Probeer het eens tijdens haar middagslaapje. Hier is lukt het mij ook niet om meer dan 2 nagels te knippen als Glenn wakker is. Gisteren heb ik het dus geprobeerd terwijl hij sliep en het moet allemaal nog voorzichtiger dan normaal, maar hij heeft nu weer nette nageltjesquote:Op donderdag 17 maart 2005 22:33 schreef Rottdog het volgende:
Is het nagelknippen bij jullie ook zo'n dramahet begint hier gewoon een ramp te worden
heb Zoë nog net niet in de houtgreep en neeee ik heb haar nog nooit in de vinger geknipt ofzo iemand tips
Bij mij ook niet hoor. Dat duurt veel te langquote:
Nee? Nou ik ben er blijkbaar nogal gevoelig voor als het over borstvoeding gaat want bij mij lukte het dus niet zal ik maar zeggen. ik lees ook bewust het bv-topic niet. Een opmerking over bv vind ik best kunnen maar als er een hele verhandeling over volgt is het toch niet gek dat ik vraag of het verplaatst kan worden?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:40 schreef poemojn het volgende:
Was er trouwens ook niet een flesvoedingstopic? Hier wordt nl ook vaak over flesvoeding, schema's en cc's gepraat dus ik zie het probleem niet zo als het een keertje over borstvoeding gaat..
Oh dan heb ik zeker een levensgevaarlijke griep gehad ?quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:58 schreef poemojn het volgende:
Nee, uit onderzoek blijkt dat zelfs sterk ondervoede moeders vrijwel altijd nog voldoende voedingsstoffen in de melk hebben. De baby gaat altijd voor. Pas als het levensgevaarlijk voor de moeder wordt, kiest je lichaam voor jou ipv je kind, en zal je melk dus 'opdrogen'.
*hierbij aansluit*quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:46 schreef snoopy het volgende:
Nee? Nou ik ben er blijkbaar nogal gevoelig voor als het over borstvoeding gaat want bij mij lukte het dus niet zal ik maar zeggen. ik lees ook bewust het bv-topic niet. Een opmerking over bv vind ik best kunnen maar als er een hele verhandeling over volgt is het toch niet gek dat ik vraag of het verplaatst kan worden?
Vraag ik me ook af!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Ela?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |