lief dat je daaraan dachtquote:Op zondag 6 maart 2005 23:48 schreef bixister het volgende:
ja, en met martineke en de zich verslikkende maxim? hopelijk is dat inmiddels wat minder erg?
En dat is ook niet voor niks lijkt me, ik kan me herinneren dat er in mijn aktieve VBN tijd veel onderzoek is gedaan naar het overdragen van ziektes via kolven die door meerdere mensen gebruikt waren.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:50 schreef Jonnetje het volgende:
Tussen de inschrijfpapieren van de kraamzorg zat een papier waarop vermeld stond dat de kraamverzorgsters vanwege hygienische redenen niet meer hun/een borstkolf van gezin naar gezin mogen meenemen.
Er staat wel meer interessante info op die site.quote:* What can I do to prepare my older child for a new baby?
* Should breastfeeding be "hidden" from your older child or other children?
* General tips
* Activities to do with your older child while baby is nursing
* If you need a nap and your toddler doesn't
* What if your older child asks to nurse?
* Additional Resources
De Rapley-methode kan alleen als Noa al goed kan zitten, en zelf voedsel in haar mond kan stoppen. Dat is vaak rond zes maanden. (Sowieso geldt ook voor fv-baby's dat wordt aangeraden tot 6 maanden te wachten, niet alleen voor bv-baby's.. de officiele richtlijn voor het cb is 6 mnd).quote:The Milk
* How will my milk change?
Discomforts & Concerns of Pregnant Nursing Mamas
* “Is it for me?” Tips for Making Your Decision
about Nursing during Pregnancy and Tandem Nursing
* Will pregnancy cause my child to wean prematurely?
* What if I want to wean?
* Sore nipples and agitation during pregnancy
* How will breastfeeding affect my morning sickness?
* Nursing during labor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |