quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:33 schreef Angelcakes het volgende:
Op dit moment dus op de Dominicaanse republiek
Zondag weer naar huis
thanks !quote:
Die iedereen die je kent heeft geen gelijkquote:Op donderdag 14 april 2005 11:22 schreef Vogue het volgende:
Ik heb nog geen idee eigenlijk. In ieder geval Istanbul voor een lang weekend, en dan resten mij nog 24 vakantiedagen die ik nog niet heb ingevuld. Misschien Maleisie oidBrazilie wil ik ook wel heen, maar ik hoor van iedereen dat het daar gevaarlijk is om in je eentje rond te trekken.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:11 schreef mystery1980 het volgende:
ga binnenkort naar mallorca, daarna nog naar duitsland, weekendjes in nederland, weekendje parijs hopelijk ook nog amerika of dominicaanse republiek en alles wat verder op mijn pad komt. En in begin 2006 lekker op wintersport in oostenrijk.
ja iddquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]heb je een rijke vent aan de haak geslagen ofzo
ontopic:
Ik ga in het weekend naar Noord Frankrijk en in de zomervakantie nog naar Zuidfrankrijk en misschien Spanje. En Later in het jaar misschien nog een keertje naar Duitsland ofzo maar dat zie ik dan wel weer
Maar ook in Nederland weggaan is erg lekker soms
Apeldoorn, Utrecht, Brabant.![]()
Klinkt bekendquote:Op zondag 1 mei 2005 13:34 schreef Ballebek het volgende:
Eind jul:i 2,5 week Tsjechie, Polen, Slowakije, Hongarije met 3 vrienden met de auto
Vorig jaar ben ik naar Punta Cana geweest en ik zat in een prima resort, Barcelo Bavaro Palace. Het is een resort dat is onderverdeeld in een aantal verschillende accomodatie met ieder een eigen classificatie. Het palace gedeelte is 5 sterren en is direct aan het strand gelegen. Je kunt er heerlijk eten en het zwembad is echt prachtig. Persoonlijk vind ik het een echte aanrader!quote:Op zondag 1 mei 2005 11:15 schreef naouelie het volgende:
Ik ga in de zomervakantie waarschijnlijk naar gran canaria, of naar dominicaanse republiek punta cana. Ik heb alleen gehoord dat je in dominicaanse rep. in punta cana wel een chique hotel moet uitkiezen, want er waren van die mensen die klaagde op internet dat in sommige hotels (ikweetniet meer welke, maar ze waren wel bekend) dat ze daar echt heel veel van die spinnen hebben en die ook niet dood maken en het voedsel echt ranzig is. Als ik ga, ga ik waarschijnlijk naar iberostar of palace. Heeft hier iemand een goede ervaring met een bepaald hotel in dom.rep in punta cana (aan zee)?
ikke van 15 juli tot ongeveer 6/7 augustusquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:38 schreef rena het volgende:
Ik ga van 9 tot 23 juli naar Toscane(Italie)
Dat gebied is echt ontzettend mooi, ben er al 1 keer eerder geweest.
Was 5 jaar terug in Sharm El Sheigh in Egypte...quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:29 schreef SicSicSics het volgende:
Egypte!
Ik ga volgend jaar naar Madagaskar, omdat een vriend van me daar geboren is en die wil een keer terug en ik heb belooft om mee te gaan!
Rijsel, noem het alsjeblieft Lille dat klinkt zoveel mooier!quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:33 schreef Westermarck het volgende:
Eigelijk niet zoveel soeps dit jaar.Een citytrip naar Parijs , Keulen en Rijsel een weekje naar Dorfgastein (in Oostenrijk) en een paar daagjes naar Texel (voor mij als Vlaming al redelijk ver) en ook een paar reisjes naar de Ardennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |