de Belgische Ardennen.
    Gezellig met een paar vrienden in een huisje in de buurt van Durbuy
    Yeah! *Heeft er zin in*
    Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
    Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
      woensdag 9 maart 2005 @ 10:51:36 #4
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_25438819
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 10:46 schreef Angelcakes het volgende:
    [..]

We landen op Puerto Plata en dan gaan we met de bus naar onze bestemming, zeven kilometer verderop ( Sosua)
    Nope, jammer genoeg niet. Afgelopen januari voor het eerst in de DR geweest maar dan in
    Punta cana. Weekje, veel te kort natuurlijk maar wel heeeeeel erg prettig!!! Je zult niet teleurgesteld worden hoor, veel plezier alvast!
    A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
      woensdag 9 maart 2005 @ 10:57:22 #5
    11729 killerkef
    Veni, Vidi, Prutsum Erat
    pi_25438944
    Santa Monica, LA en San Fransico
    pi_25438958
    Vorige week net naar Antwerpen en Brussel geweest voor een paar dagen.
    In April naar Londen.
    In Juni naar Spanje.
    In Juli naar Vlieland.

En dan is het geld wel op ben ik bang...
      woensdag 9 maart 2005 @ 10:59:33 #7
    60646 Jereon
    Ik denk dat ik bestond...
    pi_25438982
    Ik ga richting 2006
    Ik besta, of dacht ik dat maar?
    pi_25439049
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 10:51 schreef Yorout het volgende:

[..]

Afgelopen januari voor het eerst in de DR geweest maar dan in
    Punta cana. Weekje, veel te kort natuurlijk maar wel heeeeeel erg prettig!!! Je zult niet teleurgesteld worden hoor, veel plezier alvast!
    thanks, de kriebels zijn er al iig
    “The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
    TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
      woensdag 9 maart 2005 @ 11:13:06 #9
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_25439210
    - In januari in de Dominicaanse Republiek geweest
    - eind april begin mei 2 weekjes naar Toscane
    - Zomer ??? Waarschijnlijk daagjes/weekendjes
    - Augustus of September St' Maarten (vriendin opzoeken die dan aan het stage lopen is)
    - Wellicht nog naar Frankrijk voor een aantal objeten (misschien wel emigreren naar Frankrijk in 2006) of paardrijvakantie
    pi_25439231
    quote:
    [..]

He ik ben in 2003 in Dom Rep geweest in Puerto Plata was echt super gaaf zat in hotel Riu Merengue
    Sosua was ook mooi. vind het echt een super land ga er zeker nog een x heen.
    Op Dom Rep bezichtig je meer en ga je natuurlijk niet heen voor het zuipen en feesten.
    Maar dit jaar ga ik naar turkije of kreta met vrienden lekker feesten enzo
    we weten alleen nog niet welke we moeten kiezen we willen echt een feest vakantie
    dus als iemand nog tips heeft laat het me ff weten (als het kan gelijk het hotel enzo)

woensdag 9 maart 2005 @ 11:20:19 #11
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_25439316
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 11:14 schreef gangsta-mario het volgende:

[..]

He ik ben in 2003 in Dom Rep geweest in Puerto Plata was echt super gaaf zat in hotel Riu Merengue
    Sosua was ook mooi. vind het echt een super land ga er zeker nog een x heen.
    Op Dom Rep bezichtig je meer en ga je natuurlijk niet heen voor het zuipen en feesten.
    Maar dit jaar ga ik naar turkije of kreta met vrienden lekker feesten enzo
    we weten alleen nog niet welke we moeten kiezen we willen echt een feest vakantie
    dus als iemand nog tips heeft laat het me ff weten (als het kan gelijk het hotel enzo)

Punta Cana, Hotel Bahia Principe --> geweldig. Zie ook http://www.dominicaanse-republiek.com
      woensdag 9 maart 2005 @ 11:21:42 #12
    116015 SicSicSics
    Crushing Cranial Contents!
    pi_25439340
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 11:14 schreef gangsta-mario het volgende:

Ow?? Volgens mij heb ik der alleen maar zitten zuipen en feesten, op de voodoo excursie naar Haiti na dan (in een gepanserde bus omdat het er redelijk gevaarlijk schijnt te zijn)

Maar ik ga dit jaar naar Californie in September ergens!

Ben ik gewoon op alle werelddelen geweest! Antartica daargelaten!
    Fine, fuck you then!
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
      woensdag 9 maart 2005 @ 11:27:51 #13
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_25439450
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 11:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ow?? Volgens mij heb ik der alleen maar zitten zuipen en feesten, op de voodoo excursie naar Haiti na dan (in een gepanserde bus omdat het er redelijk gevaarlijk schijnt te zijn)

Waar ben je in Afrika geweest?
      woensdag 9 maart 2005 @ 11:29:37 #14
    116015 SicSicSics
    Crushing Cranial Contents!
    pi_25439483
    Egypte!

Ik ga volgend jaar naar Madagaskar, omdat een vriend van me daar geboren is en die wil een keer terug en ik heb belooft om mee te gaan!
    Fine, fuck you then!
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
    pi_25439570
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 11:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hahah jah dat is ook wel zo maar ik bedoel als ik in zo'n land ben ik ook wa zien en niet alleen maar op het strand liggen met bier om daarna op te staan en te gaan douche om vervolgens weer te gaan zuipen in een disco/bar ,maar dat is wat ik dit jaar ga doen zeg maar!
    Jah haitie was nogal gevaarlijk jah wel apart gevoel heb je als je dat land binnen rijd
    pi_25477742
    6 maanden Argentinie maar das niet echt vakantie

Of eigenlijk wel
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_25480825
    In juni met school een week naar Toscane, in de zomervakantie 4 dagen met mijn moeder naar Stockholm, en in de herfstvakantie iig iets zonnigs.
    pi_25480853
    Ik blijf de hele zomer thuis
    pi_25481007
    afgelopen jaar egypte gedaan
    dit jaar ga ik naar de klote, en weer terug
    pi_25482067
    Ik zou naar de Verenigde Staten gaan, maar dat gaat niet door

Nu gaan we naar Side in Turkije
    pi_25482984
    5 maanden vakantiewerk in Istrie, Kroatie
    pi_25483444
    Wat voor vakantiewerk en waar?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      zaterdag 12 maart 2005 @ 12:32:12 #23
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_25487881
    de plannen blijven veranderen, Op dit moment is het een maand Baltische staten. En het wordt nu serieus, de zoektocht naar goedkope tickets is begonnen!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_25488982
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 00:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Wat voor vakantiewerk en waar?
    op camping Park Umag (ex. Ladin Gaj) werken voor een reisorganisatie, ligt tussen umag en novigrad in.
      FOK!fotograaf zaterdag 12 maart 2005 @ 14:30:50 #25
    73911 ultra_ivo
    pi_25489240
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 12:32 schreef AKnynke het volgende:
    de plannen blijven veranderen, Op dit moment is het een maand Baltische staten. En het wordt nu serieus, de zoektocht naar goedkope tickets is begonnen!
    Over land is het behoorlijk goedkoop
    In het weekend door Duitsland met Schönes Wochenende ticket, dan door Polen op Poolse kaartjes. Vanaf Warschau de directe trein naar Kaunas en Vilnius. Als je er eenmaal bent is reizen hardstikke goedkoop.
      zaterdag 12 maart 2005 @ 14:45:43 #26
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_25489447
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 14:30 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Over land is het behoorlijk goedkoop
    In het weekend door Duitsland met Schönes Wochenende ticket, dan door Polen op Poolse kaartjes. Vanaf Warschau de directe trein naar Kaunas en Vilnius. Als je er eenmaal bent is reizen hardstikke goedkoop.
    Dat is natuurlijk ook nog een optie! heb me tot nu toe alleen op vliegen geconcentreerd, maar ik hou eigenlijk helemaal niet van vliegen, de trein heeft toch mijn voorkeur! Denk je dat we voor 160 die treinkaartjes kunnen regelen? Verstandig om dan maar eens bij de NS langs te gaan. verdorie, dat is ver vanuit maastricht!
      FOK!fotograaf zaterdag 12 maart 2005 @ 14:58:44 #27
    73911 ultra_ivo
    pi_25489613
    De NS zal je hier weinig tot niks over kunnen vertellen. Als ze het al weten zullen ze het je niet zeggen. Treinkaartjes ter plekke kopen is goedkoper.
    Voor 160 euro ben je zowat heen en terug
    Een Schönes Wochenende Ticket kost 35 euro, mag je met maximaal 5 mensen op reizen door heel Duitsland, op zaterdag of zondag. Dit ticket gebruik je om door Duitsland te reizen. Stel je vertrekt morgenochtend uit Zwolle om 7u51, dan was ben je morgenavond, na 6x overstappen, om 20u04 in Frankfurt a.d. Oder. Daar moet je dan overnachten, of je gaat al een eindje Polen in en overnacht daar.
    In de vroege ochtend, om 7u47 neem je vanuit Frankfurt de trein naar Warschau. Je kunt natuurlijk ook de nachttrein nemen en een dagje in Warschau doorbrengen. In ieder geval heb je minimaal een halve dag om Warschau te bekijken.
    Om 22u54 neem je de nachttrein uit Warschau. Die komt om 9u04 in Vilnius aan, in dit rekenvoorbeeld op dinsdagochtend.
    Je moet zo'n treinreis zien als onderdeel van je vakantie. Met meer geld gaat het trouwens een stuk sneller, dan ga je in Duitsland harder.
      zaterdag 12 maart 2005 @ 15:56:42 #28
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_25490385
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 14:58 schreef ultra_ivo het volgende:
    De NS zal je hier weinig tot niks over kunnen vertellen. Als ze het al weten zullen ze het je niet zeggen. Treinkaartjes ter plekke kopen is goedkoper.
    Voor 160 euro ben je zowat heen en terug
    Een Schönes Wochenende Ticket kost 35 euro, mag je met maximaal 5 mensen op reizen door heel Duitsland, op zaterdag of zondag. Dit ticket gebruik je om door Duitsland te reizen. Stel je vertrekt morgenochtend uit Zwolle om 7u51, dan was ben je morgenavond, na 6x overstappen, om 20u04 in Frankfurt a.d. Oder. Daar moet je dan overnachten, of je gaat al een eindje Polen in en overnacht daar.
    In de vroege ochtend, om 7u47 neem je vanuit Frankfurt de trein naar Warschau. Je kunt natuurlijk ook de nachttrein nemen en een dagje in Warschau doorbrengen. In ieder geval heb je minimaal een halve dag om Warschau te bekijken.
    Om 22u54 neem je de nachttrein uit Warschau. Die komt om 9u04 in Vilnius aan, in dit rekenvoorbeeld op dinsdagochtend.
    Je moet zo'n treinreis zien als onderdeel van je vakantie. Met meer geld gaat het trouwens een stuk sneller, dan ga je in Duitsland harder.
    Zwolle is ondertussen Maastricht geworden, maar ouders die in Hengelo wonen, dus dat is in iedergeval dichterbij. Dit vind ik wel een geweldig idee, ik vind zowieso treinreizen veel beter dan vliegen, dus wat dat betreft. En het is natuurlijk ook wel weer een avontuur. Dus nu is het zaak om zo snel mogelijk Pools te leren, en ests, lets (?) en litouws. Dit voorstel gaat naar de partner in crime! Dank je wel!
      FOK!fotograaf zaterdag 12 maart 2005 @ 18:05:57 #29
    73911 ultra_ivo
    pi_25491885
    Vanuit Maastricht is het allemaal nog makkelijker
    En als je van treinreizen houdt, je kunt een hoop speciale dingen doen met de trein. Een optie is bijvoorbeeld de aanbieding van de Deutsche Bahn voor nachttreinen, 29 euro voor een nacht in de trein. Er gaan goede nachttreinen van Keulen naar Berlijn. Kun je nog even Berlijn bekijken op de heenweg. Krijg je een soort van Interrail idee.
    Over Litouwen heb ik wel het een en ander, ik heb er een jaartje gestudeerd. Verder woon ik in Maastricht. Hier in Maastricht woont trouwens nog een Duitse studente die vorig jaar in Litouwen woonde.
    pi_25493294
    * wil dit jaar ook naar de Baltische staten, maar gaat toch liever vliegen (Rotterdam - Stockholm voor 55 euro(transavia.com), Stockholm - Riga voor 25 euro(Ryanair), en terug waarschijnlijk Tallinn - Berlijn (easyjet) en Berlijn - Rotterdam of Warschau - Amsterdam (skyeurope)).

Ik zou graag met de trein gaan, maar wanneer ik alleen reis vind ik vliegen wat efficiënter.

- edit: alle prijzen incl. taxes en toeslagen -

[ Bericht 8% gewijzigd door DutchTrain op 12-03-2005 20:08:26 ]
      zaterdag 12 maart 2005 @ 19:59:15 #31
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_25493658
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:37 schreef DutchTrain het volgende:
    * wil dit jaar ook naar de Baltische staten, maar gaat toch liever vliegen (Rotterdam - Stockholm voor 55 euro(transavia.com), Stockholm - Riga voor 25 euro(Ryanair), en terug waarschijnlijk Tallinn - Berlijn (easyjet) en Berlijn - Rotterdam of Warschau - Amsterdam (skyeurope)).

Ik zou graag met de trein gaan, maar wanneer ik alleen reis vind ik vliegen wat efficiënter.
    met of zonder taxes? Want die maken het duur.

Ik ga met een vriendin uit Amerika, die ik ondertussen al 3 jaar niet gezien heb, dus de treinreis is ook helemaal geen probleem. Ik krijg er steeds meer zin in, het plannen alleen al maakt de vakantie zoveel leuker! Het is lastig dat mijn vriendin pas halverwege juli hierheen komt, en we eind juli weggaan, dus dat is maar kort dag. Maarja, ik kan de voorbereiding ook alleen doen!

Wat zou je ons trouwens aanraden Ivo, hostels of kamperen? En inderdaad, een dagje berlijn zou leuk zijn, maar dat kan later ook nog, ik ben er al een paar keer geweest, en dat zou onze tijd in de Baltische staten nog korter maken, en ik vind een maand eignelijk al veel te kort voor 3 landen! Maar ja, dan is het geld echt op!

Het grote voordeel is dat ik hier en daar mensen ken verspreid over de baltische staten. In iedergeval in Letland en Estland. Die kunnen me insiders information geven, de leuke niet-toeristische plekjes showen en vakantiehuisjes lenen!
    pi_25494120
    incl tax dus.. kreeg even een deja vu en inderdaad:
    Estland/Letland/Litouwen. Baltische Staten
    daar dus maar verder over de Baltische staten en hier verder over wie waar met wie waarom wanneer naar toe gaat.
    pi_25494172
    Nergens heen
    pi_25496892
    Ik ga lekker dit jaar naar Egypte maar natuurlijk eerst even lekker naar Oekraine, 36 uur bijna in de bus maar het zal het waard zijn.
    pi_25497142
    ROME!!!!!!!!!!!!!!!

een weekje 'studiereis' eind juni

oh, en een weekend skutsjesilen in Friesland
    Doei.
    pi_25502127
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 11:29 schreef SicSicSics het volgende:
    Egypte!

Ik ga volgend jaar naar Madagaskar, omdat een vriend van me daar geboren is en die wil een keer terug en ik heb belooft om mee te gaan!
    Gaaf!!!! Madagascar lijkt me zo verschrikkelijk tof!
    Begin je wel alvast met sparen voor een ticket? Die zijn namelijk schrikbarend duur!

Ik begin steeds harder te denken over Egypte. Misschien neem ik zelfs wel mn ouders op sleeptouw, die willen ook wel heel graag, maar durven niet zo goed alleen enzo! Ze zijn nog niet zoveel gewend!
      zondag 13 maart 2005 @ 08:13:41 #37
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_25502139
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 20:33 schreef Evil-Angel het volgende:
    Nergens heen
    Je bent niet de enige

Heel heel heel mischien dat ik met een vriend een last minute pak, maar die kans is heeeel klein. Ook is er nog een kleine kans dat ik een weekend naar New York ga, als ik een aanbieding met een leuk prijsje kan vinden.
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_25502787
    Ik ben al 5 dagen in Praag (Tsjechie) geweest in januari van dit jaar en eind februari /begin maart 9 dagen in Moskou en Volgograd (Rusland).

In augustus maak ik hopelijk als alles goed loopt een mooie rondreis door Rusland, Oekraine, Polen en als eindbestemming Tsjechie (grenst allemaal lekker aan elkaar, hoef ik niet steeds heen en weer te vliegen).

Verder moet ik nog een vriendin in Zweden opzoeken, vriendinnen in Finland en misschien kan ik een paar dagen naar Bulgarije.

Dat was het wel voorlopig. Wellicht in juni of juli ook nog een week naar Rusland.
    All good things must come to an end...
    pi_25503192
    quote:
    Op zaterdag 12 maart 2005 19:37 schreef DutchTrain het volgende:

- edit: alle prijzen incl. taxes en toeslagen -
    Tof plan zeg, ik wil dit jaar naar Tallinn.

En ik hoop in de zomer naar Indonesië te gaan, maar een ticket is toch al snel 1000 euro
    En wil dan Medan, Batam, Jakarta, Bogor en Yogyakarta bezoeken
    Drie vrouwtjes bakken samen een dikke vette pannekoek.
    Wat ruikt dat heerlijk!
    Ineens springt de pannekoek de pan uit en verdwijnt rollerdebol het bos in.
    Allerlei dieren willen de pannekoek graag tegenhouden, maar of dat lukt...?
    pi_25503626
    Kga naar India, india india

[Centraal] INDIA Deel 2
    pi_25559778
    Ik ga eind april 8 dagen naar Kos
    pi_25581453
    quote:
    Op zondag 13 maart 2005 08:08 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Gaaf!!!! Madagascar lijkt me zo verschrikkelijk tof!
    Begin je wel alvast met sparen voor een ticket? Die zijn namelijk schrikbarend duur!

Ik begin steeds harder te denken over Egypte. Misschien neem ik zelfs wel mn ouders op sleeptouw, die willen ook wel heel graag, maar durven niet zo goed alleen enzo! Ze zijn nog niet zoveel gewend!
    Egypte is cool, nie in de laatste plaats vanwege de oriëntaalse cultuur
    Zelfstandig reizen door Misr vergt wel enig aanpassingsvermogen. Op de wegen zijn overal checkpoints

Ik ga zelf half april naar Marokko

Daarnaast hoop ik mijzelf nog te tracteren op een weekend Limburg. Een collega van mij is Limburger, en hij praat met passie over zijn provincie
    pi_25581461
    Ik ga zowiezo naar Urbana-Champagne (IL) en Woods Hole (MA) en ben net terug uit San Diego (CA). Voor vakantie ga ik nog naar Maine en misschien nog wel even naar Nederland
    pi_25634027
    * Komend Paasweekend naar Gent
    * In juni 4 weken naar Singapore en Maleisië
    * En als m'n vakantiesaldo het toelaat, in het najaar nog een paar daagje weg
    pi_25655456
    half april tignes frankrijk
    zomer interrail italie
    pi_25655511
    In april een weekend naar Freyr, Belgie en in de zomer 3 weken met het vliegtuig naar Italie & Frankrijk!

Beide keren rotsklimmen .
    pi_25657223
    Zaterdag een weekje spring-breaken in Cancun en in de zomer vijf weken singapore/maleisie/thailand!
      dinsdag 22 maart 2005 @ 17:13:03 #48
    112124 Forkbender
    Tat tvam asi
    pi_25662762
    Drie maanden reizen!! van Istanbul naar Mumbai over land....
    Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand. - Albert Einstein
    I'm here to lead, not to read.
    pi_25662817
    quote:
    Zaterdag een weekje spring-breaken in Cancun
    Wat moet ik me daar bij voorstellen?

En is Cancun niet een beetje ver weg om te gaan spring-breaken?
    pi_25662841
    Naar precies dezelfde plek en hotel als vorig jaar:

Gumbet (bij Bodrum) - Turkije.

Vorig jaar top vakantie gehad, hopelijk dit jaar weer, maar dat zal wel goed komen
    pi_25760986
    Ik ga van 9 tot 23 juli naar Toscane (Italie)
    Dat gebied is echt ontzettend mooi, ben er al 1 keer eerder geweest.
    And you know I might
    Have just flown too far from the floor this time
    Cause they calling me by my name..
    pi_25761297
    06.10.2005 T/M 20.10.2005 Rhodos, Griekenland. Hoera!!!
    pi_25855338
    *8 juni een week naar Spanje (Tarragona), naar de camping waar m'n ouders dan een maand staan
    *9 juli twee weken naar Turkije (Fethiye/Calis)
    *rond 3 augustus een stedentrip
    *25 december een week naar Portugal (Albufeira)

En ik ben dit jaar al 2x weggeweest + stedentrip
    amokaapjeeh O+
    pi_25858437
    Op dit moment dus op de Dominicaanse republiek
    Zondag weer naar huis
      woensdag 30 maart 2005 @ 17:21:50 #55
    117875 H-blast
    Niet de echte.
    pi_25859706
    Cherchonissos, Starbeach, Kreta, Greece
      donderdag 31 maart 2005 @ 01:01:36 #56
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_25871745
    vanaf 13 juli naar San Fransisco, LA en Las Vegas (en omstreken)

wordt 15 juli 21 dus dan mag ik ook legaal zuipen
      vrijdag 1 april 2005 @ 16:23:37 #57
    27865 Yorout
    Are we negotiating?
    pi_25909164
    quote:
    Op woensdag 30 maart 2005 16:33 schreef Angelcakes het volgende:
    Op dit moment dus op de Dominicaanse republiek
    Zondag weer naar huis
    Geniet ervan heh!!!!!
    pi_25909368
    Londen (L)
    'Koop een taart en vier het'
      maandag 4 april 2005 @ 13:48:04 #59
    83025 INViCTuS
    Mountains & Nature
    pi_25975956
    Istrie - Porec eind july begin augustus
    Never Stop Exploring!
    Life begins at the end of your comfort zone!
    Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
    pi_25992010
    Zeker: Frankrijk, Duitsland, Italie, Luxemburg (verdeeld over 3 vakanties in de zomer)
    Waarschijnlijk: Tjechie (wintersport jan./febr. 2006)
    Misschien: Turkije vd herfst
    (ligt beetje aan wat ik vd zomer uitgeef aan vakanties)
    pi_26000765
    Net mijn ticket geboekt naar Reykjavik. Even 2 weken chillen....
    Yo, Willie. Burn the cat
    pi_26097975
    3 weken een Roadtrip door Californie van 5 Juni t/m 28 Juni!
    pi_26113549
    1 maand rondreizen door indonesie (java-bali-sumatra)
    en daarna nog 4 maanden studeren in helsinki finland (oftwel vakantie in finland en omstreken)
    pi_26175076
    9 t/m 12 mei: Hamburg, met school
    18 t/m 23 mei: GrandPrix van Monaco, verblijf op caming tussen Cannes en Nice
    13 t/m 20 juli: Mallorca, Cala Bona

En eind juli of begin augustus mischien nog weekje Luxemburg ofzo.
    pi_26175247
    quote:
    Op vrijdag 1 april 2005 16:23 schreef Yorout het volgende:

[..]

Geniet ervan heh!!!!!
    thanks !
    inmiddels al weer een week thuis
    te gekke twee weken gehad, het weer was perfect, het zwembad heerlijk verkoelend en de excursies een groot succes. Zon zee en strand .. IK MIS HET!!!
    pi_26190253
    2 weken Albufeira 1 augustus :):)
    Not that we needed all that for the trip, but once you get into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.
    pi_26204993
    Ik ben al 16 dagen in Brazilie geweest maar misschien in September een weekje naar Griekenland ofzo.
    pi_26205141
    in mei weekendje klimmen in Duitsland! .
    pi_26208751
    zwitserland... ffies twee weekjes relaxen....
    pi_26215287
    Ik ben net twee weekjes geleden terug gekomen uit Engeland en heb gelijk mijn zomervakantie geboekt. Niet al te lang, maar toch. In Juli ga ik 5 dagen naar Dublin.
    pi_26217305
    Ik heb nog geen idee eigenlijk. In ieder geval Istanbul voor een lang weekend, en dan resten mij nog 24 vakantiedagen die ik nog niet heb ingevuld. Misschien Maleisie oid Brazilie wil ik ook wel heen, maar ik hoor van iedereen dat het daar gevaarlijk is om in je eentje rond te trekken.
    pi_26217383
    Ik heb tot en met vorige week in Oostenrijk gezeten. Op het programma staan nog twee weken China in oktober en in juli ofzo een weekje ergens Europa.
    En vanaf half november wil ik weer naar Oostenrijk.
      donderdag 14 april 2005 @ 12:00:07 #73
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_26218344
    Ik ga naar Nederland 15 Juni
    pi_26218439
    van 15 t/m 20 agustus naar de Duitse Eiffel. Klimmen
    en van 20 t/m 25 of 27 agustus naar Fontainieblaeu. ook klimmen
    pi_26218467
    21 april naar Holmfirth en 17 juni naar Le Bourget.
    pi_26223438
    Meivakantie: nog even een lastminute boeken deze week...
    Zomervakantie: 4 weken zuid frankrijk
    Herfstvakantie: Barcelona
    Kerstvakantie: Skien Frankrijk
    pi_26224346
    Zomer een week New York
    pi_26228376
    quote:
    Op donderdag 14 april 2005 11:22 schreef Vogue het volgende:
    Ik heb nog geen idee eigenlijk. In ieder geval Istanbul voor een lang weekend, en dan resten mij nog 24 vakantiedagen die ik nog niet heb ingevuld. Misschien Maleisie oid Brazilie wil ik ook wel heen, maar ik hoor van iedereen dat het daar gevaarlijk is om in je eentje rond te trekken.
    Die iedereen die je kent heeft geen gelijk

Het valt allemaal wel mee, je moet wel wat beter opletten en bijvoorbeeld vooral in Rio altijd `s avonds een taxi pakken.
      zaterdag 30 april 2005 @ 15:36:40 #79
    44699 err
    Da Itchy Trigga Finga Niggaz
    pi_26619800
    Naar Madagascar en Mauritius over een maandje
    pi_26620454
    Blankenberge, Duitsland

ik zal niet veel kunnen reizen dit jaar
    Werewolf
    pi_26623643
    Ik vertrek over een uur naar Wenen voor 3 dagen en dan 4 dagen Boedapest

pi_26636527
    Ik ga in de zomervakantie waarschijnlijk naar gran canaria, of naar dominicaanse republiek punta cana. Ik heb alleen gehoord dat je in dominicaanse rep. in punta cana wel een chique hotel moet uitkiezen, want er waren van die mensen die klaagde op internet dat in sommige hotels (ikweetniet meer welke, maar ze waren wel bekend) dat ze daar echt heel veel van die spinnen hebben en die ook niet dood maken en het voedsel echt ranzig is. Als ik ga, ga ik waarschijnlijk naar iberostar of palace. Heeft hier iemand een goede ervaring met een bepaald hotel in dom.rep in punta cana (aan zee)?
    pi_26639521
    Eind jul:i 2,5 week Tsjechie, Polen, Slowakije, Hongarije met 3 vrienden met de auto
    Eind augustus: Waarschijnlijk naar Egypte 2 weken => duiken
    Eind december / begin januari: 3 weken naar Fiji kerst en oud en nieuw doen in de zon
    Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
    pi_26640571
    Sowieso een week op de motor naar de Alpen en in de herfstvakantie nog naar Rome. Verder hopelijk nog met een groep vrienden ruim 2 weken naar Italië (Florence, Venetië, Rome) en Griekenland, met Interrail overigens.
    "There are no short cuts to any place worth going"
    - Beverly Sills
    pi_26693704
    ga binnenkort naar mallorca, daarna nog naar duitsland, weekendjes in nederland, weekendje parijs hopelijk ook nog amerika of dominicaanse republiek en alles wat verder op mijn pad komt. En in begin 2006 lekker op wintersport in oostenrijk.
    liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
    geld verdiensite's? klik hier
      dinsdag 3 mei 2005 @ 13:58:37 #86
    33615 kroegtijger
    Ajeto buur!
    pi_26695378
    30 juni tm 8 juli warschau
    misschien eind van de zomer nog midweekje athene ofzo
      dinsdag 3 mei 2005 @ 13:59:33 #87
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26695413
    quote:
    Op dinsdag 3 mei 2005 13:11 schreef mystery1980 het volgende:
    ga binnenkort naar mallorca, daarna nog naar duitsland, weekendjes in nederland, weekendje parijs hopelijk ook nog amerika of dominicaanse republiek en alles wat verder op mijn pad komt. En in begin 2006 lekker op wintersport in oostenrijk.
    heb je een rijke vent aan de haak geslagen ofzo

ontopic:

Ik ga in het weekend naar Noord Frankrijk en in de zomervakantie nog naar Zuidfrankrijk en misschien Spanje. En Later in het jaar misschien nog een keertje naar Duitsland ofzo maar dat zie ik dan wel weer
    Maar ook in Nederland weggaan is erg lekker soms
    Apeldoorn, Utrecht, Brabant.
    Childhood is over the moment you know you're going to die.
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
    pi_26697941
    quote:
    Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

heb je een rijke vent aan de haak geslagen ofzo

ontopic:

Ik ga in het weekend naar Noord Frankrijk en in de zomervakantie nog naar Zuidfrankrijk en misschien Spanje. En Later in het jaar misschien nog een keertje naar Duitsland ofzo maar dat zie ik dan wel weer
    Maar ook in Nederland weggaan is erg lekker soms
    Apeldoorn, Utrecht, Brabant.
    ja idd
    liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
    geld verdiensite's? klik hier
      dinsdag 3 mei 2005 @ 19:48:30 #89
    17510 _wie
    Tweeterholic :-)
    pi_26706088
    Dit jaar al geweest in Spanje, Oostenrijk, Engeland 2x en Dubai...

In juni nog 5 dagen naar Athene (vorig jaar heb ik daar 2 maanden gezeten, dus nu weer ff terug)
    September 1,5 week naar Toronto/New York
      dinsdag 3 mei 2005 @ 20:29:39 #90
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_26707205
    quote:
    Op zondag 1 mei 2005 13:34 schreef Ballebek het volgende:
    Eind jul:i 2,5 week Tsjechie, Polen, Slowakije, Hongarije met 3 vrienden met de auto
    Klinkt bekend . Twee jaar geleden ook gedaan (+ Berlijn) en vorig jaar Polen + Praag.
    pi_26745885
    morgen naar Duitsland .
      donderdag 5 mei 2005 @ 13:51:16 #92
    15524 PS
    And someday I shall fly again
    pi_26752819
    Antwerpen en Rome al gehad. Waarschijnljk in Juni ofzo nog ff naar Dublin of Barcalona. En dan eind van het jaar misschien Rusland of anders Nieuwzeeland (afhankelijk van hoeveel vrije dagen nog over zijn)
    If your shaking it more than twice, your playing with it.
      donderdag 5 mei 2005 @ 19:53:09 #93
    33908 superpoedel
    Niet zomaar een poedel
    pi_26760895
    quote:
    Op zondag 1 mei 2005 11:15 schreef naouelie het volgende:
    Ik ga in de zomervakantie waarschijnlijk naar gran canaria, of naar dominicaanse republiek punta cana. Ik heb alleen gehoord dat je in dominicaanse rep. in punta cana wel een chique hotel moet uitkiezen, want er waren van die mensen die klaagde op internet dat in sommige hotels (ikweetniet meer welke, maar ze waren wel bekend) dat ze daar echt heel veel van die spinnen hebben en die ook niet dood maken en het voedsel echt ranzig is. Als ik ga, ga ik waarschijnlijk naar iberostar of palace. Heeft hier iemand een goede ervaring met een bepaald hotel in dom.rep in punta cana (aan zee)?
    Vorig jaar ben ik naar Punta Cana geweest en ik zat in een prima resort, Barcelo Bavaro Palace. Het is een resort dat is onderverdeeld in een aantal verschillende accomodatie met ieder een eigen classificatie. Het palace gedeelte is 5 sterren en is direct aan het strand gelegen. Je kunt er heerlijk eten en het zwembad is echt prachtig. Persoonlijk vind ik het een echte aanrader!

In juli ga ik nog een stedentrip maken naar Stockholm en ben net terug uit Parijs!
    A workingclasshero is something to be
    pi_26763364
    Eigelijk niet zoveel soeps dit jaar.Een citytrip naar Parijs , Keulen en Rijsel een weekje naar Dorfgastein (in Oostenrijk) en een paar daagjes naar Texel (voor mij als Vlaming al redelijk ver) en ook een paar reisjes naar de Ardennen.
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:40:44 #95
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_26772828
    jaa vanavond ga ik weg
    lekker weekendje frankrijk vanacht om 1 uur weg, hoop morgenochtend om 9 uur aan te komen
    Childhood is over the moment you know you're going to die.
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
    pi_26772913
    We hebben nu alleen nog maar de camping in Noordwijk gepland
    Maar daar gan we wel lekker surfen en kajakken en paarden huren.

Als dit me niet genoeg voldoening geeft, haha, ga ik in november denk ik nog even naar het huisje in Allicante, Spanje..
      vrijdag 6 mei 2005 @ 10:56:06 #97
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_26773126
    quote:
    Op zaterdag 26 maart 2005 17:38 schreef rena het volgende:
    Ik ga van 9 tot 23 juli naar Toscane (Italie)
    Dat gebied is echt ontzettend mooi, ben er al 1 keer eerder geweest.
    ikke van 15 juli tot ongeveer 6/7 augustus

in de herfstvakantie naar dublin waarschijnlijk, kan nog veranderen

en 3 weken op wintersport waarnaartoe.. geen idee .. waarschijnlijk oostenrijk en frankrijk
    pi_26780122
    Zomer Spanje

najaar Tokyo
    pi_26780438
    quote:
    Op woensdag 9 maart 2005 11:29 schreef SicSicSics het volgende:
    Egypte!

Was 5 jaar terug in Sharm El Sheigh in Egypte...
    Prachtige Zee man, die Rode Zee zal ik nooooooit vergeten...
      zaterdag 7 mei 2005 @ 21:10:36 #100
    33908 superpoedel
    Niet zomaar een poedel
    pi_26810308
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 21:33 schreef Westermarck het volgende:
    Eigelijk niet zoveel soeps dit jaar.Een citytrip naar Parijs , Keulen en Rijsel een weekje naar Dorfgastein (in Oostenrijk) en een paar daagjes naar Texel (voor mij als Vlaming al redelijk ver) en ook een paar reisjes naar de Ardennen.
    Rijsel, noem het alsjeblieft Lille dat klinkt zoveel mooier! Heb je tenminste nog het gevoel dat je op reis bent!
    A workingclasshero is something to be
      zaterdag 7 mei 2005 @ 23:13:39 #101
    18079 neok
    all the way
    pi_26813227
    Naar Andalusie met auto en tent. Komt allemaal doordat we naar Barcelona geweest zijn vorig jaar Vertrek donderdag voor zo'n 3 weken en ze voorspellen 31 graden in Malaga Volgend jaar minstens Cuba of zuid oost Amerika.
    Buenos dias Tristeza
    pi_26906522
    Ik vertrek morgenochtend voor 19 dagen naar Playa del Carmen, Mexico
    In september nog een weekje Turkije of Tunesie, moet nog zien welke van de twee.
      woensdag 11 mei 2005 @ 18:33:43 #103
    81260 La_Guiri
    Qué quieres???
    pi_26921435
    Ik ga nergens heen in 2005 Heb een beetje veel pech gehad en ga in september/oktober naar Madrid, maar dat is geen vakantie helaas.

Hopelijk kan ik anders naar Sevilla of een andere plaats binnen Spanje in het najaar, je weet het niet.
    De Madrid al cielo
    'La luna, la culpable, la viajera,
    la luna de una muerta primavera'.
      woensdag 11 mei 2005 @ 19:06:31 #104
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_26922334
    Ik sta waarschijnlijk met oud en nieuw op Times Square.
    Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
    pi_26925493
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
    Ik sta waarschijnlijk met oud en nieuw op Times Square.
    Ik hopelijk ook ja
    Victory is mine!!
      woensdag 11 mei 2005 @ 20:54:27 #106
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_26925563
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 20:52 schreef Dr_Evil het volgende:

[..]

Ik hopelijk ook ja
    Ik ruik een mini-meet
      woensdag 11 mei 2005 @ 21:28:40 #107
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_26926561
    Wij hebben onze echte vakantie voor dit jaar er al weer opzitten. We zijn naar Mallorca geweest, naar het plaatsje Paguera. Het was onze eerste echte vakantie met ons dochtertje en het was supergeslaagd!

Verder gaan we nog een lang weekend met mijn ouders naar een bungalowpark in Nederland en ga ik met een vriendin nog een weekendje citytrippen in de Benelux (stad nog niet bekend).
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_26928922
    2 wk Zuid Frankrijk: Cap d'Agde!!!!!!!!
      donderdag 12 mei 2005 @ 08:36:49 #109
    26663 Paperclipjes
    Nietjes zijn voor mietjes
    pi_26935227
    12 daagjes naar Hurghada, bakken in de zon. Beetje snorkelen/ duiken.
    Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
    pi_26935297
    Drie weken backpacken door Noorwegen!

Maar we houden onze ogen open voor een last minute naar Cuba of Mexico!
    pi_27638577
    Over een paar uurtjes vertrek ik naar:

Punta Cana
    pi_27639218
    In de herfstvakantie naar New York

Voor het eerst dat ik met het vliegtuig ga.
    pi_27639351
    Ik ga naar Peru, de 3e keer dit jaar alweer.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      zondag 5 juni 2005 @ 13:10:41 #114
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_27642206
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 11:39 schreef Ayaxola het volgende:
    In de herfstvakantie naar New York

Voor het eerst dat ik met het vliegtuig ga.
    Vliegangst boekje nodig?
      zondag 5 juni 2005 @ 13:19:30 #115
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_27642478
    ik win de dichtbij prijs

Ik ga over 2 weken lekker 2 weken naar de Harz (in Duitsland), wandelen, lekker eten, stoomtreintjes rijden en kijken.
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
    pi_27642511
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 13:19 schreef Klonk het volgende:
    ik win de dichtbij prijs

Ik ga over 2 weken lekker 2 weken naar de Harz (in Duitsland), wandelen, lekker eten, stoomtreintjes rijden en kijken.
    Idd een heel mooi gebied daar....

nog 3 weekjes en dan ga ik naar indonesie
      zondag 5 juni 2005 @ 13:22:40 #117
    66470 Klonk
    Koning van Tofania
    pi_27642590
    het was voor ons eigenlijk heel simpel

beperkt budget, geen zin in vakantie hel toestanden in spanje of turkije, geen trek om 12 uur in de auto of bus te zitten, dan blijft er een beperkt gebied over, eifel en sauerland kennen we vrij goed, dus gaan we naar de brocken kijken
    Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
      zondag 5 juni 2005 @ 13:27:56 #118
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_27642762
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 11:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Ik ga naar Peru, de 3e keer dit jaar alweer.
    Je moet toch wat he .

Wat trekt je aan Peru? Ligt niet naast de deur, zeg maar .
    pi_27651309
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 13:10 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Vliegangst boekje nodig?
    Ik heb geen vliegangst hoor.

Ga gewoon voor het eerst in het vliegtuig.
      zondag 5 juni 2005 @ 18:55:28 #120
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_27651733
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 18:38 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ik heb geen vliegangst hoor.

Ga gewoon voor het eerst in het vliegtuig.
    Wel goed naar het veiligheidsfilmpje in het vliegtuig kijken he
    pi_27651852
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Je moet toch wat he .

Wat trekt je aan Peru? Ligt niet naast de deur, zeg maar .
    Vriendin.

Daarnaast is het ook nog eens een mooi land, heb er nog lang niet alles gezien. Pisco, Paracas (incl Islas de Ballestas) en Cuzco (+ Machu Pichu) heb ik gezien, dan blijft er nog genoeg over om te zien daar. Zelfs in Lima ben ik nog niet uitgekeken.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_27651875
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 18:55 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Wel goed naar het veiligheidsfilmpje in het vliegtuig kijken he
    Riempje de hele reis vast laten zitten, desnoods plas je je broekje maar vol.
    pi_27656994
    Door het noorden reizen van noorwegen, zweden en finland.. dus ook de noordkaap en walvissen safari
      maandag 6 juni 2005 @ 12:06:55 #124
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_27671023
    camping de Beerze bulten bij Ommen
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_27672146
    2 juli t/m 30 juli Boston USA
      maandag 6 juni 2005 @ 19:34:34 #126
    10863 AgeEll
    Caaartman, what a lovely voice
    pi_27685566
    2 weken albufiera in de zomer.
    en volgende week naar Duinrel, maar of dat ook telt?
      ESF Reporter maandag 6 juni 2005 @ 19:57:48 #127
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_27686399
    Een kleine 4 weken west-Amerika in juli en augustus.
    pi_27689159
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 19:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Riempje de hele reis vast laten zitten, desnoods plas je je broekje maar vol.
    Hehe, ik zal geen vliegangst hebben hoor
      maandag 6 juni 2005 @ 21:36:20 #129
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_27690089
    quote:
    Op maandag 6 juni 2005 21:11 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Hehe, ik zal geen vliegangst hebben hoor
    Just teasing...
    pi_27691129
    Zomervakantie: bestemming onbekend (last minute)
    Najaar: Turkije
    And as a finishing touch, God created the Dutch
    pi_27882522
    Ik ga in augustus naar Alaska.

Iemand nog nuttige tips?
    pi_27973032
  • Volgende week: maand naar Indonesie

• Augustus: twee weken naar Summer Academy, Bursa, Turkije

• Sept-Dec: 4 maanden naar Helsinki, Finland
  • pi_27979137
    * 5 juli naar Egypte, Hurghada (10 dagen)
    * september naar Nederland (omgeving Eindhoven en zo, een week)
    * oktober nog eens naar NL, Zwolle (drie dagen)
      donderdag 16 juni 2005 @ 17:59:59 #134
    86858 Iwan_Smirnoff
    joh...meejedanau..
    pi_27991408
    2 weken Tsjechië
    Everything is possible...if not: make it possible
    pi_28006470
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 11:01 schreef Charys het volgende:
    Over een paar uurtjes vertrek ik naar:

[afbeelding]

Punta Cana
    Oh dat is zo relaxed ben ik in 2003 geweest puerto plata(2002) is ook mooi.
    Alles was heel goedkoop daar. Slof marlboro koste daar toen 5,50 euro omgerekend
    en een drank ook zo goedkoop een biertje was in het binneland 1/2 liter voor 30 cent
    weet de prijzen van hotels niet zat all inn.
    Ben 1x wezen eten(s'avonds) in puerto plata en toen waren met zijn achte en waren we ongveer 30 euro kwijt met zijn allen.
    pi_28007854
    3 weekjes florida in Juli, 1 weekje washington dc in september, en nog een weekje wintersport erachteraan hoop ik
      maandag 20 juni 2005 @ 21:08:22 #137
    37795 A.l.e.x
    Smartass!
    pi_28100932
    eind juli 2/3 weken met 3 anderen rondtoeren in Zuid-Frankrijk en ook nog ff een tussenstop in Parijs
      dinsdag 21 juni 2005 @ 10:12:17 #138
    33615 kroegtijger
    Ajeto buur!
    pi_28110260
    quote:
    Op maandag 13 juni 2005 12:19 schreef Woepsie het volgende:
    Ik ga in augustus naar Alaska.

Iemand nog nuttige tips?
    warme kleding mee nemen
      dinsdag 21 juni 2005 @ 11:56:52 #139
    779 WaStEd
    Hellaluha
    pi_28113195
    morgen naar Mexico (City en Playa del Carmen) t/m 11 juli
    too much is not enough....
      woensdag 22 juni 2005 @ 12:28:33 #140
    12958 BOKA
    Kung Pow!
    pi_28129625
    van 21 juli t/m 4 augustus naar Side (Turkijke) en snel daarna (waarschijnlijk 7 augustus) voor 1,5/2 maanden naar Mongolië (stage) en China (aansluitende vakantie).
    Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
    pi_28130042
    quote:
    Op dinsdag 21 juni 2005 10:12 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

warme kleding mee nemen
    Daar was ik nog niet opgekomen

Bedankt voor de tip
    pi_28511535
    ik ga morgen weg naar mauritius
    pi_28513340
    Tot nog toe: Turkije, Spanje, Venezuela, Frankrijk en Duitsland dit jaar Misschien dat er nog wat bijkomt, maar ik heb niet zoveel vakantiedagen..
    pi_28515246
    24 juli voor een weekje naar Mallorca!!

heb er veel zin in. is 5de keer
    pi_28527094
    quote:
    [..]

edit
    nu met link naar het vorige deel
    Ik ga ook naar Sosua, DOMREPUBLIC......

Wanneer ga je?
    pi_28529259
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 21:41 schreef multilul het volgende:

[..]

Ik ga ook naar Sosua, DOMREPUBLIC......

Wanneer ga je?
    voorlopig niet meer... we zijn net een paar maanden terug
    pi_28530015
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 22:30 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

Dat heb ik gemerkt onderhand ja
      dinsdag 5 juli 2005 @ 23:22:20 #148
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_28531639
    over een weekje naar Californie!!! heb er vet zin in
      woensdag 6 juli 2005 @ 10:58:03 #149
    122880 Studentplus.nl
    Alles voor de student!
    pi_28541935
    in november 3 weken costa rica! beetje rondcrossen in een 4x4
    Studenten gezocht! Ga naar http://www.studentplus.nl
      woensdag 6 juli 2005 @ 11:45:41 #150
    22239 -Schorpioen-
    Feel young, look young
    pi_28543476
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 22:30 schreef Angelcakes het volgende:

[..]

ik wil best binnenkort wel weer met je weg hoor ...Eind oktober een weekje ofzo ??
    Amsterdam + Boekel = werelds...
    pi_28642047
    Vertrek over een paar uurtjes naar Gran Canaria
    Om 4.50 vliegen
      zaterdag 9 juli 2005 @ 10:48:11 #152
    124557 Exel
    Z... On Tour
    pi_28647800
    Ben afgelopen week teruggekomen uit Denemarken. Daarvoor al 3 maand in Spanje gezeten. Dus ik moet de rest van de vakantie werken voor me studie
    FCU
      zondag 17 juli 2005 @ 22:49:03 #153
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_28894150
    Zo, zojuist de heenreis is geboekt. Begin september vliegt deze jongen naar Shannon (zuid-west Ierland) . Ryanair uiteraard . De reis zal via Galway naar de Aran eilanden gaan. Op een van die eilanden (weet nog niet welke) wil ik een dag of 4, 5 blijven. En daarna zie ik wel .

Ben in mei al in Schotland geweest. Prachtig .
      zondag 17 juli 2005 @ 22:52:09 #154
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_28894253
    quote:
    Op zaterdag 9 juli 2005 10:48 schreef Exel het volgende:
    Ben afgelopen week teruggekomen uit Denemarken. Daarvoor al 3 maand in Spanje gezeten. Dus ik moet de rest van de vakantie werken voor me studie
    Is Denemarken echt zo duur als ze zeggen?
      zondag 17 juli 2005 @ 23:16:13 #155
    103689 ki_ki
    echt zo
    pi_28895098
    Kroatie!!

3 1/2 week jeeeeeeeey!!
    naar familie en verder lekker zonnen zwemmen uitgaan en chillen
    pi_28897533
    Ik ga 24 tot 29 juli naar Malta
    2 augustus tot 18 augustus naar Indonesie

Op malta het voorgevoel kweken om daarna ff nar huis te gaan om kleding te wassen voor Indonesie
      maandag 18 juli 2005 @ 11:38:09 #157
    124557 Exel
    Z... On Tour
    pi_28905204
    quote:
    Op zondag 17 juli 2005 22:52 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Is Denemarken echt zo duur als ze zeggen?
    Verschilt tegenwoordig heel weinig met Nederland.
    FCU
      woensdag 20 juli 2005 @ 15:36:02 #158
    123070 Bianca1984
    So Sweet As Candy
    pi_28977924
    Ik ben onlangs teruggekomen uit Griekenland Kreta.... 2 september nog een weekje naar Turkije
    pi_28987811
    In augustus naar Oostenrijk en september naar Tsjechie..
    pi_28988028
    Ik ga sowieso nog een keer naar Peru, dat zou de 4e keer worden dit jaar en ik wil nog naar Colombia.

Argentinië lijkt me ook wel wat als ik zo de verhalen hoor.
    pi_28993411
    waarschijnlijk eind oktober nog een weekendje weg in eigen land.. steekt wel schril af bij de twee weken dom. rep. eerder dit jaar maar is ook leuk !
    pi_29024680
    Oekraine, Milaan (en vervolgens Zuid-Iltalie) en het najaar een weekje naar Turkije of een Grieks eiland. Heerlijk!
    "If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
      maandag 25 juli 2005 @ 20:36:20 #163
    45698 thomas26
    Huisnummer
    pi_29121591
    Ik vertrek op 31 december naar Argentiinië voor 3 weken.
    If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
    The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
    Deviantart
    pi_29124368
    Ik ga morgen naar Turkije
    pi_29126712
    quote:
    Op maandag 25 juli 2005 21:56 schreef Sylvana het volgende:
    Ik ga morgen naar Turkije
    Ik naar Vietnam voor 4 weken
    "oh u cut your hair??"
    "yea..it was gettin in the way of my drinking"
    pi_29136244
    Ik vertrek zondag voor een weekje naar Oostenrijk
    En in september nog 17 daagjes naar Spanje, heerlijk
    pi_29136659
    Ik ben nu op weg naar Australie, 4 weken vakantie vieren en de hele oostkust langs. Zit nu op Narita airport in Tokio, over 3 uur gaat de vlucht naar Australie. het is hier behoorlijk kloteweer vanwege een tropische storm maar dat mag de pret niet drukken.
    pi_29136759
    29 aug. - 6 sept. naar Rome
    20 sept. - 28 sept. Turkije
    pi_29137808
    is er al ergens een topic over Malgrat de Mar?
    pi_29172962
    Volgende week naar Tenerife
    pi_29178565
    Ik ben vorige week in Dudelange (Luxemburg) geweest, dat ligt één kilometer boven de Franse grens was wel gaaf. Maar denk niet dat ik dit jaar nog een keer op vakantie ga, niet zoveel geld enzo .
    pi_29185153
    Benidorm Ik wil iig een dagje naar Alicante. Maar eens zoeken of er nog iets hips in de buurt is, alhoewel ik voornamelijk op het strand wil liggen.
    pi_29379891
    afgelopen zondag teruggekomen van 3 weekjes florida, ik ga in september nog 10 daagjes naar washington DC
    pi_29483784
    9 augustus vertrek ik voor 10 daagies naar Hurghada Egpyte.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')