abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:13:13 #151
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_25521808
@ Xil Ik vind het maf dat de schaduw van het mes niet recht is en die van de vork wel... Ik denk dat je achtergrond daar omhoog loopt (als je snapt wat ik bedoel) Verder vind ik hem wel al sprekender, maar je citroen idee lijkt me goed

@puckz appelsap, astridj0h, allemaal één pot nat Alhoewel ik nog wel een ander ideetje wil uitwerken als ik de tijd nog vind (zou moeten trouwens)

@rewimo Ik ben het wel een beetje met fr.oosje eens... je had je best mogen mengen in de discussie JUIST als wedstrijdleidster. Aan de andere kant heb je gelijk: je had nooit wat goeds kunnen zeggen. Wat ik hoe dan ook jammer vind is dat niet alleen jij, maar veel mensen "weg" lijken te zijn. 3 pag. slowchat in een week... ik vind het knap voor een slowchat... overigens zie ik dat terug op het hele forum. Er is downtime geweest, maar daar heeft het niet alleen maar mee te maken... ik denk dat we met zijn allen moeten proberen de leuke en de minder leuke discussies te moeten maken en afronden...
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
  FOK!fotograaf dinsdag 15 maart 2005 @ 16:19:18 #152
73911 ultra_ivo
pi_25521920
Astrid, dit heeft niet alleen te maken met de wedstrijddiscussie. De zaak rond het kattenfilmpje weegt denk ik veel zwaarder door bij een aantal vaste users. Ouwesok is er bijv. door gestopt. Dat brengt het aantal posts sterk terug.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:23:40 #153
79550 Ymke
your ghost
pi_25522012
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Astrid, dit heeft niet alleen te maken met de wedstrijddiscussie. De zaak rond het kattenfilmpje weegt denk ik veel zwaarder door bij een aantal vaste users. Ouwesok is er bijv. door gestopt. Dat brengt het aantal posts sterk terug.
Welnee , het loopt al langer niet zo lekker , ik lees bv wel mee , maar reageer nauwlijks meer op fotos , omdat ik in het verleden daar steeds commentaar op kreeg . Heb daar gewoon geen zin meer in.

Morgen maak ik mn foto voor de wedstrijd , heb een leuk idee ( denk ik)
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:29:17 #154
78150 Astridj0h
pi_25522126
@ ivo, uiteraard. Ik denk dat de discussie of het weblog zoveel invloed zou mogen hebben op het aantal post op FOT meer op zijn plaats is in de andere slowchat, maar aangezien je het er nu toch over hebt.... Ook in dit geval is het mijn mening dat we dat binnen FOT moeten kunnen oplossen. Ik vind het jammer dat dit forum een beetje uit elkaar begint te vallen. Veel mensen (waaronder ik) hebben plezier in dit forum (of hebben dat in ieder geval gehad) Het is niet terecht dat dat door een aantal mensen teniet wordt gedaan (helemaal niet als dit mensen betreffen waarvan je nog nooit eerder had gehoord :S)

Ik weet niet, misschien denk ik er te makkelijk over, maar ik vind het gewoon jammer... dus pleit ik nogmaals voor met zijn allen de schouders eronder en maak van FOT weer een veel gebruikt en gewaardeerd forum...
Foto's
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:31:29 #155
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25522181
En iedereen kijkt gewoon over mijn foto heen?? *pruillipje*

(hij is gewoon ondergesneeuwd door de discussie)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:37:55 #156
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25522321
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:31 schreef E.T. het volgende:
En iedereen kijkt gewoon over mijn foto heen?? *pruillipje*

(hij is gewoon ondergesneeuwd door de discussie)
Sorrie E.T. Idd helemaal gemist post 'm nog eens een keer, als je wilt?

[strenge stem] kunnen we nu dan eindelijk gewoon met de wedstrijd bezig zijn?? [/strenge stem]

Ultra_Ivo: kun je misschien de foto croppen tot alleen het gebakje of de chocomelk? Ik vind de achtergrond iets te ruim nu
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:38:42 #157
78150 Astridj0h
pi_25522337
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:23 schreef Ymke het volgende:

[..]

Welnee , het loopt al langer niet zo lekker , ik lees bv wel mee , maar reageer nauwlijks meer op fotos , omdat ik in het verleden daar steeds commentaar op kreeg . Heb daar gewoon geen zin meer in.

Morgen maak ik mn foto voor de wedstrijd , heb een leuk idee ( denk ik)
Nou dan maak je maar zin!!! Want ik kan je commentaren wel waarderen... en anderen ook wel... en de genen die dat niet kunnen zet je op de ignore mode...

En als jij morgen je foto maakt, dan ga ik lekker (als je dat wil) commentaren geven. Ook al heb ik er geen bal verstand van. Dan zeg ik toch mijn mening, het liefst met goede argumenten en als er niks van klopt dan hoor i kdat ook wel weer en leer ik er ook weer van. Want daar is het forum dan uiteindelijk weer voor, dat iedereen er van kan leren. Goh en zo is het allemaal weer rond
Foto's
  dinsdag 15 maart 2005 @ 16:39:47 #158
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25522356
You go Girl!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!fotograaf dinsdag 15 maart 2005 @ 17:05:15 #159
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25522863
Astridj0h: het klopt idd dat mijn achtergrond daar omhoog gaat ja
maar dat "citroen idee" was die van mij? ik weet er niets van namelijk..

twas trouwens nog best makkelijk om die schaduw zo te krijgen, de eerste foto was genomen met een bouwlamp, en die straalt nogal breed. de 2de met mijn A95 en een klein Falcon Eyes slave flitsertje om de schaduw goed te krijgen.
et voila
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 15 maart 2005 @ 17:12:34 #160
78150 Astridj0h
pi_25523022
oh sorry, verkeerde, puckzz heeft het over citroenschijfje bij haar foto (Niet doen naar mijn idee trouwens dan) dacht dat jij het zei, om meer kleur in je foto te krijgen (misschien is het een idee? of een rode servet erbij ofzo?? (rood again ) )
Foto's
  dinsdag 15 maart 2005 @ 17:13:51 #161
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25523049
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:37 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Sorrie E.T. Idd helemaal gemist post 'm nog eens een keer, als je wilt?

[strenge stem] kunnen we nu dan eindelijk gewoon met de wedstrijd bezig zijn?? [/strenge stem]

Ultra_Ivo: kun je misschien de foto croppen tot alleen het gebakje of de chocomelk? Ik vind de achtergrond iets te ruim nu
Hij haalt 't alleen niet bij jouw kiwi

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 17:14:37 #162
78150 Astridj0h
pi_25523065
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
You go Girl!!
schrok er zelf van
Foto's
pi_25523633
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 17:13 schreef E.T. het volgende:

[..]

Hij haalt 't alleen niet bij jouw kiwi

[afbeelding]
De rand van het glas is niet scherp,
Misschien een idee: een foto maken tewijl je inschenkt, zodat je het straaltje nog ziet?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 maart 2005 @ 18:08:57 #164
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25523769
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:13 schreef Astridj0h het volgende:
@rewimo Ik ben het wel een beetje met fr.oosje eens... je had je best mogen mengen in de discussie JUIST als wedstrijdleidster. Aan de andere kant heb je gelijk: je had nooit wat goeds kunnen zeggen. Wat ik hoe dan ook jammer vind is dat niet alleen jij, maar veel mensen "weg" lijken te zijn. 3 pag. slowchat in een week... ik vind het knap voor een slowchat... overigens zie ik dat terug op het hele forum. Er is downtime geweest, maar daar heeft het niet alleen maar mee te maken... ik denk dat we met zijn allen moeten proberen de leuke en de minder leuke discussies te moeten maken en afronden...
Misschien had ik me erin moeten mengen maar ik had er op dat moment echt tabak van. We proberen het allemaal zo goed mogelijk te doen en het is erg frustrerend als mensen wat je opbouwt weer net zo hard proberen af te breken. Vooral als je in hun ogen toch niks goed doet.

Ik baal er al stevig van dat door onder andere dit gedoe Ouwesok ermee gestopt is. Waarmee een hoop kennis (en humor) voor dit forum verloren is gegaan. Maar zoals iemand hierboven al zei: laten we ons nu weer op de wedstrijd richten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 maart 2005 @ 18:10:51 #165
13151 crew  Rewimo
pi_25523804
E.T., misschien kun je inderdaad eens experimenteren met anders scherpstellen. En de flits in de rand vind ik ook vrij storend.

Dus lekker uit alle standen doorfotograferen, dan rolt er vast iets leuks uit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25524000
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 09:31 schreef Rewimo het volgende:
A_N en k_man: ten eerst heb ik het onderwerp niet zomaar veranderd, maar in overleg met de mods. Hoewel niet iedereen de verandering leuk vond (logisch), hebben de anderen zich erbij neergelegd en zij zijn met het nieuwe onderwerp aan de slag gegaan. Alleen jullie tweeën gaan maar door.

Ten tweede ben ik niet van plan mijn energie verder nog aan jullie te verspillen. Het is namelijk nooit goed in jullie ogen, wat we ook doen. Elke maand opnieuw gezeik van jullie. Jullie gaan je gang maar. Ik reageer er niet meer op. Ik steek mijn energie liever in positieve mensen die lekker met de wedstrijd bezig zijn.
Rewimo, ik begrijp best dat je je laat leiden door de emoties van het moment, maar om mij nou af te schilderen als een notoire zeikerd gaat me toch wat te ver. Laten we het wel een beetje in perspectief blijven zien.

Dat A_N en ik maar door zouden blijven gaan over de verandering van het onderwerp is, althans in mijn geval, aantoonbaar niet waar. Sterker nog, ik heb me daar niet of nauwelijks over uitgelaten. Ik heb me wel verbaasd over jouw afwezigheid, die erop volgde.

Toevallig zijn er deze maand dus dingen voorgevallen waarover ik me verbaasd heb. Daarover heb ik me uitgesproken; op een heel duidelijke, maar volgens mij nooit beledigende of kwetsende manier. Vorige maand heb ik alleen een opmerking geplaatst over het merkwaardige feit dat A_N een archieffoto ingestuurd had.

Wat ik hiervoor nog allemaal misdaan heb verneem ik graag van je. Je geeft aan dat ik iedere maand weer wat te zeiken heb en als je mensen van iets beschuldigt is het wel zo fatsoenlijk even aan te geven waarop dat gebaseerd is. Het moet niet moeilijk zijn even wat voorbeelden aan te halen. Ik doe immers al mee sinds de allereerste wedstrijd hier.
  FOK!fotograaf dinsdag 15 maart 2005 @ 18:55:15 #167
73911 ultra_ivo
pi_25524323
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb er nog eens naar gekeken. Dan wordt het wel geen eten én drinken meer
Probleem is ook dat gebakje en chocomelk een beetje overlappend staan. Zonder iets weg te poetsen lukt dat niet. En daar ben ik niet zo'n voorstander van bij een fotowedstrijd, dat doe ik dus ook zelf niet.
  FOK!fotograaf dinsdag 15 maart 2005 @ 19:46:54 #168
73911 ultra_ivo
pi_25524333
Volgens een Maastrichts carnavalsliedje moet dit trouwens ook eten én drinken zijn:

pi_25524742
Dacht even dat Puckzzz twee foto's had ingestuurd
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 maart 2005 @ 21:36:19 #170
13151 crew  Rewimo
pi_25524872
We hebben trouwens weer een prijs deze maand
pi_25524901
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 21:36 schreef Rewimo het volgende:
We hebben trouwens weer een prijs deze maand
ja gezien, nu nog winnen
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_25524938
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 19:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Volgens een Maastrichts carnavalsliedje moet dit trouwens ook eten én drinken zijn:

[afbeelding]
Twee bruine boterhammen?
pi_25524977
Mag ik zeggen dat ik de prijs lelijk vind?

Of ben ik nu weer een zeikerd?
pi_25525084
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 21:48 schreef k_man het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de prijs lelijk vind?

Of ben ik nu weer een zeikerd?
ja, dan ben je een zeikerd.

Als je de prijs wint, gewoon inpakken en doorgeven
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_25525099
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 22:17 schreef stil het volgende:

[..]

ja, dan ben je een zeikerd.

Als je de prijs wint, gewoon inpakken en doorgeven
Mocht ik winnen, dan mag die prijs gerust naar de nummer 2.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 22:22:36 #176
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_25525132
Ik hoop morgen mijn nieuwe nikkor AF 50 f/1.8D binneb te krijgen.
Daar wou ik eens wat mee experimenteren voor het onderwerp.
Ik hep wel al een ideetje, maar weet nog niet of ik wel voldoende tijd ga hebben.
Life is what you make it.
pi_25525207
Tot nu toe ben ik tot hier gekomen:

Commentaar is altijd welkom
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  dinsdag 15 maart 2005 @ 22:29:56 #178
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_25525247
Ik vind het perspectief van foto 2 leuker dan dat van foto 1, maar belichting en scherpte-diepte moet beter kunnen lijkt me.
pi_25525419
-->
ik word er vrolijk van.
-->
  dinsdag 15 maart 2005 @ 23:38:44 #180
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25525871
Ouwesok gestopt ?
.
Kattenfilmpje ??
.

Kan iemand mij updaten ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_25526184
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 23:38 schreef elcastel het volgende:
Ouwesok gestopt ?
.
Men zegt het.

Maar kweet ook niet waar het vandaan komt.
  woensdag 16 maart 2005 @ 00:27:00 #182
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_25526221
Jongens, het is niet het einde van de wereld hoor dat Sok gestopt is, laten we het nou niet dramatischer maker dan dat het is. Overigens kan ik zijn keuze wel goed begrijpen. Maar dan nog kan hij gewoon als user terug komen toch?
pi_25526345
Voor de liefhebbers:

[FOT] slowchat #39.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 16 maart 2005 @ 00:42:44 #184
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25526404
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:27 schreef fr.oosje het volgende:
Jongens, het is niet het einde van de wereld hoor dat Sok gestopt is, laten we het nou niet dramatischer maker dan dat het is. Overigens kan ik zijn keuze wel goed begrijpen. Maar dan nog kan hij gewoon als user terug komen toch?
Dramatischer dan het is ? Ik vind het nogal wat, toch iemand die een hoop voor dit subforum doet, ik vind het een gemis. En uiteraard hoop ik dat ie als user blijft komen, maar vooralsnog zie ik hem nog op blauw staan, dus niks aan de hand lijkt me.

Ik heb net even terug gelezen en ik moet zeggen dat de user in kwestie nu maar eens zijn kanus mag houden. Dit is gewoon eindeloos zeiken, ik kan me voorstellen dat sommige mensen dan liever even weg blijven. Wat ik vraag me werkelijk af wat een A_N hier nog doet, als hij elders furore maakt met zijn plaatjes, chapeau ..... Natuurlijk een hartstikke leuk hart onder riem en A_N, ga daar vooral mee door. Maar kap hier eens met je gezever over niks. Alles is al vaak genoeg besproken en je vindt geen of weinig gehoor. Ik heb ook niet het idee dat je met het benoemen van de users die de switch slikken van 'schaapjes' enige behoefte hebt om je hier mogelijk te maken. Ga slapen ofzo, of fotograferen

Wat betreft de switch in de wedstrijd : snap ik het goed als de verandering al na 1 dag is gemaakt ? Waar hebben we het over. 1 Ding, ik ben er van overtuigd dat als het zo was gebleven er gezeik was geweest over het feit dat het onderwerp al eens zo is geweest.

Samenvattend : doe gewoon mee, FOT is zoals je het nu meemaakt, klaar. Bevalt het niet ? Optaaien. Heb je kritiek ? Prima, maar je punt is vrij snel duidelijk, je hebt je naam inmiddels mee (A_N), blijf er niet in hangen ofzo.

Zo.
.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 16 maart 2005 @ 00:47:17 #185
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25526481
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers:

[FOT] slowchat #39.
Ah.
Ow.
.
pi_25526941
hallo,

was er nog ergens een topic voor film spiegelreflex camera's? iemand misschien een linkje ofzo?
pi_25527521
Ouwesok weg? Wist ik nog helemaal niet. Misschien wordt het dan toch nog wat met FOT. Als er tenminste een mod komt die iets minder van de kliekjes is en niet als een bezetene met slotjes gaat lopen smijten en niet allergisch is voor andere fotosites. Dan besluit ik bij deze uit blijdschap om weer aan de wedstrijden mee te doen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 16 maart 2005 @ 02:54:58 #188
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_25527543
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 02:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Ouwesok weg? Wist ik nog helemaal niet. Misschien wordt het dan toch nog wat met FOT. Als er tenminste een mod komt die iets minder van de kliekjes is en niet als een bezetene met slotjes gaat lopen smijten en niet allergisch is voor andere fotosites. Dan besluit ik bij deze uit blijdschap om weer aan de wedstrijden mee te doen.
Meld je aan als MOD ?
pi_25527575
Nou nee ik gun de crew niet het genot om me af te wijzen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  FOK!fotograaf woensdag 16 maart 2005 @ 04:51:19 #190
73911 ultra_ivo
pi_25527704
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 21:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Twee bruine boterhammen?
Boe de brouwer is hoof de bekker neet te zien

ondertitel; Waar de brouwer is hoeft de bakker niet te zijn
  woensdag 16 maart 2005 @ 07:55:25 #191
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_25528027
@ Stil: is die foto als wedstrijddeelname bedoeld, of als illustratie bij het twee boterhammenverhaal?
pi_25528081
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 07:55 schreef Schanulleke het volgende:
@ Stil: is die foto als wedstrijddeelname bedoeld, of als illustratie bij het twee boterhammenverhaal?
de foto is niet serieus bedoeld.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_25528208
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 02:46 schreef American_Nightmare het volgende:
A_N, je hebt het voor elkaar. Ik vind je fantastisch . Je bent geweldig . Je hebt altijd gelijk . Je hebt hier ook best de sfeer weten te verzieken. Ik heb iig geen zin meer in dit gezeik.

Mensen, succes met de fotowedstrijd. Ik kom wel eens weer eens kijken als pasen en pinksteren op één dag vallen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_25528452
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 08:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

A_N, je hebt het voor elkaar. Ik vind je fantastisch . Je bent geweldig . Je hebt altijd gelijk . Je hebt hier ook best de sfeer weten te verzieken. Ik heb iig geen zin meer in dit gezeik.

Mensen, succes met de fotowedstrijd. Ik kom wel eens weer eens kijken als pasen en pinksteren op één dag vallen.
PdeHoog, negeren die handel dat is de beste remedie, nu laat je door 1 persoon de boel verstieren.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_25528500
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 08:50 schreef stil het volgende:

[..]

PdeHoog, negeren die handel dat is de beste remedie, nu laat je door 1 persoon de boel verstieren.
Ik negeer hem ook . Ik kom hier gewoon ff niet meer . Kan op dit moment ook de tijd wel even beter gebruiken, dus het is niet alleen het gezeik van A_N wat me hier weghoudt!
pi_25528590
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 08:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik negeer hem ook . Ik kom hier gewoon ff niet meer . Kan op dit moment ook de tijd wel even beter gebruiken, dus het is niet alleen het gezeik van A_N wat me hier weghoudt!
ahum, Je gaat hem vanaf nu negeren?
-->
ik word er vrolijk van.
-->
pi_25528652
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 09:05 schreef stil het volgende:

[..]

ahum, Je gaat hem vanaf nu negeren?
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:26:18 #198
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25528763
En weer wordt alles ondergesneeuwd

E.T. Wat al eerder is gezegd, de rand van het glas is niet scherp en wanneer je een glas zo van boven fotografeert probeer dan het glas in het midden te houden. Hij is nu 'uit het midden' misschien kun je de wijn (of ranja) verdunnen met water zodat het transparanter wordt?
Suc6
  woensdag 16 maart 2005 @ 09:42:48 #199
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_25528913
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 01:24 schreef berc het volgende:
hallo,

was er nog ergens een topic voor film spiegelreflex camera's? iemand misschien een linkje ofzo?
yup

Advies aanschaf spiegelreflexcamera Deel 2
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 maart 2005 @ 09:43:59 #200
13151 crew  Rewimo
pi_25528931
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 22:27 schreef Elefes het volgende:
Tot nu toe ben ik tot hier gekomen:

[afbeelding]

[afbeelding]

Commentaar is altijd welkom
Ik zou nog wat met de belichting spelen, zodat je spiegeling vermijdt. Leuk idee trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')