wat voor liedje is dat? ken ik helemaal nietquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:35 schreef Kluupkluup het volgende:
Ken em alleen van dat lied met nelly.. klink best leuk.. jammer van nelly
Whooo nog meer mensen die Jason Mraz kennen....quote:Op maandag 25 april 2005 00:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een tvptje. Zal het morgen zeker luisteren als je het vergelijkt met Jason Mraz en John Mayer, dus kom er nog op terug.
Gavin's album is inderdaad erg vet. Houdt me denk ik niet zo lang boeiend als Jason Mraz's album [Mrazzie's single Wordplay komt overigens binnenkort in VS uit, staat wel al in de iTunes-store]...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb kaartjes....mensen moeten echt beter de paradiso site in de gaten houden....kleine zaal is zo leuk!
Chariot/ Chariot Stripped komt trouwens 30 mei uit hier in Nederland das meteen het dubbel album.
Heb m hier alweer een tijdje liggen en hijs echt errug fijn. Stripped versie ook. Kan niet w88 tot 1 juni!
Ik wel.quote:Op maandag 26 december 2005 16:50 schreef partyyboyy het volgende:
Nog geen topic van gezien
Een van de beste albums die ik sinds Coldplay - X&Y heb gehoordquote:Op maandag 26 december 2005 16:50 schreef partyyboyy het volgende:
Nog geen topic van gezien, dus ik dacht......ik open er maar een
Ik ben net z'n album 'chariot' aan het luisteren.
Staan erg mooie nummers op alleen na een tijdje is het toch teveel hetzelfde en gaat het vervelen.
Wat vinden jullie van deze artist en/of het album?
Maar die nummers lijken zoveel op elkaar. Het is een beetje teveel hetzelfde.quote:Op maandag 26 december 2005 17:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een van de beste albums die ik sinds Coldplay - X&Y heb gehoord
Mwa ben ik niet met je eens... Luister hem graagquote:Op maandag 26 december 2005 17:13 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar die nummers lijken zoveel op elkaar. Het is een beetje teveel hetzelfde.
Of vind jij van niet?
Ja ik vind het ook mooie nummers alleen iets teveel van hetzelfde.quote:Op maandag 26 december 2005 17:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa ben ik niet met je eens... Luister hem graag
Wat is er dan anders aan?quote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb je ook Chariot Stripped? dies leuker. Is wel grappig want hij zegt zelfs over zn eigen album dat ie het een btje te opgepoetst vind daarom heeft ie bij de re-release de Stripped versie erbij gedaan.
ik laat deze wel aan de andere mergenquote:Op maandag 26 december 2005 16:52 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik wel.
Een half jaar oud misschien, maar toch.
Gavin DeGraw
Ja ben al sinds gisteren rond een uur of 4 aan het stuiteren!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
![]()
Dinsdag 15 augustus 2006: Gavin DeGraw in Vredenburg
Kaartverkoop start a.s. zaterdag 4 maart om 10.00u. Kaarten verkrijgbaar via ticketservice en op de postkantoren..
Wees er snel bij..
Rob's Mental Coach?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja ben al sinds gisteren rond een uur of 4 aan het stuiteren!
Ho' Down 2006 is in de volle planning.
Kaarten zijn trouwens 27,50. Jaar geleden nog 9 euro betaald en nu whoopa x3.
8 maart is meneer trouwens bij radio538![]()
Even een korte stop in Nederland op weg naar het San Remo Festival in Italia.
Ach, dat geld gaat niet allemaal naar hem. Paradiso is sowieso goedkoop. Voor Kane betaal je daar ook maar de helft dan ergens anders.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja ben al sinds gisteren rond een uur of 4 aan het stuiteren!
Ho' Down 2006 is in de volle planning.
Kaarten zijn trouwens 27,50. Jaar geleden nog 9 euro betaald en nu whoopa x3.
8 maart is meneer trouwens bij radio538![]()
Even een korte stop in Nederland op weg naar het San Remo Festival in Italia.
Ik ga wel een kaartje proberen te bemachtigenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:01 schreef Lief-visje het volgende:
Hij komt eindelijk is naar utrecht lekker dichtbij voor mij !
wie gaan er allemaal naar het concert ?
Ik heb al opdracht gegeven tot het kopen van tickets. Zit in Duitsland van het weekend (typisch).quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:10 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik ga wel een kaartje proberen te bemachtigen
Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:25 schreef Tobbes het volgende:
Dus het is niet het type dat op de basischool gepest werd?
Je bedoelt met zijn alle naar de studio van 538 ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kunnen we op 8 maart nog een bezoekje brengen of zo?
Ik zou wel willen maar ik zit tot 's avonds uurtje of 5 nog in Birmingham. Echt alsof ie het erom doet: Ow ey kijk Jill zit op 4 maart in Duitsland, laten we dan ff de VVK doen en op 7 en 8 maart is ze in Birmingham dus dan kunnen wij best wel naar Nederland. Evil gast.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kunnen we op 8 maart nog een bezoekje brengen of zo?
Zo, hij is je beste vriend zekerquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:59 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik zit tot 's avonds uurtje of 5 nog in Birmingham. Echt alsof ie het erom doet: Ow ey kijk Jill zit op 4 maart in Duitsland, laten we dan ff de VVK doen en op 7 en 8 maart is ze in Birmingham dus dan kunnen wij best wel naar Nederland. Evil gast.
Hij komt ws ook bij 3FM daar hadden ze het vorige week al over. Ging dr eigenlijk gewoon van uit dat ze het over het album opnemen in de studio hadden. Maar nu ie naar 538 komt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2006 17:05:40 ]
Ws meer als ie hoort "dat groepje stalkers uit NL/UK staan weer voor de deur met kruidnootjes". Allemaal meteen die tourbus in vluchtenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Zo, hij is je beste vriend zeker
Als hij Jill hoort moet ie waarschijnlijk niet eens aan jou denken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ws nog nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ws meer als ie hoort "dat groepje stalkers uit NL/UK staan weer voor de deur met kruidnootjes". Allemaal meteen die tourbus in vluchten![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ws meer als ie hoort "dat groepje stalkers uit NL/UK staan weer voor de deur met kruidnootjes". Allemaal meteen die tourbus in vluchten
Dan post je mbt hem wel altijd niet-serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2006 17:08:59 ]
Het enige wat ik er nogal naar aan vind is dat ik met geen mogelijkheid die tekst kan herleiden...waar heeft hij het over?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:25 schreef no1uknow het volgende:
Dat nummer Chariot is dus echt zwaar kut.
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:28 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Het enige wat ik er nogal naar aan vind is dat ik met geen mogelijkheid die tekst kan herleiden...waar heeft hij het over?![]()
Nee het klinkt wel relaxed...alleen die tekstquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
En het klinkt gewoon kut.
Nee het klinkt kutquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:50 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Nee het klinkt wel relaxed...alleen die tekst![]()
zo een goed onderbouwde mening kan ie niet vaak genoeg gevenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je hebt je punt gemaakt.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij ging Chariot over het "ontsnappen" uit de vage muziekbusiness waar ie in was beland en gewoon terug naar huis wilde. Terug naar 'being a regular guy'.
Hence ook de video: Hij komt erachter dat het allemaal maar een fake zooitje is en loopt er van weg.
Is m niet helemaal gelukt.....maar owkee
hey, mrs. Wisebitch, hoe leidt je dat af uit de tekst dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij ging Chariot over het "ontsnappen" uit de vage muziekbusiness waar ie in was beland en gewoon terug naar huis wilde. Terug naar 'being a regular guy'.
Hence ook de video: Hij komt erachter dat het allemaal maar een fake zooitje is en loopt er van weg.
Is m niet helemaal gelukt.....maar owkee
What's with thequote:
quote:Gavin deGraw
Zijn eigengereidheid en vastberadenheid hebben hem zo ver gebracht dat hij momenteel volle zalen trekt met zijn briljante songmateriaal. Toen singer/songwriter Gavin DeGraw op een blauwe maandag op het conservatorium zat en hij zijn zangdocente exact na moest zingen zonder daarvan af te wijken, trok hij snel de conclusie: wegwezen hier! Een keuze waarvan hij geen spijt zou krijgen, want met zijn eigen zangstijl ligt de wereld momenteel aan zijn voeten.
Toen hij eind jaren negentig in het New Yorkse bandcircuit belandde, zag hij zijn fanbase voor zijn ogen groeien. Na verschillende aanbiedingen te hebben afgeslagen ging DeGraw uiteindelijk in zee met platenlabel J Records van Clive Davis. In 2003 zag zijn debuutalbum Chariot het levenslicht dat in Nederland langzaam zijn weg wist te vinden naar kritische muziekliefhebbers. Zou DeGraw zonder zijn eigenzinnigheid ook zo ver gekomen zijn?
15 aug 2006 - Gavin deGraw
Vredenburg (main hall), Utrecht
artiest(en) - Gavin DeGraw
aanvang - 20:15 uur
start voorverkoop - za, 4 mrt 2006
entree - ¤27.50
quote:Gavin DeGraw in Swijnenstal
Dames, hou je hart vast! Gavin DeGraw komt maandag 6 maart langs in de studio om in Swijnenstal twee liedjes te spelen.
Deze geboren en getogen New Yorker is volgende week in Nederland voor een aantal optredens en bezoekt tussendoor ook nog even de 3FM studio.
hup met zijn alle kamers boekenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef Caithlinn het volgende:
Hij overnacht dan in het Intercontinental Amstelhotel in A'dam of in het NH Jan Tabak in Bussum, maar dat heb je niet van mij
Ik ga ze allebei bellen en informatie losweken..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef Caithlinn het volgende:
Hij overnacht dan in het Intercontinental Amstelhotel in A'dam of in het NH Jan Tabak in Bussum, maar dat heb je niet van mij
En je weet nog niet met wie je moet gaan.. ? Mail me..quote:Op zondag 5 maart 2006 18:58 schreef Tobbes het volgende:
Ik heb kaarten gewonnen voor die secret gig![]()
Dat weet ik wel hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En je weet nog niet met wie je moet gaan.. ? Mail me..
op gdg.nl zijn er al wel een stuk of 3 mensen die kaarten hebben gewonnen. Mss moet je idd maar gewoon bellen of smsen met een leuk verhaaltje inplaats van alleen te smsen als Gavin gedraaid wordt.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hebben er al mensen kaarten??
Dat is cool! Ik ben de hele zomer niet in Nederland, dus ik had nooit de intentie kaarten te halen, maar ik ben wel benieuwd wie wel gaat natuurlijk..quote:Op maandag 6 maart 2006 18:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Owww leek me logisch dat je daar al kaarten voor hebt en anders ben je nu te laat aangezien het uitverkocht is.
Totaal niet nieuwsgierig: maar waar ga je heen?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is cool! Ik ben de hele zomer niet in Nederland, dus ik had nooit de intentie kaarten te halen, maar ik ben wel benieuwd wie wel gaat natuurlijk..
Ik ga als reisleider werken, waar weet ik nog niet. Het zal Spanje of Italië worden, vermoed ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:39 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Totaal niet nieuwsgierig: maar waar ga je heen?
damn net gemist !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanmiddag samen met Skin bij TMF tussen 16 en 18 uur!
Nee er waren 2 lekkerre wijven met gel, en een geile amerikaan met een slechte coupequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ook gemist.. was er nog muziek, zang en dans?
Volgens mij gisteravond al.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ennuh.. dat geheime concert is vandaag?
Wordt donderdag uitgezonden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Yepz gisteren 6 nummers gespeeld...ben achteraf blij dat ik gewoon naar Jason Mraz ben gegaan want volgens mij had ik me voor me kop gemeptReaction was echt ernstig. Mensen iedereen weet dat Gavin beter zn muts/pet op kan houden
Hijs vanaaf trouwens bij Jensen, nouja de opnames zijn vandaag over een uur ofzo ik heb geen idee of het ook vanaaf uitgezonden wordt.
Als Jensen in het Engels moet, is hij altijd minder vilein. Ik vind het dan meestal wel aardig. Interview met Shakira was gewoon goed en leuk bij voorbeeld.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:18 schreef Numbie het volgende:
Normaal gezien mag ik jensen niet zo, maar zal vanavond toch ff langszappen![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:39 schreef Jill-RMC het volgende:
Hij schijnt nu voor maandag in de planning te staan....
Ik dacht toch echt donderdag. Ik heb m'n informatie uit het Jensen topic hier op FOK: The Daily Jensen 7] Jan geeft weer 15%quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:22 schreef Numbie het volgende:
Volgens de site komen vanavond de finalisten van Idols langs.
Trijntje oosterhuisquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie was woensdag in Vredenburg dan? Lucie Silvas?
hadden ze maar eerder een beslissing moeten nemenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, 16 augustus was binnen een week uitverkocht. Twijfelaars trekken zich de haren uit het hoofd.
Uhm binnen een paar uur....16 augustus ging gisteren pas in de vvk. Same als 15 augustus. Mss moet ie maar een hele week Vredenburg doen ofzoquote:Op zondag 12 maart 2006 15:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, 16 augustus was binnen een week uitverkocht. Twijfelaars trekken zich de haren uit het hoofd.
Verdommequote:Op maandag 13 maart 2006 23:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat was ernstig vermakelijk. Hulde voor Jensen....they did some serious research.
En ook gewoon van onzettende onzin naar normaal gesprek, perfecte balans.
Just Friends wordt zn nieuwe single hiero.
Welk nummer zou jij graag zien trouwens?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Als ie echt heel lief is gooit ie een live versie van Chemical Party als B-kant. Maar het zal wel weer iets worden als Chariot Acoustic ofzo...ze zijn meestal niet lief en creatief met B-kanten.
Of Just Friends!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:23 schreef Maisnon het volgende:
Hij moet eens een keer Crush of Chemical party uitbrengen! Veel vettere nummers
van Chariot.....mmmm.....Chemical Party om het nummer....en Belief voor de clip. Als ze het goed aanpakken zouden ze zo een ontzettende mooie clip kunnen maken bij dat nummer.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Welk nummer zou jij graag zien trouwens?
Graag! Dank je!quote:Op zondag 12 maart 2006 18:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Er had iemand nog een schuld staan bij me dus het was van Ey als jij nou eens kaartjes haalt dan verreken ik dat met wat ik nog van je krijgt. A. Zelf niet om 10 uur naar het postkantoor rollen en B. Geen geld uitgevenVond ik een erg mooi principe :p
Waarschijnlijk komen zo vlak voor het concert nog wel hier en daar kaartjes opduiken. Mocht ik iets tegenkomen dan geef ik je wel even een seintje.
Maar 5 kwartier ofzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ga de 15e naar Vredenburg. Hoe lang duurt normaal een concert van Gavin. Heb er iig veel zin in!![]()
Dat is alsnog kort.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
nou maak daar maar dik 1,5 uur van....vooral als ie lol heeft.
Ik vind het reuze meevallen en het ligt er echt aan hoe lang ze hem laten spelen en of ie het naar zn zin heeft. Er zitten optredens bij van 2 uur, maar dus ook van maar 5 kwartier. En vooral als je nu dus VP hebt....en Joey is met full band. Aanvang 20.15....Gavin als het meevalt 21.15 op. 1,5 uur spelen en netjes om 22.45 sluiten zodat mensen nog hun laatste trein kunnen halen. Gok ik zo.quote:
Als we het over Kane, U2, Coldplay oid hebben wel. Bij zijn muziek heb ik meer zo'n gevoel van: vermaak me de hele avond maar, drink wat tussendoor, neem even pauze, en maak er gewoon een relaxede avond van.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kort en goed.. dat is toch prima.
Geld moet rollen. Het is het wel waard denk ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:55 schreef Numbie het volgende:
Zoveel?! Laat dan maar zitten hoor, de beste man komt vast nog wel een keertje hierheen
Grappig als je bedenkt dat z'n eerste concert hier zo'n 8 euro kostte..quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Geld moet rollen. Het is het wel waard denk ik.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:30 schreef jmac het volgende:
[..]
Grappig als je bedenkt dat z'n eerste concert hier zo'n 8 euro kostte..
Enlighten us....van wie heeft ie m gejat?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:24 schreef Tobbes het volgende:
We Belong Together is gejat. Maar wel goed gejat.
Zoek dat zelf maar uit. Van dezelfde persoon als waar die bijv. I don't wanna be van gejat heeft.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Enlighten us....van wie heeft ie m gejat?
Zn eigen creatieve geest dusquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Zoek dat zelf maar uit. Van dezelfde persoon als waar die bijv. I don't wanna be van gejat heeft.
Laatste 2 keren was dat toch echt 5 kwartier.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
nou maak daar maar dik 1,5 uur van....vooral als ie lol heeft.
Jeff Buckley is wél een echte held. Gavin is een beetje mwah mwah, Jeff Buckley is YESSSSSquote:
Vergelijk Gavin niet met Acda en de Munnik.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:45 schreef DinandWoesthoff het volgende:
Als Acda en de Munnik Gavin is, dan is Kane zeg maar Jeff Buckley. Dat rockt wel.
Van wat ik gehoord heb van Jeff Buckley dan moet ik zeggen dat het niet 'harder' is dan Gavin.quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:52 schreef Tobbes het volgende:
Mwah Dinand heeft wel -weer- gelijk natuurlijk. Jeff Buckley is toch een beetje de grondlegger geweest van de Jazz/Rock/Pop artiesten als Gavin deGraw, Jamie Cullum maar bijv ook Gabriel Rios. Het wordt wel steeds softer, dat is wat jammer.
Wat heeft Kane met Gavin of Jeff Buckley te maken?quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:55 schreef Tobbes het volgende:
Daarnaast is Gavin natuurlijk meer het commerciele showmannetje, in dat opzicht heeft ie wel t een en ander van Dinand weg
Kane = soort van U2 beetje jammer dat zij dan moeten voortbouwen op hun. Maar dit gaat niet meer over Gavinquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:01 schreef DinandWoesthoff het volgende:
Kane is groots en innovatief, een begrip, een ding, maar vooral een basis waarop beginnende bandjes (The Sheer, Vertigo, Gathering) voortbouwen. Hetzelfde als Jeff Buckley dus, zij het op grotere schaal.
Acda en de Munnik is leuk en aardig, live kun je je er prima mee vermaken, maar daar houdt het wel mee op.
Zal wel toch, als ik een beetje over het internet kijk delen meer mensen deze mening. Daar mag Gavin (hopelijk) toch wel een beetje naar luisteren.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:34 schreef Jill-RMC het volgende:
En indeed Gavin is zoooooveeeeel beter live dan op cd. En ik hoop dat zn nieuwe cd gewoon iets meer live tintjes bevatten dan dat gepolijste wat Chariot is.
Nou inderdaad. Toen ik Jamie Cullum op dat podium zag afgelopen zaterdag op het Museumplein was het soms net of Gavin daar stondquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:36 schreef Tobbes het volgende:
Maar goed, waarom staat Gavin op dat podium? Volgens mij om zichzelf en het publiek te vermaken. Jeff Buckley stond er om alles en iedereen een kijkje in zijn ziel te laten nemen.
Wat dat betreft is Gavin meer een Jamie Cullum.
Heb hem maar weer aangepast, laatste keer geweest dat ik iets anders doequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow en ik vergeet Apfel....fijne fijne avatar
Ik bedoelde eigenlijk dit.. wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:47 schreef Gosjke het volgende:
. Alleen moet ie eens ophouden altijd PRECIES hetzelfde verhaaltje van tevoren te vertellen.
wat moet ie er anders bij vertellen? Daar gaat het liedje toch om...quote:Op maandag 19 juni 2006 21:44 schreef Gosjke het volgende:
Dat ie écht iedere keer dat ik 'm dat nr heb horen doen (4 keer zelf live gezien, 4 concerten van archive gehaald) zo ongeveer begint met:"Imagine you're me, and you're all alone in this dirty little bar..." enz enz. Ik kan 'm bijna meepratenTis leuk dat ie wat vertelt, maar een beetje afwisseling mag wel
![]()
ach, dan blijft het op hetzelfde neerkomen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Afwisseling in de woorden misschien..
Hij is creatief genoeg.. tenminste.. hij heeft 'Chariot' zelf geschreven toch?
Inderdaad, dat bedoelde ik. Snap dat ie ongeveer in die bewoordingen uit kan leggen waar 't nr over gaat (ookal spreekt de tekst voor zich), maar letterlijk hetzelfde vertellen telkens is een beetje sneu.. das alles...quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Afwisseling in de woorden misschien..
Hij is creatief genoeg.. tenminste.. hij heeft 'Chariot' zelf geschreven toch?
Tegenstrijdigheidquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:54 schreef Senang het volgende:
But I was thinking it would be greatest if you played a very good Dutch song during your gig in Vredenburg, Utrecht.
(...)
Kane - So glad you made it
Gavin had Kane wel in zijn top 5 staanquote:
Ik zou het wel tof vinden een keer een verrassende cover te horen, altijd maar die standaard meuk...in veel gevallen (We are the champions, against all odds, hallelujah) vind ik trouwens dat hij het origineel behoorlijk verkracht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:08 schreef Gosjke het volgende:
LMAO. Denk je nou écht dat ie dat nummer zelf gekozen heeft? Ik wed idd dat ie zijn kamer ook vol heeft hangen met Akon posters
En 't gaat me nog niet eens zo zeer om Kane (alhoewel ik moet toegeven dat ik ze écht niet leuk vind). Het zou lam zijn als Gavin (of welke andere buitenlandse artiest dan ook) een Nederlandse band/artiest zou coveren op verzoek van iemand anders. Die covers die hij wél speelt zijn een soort eerbetoon aan zijn eigen idolen of mensen die hem inspireren. De gemiddelde Nederlandse band vind ik niet in dat rijtje (van veelal klassiekers) horen en bovendien vind ik 't niet eens echt zijn stijl. Zou daarom dus ook totaal niet in zijn show passen. But that's just me...
Je eerste punt: Hij zal t nummer best zelf gekozen hebben..Gavin 'kennende' heeft hij het alleen niet serieus gedaan... hij zal wel gewoon wat aan hebben gekruist. (door middel van een selectie lijst dat TMF al voor hem had gemaakt) I suppose...of niet, maar het zou kunnen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:08 schreef Gosjke het volgende:
LMAO. Denk je nou écht dat ie dat nummer zelf gekozen heeft? Ik wed idd dat ie zijn kamer ook vol heeft hangen met Akon posters
Het zou lam zijn als Gavin (of welke andere buitenlandse artiest dan ook) een Nederlandse band/artiest zou coveren op verzoek van iemand anders. Die covers die hij wél speelt zijn een soort eerbetoon aan zijn eigen idolen of mensen die hem inspireren. De gemiddelde Nederlandse band vind ik niet in dat rijtje (van veelal klassiekers) horen en bovendien vind ik 't niet eens echt zijn stijl. Zou daarom dus ook totaal niet in zijn show passen. But that's just me...
Dat wat anders ook wel eens leuk is. Ik weet niet of je Crazy Piano's op Scheveningen kent, maar als ik daarheen ga wil ik niet elke avond zelfde covers horen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:50 schreef Gosjke het volgende:
Your point being? Dat ie Kane ook moet verkrachten? (alhoewel ik denk dat dat niet mogelijk is.. en ik ben 't ook niet met je eens over al die covers btw, maar ok)
against all odds is wel een beetje fout vind je niet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:50 schreef Gosjke het volgende:
Your point being? Dat ie Kane ook moet verkrachten? (alhoewel ik denk dat dat niet mogelijk is.. en ik ben 't ook niet met je eens over al die covers btw, maar ok)
Om over Hallelujah maar te zwijgenquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:53 schreef Popcorn het volgende:
[..]
against all odds is wel een beetje fout vind je niet?
Nou is het sowieso niet echt een liedje voor Gavin, dus liedjes van Kane (niet dat ik er fan van ben) zou hij dan ook makkelijk een keertje kunnen spelen.
Hier ben ik het dan weer niet met je eens. Al is de enige versie die ik heb van Gavin's nummer, een beetje jammer i.v.m. tvshow. Toch vind ik Gavin beter klinken dan Jeff Buckley in het liedje.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:55 schreef Senang het volgende:
[..]
Om over Hallelujah maar te zwijgen![]()
Wat doet Jeff Buckley dat toch magistraal itt tot het slappe aftreksel van DeGraw.
Ken ik ja. Vind 't niet echt vergelijkbaar. Gavin tourt gemiddeld 2 of 3 keer per jaar in Nederland. Crazy Pianos is iedere avond open en heeft een hele hoop mensen die er vaak komen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:51 schreef Senang het volgende:
[..]
Dat wat anders ook wel eens leuk is. Ik weet niet of je Crazy Piano's op Scheveningen kent, maar als ik daarheen ga wil ik niet elke avond zelfde covers horen.
1: Daar heb Ik verder ook niks over gezegd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:00 schreef Gosjke het volgende:
1e punt: dat betekent dan dus niet dat ie Kane leuk zou vinden OF dat ie zich wil verdiepen in de Nederlandse muziek.
2e punt. Er moeten toch leukere covers te bedenken zijn dan een middelmatig nummer dat toevallig van een Nederlandse band is. Moet ie dan in Noorwegen een Noorse band gaan coveren in Belgie een Novastar cover erin rammen alleen om "iets anders/leuks/populairs/origineels" te spelen?
Laat hem maar gewoon wat nieuwe eigen nr's spelen. Heb sowieso geen problemen met 't genre van covers dat ie tegenwoordig regelmatig live doet (Midnight Rider, Tiny Dancer, Walking in Memphis, Tracks of my Tears, Paradise City enz.), maar again, that's just me.
Maar goed.. Ieder zijn mening. Ik vind buitenlandse artiesten Nederlandse artiesten laten coveren alleen om het "leuk/origineel" te houden gewoon bullshit. Als 't Gavin in augustus in ene een geweldig gaaf idee vindt om Kane te coveren, moet ie 't zelf weten... Ik heb alleen liever dat ie het laat.
Kane is laatste keuze en niet de beste. Ik ben kane-fan en vind het gewoon gaaf om te horen of een creatief persoon als Gavin zo'n nummer echt goed kan maken. Als ik Gavin was en ik koos er een, zou ik voor Lady Smiles gaan. Beetje zijn ding.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:00 schreef Gosjke het volgende:
1e punt: dat betekent dan dus niet dat ie Kane leuk zou vinden OF dat ie zich wil verdiepen in de Nederlandse muziek.
2e punt. Er moeten toch leukere covers te bedenken zijn dan een middelmatig nummer dat toevallig van een Nederlandse band is. Moet ie dan in Noorwegen een Noorse band gaan coveren in Belgie een Novastar cover erin rammen alleen om "iets anders/leuks/populairs/origineels" te spelen?
Laat hem maar gewoon wat nieuwe eigen nr's spelen. Heb sowieso geen problemen met 't genre van covers dat ie tegenwoordig regelmatig live doet (Midnight Rider, Tiny Dancer, Walking in Memphis, Tracks of my Tears, Paradise City enz.), maar again, that's just me.
Maar goed.. Ieder zijn mening. Ik vind buitenlandse artiesten Nederlandse artiesten laten coveren alleen om het "leuk/origineel" te houden gewoon bullshit. Als 't Gavin in augustus in ene een geweldig gaaf idee vindt om Kane te coveren, moet ie 't zelf weten... Ik heb alleen liever dat ie het laat.
Mwah, ik vind allebei de versies wel wat hebben, maar was bij voorbaat al niet zo'n fan van dat nummer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:53 schreef Popcorn het volgende:
[..]
against all odds is wel een beetje fout vind je niet?
Hallelujah is dan ook geen Jeff Buckley nummer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:06 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Mwah, ik vind allebei de versies wel wat hebben, maar was bij voorbaat al niet zo'n fan van dat nummer.
Ik vind Hallelujah ook zeker niet slecht. Ben best wel Jeff Buckley fan, maar heb ergens een liveversie van Gavin's interpretatie en die wordt (zeker de laatste 2 minuten) echt erg ok. Majaa... subjectief he...Het is tegenwoordig ook wel een beetje hip om iedereen die aan een Jeff Buckley nummer komt de grond in te boren
![]()
Ik ga er echt niet vanuit dat hij zijn setlist gaat veranderenquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als fans de artiest gaan vertellen wat hij moet doen, zijn we verkeerd bezig denk ik.
Ik merk bij sommige Frank Boeijen fans ook dat de bewondering zo ver doorslaat dat keuzes die de artiest maakt, worden bekritiseerd, want ze hadden anders moeten zijn om de fans te plezieren. Zo werkt het (gelukkig) niet.
Maar leuke discussie wel... als je het niet te serieus neemt.
Volgens mijn vriendien reageert zn management altijd. Soms zn papa, soms hijzelf.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zou cool zijn! Ik vind het stoer dat je gemaild hebt, hoor.
Kom op.. de gustibus non discutandum.. breng vrolijkheid!quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:26 schreef PoloPower het volgende:
hij heeft een rauwe lelijke teringstem.. gatver, dat kun je toch niet mooi vinden![]()
![]()
![]()
Geniet er maar van, als hij *mega* wordt, is het allemaal anders..quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:27 schreef Senang het volgende:
[..]
Volgens mijn vriendien reageert zn management altijd. Soms zn papa, soms hijzelf.
Niet dat ik weet. Berustend misschien? Maar ook niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Geniet er maar van, als hij *mega* wordt, is het allemaal anders..
Als je je Senang voelt, is daar dan ook een Nederlands woord voor?
Dat kán dan ook niet anders. Maar ik vind het mooi om te horen dat hij in principe met heel Paradiso op de foto wil en gaat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Geniet er maar van, als hij *mega* wordt, is het allemaal anders..
Senang is volgens van Dale ook wel een Nederlands wordt trouwens.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zat in de richting van 'op je gemak' te denken.. hm..
Ja, een Maleis leenwoord denk ik toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:33 schreef Senang het volgende:
[..]
Senang is volgens van Dale ook wel een Nederlands wordt trouwens.
Volgens mij is het gewoon een bevredigende vorm van 'relaxed' 'op mijn plek' 'prettig'. Maar dan meer als vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
M'n pa zei dat vaak: "Ik voel me wel/niet senang", maar volgens mij wist hij zelf ook niet precies wat het betekende.
Ach, beter dan geen reactiequote:--------------------------------------------------------------------------------
From: wayne degraw <degrawmanagement@yahoo.com>
To: Tobias van der Hoeven <tobiasvdhoeven@hotmail.com>
Subject: Re: Enlightment
Date: Sun, 9 Jul 2006 11:45:09 -0700 (PDT)
Thanks for the ideas guys!
Sacrifice sounds pretty good!
nee:Pquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Senang, heb je nog meer verzoeknummers gemaild?
Ik heb er mss 1 of 2 over.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een leuk nummertje van Racoon anders..
Helemaal geen Gavin kaarten meer op Marktplaats..
Ik heb er sowieso 1 over, echter deze is al min of meer aan iemand aangeboden, diegene is nu op vakantie maar ik zal het tzt even laten wetenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Laat me weten hoe mss je mss is, ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |