abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2005 @ 02:49:19 #76
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_25603611
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 16:44 schreef Wombcat het volgende:
Eigenlijk dit hele kabinet wel, maar hier speciaal uit:
1. Balkenende. Als premier van dit kabinet kleurloos en er gaat geen visie vanuit
Je kunt veel van dit kabinet zeggen, maar het is allesbehalve kleurloos en visieloos.

If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 20 maart 2005 @ 02:59:07 #77
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_25603681
1. Van Agt. - Op justitie (3 van Breda). Later als MP fouten gemaakt in "zaak Menten"
2. Van Dam - Stond naar eigen zeggen regelmatig te 'klapwieken van de whiskey'.
3. Alle vrouwelijke ministers op V&W - Incompententie gecombineerd met betweterige arrogantie.

(En die man in het kabinet Biesheuvel die zijn minnares lag te krikken en derhalve 'onvindbaar' was, ziet zijn top3 notering net aan zijn neus voorbijgaan).
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_25603788
Ik sluit me bij sjun aan. Jan Pronk met stip op één. Voor de volledigheid:

1. Jan Pronk
2. Joop den Uyl
3. Ad Melkert

Pronk heeft ook nog ooit bijna gewonnen bij zo'n foute poll voor de Slechtste Nederlander, vlak na Volkert
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
  zondag 20 maart 2005 @ 04:08:29 #79
95608 Speth
Rorschach
pi_25603977
quote:
Op zondag 20 maart 2005 01:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe maar wel, hij wordt algemeen gezien als 1 van de beste politici die ons land gekend heeft, behalve door een stelletje rechtse wannabees die dat niet kunnen verkroppen.
Belastinggeld zoekmaken vind jij niet zo erg geloof ik...

Edit: ik denk dat een uitleg aan jou sowieso niet besteed is.

[ Bericht 12% gewijzigd door Speth op 20-03-2005 04:16:27 ]
pi_25606324
quote:
Op zondag 20 maart 2005 04:08 schreef Speth het volgende:
Belastinggeld zoekmaken vind jij niet zo erg geloof ik...
Dat doet in mijn ogen iedere minister maar ik zie graag een onderbouwd dossier.
pi_25606354
quote:
Op zondag 20 maart 2005 02:43 schreef Tarak het volgende:

[..]

Door wie dan, dat heb ik nog nooit gehoord namelijk.
Links is nog steeds een behoorlijke stroming, al verkeer jij daar niet in. En onder politicologen en en journalisten wordt Pronk erg gewaardeerd vanwege zijn kennis en staat van dienst.
  zondag 20 maart 2005 @ 11:37:46 #82
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_25606405
quote:
Op zondag 20 maart 2005 11:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Links is nog steeds een behoorlijke stroming, al verkeer jij daar niet in. En onder politicologen en en journalisten wordt Pronk erg gewaardeerd vanwege zijn kennis en staat van dienst.
Jan Pronk is de hedendaagse belichaming van de kleren van de keizer.
pi_25609768
quote:
Op zondag 20 maart 2005 02:46 schreef Tarak het volgende:

[..]

Dekker is één van de beste ministers in dit kabinet. Het is jammer dat ze haar liberalisatieplannen niet van de Tweede Kamer mocht realiseren. Dat zou goed voor de huizenmarkt zijn geweest, ik hoop dat ze ook een voorzet gaat maken voor het afschaffen van de hypotheekrenteaftrek.

Bewonderenswaardige, bijzonder intelligente vrouw.
Wou jij bent werkelijk de eerste die ik ooit een compliment heb zien geven aan Dekker! Ze staat in het vakgebied van ruimtelijke ordening nou niet bepaald positief bekend .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 20 maart 2005 @ 14:29:19 #84
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25610381
quote:
Dat zegt meer over politicologen en vooral journalisten dan over de kwaliteiten van Pronk, die toch voornamelijk aangeschoten in vliegtuigen zat.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 20 maart 2005 @ 14:43:09 #85
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_25610737
Meest mislukt. Dat is in mijn optiek degen die het meeste schade heeft aangericht op zijn/ haar vakgebied door hetzij verkeerd te handelen danwel na te laten te handelen.

Logische stap lijkt mij om dan eens te kijken naar de grootste problemen die Nederland heeft (gehad).
Een Betuwelijntje valt dan natuurlijk in het niet.

1) De multiculture ramp
2) Waternoodsramp
3) Staatschuld

Vervolgens wat zijn de oorzaken daarvan:
1) Liberaal toelatingsbeleid/ -praktijk jaren 90
2) Gebrekkig onderhoud/ reparatie
3) Toestroom sociale verzorgingsstaat

En wie hadden moeten ingrijpen/ hebben die onzin bedacht?
1) Minister van justitie jaren 90?
2) Minister V&W jaren 50
3) Ministers SZW eind jaren 80 en medio jaren 90

Naampjes
mogen jullie zelf opzoeken
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_25613895
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:29 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat zegt meer over politicologen en vooral journalisten dan over de kwaliteiten van Pronk, die toch voornamelijk aangeschoten in vliegtuigen zat.
Tuurlijk joh
  zondag 20 maart 2005 @ 17:30:48 #87
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25614443
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:10 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk joh
Heb je nog argumenten in huis of alleen slaapverwekkende smileys?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 20 maart 2005 @ 17:37:17 #88
94405 Tarak
pi_25614635
quote:
Op zondag 20 maart 2005 14:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wou jij bent werkelijk de eerste die ik ooit een compliment heb zien geven aan Dekker! Ze staat in het vakgebied van ruimtelijke ordening nou niet bepaald positief bekend .
Integendeel zelfs. Ze staat heel goed bekend. Veel beter dan Jan Pronk met zijn vreselijke 5e nota. Pronk toonde ook weinig tot geen interesse in het werkveld (hij wist het toch immers al beter), ook in tegenstelling tot Dekker, die veel meer betrokken is.

[ Bericht 19% gewijzigd door Tarak op 20-03-2005 17:44:04 ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_25614716
Ik vind Lubbers toch wel looser nr 1
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_25618896
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:30 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het liefst een 'onderbouwd dossier'
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
pi_25621310
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:37 schreef Tarak het volgende:

[..]

Integendeel zelfs. Ze staat heel goed bekend. Veel beter dan Jan Pronk met zijn vreselijke 5e nota. Pronk toonde ook weinig tot geen interesse in het werkveld (hij wist het toch immers al beter), ook in tegenstelling tot Dekker, die veel meer betrokken is.
Krijg toch hele andere signalen door. het beleid, of eigenlijk het ontbreken van beleid wordt maarweinig gewaardeerd.
pi_25622065
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:37 schreef Tarak het volgende:

[..]

Dekker staat goed bekend? Dat waag ik toch echt te betwijfelen. Pronk was geen goede minister op dit gebied, Dekker al helemaal niet. Ze staat waarschijnlijk goed bekend bij het bedrijfsleven ja.
pi_25622085
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:30 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Oh jij gebruikte wel argumenten met je "hij zat aangeschoten in vliegtuigen"? Dat ontging me dan even. Als je kritiek hebt, kom dan met iets steekhoudends.
  zondag 20 maart 2005 @ 22:39:47 #94
94405 Tarak
pi_25622144
quote:
Op zondag 20 maart 2005 22:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Dekker staat goed bekend? Dat waag ik toch echt te betwijfelen. Pronk was geen goede minister op dit gebied, Dekker al helemaal niet. Ze staat waarschijnlijk goed bekend bij het bedrijfsleven ja.
Nee, in het werkveld staat ze goed bekend omdat ze tenminste begrijpt wat er speelt, dan ben je veel verder dan bij Pronk, met zijn inhoudsloze "Mensen, wensen, wonen".

Ze neemt de juiste maatregelen, niet helemaal haar verdienste want dat huursysteem vanaf 2006 herzien moest worden is al tijdens Paars I besloten.
  zondag 20 maart 2005 @ 22:40:19 #95
95608 Speth
Rorschach
pi_25622157
quote:
Op zondag 20 maart 2005 22:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh jij gebruikte wel argumenten met je "hij zat aangeschoten in vliegtuigen"? Dat ontging me dan even. Als je kritiek hebt, kom dan met iets steekhoudends.
Je woont zeker niet in een ruraal gebied.... Pronk heeft de huizenprijzen en regelgevingen rond het bouwen van huizen op het platteland volledig verkloot. In een of ander rijtjeshuis krijg je daar natuurlijk weer niets van mee...
pi_25622504
Er is onder Pronk op RO gebied in 4 jaar tijd eigenlijk geen zak gebeurd (z'n belangrijkstewerk, de 5e nota werd afgeschoten). Dus veel verkloten kan hij ook niet gedaan hebben .
  † In Memoriam † zondag 20 maart 2005 @ 23:18:49 #97
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25623342
Helaas nooit op internet gevonden, maar van Pronk wordt gezegd dat die zeer regelmatig met rolstoel het vliegtuig in - en uit gerold moest worden, omdat die te dronken was. Verder vond de man op weg naar de exotische bestemming dat hij recht had op een vrouwtje van plezier bij aankomst. Nee, alleen die geruchten maken de man zeer geloofwaardig als minister. Het is mij een raadsel dat die man nog steeds gevraagd wordt voor posten. Zou hij mensen chanteren met de wetenswaardigheden die hij heeft opgedaan tijdens zijn hobby?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_25623955
quote:
Op zondag 20 maart 2005 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is mij een raadsel dat die man nog steeds gevraagd wordt voor posten. Zou hij mensen chanteren met de wetenswaardigheden die hij heeft opgedaan tijdens zijn hobby?
Waarschijnlijker is dat hij gewoon kwaliteiten heeft.
pi_25624075
quote:

[..]

Onder politicologes wordt hij dan weer minder gewaardeerd, gesteld dat jouw bewering op oprechte berichtgeving gestoeld is. Jan zat nooit verlegen om een woordje dus wat het niet moeilijk hem ergens een verhaal te laten afsteken. Ook voor een interview was Jan altijd te porren. Wat betreft politieke en maatschappelijke inzichten wil ik mijn hand niet voor de bewering in het vuur steken die jij hierboven losliet. Mogelijk was Jan dan weer wèl een goede kruiwagen voor je vrienden?
smachtend naar mensen met een bewegelijk verstand
  † In Memoriam † zondag 20 maart 2005 @ 23:49:19 #100
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25624222
quote:
Op zondag 20 maart 2005 23:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarschijnlijker is dat hij gewoon kwaliteiten heeft.
Zoals de gave om betrokken over te komen en te doen alsof hij het zeer serieus neemt? Of ligt dat wellicht aan de mensen die zich gemakkelijk laten manipuleren?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')