Je kunt veel van dit kabinet zeggen, maar het is allesbehalve kleurloos en visieloos.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:44 schreef Wombcat het volgende:
Eigenlijk dit hele kabinet wel, maar hier speciaal uit:
1. Balkenende. Als premier van dit kabinet kleurloos en er gaat geen visie vanuit
Belastinggeld zoekmaken vind jij niet zo erg geloof ik...quote:Op zondag 20 maart 2005 01:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe maar wel, hij wordt algemeen gezien als 1 van de beste politici die ons land gekend heeft, behalve door een stelletje rechtse wannabees die dat niet kunnen verkroppen.
Dat doet in mijn ogen iedere minister maar ik zie graag een onderbouwd dossier.quote:Op zondag 20 maart 2005 04:08 schreef Speth het volgende:
Belastinggeld zoekmaken vind jij niet zo erg geloof ik...
Links is nog steeds een behoorlijke stroming, al verkeer jij daar niet in. En onder politicologen en en journalisten wordt Pronk erg gewaardeerd vanwege zijn kennis en staat van dienst.quote:Op zondag 20 maart 2005 02:43 schreef Tarak het volgende:
[..]Door wie dan, dat heb ik nog nooit gehoord namelijk.
Jan Pronk is de hedendaagse belichaming van de kleren van de keizer.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Links is nog steeds een behoorlijke stroming, al verkeer jij daar niet in. En onder politicologen en en journalisten wordt Pronk erg gewaardeerd vanwege zijn kennis en staat van dienst.
quote:Op zondag 20 maart 2005 02:46 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dekker is één van de beste ministers in dit kabinet. Het is jammer dat ze haar liberalisatieplannen niet van de Tweede Kamer mocht realiseren. Dat zou goed voor de huizenmarkt zijn geweest, ik hoop dat ze ook een voorzet gaat maken voor het afschaffen van de hypotheekrenteaftrek.
Bewonderenswaardige, bijzonder intelligente vrouw.
Dat zegt meer over politicologen en vooral journalisten dan over de kwaliteiten van Pronk, die toch voornamelijk aangeschoten in vliegtuigen zat.quote:Op zondag 20 maart 2005 11:34 schreef SCH het volgende:
Links is nog steeds een behoorlijke stroming, al verkeer jij daar niet in. En onder politicologen en en journalisten wordt Pronk erg gewaardeerd vanwege zijn kennis en staat van dienst.
Tuurlijk johquote:Op zondag 20 maart 2005 14:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat zegt meer over politicologen en vooral journalisten dan over de kwaliteiten van Pronk, die toch voornamelijk aangeschoten in vliegtuigen zat.
Heb je nog argumenten in huis of alleen slaapverwekkende smileys?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 14:03 schreef du_ke het volgende:
[..]Wou jij bent werkelijk de eerste die ik ooit een compliment heb zien geven aan Dekker! Ze staat in het vakgebied van ruimtelijke ordening nou niet bepaald positief bekend
.
Het liefst een 'onderbouwd dossier'quote:Op zondag 20 maart 2005 17:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je nog argumenten in huis of alleen slaapverwekkende smileys?
Krijg toch hele andere signalen door. het beleid, of eigenlijk het ontbreken van beleid wordt maarweinig gewaardeerd.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:37 schreef Tarak het volgende:
[..]Integendeel zelfs. Ze staat heel goed bekend. Veel beter dan Jan Pronk met zijn vreselijke 5e nota. Pronk toonde ook weinig tot geen interesse in het werkveld (hij wist het toch immers al beter), ook in tegenstelling tot Dekker, die veel meer betrokken is.
Dekker staat goed bekend? Dat waag ik toch echt te betwijfelen. Pronk was geen goede minister op dit gebied, Dekker al helemaal niet. Ze staat waarschijnlijk goed bekend bij het bedrijfsleven ja.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:37 schreef Tarak het volgende:
[..]Integendeel zelfs. Ze staat heel goed bekend. Veel beter dan Jan Pronk met zijn vreselijke 5e nota. Pronk toonde ook weinig tot geen interesse in het werkveld (hij wist het toch immers al beter), ook in tegenstelling tot Dekker, die veel meer betrokken is.
Oh jij gebruikte wel argumenten met je "hij zat aangeschoten in vliegtuigen"? Dat ontging me dan even. Als je kritiek hebt, kom dan met iets steekhoudends.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je nog argumenten in huis of alleen slaapverwekkende smileys?
Nee, in het werkveld staat ze goed bekend omdat ze tenminste begrijpt wat er speelt, dan ben je veel verder dan bij Pronk, met zijn inhoudsloze "Mensen, wensen, wonen".quote:Op zondag 20 maart 2005 22:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Dekker staat goed bekend? Dat waag ik toch echt te betwijfelen. Pronk was geen goede minister op dit gebied, Dekker al helemaal niet. Ze staat waarschijnlijk goed bekend bij het bedrijfsleven ja.
Je woont zeker niet in een ruraal gebied.... Pronk heeft de huizenprijzen en regelgevingen rond het bouwen van huizen op het platteland volledig verkloot. In een of ander rijtjeshuis krijg je daar natuurlijk weer niets van mee...quote:Op zondag 20 maart 2005 22:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh jij gebruikte wel argumenten met je "hij zat aangeschoten in vliegtuigen"? Dat ontging me dan even. Als je kritiek hebt, kom dan met iets steekhoudends.
Waarschijnlijker is dat hij gewoon kwaliteiten heeft.quote:Op zondag 20 maart 2005 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is mij een raadsel dat die man nog steeds gevraagd wordt voor posten. Zou hij mensen chanteren met de wetenswaardigheden die hij heeft opgedaan tijdens zijn hobby?
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Zoals de gave om betrokken over te komen en te doen alsof hij het zeer serieus neemt? Of ligt dat wellicht aan de mensen die zich gemakkelijk laten manipuleren?quote:Op zondag 20 maart 2005 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarschijnlijker is dat hij gewoon kwaliteiten heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |